Xbox 360quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)
PS3quote::
Santello (Santelllo)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (kentdebruin)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
Is altijd een gok. Als Torres een IF krijgt, zal die andere waarschijnlijk wel stuk dalen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:26 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Ok. Dus niet beter wachten omdat hij straks mss nog meer waard wordt ofzo? Weet niet hoe dat in FUT gaat..
Die kans is idd grootquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:27 schreef Lindgren. het volgende:
Inderdaad meteen verkopen. Als er straks een IF van komt heb je een probleem
Je maakt een grap toch?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:27 schreef Lindgren. het volgende:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:27 schreef Lindgren. het volgende:
quote:Sorry!
Het maximumaantal gebruikers is aangemeld bij FUT Web.
Probeer het later nog eens.
Zijn vrije trapquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:30 schreef Vijf_voor het volgende:
Hoe zorg ik ervoor dat mijn spelers niet zo snel geblesseerd raken? In de afgelopen twee wedstrijden zijn er vier geblesseerd geraakt.
Emanuelson is in fifa 12 echt een baas trouwens
Snap nou toch eens dat het bewust is.quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Snap nou toch eens dat het bewust is.Tering wat zijn sommige mensen dom.
Lijkt me geen afspraak maar gewoon logisch.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:32 schreef Leanishibe het volgende:
Zullen we afspreken dat degene die een topic sluit een nieuw topic opent?
Als jij ze sluit vind ik het goedquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:32 schreef Leanishibe het volgende:
Zijn dat nieuwe regels?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:32 schreef Leanishibe het volgende:
Ja, daar zit wel lekker gang in.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:34 schreef GuRBuH het volgende:
Ik ben mn Level aan het boosten door steeds het spel opnieuw op te starten10 pts per keer!
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:34 schreef Leanishibe het volgende:
Het zijn geen regels hoor, maar dat is het meest logische. Straks krijg je dat iedereen topics gaat openen.
Nah, ik heb een of ander scherm wat er steeds voor komt als ik iets van de Watchlist naar mn team wil zetten. Ik kan dan helemaal niks meer en MOET opnieuw opstartenquote:
Ja.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:33 schreef jepperdeprep het volgende:
Cheat Engine is een legale applicate voor de web app toch?
Koop elke IF zonder te kijken wie het is, gewoon zo snel mogelijk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:29 schreef Miertje88 het volgende:
ok, bedankt, be nu naar 59 min aan het gaan, met een maxium van 9000 bin. Zijn gelukkig maar 1200 pagina's ofzo..
Iemand nog een naam die ik zeker moet kopen en die tegen kan komen, ongeacht formatie?
Nee XDquote:
Door blijven klikken. Je komt er wel xDquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:41 schreef Miertje88 het volgende:
gvd ben nu pas bij min 10 en al pagina 405
Nog maar 3000 te gaanquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:41 schreef Miertje88 het volgende:
gvd ben nu pas bij min 10 en al pagina 405
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:41 schreef Rijst het volgende:
[..]
Door blijven klikken. Je komt er wel xD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
4-1-2-1-2 imo, die formatie neukt elke andere formatie in de skieter.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:42 schreef Fenomeno het volgende:
Welke formatie spelen jullie, speel nu net als ik bij fifa 11 deed 3-4-1-2 maar dit werkt totaal niet voor me nu, wordt constant geneukt door pacers
Ja, Cheat Engine gebruiken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:43 schreef Miertje88 het volgende:
Kun je met webapp sneller bij 59 min komen?
Cheat Enginequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:43 schreef Miertje88 het volgende:
Dat kan niet met het nieuwe systeem.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:34 schreef Leanishibe het volgende:
Het zijn geen regels hoor, maar dat is het meest logische. Straks krijg je dat iedereen topics gaat openen.
4-2-2-2/4-2-3-1.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
4-1-2-1-2 imo, die formatie neukt elke andere formatie in de skieter.
Ja, in 20 seconden ben je er. Ik zou het niet eens proberen op de console.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:43 schreef Miertje88 het volgende:
Hoe moet dat?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:43 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Ja, in 20 seconden ben je er. Ik zou het niet eens proberen op de console.
Is gewoon persoonlijke voorkeur. Ik vind 433 't fijnst. Maar 442 of 4312 ben ik ook niet vies vanquote:
4-2-2-2. Kun je nog 2 AMC's kwijt ook.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:46 schreef Rijst het volgende:
Ik heb tot nu toe alleen met 4321 gespeeld. Speelt erg fijn maar het begint aardig te vervelen. Heb wel zin in een team met 2 spitsen.
Staan wel een aantal filmpjes op YouTube. Zoek op iets als "Cheat Engine Ultimate Team" o.i.d.quote:
Nee dat vond ik altijd een kutopstelling in Fifa 11quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
4-2-2-2. Kun je nog 2 AMC's kwijt ook.
Sturridge en Bent komen in mijn team #6quote:
het is CAMquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
4-2-2-2. Kun je nog 2 AMC's kwijt ook.
Ja.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat ook jamaar waarom maak jij er AMC van dan? Zo heet het zeker in Nederlandse FUT?
Webapp doet het al de hele dag niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:55 schreef Miertje88 het volgende:
Doet de webapp het op dit moment zodat ik cheatengine kan gebruiken?
Wil niet voor niks op de console uitloggen nu ik op pagina 850 ben
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Webapp doet het al de hele dag bijna een hele week niet (fatsoenlijk).
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:58 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Heb geen gevoel meer in mijn wijsvinger![]()
Elastiekje om de joystick/button/trigger binden/iets zwaars op de joystick/button/trigger leggen en even iets anders gaan doen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:58 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Heb geen gevoel meer in mijn wijsvinger![]()
Kunt94!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:05 schreef detennismaster het volgende:
Tim wat zijn jou teams nou? eresilvers België? En?
Ik heb nu eresilvers, eregoud en Colombia (geen Falcao)
Tsjonge! Boefje!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:05 schreef Miertje88 het volgende:
Ik heb nu een stiekje op mijn Joystick gebonden![]()
![]()
![]()
Zie OP... www.ultimatedb.nlquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:10 schreef Decrease het volgende:
Heb net Eriksen kunnen binnenhalen voor 350. Ik ben nog een noob op FUT-gebied maar leek me wel een goeie deal, toch?![]()
Net ook Viera Freitas van PAOK met 92 pace, wat is zijn doorverkoopwaarde ongeveer?
Dit topic gaat specifiek over Ultimate Team, een uitbreiding van FIFA. Niet dat je hier niet welkom bent, maar ik denk dat je bij het FIFA Algemeen topic meer thuis bent: [FIFA 12 algemeen] #5quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:11 schreef Juless44 het volgende:
Ik heb Fifa 12, hij speelt heel lekker! De carrieremodus ziet er geweldiger uit met al die nieuwsflitsen! Ook is het veel uitgebreider dankzij het jeugdteam en scouten. Jonge talentjes kopen! Ik ben bezig met PSG en heb een leuk teampje. Ik zal eens even met RKC spelen, opbouwen voor de lange termijn is leuker met die talenten! Alleen het,geld moet komen...
Hoezo wel welkom? Het is hier veels te druk! Als je 5 min iets anders doet loop je 20 posts achter! Ja, dat is wat!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:13 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Dit topic gaat specifiek over Ultimate Team, een uitbreiding van FIFA. Niet dat je hier niet welkom bent, maar ik denk dat je bij het FIFA Algemeen topic meer thuis bent: [FIFA 12 algemeen] #5
quote:Starting 11
GK- Stefano Sorrentino-> Chievo ((77>80))
CB- Nano-> Levante UD ((73>74))
CB- Salvatore Bocchetti-> Rubin Kazan ((77>80))
RB- Khalid Boulahrouz-> VfB Stuttgart ((70>74))
CM- Claudio Marchisio-> Juventus ((81>83))
CM- Rasmus Elm-> AZ ((73>74))
CAM- Frank Lampard-> Chelsea ((87>89))
RM- Christian Maggio-> Napoli ((80>82))
CF- Neymar-> Santos ((84>85))
ST- Robert Lewandowski-> Borussia Dortmund ((77>80))
ST- Gonzalo Higuain-> Real Madrid ((85>86))
SUBS
GK- Guillermo Ochoa-> Ajaccio ((76>79))
CB- Drew *-> Colorado Rapids ((65>70))
CDM- Joshua Guilavogui-> St Etienne ((68>71))
CF- Andriy Voronin-> Dinamo Moskva ((80>82))
ST- Scott Vernon-> Aberdeen ((67>71))
ST- Andrew Johnson-> Fulham ((76>80))
ST- Lee * *-> Jeonbuk Hyundai Motors ((73>74))
Natuurlijk, beste team van Nederland hequote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:28 schreef Dudeweiser het volgende:
Elm IFAZ gaat er nog een hoop krijgen denk ik zo
Is ie silver of gold?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:28 schreef Dudeweiser het volgende:
Elm IFAZ gaat er nog een hoop krijgen denk ik zo
anders kijk je even naar dat lijstje dat Psych posttequote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:30 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Is ie silver of gold?
IF Wernbloom is trouwens baggerslecht.. heb 'm wel opgesteld daar niet van.
Silver, hopelijk maken ze zijn pace beter!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:30 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Is ie silver of gold?
IF Wernbloom is trouwens baggerslecht.. heb 'm wel opgesteld daar niet van.
Zn pace is zo belabberd, daar valt niet veel meer aan te redden. Hooguit 2 a 3 punten erbij. Blijft ie traag...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:33 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Silver, hopelijk maken ze zijn pace beter!
Dankje, held. Dikke smakkerd krijg je van me, maat.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:13 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Dit topic gaat specifiek over Ultimate Team, een uitbreiding van FIFA. Niet dat je hier niet welkom bent, maar ik denk dat je bij het FIFA Algemeen topic meer thuis bent: [FIFA 12 algemeen] #5
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:35 schreef Juless44 het volgende:
[..]
Dankje, held. Dikke smakkerd krijg je van me, maat.
Eredivisie goud, silver, bronzequote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:05 schreef detennismaster het volgende:
Tim wat zijn jou teams nou? eresilvers België? En?
Ik heb nu eresilvers, eregoud en Colombia (geen Falcao)
Haha, ben ik ook mee bezig. Heb eerst maar Bouaouzan gekochtquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:36 schreef Tim86 het volgende:
Nederlanders over de grens vergeten (silver only). Moet alleen nog Drenthe, maar die is duuuuuuuuuuuuuur. Heb de coins wel, maar ik weiger om 35K te betalen..gewoon uit principe
Nice, ik ga denk ik ook ff kijken voor erebronze.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Eredivisie goud, silver, bronze
Belgische nationale team
Belgische silvers
En ik was straks ook nog mijn team met Nederlanders over de grens vergeten (silver only). Moet alleen nog Drenthe, maar die is duuuuuuuuuuuuuur. Heb de coins wel, maar ik weiger om 35K te betalen..gewoon uit principe
Rasmus Elm IF, ook nice..had liever Maher though
omdat het kan, omdat het leuk is, omdat het nodig is. In die volgorde.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:42 schreef Miertje88 het volgende:
Waarom maken jullie eigenlijk ook niet-gouden teams?
En waarom precies nodig?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
omdat het kan, omdat het leuk is, omdat het nodig is. In die volgorde.
En bij silver en bronze toernooien weet je altijd dat je vergelijkbare tegenstanders krijgt...Dat is toch wat anders dan met Erik Pieters tegenover Messi staanquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
sommige tournaments vereisen 2 sterren max of alleen maar bronzes. Idem met silvers
Ik had hem voor 4k, hij speelt wel fijn maar is zeker niet onmisbaar. Klose is ook een beest trouwens! Ik heb inmiddels m'n 1e topper gekocht. Nu nog op zoek naar een leuke RW maar dat wordt een stukje moeilijker, of ik moet weer ouderwets voor Krasic gaan maar ik heb toch liever een linkspoot.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoeveel heb jij betaald voor Cissé? ik zie er nu eentje gaan voor 7,5k
Dit heb ik nou ook heel vaak. Dat ik iedereen tot de finale afmaak met flinke cijfers, maar in de finale kan ik maar niet scoren. Meestal maak ik het alsnog in de tweede helft af, maar het gaat dan wel moeizamer als normaal.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:14 schreef Cara het volgende:
Godverdomme leid ik mn eerste verlies in tijden juist in de finale van een waardeloze tegenstander.
Echt zo'n wedstrijd waarin niks lukt, paal, lat, paal, over, redding - en dan scoort hij 1 keer, omdat mijn verdedigers tegen elkaar oplopen tijdens het uitverdedigen, over elkaar heenvallen en de bal in zn voeten schuiven. Wat triest.
Hier niets mee aan de hand..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 02:00 schreef DannyDeko het volgende:
Is de webapp eindelijk up doet die ultimatedb kut
Nee, pas vanaf morgen 19u.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 02:07 schreef Cara het volgende:
Vanaf nu kunnen dus de nieuwe IFs droppen?
dank uquote:
Ben Arfaquote:Op woensdag 5 oktober 2011 03:12 schreef DannyDeko het volgende:
Team Baguette
http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#iSS0D1E3bbzWM
Eindelijk kan ik links maken
True.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 03:23 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ben Arfa![]()
Maar het is nog geen Cerci
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:09 schreef Lindgren. het volgende:
1010 coins voor een 5-0.Bronzes.
Nu te bed. Later dames.
Oeh Lavezziquote:Op woensdag 5 oktober 2011 03:31 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik moet ook nog een beetje wennen aan de 5* skills, ze gaan niet zo soepel als in 11.
Mijn 1e team btw.
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#dJNfurw4bbzXc
In m'n 2e team wissel ik eigenlijk gewoon alles af, alleen Cerci is daar een zekerheid. Maar ik heb op het moment een beetje te veel spelers eigenlijkZal eens een lijstje maken
Heb die link met Ménez nodig... Ik ga misschien die Konko ook maar wisselen voor Fanni, misschien zit Ménez dan op 9 chem ipv 7.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 03:36 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Oeh Lavezzi![]()
Waarom ga je btw niet voor Cordoba ipv Mexes?
Maar je gaat de helft toch niet gebruiken omdat je toch altijd een voorkeur hebt voor een paar spelersquote:Op woensdag 5 oktober 2011 03:37 schreef Tobi-wan het volgende:
Serie A spelers:
GK 7x
LB 6x
CB 9x
RB 4x
CDM 4x
CM 12x
CAM 5x
LW 4x
ST 8x
RW 3x
Totaal 62 spelers en dan ook nog Ben Arfa en Menez... Wissels zat
Cheat0r! Dan is 't geen serie A meerquote:Op woensdag 5 oktober 2011 03:40 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Heb die link met Ménez nodig... Ik ga misschien die Konko ook maar wisselen voor Fanni, misschien zit Ménez dan op 9 chem ipv 7.
Is maar 1 remedie voor: Tackle knop + Teammate contain ingedrukt houden. Je pakt de bal dan wel niet af maar je beukt de tegenstander met z'n 2 wel omverquote:Op woensdag 5 oktober 2011 03:41 schreef Tim86 het volgende:
Godver, ik heb dat tactical defending echt al redelijk prima onder de knie, maar tegen die Braziliaanse skillmovertjes ben je steeds zo snel de lul...je kan niet happen, je kan niet afwachten en ze krijgen iedere bal meegefrommeld als je gewoon goed timed. Nu al 3 keer de finale verloren van zo'n gast terwijl je in FIFA 11 zo simpel van dat soort types won
Had Ménez maar niet weg moeten gaan bij Roma! Ik maak hier een statement!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 03:41 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Maar je gaat de helft toch niet gebruiken omdat je toch altijd een voorkeur hebt voor een paar spelersJe kan er ook een zooi in 442 halen ipv 433 en dan heb je nog wat afwisseling. Zoals ik nu heb.
[..]
Cheat0r! Dan is 't geen serie A meer
Ja, dat is mijn tactiek ook, maar als je dan een draaikont hebt die steeds terug gaat dan geeft hij steeds een tikje naar de vrije man. Uiteindelijk maakte hij 4 goals, uiteraard alleen maar cutbacks op eentje na (en dat was een deflected shot, keeper naar links, bal hobbelt naar rechtsquote:Op woensdag 5 oktober 2011 03:42 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Is maar 1 remedie voor: Tackle knop + Teammate contain ingedrukt houden. Je pakt de bal dan wel niet af maar je beukt de tegenstander met z'n 2 wel omver
Doe ik ook altijd als iemand vanaf de aftrap weer een solo probeert te maken met skillmoves
Als je weet dat hij een actie gaat maken, is contain genoeg.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 03:41 schreef Tim86 het volgende:
Godver, ik heb dat tactical defending echt al redelijk prima onder de knie, maar tegen die Braziliaanse skillmovertjes ben je steeds zo snel de lul...je kan niet happen, je kan niet afwachten en ze krijgen iedere bal meegefrommeld als je gewoon goed timed. Nu al 3 keer de finale verloren van zo'n gast terwijl je in FIFA 11 zo simpel van dat soort types won
Als je de skillmoves goed beheerst niet hoor. Als je dan blijft containen ben je ineens weg.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 04:01 schreef Cara het volgende:
[..]
Als je weet dat hij een actie gaat maken, is contain genoeg.
Ze kunnen je op die afstand namelijk niet uitspelen en lopen zo de bal in je voeten
Ik weet niet misschien dat ik tegen incompetente skillers moet, maar ze komen er alleen langs als er geglitched wordt of op kracht. 9 vd 10 keer is die bal voor mij.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 04:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je de skillmoves goed beheerst niet hoor. Als je dan blijft containen ben je ineens weg.
Skillmoves icm draaikonten is goud waard deze FIFA.
Het zou me ook niet verbazen als er op de pc maar weinig fatsoenlijke skillmovers zijn eigenlijk. Op de console is het systeem nu al 2,3 jaar zo en waren er vorig jaar al heel veel teams die alleen maar de focus legden op skill moves...steeds bal naar voren rammen en skillen maar..denk dat er op de pc op dit moment gewoon nog minder zijn die er al zo in zitten.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 04:06 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik weet niet misschien dat ik tegen incompetente skillers moet, maar ze komen er alleen langs als er geglitched wordt of op kracht. 9 vd 10 keer is die bal voor mij.
Dat zou kunnen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 04:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het zou me ook niet verbazen als er op de pc maar weinig fatsoenlijke skillmovers zijn eigenlijk. Op de console is het systeem nu al 2,3 jaar zo en waren er vorig jaar al heel veel teams die alleen maar de focus legden op skill moves...steeds bal naar voren rammen en skillen maar..denk dat er op de pc op dit moment gewoon nog minder zijn die er al zo in zitten.
Denk wel dat de meesten bij de console blijven hangen als ze er eenmaal een hebben. Ach, ik weet het ook niet. Weet in ieder geval dat ik op dit moment alleen moeite heb met de echte skillmovers, maar dan heb ik tenminste een uitdagingquote:Op woensdag 5 oktober 2011 04:11 schreef Cara het volgende:
[..]
Dat zou kunnen.
Nou kan ik ook hier wel het verschil zien tussen iemand die maar wat doet en iemand die heel goed weet waar hij mee bezig is.
En toch, ook voor mij is het de eerste keer op de PC, maar toch speel ik het spel af vanaf Fifa 98
Lol...get your ass away from the appquote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:18 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
vandaar dat de servers het zo zwaar hebben.. ga eens van de app af!
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:42 schreef Kn0x het volgende:
Zijn er nog meer mensen met een Special Edition wiens code niet werkt? Ik had al gelezen adt mensen er problemen mee hadden, maar hebben zij hun code al kunnen verwerken?
Same haha, winst boeken!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:12 schreef DutchSL het volgende:
De webapp doet het![]()
dit gaat niet goed voor mijn arbeidsproductiviteit worden..
Ik hoop het...Net was er onderhoud aan de ea server. Ik kon er wel tussendoor 2 sec op. Had paar keer geboden waaronder op een shiny contract voor 150. Toen werd ike r weer uitgeknikkerd net als alle anderen. Daardoor heb ik wel de veiling gewonnen hahaquote:
Post die link eens aub!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:20 schreef GuRBuH het volgende:
59th minute werkt voor mij nietIk zie nooit goede deals, en al helemaal geen IFs onder de 9,5k..
Misquote?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:21 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Post die link eens aub!
Neuh dacht dat jij die link naar dat 59th minute ding had. Waar ik m vandaan kan halen zeg maarquote:
http://www.cheatengine.org/?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:24 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Neuh dacht dat jij die link naar dat 59th minute ding had. Waar ik m vandaan kan halen zeg maar
net nu ik op mijn werk benquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Woei...web app werkt hier nu ook
Hmm, die 5-0. Was dat tegen een overwegend gouden elftal? Dan denk ik dat je daar tegen mij speelde.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:09 schreef Lindgren. het volgende:
1010 coins voor een 5-0.Bronzes.
Nu te bed. Later dames.
Heb er nog nooit wat goeds in gehad en toch koop je ze steeds omdat je denkt: NU gaat het goed komen hahaquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:18 schreef Alovenac het volgende:
Nu echt stoppen met coins verneuken aan die kut pakjes.
Gisteren dan wel in het begin 2x Ramos eruit gehaald en 1x Valencia, daarna niks meer gekregen.
Afgezien van je Lampard danquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:20 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Heb er nog nooit wat goeds in gehad en toch koop je ze steeds omdat je denkt: NU gaat het goed komen haha
Jeetje wat een goed geheugen...maar die was niet met coins gekochtquote:
ik kan je verzekeren van nietquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:21 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Jeetje wat een goed geheugen...maar die was niet met coins gekochtmaar met geld. Dus wellicht dat je dan meer er in krijgt?
Hmm dan heb ik 1 keer geluk gehadquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik kan je verzekeren van nietfucking Ballack kreeg ik, meer niet
Heb anelka zo zien staan, malouda, 2 IF's. Maar ja als je dan uurtje verder kijkt is alles onbetaalbaar voor mequote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:34 schreef Dopekoe het volgende:
Staat gewoon een higuain voor 150 bid erop...
Zal straks wel meer worden maar had liever gezien dat ie er met 150 bid op was blijven staan
Nee, ik heb 't over m'n bronzesquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:54 schreef Decrease het volgende:
[..]
Hmm, die 5-0. Was dat tegen een overwegend gouden elftal? Dan denk ik dat je daar tegen mij speelde.Wat ben jij oneindig veel beter als ik zeg..
En zijn naam is?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:47 schreef vandermar het volgende:
Ik heb een rare zilver braziliaans verdedigertje. Pac 80, def 79 en heading 77. Daar kan ik wel wat doekoe voor vangen.
Even wachten. En een rare bronze, Higon, spanjaard van Valencia B ofzo.quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:16 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Kan je een coach van formatie laten veranderen?
Dus het is geen rare silver braziliaan maar een bronzen spanjaard.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Even wachten. En een rare bronze, Higon, spanjaard van Valencia B ofzo.
Ik heb zelf voor mijn PC een Pfilips scherm, mijn PS3 kan daar ook op. Lijkt me dat Dell gewoon een normale HDMI aansluiting heeft ja en dat dat dus gewoon moet lukkenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:56 schreef m25 het volgende:
Heb ff een vraag.. ik wil vrijdag op mn werk tegen een collega spelen. Er staan hier van die Dell (grote) beeldschermen met HDMI aansluiting. Kan ik daar gewoon een ps3 op aansluiten? Zou gewoon moeten lukken toch?
Hoe dan?quote:
Door een formatie kaart voor een manager te kopen.quote:
Ok, proberen dan maar.. collega met grote mond, altijd leuk om de mond te snoeren ^^quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:58 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Ik heb zelf voor mijn PC een Pfilips scherm, mijn PS3 kan daar ook op. Lijkt me dat Dell gewoon een normale HDMI aansluiting heeft ja en dat dat dus gewoon moet lukken
Ja enige met dell is vaak dat componenten van andere leveranciers er niet op kunnen. Maar lijkst me dat HDMI kabel er maar in 1 soort isquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:07 schreef m25 het volgende:
[..]
Ok, proberen dan maar.. collega met grote mond, altijd leuk om de mond te snoeren ^^
Hmm maar het klinkt alsof dit een uitzondering is want bij die vriend doet ie het ook. Hmm ik ga het gewoon proberen joh..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:12 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Op google vond ik het volgende :
So, I am trying to get my monitor to read HDMi to HDMi from ps3 slim 120 GB to the monitor.
It's just blank screen. I've tried doing the soft reset for the ps3 (hold power button for 5 seconds until second beep comes out), swapping the HDMI input-output, everything does not work. It says No HDMI cable connected after i changed the source to HDMI. When I press the button to fire up the menu on the monitor, I am only greeted with the option to scan sources or choose manually. With ANOTHER HDMI cable, it does allow me to configure other things like how it's when i configure it on my pc. Using the second HDMI cable, I checked the Display Info, and the resolution is capped at 480p (in the info), but it's still a blank screen. So basically I have no success in having even a glimpse of my ps3 on the screen.
I bought this monitor from a friend, it's still 3 months old with 5 years warranty. He said his ps3 plays fine on it, just plug and play. HDMI to HDMI, so he doesn't get it also. I am using the first HDMI cable now to connect my PC to the screen, so it's not the issue of the HDMI port, or the HDMI cable. What can possibly be wrong?
Pacy spelers (boven de 75) gewoon erop zetten, net als shiny en 4-1-2-1-2 bronzes. De rest kun je proberen maar worden waarschijnlijk niet gekocht. Ga gewoon veel wedstrijden spelen, dan heb je zo 10k, dan kun je wat doen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:42 schreef De-Hamster het volgende:
Ik ben sinds gisteren begonnen maar ik heb nu via de Auction 4 gold spelers gekocht met 77/78/78/79: Arouja Nunes, Verdu, Cristian Rodriguez, James Rodriguez. De rest van mijn team heeft waardes rond de 60.
Nu wil ik gaan bouwen aan een team met zoveel mogelijk boven de 75. Hoe kom ik spelers tussen de 48 en de 58 kwijt? Via de auction leveren deze niks op. En een quick sell is ook maar 10/15 coins en daar kan ik nooit een nieuw team voor kopen.
Ik heb nu een aantal spelers die zo slecht zijn dat ik er vanaf wil, maar ze moeten contractverlenging hebben. Moet dit voor hem te verkopen? Of niet?
Speel wat wedstrijden om coins te krijgen of ga handelen met de coins die je nog hebt.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:42 schreef De-Hamster het volgende:
Ik ben sinds gisteren begonnen maar ik heb nu via de Auction 4 gold spelers gekocht met 77/78/78/79: Arouja Nunes, Verdu, Cristian Rodriguez, James Rodriguez. De rest van mijn team heeft waardes rond de 60.
Nu wil ik gaan bouwen aan een team met zoveel mogelijk boven de 75. Hoe kom ik spelers tussen de 48 en de 58 kwijt? Via de auction leveren deze niks op. En een quick sell is ook maar 10/15 coins en daar kan ik nooit een nieuw team voor kopen.
Ik heb nu een aantal spelers die zo slecht zijn dat ik er vanaf wil, maar ze moeten contractverlenging hebben. Moet dit voor hem te verkopen? Of niet?
Ja hoor.. ruilen voor Adebayor, Sturridge, Gyan en Saha?! :pquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:00 schreef Lindgren. het volgende:
Iemand geïnteresseerd in een 4-1-2-1-2 Torres. 125k is ie voor jou.
heb ik ookquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:59 schreef Jay_Snake het volgende:
Ligt het aan mij of is PSN weer eens down?
200kquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:13 schreef Toefjes het volgende:
Aangezien de voorzetten zo belabberd lopen maar een 4-3-1-2 team creeeren... Heel origineel een serie A team. Cissé is binnen, Cavani op het verlanglijstje. Budget ongeveer 200K. Zojuist eerste toernooitje gewonnen. Het bescheiden 950c toernooi
Welke trigger moet je gebruiken dan om 'mooie doelpunten' te maken.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
Twee 5k-toernooitjes op rij gewonnen. M'n Russische team is gewoon zo heerlijk om mee te spelen. Boussoufa en McGeady nakken iedereen op de vleugels, en die Denisov als CDM is een beest. BEAST!
Ik had trouwens een fucking mooi doelpunt maar weer vergeten op te slaan.Ken je dat doelpunt van VDV tegen Feyenoord? Met z'n hak zeg maar vallend voorover, op die manier. Het is best makkelijk om mooie doelpunten te maken, zolang je die trigger ingedrukt houdt. Al gaat op die manier ook best veel mis.
Had tegen Rijst ook wel een mooi doelpunt paar dagen terug, voorzet en bicycle kick met Assaidi. Ook niet opgeslagen.
Ze gaan je echt niet helpen hoor.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:31 schreef Toefjes het volgende:
Wehkamp, wat een raar bedrijf. Had een klacht gestuurd over de goldpacks. De reactie:
Geachte heer/mevrouw XXX ,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
U geeft aan geen code te hebben ontvangen.
Onze excuses voor het ontstane ongemak.
Om u beter van dienst te zijn vargen wij u vriendelijk contact te maken met onze klantenservice met het nummer 0900-9809 van Maandag t/m Vrijdag, tussen 10.00u-19.00u.
Met vriendelijke groet,
Namens
Ellen Boone
Hoofd Klantenservice
Mijn reactie:
Geachte,
Aangezien dit nummer 20 cent per minuut kost en u uw excuses aanbiedt voor het ongemak stel ik voor dat u contact met mij opneemt. Mijn telefoonnummer is: ............. Ik hoop op een goede afhandeling,
Met vriendelijke groet,
XXX
Zucht.
Op Xbox 360 LT, gewoon diegene waarmee je dribbelt. En dan moet je met super-cancel (LT+RT) de speler iets van de bal wegsturen, zodat je net die stuit kunt pakken, of iets naar de bal toe waardoor je kunt duiken naar de bal. Bij die hak goal, super-cancelde ik 'm iets schuin voor de bal, waardoor hij naar voren moet duiken en z'n hak omhoog moet doen om de bal te raken.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:32 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Welke trigger moet je gebruiken dan om 'mooie doelpunten' te maken.
Zoveel is ie niet waard hoor..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:39 schreef Dopekoe het volgende:
ff kijken of ik van Nistelrooij nog kan verkopen voor 900
Gekocht voor 400
Echt wtf, anders gaat niet iedereen gvd 24/7 op die web app. Zo maken de niet no-lifers geen kans om zo te traden, stakkers.quote:Sorry!
Het maximumaantal gebruikers is aangemeld bij FUT Web.
Probeer het later nog eens.
Eerlijk gezegd moet je dan ook maar niet bij een bedrijf met zo'n matige reputatie kopen..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:31 schreef Toefjes het volgende:
Wehkamp, wat een raar bedrijf. Had een klacht gestuurd over de goldpacks. De reactie:
Geachte heer/mevrouw XXX ,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
U geeft aan geen code te hebben ontvangen.
Onze excuses voor het ontstane ongemak.
Om u beter van dienst te zijn vargen wij u vriendelijk contact te maken met onze klantenservice met het nummer 0900-9809 van Maandag t/m Vrijdag, tussen 10.00u-19.00u.
Met vriendelijke groet,
Namens
Ellen Boone
Hoofd Klantenservice
Mijn reactie:
Geachte,
Aangezien dit nummer 20 cent per minuut kost en u uw excuses aanbiedt voor het ongemak stel ik voor dat u contact met mij opneemt. Mijn telefoonnummer is: ............. Ik hoop op een goede afhandeling,
Met vriendelijke groet,
XXX
Zucht.
En toch is dat ongeveer de gemiddelde prijsquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zoveel is ie niet waard hoor..-29 pace ofzo.
Ik kan er ook in en uit zonder problemen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:24 schreef DutchSL het volgende:
Ik kom de hele dag al zonder problemen in de webapp (en ja, ik ga er ook weer uit als ik het even niet gebriuk). Een ongekende weelde
komt omdat ie voor de pc was hequote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:31 schreef Cara het volgende:
Volgende keer maar bij de media markt halen, 5 euro goedkoper, altijd genoeg en ik had hem niet eens gepreorderd en ik kreeg er gewoon een kaartje bij
Allemaal, dufkees.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
komt omdat ie voor de pc was he
Arteta misschien? Fellaini heeft dacht ik ook sterk afstandschot en is verdedigend sterk en speel CDM maar kan ook CAM.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:39 schreef Cara het volgende:
Weet iemand trouwens een goede CAM of CM die kan worden omgeschoold tot CDM? CDM zelf zijn er maar bar weinig goede van.
Ik zoek een sterke passer met goede verdediging en een sterk afstandschot. Het liefst uitkomend voor een engelse club met Italiaanse/Brazilaanse roots of een italiaanse club met engelse roots, maar alles kan.
Amateur staat er altijd bij PC vanwege het niveauverschilquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:32 schreef Cara het volgende:
even een test niets bijzonders
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/96571367
maar staat er altijd amateur als je online speelt? beetje jammer =/
Hmm Arteta heeft 66 defence en Fellaini heeft 66 afstandschotquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Arteta misschien? Fellaini heeft dacht ik ook sterk afstandschot en is verdedigend sterk en speel CDM maar kan ook CAM.
Xabi Alonso, Gerrard, Lampard dan kom ik daarop uitquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:47 schreef Cara het volgende:
[..]
Hmm Arteta heeft 66 defence en Fellaini heeft 66 afstandschotIk zoek echt een sterkhouder.
Ik gebruik op dit moment L.Diarra maar die heeft zoveel workrate dat hij na elke pot leeg is.
Haha ja Gerrard is echt mijn gedroomde voetballer, maar die is behalve belachelijk duur ook nog eens belachelijk zeldzaamquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Xabi Alonso, Gerrard, Lampard dan kom ik daarop uit
Was eerder geweest, ik heb gisteren mijn Xabi Alonso verkochtquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Xabi Alonso, Gerrard, Lampard dan kom ik daarop uit
Thanksquote:
Dat is mn andere CDMquote:
Je kunt op ultimatedb ook alle kits bekijken.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:58 schreef el-blanchito het volgende:
weet iemand misschien een kit met een geel shirt en een blauwe broek?
het liefst zonder reclame
PS3 en PC is vergelijkbaar en scheelt vaak maar erg weinig. Omdat de PC minder users heeft dan PS3 en XBOX zijn de meest zeldzame kaarten wat prijziger omdat er minder van zijn.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:03 schreef De-Hamster het volgende:
@Cara:
De prijzen op de PC versie, in hoeverre zijn die te vergelijken met de prijzen van PS3 en Xbox via Ultimatedb?
Dit is mn squadquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:01 schreef Cara het volgende:
[..]
Dat is mn andere CDM![]()
Wat vinden jullie van IF Ramires op CDM?
Ramires lijkt me het meest logisch ja, al is het altijd moeilijk bij een mixed team met veel nationaliteiten en competities.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:11 schreef Cara het volgende:
[..]
Dit is mn squad
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#f3nO4ljMbbAbH
Het gaat er dus om dat Diarra vervangen moet worden zonder al teveel chem kwijt te raken.
cambiasso? Hamsikquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:11 schreef Cara het volgende:
[..]
Dit is mn squad
Het gaat er dus om dat Diarra vervangen moet worden zonder al teveel chem kwijt te raken.
Thiago Motta ?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:11 schreef Cara het volgende:
[..]
Dit is mn squad
Aah zuur dan, ik had nog 643 coins, gaat Lens net weg voor 650, Lens was goud en shiny.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:04 schreef Cara het volgende:
[..]
PS3 en PC is vergelijkbaar en scheelt vaak maar erg weinig. Omdat de PC minder users heeft dan PS3 en XBOX zijn de meest zeldzame kaarten wat prijziger omdat er minder van zijn.
Bijvoorbeeld op dit moment heeft iemand een 90k bod uitgebracht op Modric, maar wil nog steeds niemand meer dan 3k betalen voor mijn Aghbonlahor.
Ah je zit op PC? Add mn origin dan @ stetoe spelen we een potjequote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:28 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Aah zuur dan, ik had nog 643 coins, gaat Lens net weg voor 650, Lens was goud en shiny.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |