Release: 30 september 2011SPOILER: Heel veel info over Fifa 12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Interessante #FIFA12 tweets
@Dave797
New Kit selection is epic! Full player models now instead of just kit graphics. #FIFA12
@Adam_Bhatti
First of all new intro to the game. First clip shows select player celebrating and warming up, then shows teams in tunnel. #FIFA12
@Adam_Bhatti
Emirates Stadium has a lower swinging camera compared to Stamford Bridge, very nice #FIFA12
@Adam_Bhatti
OMG! Seamless throwin’s! No cutscene! ball goes out, you chase it, pick up and throw! Even throw from way behind the line! #FIFA12
@Dave797
Haha players now kick the ball back to the opposition after fouls/injuries. Lovely cosmetic touch. #FIFA12
@Adam_Bhatti
Yeh, day time graphics are special. really impressed with the new filter #FIFA12
@Adam_Bhatti
player rating screens after the game have real life pictures of players! Nice touch! #FIFA12
@Adam_Bhatti
Dribbling = Win. Very similar to PES in terms of close control. Massive difference from FIFA 11. Impressive animation! Messi = God! #FIFA12
@Adam_Bhatti
Dribbling is so different, and so many context animations too. Love it
@Dave797
Shooting is much heavier now. Which I for one love. Power bar now divided in to four chambers instead of 3. #FIFA12
@Adam_Bhatti
Wow to the shooting! Brand new ball physics guys! Finally…low hard crackers! #FIFA12
@tem1985
First thought, Shooting feels WAY better.
@Suffwan
Impact engine looks good. Almost Backbreaker-esque. Tackling and defending harder this year.
@Dave797
Amazing. Just had Walcott pull up mid run with a muscle injury. Extra time and he was scythed by Lampard earlier. sweet! #FIFA12
@Adam_Bhatti
First OMG moment! Player down injured. Ref stops play AFTER a few seconds. Sub him off. Restart, drop ball, and player kicks back to keeper!
@tem1985
First player injure themselves with a muscle strain in game. Looks sick! #FIFA12quote:Echte gezichten in FIFA 12
De gezichten in FIFA worden zo nauwkeurig mogelijk nagemaakt. Dit wordt allemaal in een enorme hoge kwaliteit gedaan door middel van EA Motion en 18 camera’s met 15 megapixels. Voeg daar nog een super computer bij en je krijgt een levensecht gezicht in een game. In een aflevering van EA Sports TV is te zien dat het Duitse elftal op bezoek mag komen en onder al het geweld van de camera’s worden hun gezichten nauwkeurig vastgelegd. Ook zien we spelers terug van Aston Villa in het lijstje.quote:FIFA 12 EA Sports Football Club
EA Sports introduceerde de EA Sports Football Club voor FIFA 12. Hieronder volgen de screenshots van de nieuwe feature. Voor de EA Sports Football club kies je je favoriete team en probeert zo hoog mogelijk te eindigen op verschillende ranglijsten. Ook zal je verschillende uitdagingen moeten spelen om aan meer punten te komen.
• EA Sports Football club is het eerste jaar geheel gratis.
• Kies je favoriete club, maar speel als elke team om punten te krijgen voor je team om hogerop te komen op de ranglijsten.
• Alles wat je doet zal ervoor zorgen dat je team een stapje dichterbij de virtuele kop komt.
• Houd de voortgang bij van je vrienden op elk platform. Bekijk het via FaceBook, mobiele telefoon of via je Ipad.
• De live service zorgt ervoor dat fans van over de hele wereld tegen elkaar kunnen spelen.
• Verdien experience points (XP) en bereik een hoger level om zo je status op te bouwen. Hou alles bij van je vrienden, challenges en je status via easportsfootballworld.com
• De echte verhaallijnen zullen ervoor zorgen dat EA Sports Football Club altijd interessant blijft en met nieuwe dingen komt.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | |---------------------------------------------| |PLATFORM: PC | |---------------------------------------------| |FOK!Nick | Fifa 12 Nick | | | | |ClapClapYourHands | EchoDev | |Cara | Stetoe | |vaagjunior | vaagjunior | | | | |---------------------------------------------| |PLATFORM: XBOX360 | |---------------------------------------------| |FOK!Nick | Fifa 12 Nick | | | | |Zandman030 | MrSaNdMaN NL | |Burrito | Shyne85 | |n0ir | Cr00kk | |Stringer | Str1ng3r | |Gaijin | pet21 | |---------------------------------------------| |PLATFORM: PS3 | |---------------------------------------------| |FOK!Nick | Fifa 12 Nick | | | | |Afhaalchinees | brouwer-n | |Zerokil | Psvunited | |Max-Westerman | Maikel-AFCA | |J-V | johnson076 | |---------------------------------------------| |
Heuly fuck...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:47 schreef Knuxie het volgende:
[..]
7-9, niet precies bij gehouden
Vrij sneu, ik weet het, maar er is werkelijk geen ander spel wat me ook maar half zo gefrustreerd krijgt als FIFA. Die kutgoaltjes die ik nu het afgelopen uur ook weer tegenkrijg, niet te geloven.
Lol, blijkbaar heb ik goede controllers want heb de mijne ook al regelmatig hard tegen de grond gegooid. Soms raakt de controller wel over de zeik zodat R2 en L2 niet meer werken enzoquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:52 schreef Stringer het volgende:
[..]
Heuly fuck...
En ik dacht ik wel zo'n beetje de allerergste was. 4 stuks tijdens fifa 10 en 11 gezamelijk..![]()
Kan me nu wat beter inhouden...
Ik zou dit even herhalen in het FUT topic... (betwijfel het dat ze het met je eens zijn trouwensquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:14 schreef KneusTeun het volgende:
Wat is die markt bij ultimate team lomp. Je kan de beste spelers scoren voor 150 coins! waarom dan nog die packs halen?
koop Messi In Formquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:14 schreef KneusTeun het volgende:
Wat is die markt bij ultimate team lomp. Je kan de beste spelers scoren voor 150 coins! waarom dan nog die packs halen?
bronzen spelers zijn niet goed.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:14 schreef KneusTeun het volgende:
Doe je dan ook Kamehameha op dat ding?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:39 schreef GotenSSJ het volgende:
Heb ook al 1 controller gesloopt met Fifa en CoD. (Vooral Fifa) en de 2de is hard op weg. Wat een debiel spel af en toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:57 schreef Rijst het volgende:
[..]
Doe je dan ook Kamehameha op dat ding?haha wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:57 schreef Rijst het volgende:
[..]
Doe je dan ook Kamehameha op dat ding?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geprobeerd, helaas mislukt
Xbox Live Gamertag : ThaD16
Keeper selecteren ja? Heb ik nog nooit gedaan en heb ik mijn tegenstanders ook nog nooit zien doen haha. Heb er nu 35 potjes online op zitten en vind het echt een topgame. Offline speel ik sowieso geen fifa.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:47 schreef GroenerDanGras het volgende:
Het is eigenlijk een schande dat ze dit spel op de markt hebben gebracht. Of je nu professioneel, wereldklasse of legendarisch speelt, de aanvallers van de CPU vallen niet te verdedigen. Die gaan wat kappen en draaien, je hebt geen tijd om je juist te positioneren om de bal af te pakken omdat ze dan alweer aan de andere kant van je staan dmv van dat gekap en gedraai.. je stapt dus bijna altijd verkeerd in. 1 op 1 is dan bijna altijd een goal voor de CPU.
De verdedigers van de CPU, en dan vooral de vleugelverdedigers zijn allemaal buitenaards goed, vleugelspel is bijna onmogelijk, De één-tweetjes zijn heerlijk verkracht, laat staan de gespleten steekbal. Die is echt bijna onmogelijk geworden. Wat er dus gebeurt als je aanvalt dat je een handbalwedstrijd krijgt maar dan met de voet. Uiteindelijk kom je er toch niet door, verlies je de bal en kun je weer van vooraf aan beginnen met verdedigen en chase the ball.. (Ga weer terug naar de 1e alinea)
Je komt dus in een vicieuze cirkel terechtOp die manier ben je dus snel klaar met het spel.
Dan denk je weet je wat, online heb je dat probleem vast niet, ga ik me daar lekker op storten.
Na 2 potjes hangt ook dit je strot uit vanwege een schandalige bug. Je kunt dus de keeper selecteren, ondertussen wat aan je pik trekken, je verdedigers verdedigen automatisch op legendarisch dus je hebt het balletjes zo weer in bezit, De andere partij doet dat ook en je krijgt dus dezelfde ervaring als met de offline modus.
Ze doen wel aan klantenbinding bij ea..BAGGER spel!
Je weet dat je verdedigen op klassiek kan instellen? Ik speel ook jarenlang Fifa, het is gewoon even wennen. Ik speelde op proffessioneel, nu op semi-prof. Het is gewoon even wennen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:47 schreef GroenerDanGras het volgende:
Het is eigenlijk een schande dat ze dit spel op de markt hebben gebracht. Of je nu professioneel, wereldklasse of legendarisch speelt, de aanvallers van de CPU vallen niet te verdedigen. Die gaan wat kappen en draaien, je hebt geen tijd om je juist te positioneren om de bal af te pakken omdat ze dan alweer aan de andere kant van je staan dmv van dat gekap en gedraai.. je stapt dus bijna altijd verkeerd in. 1 op 1 is dan bijna altijd een goal voor de CPU.
De verdedigers van de CPU, en dan vooral de vleugelverdedigers zijn allemaal buitenaards goed, vleugelspel is bijna onmogelijk, De één-tweetjes zijn heerlijk verkracht, laat staan de gespleten steekbal. Die is echt bijna onmogelijk geworden. Wat er dus gebeurt als je aanvalt dat je een handbalwedstrijd krijgt maar dan met de voet. Uiteindelijk kom je er toch niet door, verlies je de bal en kun je weer van vooraf aan beginnen met verdedigen en chase the ball.. (Ga weer terug naar de 1e alinea)
Je komt dus in een vicieuze cirkel terechtOp die manier ben je dus snel klaar met het spel.
Dan denk je weet je wat, online heb je dat probleem vast niet, ga ik me daar lekker op storten.
Na 2 potjes hangt ook dit je strot uit vanwege een schandalige bug. Je kunt dus de keeper selecteren, ondertussen wat aan je pik trekken, je verdedigers verdedigen automatisch op legendarisch dus je hebt het balletjes zo weer in bezit, De andere partij doet dat ook en je krijgt dus dezelfde ervaring als met de offline modus.
Ze doen wel aan klantenbinding bij ea..BAGGER spel!
Seedorf, van Nistelrooy. Seedorf niet gehaald, maar ruud 300 voor betaald.quote:
Hoeveel geeft hij ervoor? Ik wil m'n PS3 versie misschien nog wel kwijt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:54 schreef Dudeweiser het volgende:
PS3? Want dan ken ik nog wel iemand aan wie je het spel kan verkopen.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:47 schreef GroenerDanGras het volgende:
Het is eigenlijk een schande dat ze dit spel op de markt hebben gebracht.
quote:Of je nu professioneel, wereldklasse of legendarisch speelt, de aanvallers van de CPU vallen niet te verdedigen. Die gaan wat kappen en draaien, je hebt geen tijd om je juist te positioneren om de bal af te pakken omdat ze dan alweer aan de andere kant van je staan dmv van dat gekap en gedraai.. je stapt dus bijna altijd verkeerd in. 1 op 1 is dan bijna altijd een goal voor de CPU.
Want:quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:47 schreef GroenerDanGras het volgende:
Het is eigenlijk een schande dat ze dit spel op de markt hebben gebracht.
Zo klopt het dan weer wel.quote:Dan denk je weet je wat, online heb je dat probleem vast niet, ga ik me daar lekker op storten.
Ik was online baas in fifa 10 en 11, in 12 faal ik echter hard.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 02:02 schreef Thas het volgende:
[..]
Hoeveel geeft hij ervoor? Ik wil m'n PS3 versie misschien nog wel kwijt.
[..]
[..]², er zijn genoeg mensen die gewoon wereldklasse aankunnen, het kan best, het ligt aan jou. Slaat nergens op dat ze daarom het spel niet uitgebracht hadden moeten hebben.
[..]
Want:
[..]
Zo klopt het dan weer wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |