abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102710491

Revolutionaire veranderingen in een van de de beste sportgames ter wereld. De compleet nieuwe Player Impact Engine van FIFA 12 zorgt voor vernieuwingen die de game nog levensechter maken.

SPOILER: Heel veel info over Fifa 12
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Interessante #FIFA12 tweets

@Dave797
New Kit selection is epic! Full player models now instead of just kit graphics. #FIFA12

@Adam_Bhatti
First of all new intro to the game. First clip shows select player celebrating and warming up, then shows teams in tunnel. #FIFA12

@Adam_Bhatti
Emirates Stadium has a lower swinging camera compared to Stamford Bridge, very nice #FIFA12

@Adam_Bhatti
OMG! Seamless throwin’s! No cutscene! ball goes out, you chase it, pick up and throw! Even throw from way behind the line! #FIFA12

@Dave797
Haha players now kick the ball back to the opposition after fouls/injuries. Lovely cosmetic touch. #FIFA12

@Adam_Bhatti
Yeh, day time graphics are special. really impressed with the new filter #FIFA12

@Adam_Bhatti
player rating screens after the game have real life pictures of players! Nice touch! #FIFA12

@Adam_Bhatti
Dribbling = Win. Very similar to PES in terms of close control. Massive difference from FIFA 11. Impressive animation! Messi = God! #FIFA12

@Adam_Bhatti
Dribbling is so different, and so many context animations too. Love it

@Dave797
Shooting is much heavier now. Which I for one love. Power bar now divided in to four chambers instead of 3. #FIFA12

@Adam_Bhatti
Wow to the shooting! Brand new ball physics guys! Finally…low hard crackers! #FIFA12

@tem1985
First thought, Shooting feels WAY better.

@Suffwan
Impact engine looks good. Almost Backbreaker-esque. Tackling and defending harder this year.

@Dave797
Amazing. Just had Walcott pull up mid run with a muscle injury. Extra time and he was scythed by Lampard earlier. sweet! #FIFA12

@Adam_Bhatti
First OMG moment! Player down injured. Ref stops play AFTER a few seconds. Sub him off. Restart, drop ball, and player kicks back to keeper!

@tem1985
First player injure themselves with a muscle strain in game. Looks sick! #FIFA12
quote:
Echte gezichten in FIFA 12

De gezichten in FIFA worden zo nauwkeurig mogelijk nagemaakt. Dit wordt allemaal in een enorme hoge kwaliteit gedaan door middel van EA Motion en 18 camera’s met 15 megapixels. Voeg daar nog een super computer bij en je krijgt een levensecht gezicht in een game. In een aflevering van EA Sports TV is te zien dat het Duitse elftal op bezoek mag komen en onder al het geweld van de camera’s worden hun gezichten nauwkeurig vastgelegd. Ook zien we spelers terug van Aston Villa in het lijstje.
quote:
FIFA 12 EA Sports Football Club

EA Sports introduceerde de EA Sports Football Club voor FIFA 12. Hieronder volgen de screenshots van de nieuwe feature. Voor de EA Sports Football club kies je je favoriete team en probeert zo hoog mogelijk te eindigen op verschillende ranglijsten. Ook zal je verschillende uitdagingen moeten spelen om aan meer punten te komen.

• EA Sports Football club is het eerste jaar geheel gratis.

• Kies je favoriete club, maar speel als elke team om punten te krijgen voor je team om hogerop te komen op de ranglijsten.

• Alles wat je doet zal ervoor zorgen dat je team een stapje dichterbij de virtuele kop komt.

• Houd de voortgang bij van je vrienden op elk platform. Bekijk het via FaceBook, mobiele telefoon of via je Ipad.

• De live service zorgt ervoor dat fans van over de hele wereld tegen elkaar kunnen spelen.

• Verdien experience points (XP) en bereik een hoger level om zo je status op te bouwen. Hou alles bij van je vrienden, challenges en je status via easportsfootballworld.com

• De echte verhaallijnen zullen ervoor zorgen dat EA Sports Football Club altijd interessant blijft en met nieuwe dingen komt.
Release: 30 september 2011

Het zou handig zijn als jullie je platform + nick pm-en/posten/dm-en :')

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
|---------------------------------------------|
|PLATFORM:       PC                           |
|FOK!Nick            | Fifa 12 Nick           |
|                    |                        |
|ClapClapYourHands   | EchoDev                |
|Cara                | Stetoe                 |
|vaagjunior          | vaagjunior             |
|PLATFORM:       XBOX360                      |
|Zandman030          | MrSaNdMaN NL           |
|Burrito             | Shyne85                |
|n0ir                | Cr00kk                 |
|Stringer            | Str1ng3r               |
|Gaijin           |     pet21            |
|PLATFORM:       PS3                          |
|Afhaalchinees       | brouwer-n              |
|Zerokil             | Psvunited              |
|Max-Westerman       | Maikel-AFCA            |
|J-V                 | johnson076             |

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-10-2011 22:58:53 ]
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 21:52:22 #2
20758 Stringer
You have a nice day
pi_102710625
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 21:47 schreef Knuxie het volgende:

[..]

7-9, niet precies bij gehouden :')

Vrij sneu, ik weet het, maar er is werkelijk geen ander spel wat me ook maar half zo gefrustreerd krijgt als FIFA. Die kutgoaltjes die ik nu het afgelopen uur ook weer tegenkrijg, niet te geloven.
Heuly fuck...

En ik dacht ik wel zo'n beetje de allerergste was. 4 stuks tijdens fifa 10 en 11 gezamelijk.. ;(

Kan me nu wat beter inhouden...
"Als de toekomst een optelsom is van wat er mijn leven in het verleden is gebeurd, dan ga ik een ***vette tijd tegemoet."
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 22:08:51 #3
137987 Sandersson
pi_102711691
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 21:52 schreef Stringer het volgende:

[..]

Heuly fuck...

En ik dacht ik wel zo'n beetje de allerergste was. 4 stuks tijdens fifa 10 en 11 gezamelijk.. ;(

Kan me nu wat beter inhouden...
Lol, blijkbaar heb ik goede controllers want heb de mijne ook al regelmatig hard tegen de grond gegooid. Soms raakt de controller wel over de zeik zodat R2 en L2 niet meer werken enzo :P..
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 22:10:05 #4
306371 zerokil
psvunited
pi_102711766
Wtf Controller kapot gooien vind ik een beetje te ver gaan hoor.
Ik heb ook soms van die stress momenten..
Misschien toch maar zo'n boksbal ding kopen :P
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 22:10:19 #5
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_102711788
Ik had vandaag ook bijna m'n controller gesloopt

Ik ga EA aanklagen :r
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 22:10:50 #6
20758 Stringer
You have a nice day
pi_102711824
Volgende maand ga ik verhuizen, ga denk ik maar tapijt leggen _O-
"Als de toekomst een optelsom is van wat er mijn leven in het verleden is gebeurd, dan ga ik een ***vette tijd tegemoet."
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 22:14:23 #7
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_102712067
Wat is die markt bij ultimate team lomp. Je kan de beste spelers scoren voor 150 coins! waarom dan nog die packs halen?
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 22:16:38 #8
20758 Stringer
You have a nice day
pi_102712214
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 22:14 schreef KneusTeun het volgende:
Wat is die markt bij ultimate team lomp. Je kan de beste spelers scoren voor 150 coins! waarom dan nog die packs halen?
Ik zou dit even herhalen in het FUT topic... (betwijfel het dat ze het met je eens zijn trouwens :P)

[FIFA 12: FUT] #34 Met het hoofd van Rijst
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 22:34:57 #9
347847 Zandman030
Roltator
pi_102713316
Slechte TT hoor.
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 22:39:30 #10
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_102713598
Heb ook al 1 controller gesloopt met Fifa en CoD. (Vooral Fifa) en de 2de is hard op weg. Wat een debiel spel af en toe.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
Logitech PC GearBig Fish GamesZavvi - Fandom en Geekgear
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 22:52:38 #11
220368 Afhaalchinees
Geen Chinees
pi_102714416
quote:
koop Messi In Form
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 22:55:16 #12
305684 Dudeweiser
pi_102714589
quote:
bronzen spelers zijn niet goed.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 22:57:39 #13
356713 Rijst
asian
pi_102714733
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 22:39 schreef GotenSSJ het volgende:
Heb ook al 1 controller gesloopt met Fifa en CoD. (Vooral Fifa) en de 2de is hard op weg. Wat een debiel spel af en toe.
Doe je dan ook Kamehameha op dat ding?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 22:58:34 #14
305684 Dudeweiser
pi_102714785
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 22:57 schreef Rijst het volgende:

[..]

SPOILER
haha wat? :')
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 23:00:31 #15
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_102714889
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 22:57 schreef Rijst het volgende:

[..]

SPOILER
:D Geprobeerd, helaas mislukt ;(
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 23:47:50 #16
327256 GroenerDanGras
pi_102717642
Het is eigenlijk een schande dat ze dit spel op de markt hebben gebracht. Of je nu professioneel, wereldklasse of legendarisch speelt, de aanvallers van de CPU vallen niet te verdedigen. Die gaan wat kappen en draaien, je hebt geen tijd om je juist te positioneren om de bal af te pakken omdat ze dan alweer aan de andere kant van je staan dmv van dat gekap en gedraai.. je stapt dus bijna altijd verkeerd in. 1 op 1 is dan bijna altijd een goal voor de CPU.

De verdedigers van de CPU, en dan vooral de vleugelverdedigers zijn allemaal buitenaards goed, vleugelspel is bijna onmogelijk, De één-tweetjes zijn heerlijk verkracht, laat staan de gespleten steekbal. Die is echt bijna onmogelijk geworden. Wat er dus gebeurt als je aanvalt dat je een handbalwedstrijd krijgt maar dan met de voet. Uiteindelijk kom je er toch niet door, verlies je de bal en kun je weer van vooraf aan beginnen met verdedigen en chase the ball.. (Ga weer terug naar de 1e alinea)

Je komt dus in een vicieuze cirkel terecht :') Op die manier ben je dus snel klaar met het spel.

Dan denk je weet je wat, online heb je dat probleem vast niet, ga ik me daar lekker op storten.
Na 2 potjes hangt ook dit je strot uit vanwege een schandalige bug. Je kunt dus de keeper selecteren, ondertussen wat aan je pik trekken, je verdedigers verdedigen automatisch op legendarisch dus je hebt het balletjes zo weer in bezit, De andere partij doet dat ook en je krijgt dus dezelfde ervaring als met de offline modus.

Ze doen wel aan klantenbinding bij ea.. :') BAGGER spel!
Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 23:54:49 #17
305684 Dudeweiser
pi_102717992
PS3? Want dan ken ik nog wel iemand aan wie je het spel kan verkopen.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 23:59:46 #18
327256 GroenerDanGras
pi_102718214
Neen Xbox.. maar tegen vrienden spelen is wel cool dus doe hem niet van de hand :)
Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
  woensdag 5 oktober 2011 @ 00:37:16 #19
137987 Sandersson
pi_102719542
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 23:47 schreef GroenerDanGras het volgende:
Het is eigenlijk een schande dat ze dit spel op de markt hebben gebracht. Of je nu professioneel, wereldklasse of legendarisch speelt, de aanvallers van de CPU vallen niet te verdedigen. Die gaan wat kappen en draaien, je hebt geen tijd om je juist te positioneren om de bal af te pakken omdat ze dan alweer aan de andere kant van je staan dmv van dat gekap en gedraai.. je stapt dus bijna altijd verkeerd in. 1 op 1 is dan bijna altijd een goal voor de CPU.

De verdedigers van de CPU, en dan vooral de vleugelverdedigers zijn allemaal buitenaards goed, vleugelspel is bijna onmogelijk, De één-tweetjes zijn heerlijk verkracht, laat staan de gespleten steekbal. Die is echt bijna onmogelijk geworden. Wat er dus gebeurt als je aanvalt dat je een handbalwedstrijd krijgt maar dan met de voet. Uiteindelijk kom je er toch niet door, verlies je de bal en kun je weer van vooraf aan beginnen met verdedigen en chase the ball.. (Ga weer terug naar de 1e alinea)

Je komt dus in een vicieuze cirkel terecht :') Op die manier ben je dus snel klaar met het spel.

Dan denk je weet je wat, online heb je dat probleem vast niet, ga ik me daar lekker op storten.
Na 2 potjes hangt ook dit je strot uit vanwege een schandalige bug. Je kunt dus de keeper selecteren, ondertussen wat aan je pik trekken, je verdedigers verdedigen automatisch op legendarisch dus je hebt het balletjes zo weer in bezit, De andere partij doet dat ook en je krijgt dus dezelfde ervaring als met de offline modus.

Keeper selecteren ja? Heb ik nog nooit gedaan en heb ik mijn tegenstanders ook nog nooit zien doen haha. Heb er nu 35 potjes online op zitten en vind het echt een topgame. Offline speel ik sowieso geen fifa.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 00:39:24 #20
338191 Juless44
pi_102719593
quote:

Je weet dat je verdedigen op klassiek kan instellen? Ik speel ook jarenlang Fifa, het is gewoon even wennen. Ik speelde op proffessioneel, nu op semi-prof. Het is gewoon even wennen.
Big Fish GamesZavvi - Fandom en GeekgearRazer gaming gear
  woensdag 5 oktober 2011 @ 00:40:35 #21
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_102719620
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 22:55 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

bronzen spelers zijn niet goed.
Seedorf, van Nistelrooy. Seedorf niet gehaald, maar ruud 300 voor betaald.
En eigenlijk allemaal gouden haal je voor een prikkie!
Theo Janssen gekocht voor 250 terwijl ie bij quick sell 650 ofzo oplevert!
  woensdag 5 oktober 2011 @ 01:06:09 #22
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_102720291
Ruud Boy achievement gehaald met ruud ;)
  woensdag 5 oktober 2011 @ 02:02:40 #23
265335 Thas
pi_102721303
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 23:54 schreef Dudeweiser het volgende:
PS3? Want dan ken ik nog wel iemand aan wie je het spel kan verkopen.
Hoeveel geeft hij ervoor? Ik wil m'n PS3 versie misschien nog wel kwijt.
quote:
Het is eigenlijk een schande dat ze dit spel op de markt hebben gebracht.
quote:
Of je nu professioneel, wereldklasse of legendarisch speelt, de aanvallers van de CPU vallen niet te verdedigen. Die gaan wat kappen en draaien, je hebt geen tijd om je juist te positioneren om de bal af te pakken omdat ze dan alweer aan de andere kant van je staan dmv van dat gekap en gedraai.. je stapt dus bijna altijd verkeerd in. 1 op 1 is dan bijna altijd een goal voor de CPU.
:')², er zijn genoeg mensen die gewoon wereldklasse aankunnen, het kan best, het ligt aan jou. Slaat nergens op dat ze daarom het spel niet uitgebracht hadden moeten hebben.

quote:
Het is eigenlijk een schande dat ze dit spel op de markt hebben gebracht.
Want:
quote:
Zo klopt het dan weer wel.
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
  woensdag 5 oktober 2011 @ 02:04:50 #24
265335 Thas
pi_102721332
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Thas op 05-10-2011 02:05:10 ]
  woensdag 5 oktober 2011 @ 02:17:49 #25
327256 GroenerDanGras
pi_102721502
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 02:02 schreef Thas het volgende:

[..]

Hoeveel geeft hij ervoor? Ik wil m'n PS3 versie misschien nog wel kwijt.

[..]

[..]

:')², er zijn genoeg mensen die gewoon wereldklasse aankunnen, het kan best, het ligt aan jou. Slaat nergens op dat ze daarom het spel niet uitgebracht hadden moeten hebben.

[..]

Want:

[..]

Zo klopt het dan weer wel.
Ik was online baas in fifa 10 en 11, in 12 faal ik echter hard.
Ik ben gefrustreerd :')
  woensdag 5 oktober 2011 @ 02:27:22 #26
229647 stevenmac26
A.F.C.A
pi_102721587
Huh keeper selecteren?
Hoe dan
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  woensdag 5 oktober 2011 @ 03:12:51 #27
15118 dawg
pi_102721767
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 02:27 schreef stevenmac26 het volgende:
Huh keeper selecteren?
Hoe dan
select. zelf keepen is kut, vind ik. :')
  woensdag 5 oktober 2011 @ 03:14:11 #28
229647 stevenmac26
A.F.C.A
pi_102721772
Waarom zou je dat doen? Alleen voor een betere defence?
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  woensdag 5 oktober 2011 @ 03:14:36 #29
15118 dawg
pi_102721774
sommigen zeggen dat ze het fijner vinden.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 04:26:42 #30
175266 emokid
pi_102721871
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 03:14 schreef dawg het volgende:
sommigen zeggen dat ze het fijner vinden.
:') :') :') :') :')
Razer gaming gearRazer gaming gearZavvi - Fandom en Geekgear
  woensdag 5 oktober 2011 @ 08:20:44 #31
252617 byah
pi_102722885
Had de vraag al eens eerder gesteld, maar kun je zien dat de tegenpartij de keeper heeft geselecteerd doordat er geen namen boven de spelers staan?
  woensdag 5 oktober 2011 @ 09:27:37 #32
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_102724030
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 03:14 schreef stevenmac26 het volgende:
Waarom zou je dat doen? Alleen voor een betere defence?
Omdat je verdedigers dan zo ontzettend goed zijn dat de gemiddelde Fifa speler er nooit doorheen komt, en omdat als je zelf keept de keeper ook 100 keer beter is, je kunt onmogelijke ballen eruit houden.

Lees enorm veel klachten over deze Fifa, en zie er ook alweer genoeg te koop staan op verschillende ‘marktplaatsen’.

quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 08:20 schreef byah het volgende:
Had de vraag al eens eerder gesteld, maar kun je zien dat de tegenpartij de keeper heeft geselecteerd doordat er geen namen boven de spelers staan?
Ja, en je ziet dan de naam van de keeper boven het ''profiel'' van je tegenstander.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 10:45:57 #33
265335 Thas
pi_102726381
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 08:20 schreef byah het volgende:
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 09:27 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ja
_O- Dat viel me echt heel vaak op maar ik wist niet dat het betekende dat hij de keeper geselecteerd had, dan gebruikt echt iedereen het, wat een triest niveau heeft de gemiddelde Fifa-speler toch :')
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 09:27 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]
en zie er ook alweer genoeg te koop staan op verschillende ‘marktplaatsen’.
Beetje jammer voor de prijs is dat ja, misschien maar eens kijken wat de Gamemania er voor geeft, als die uberhaupt online-pass games overneemt.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 11:12:13 #34
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_102727282
Damn zeg. Ik weet niet hoe maar ik ben gepromoveerd naar Divisie 9. Daar word ik zo keihard gesloopt, niet normaal _O- _O- . Elke wedstrijd met 4-0 onderuit. Ik kom er maar niet doorheen bij hun en zodra ik balverlies lijd doen ze een mooi steekpasje en staan ze weer 1 op 1 met mn keeper.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 11:18:50 #35
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_102727495
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 11:12 schreef Burrito het volgende:
Damn zeg. Ik weet niet hoe maar ik ben gepromoveerd naar Divisie 9. Daar word ik zo keihard gesloopt, niet normaal _O- _O- . Elke wedstrijd met 4-0 onderuit. Ik kom er maar niet doorheen bij hun en zodra ik balverlies lijd doen ze een mooi steekpasje en staan ze weer 1 op 1 met mn keeper.
Daarom ook met Eredivisie clubs spelen. Ik word echt tyfus ziek van het spelen tegen Barcelona en Real
  woensdag 5 oktober 2011 @ 11:25:12 #36
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_102727722
Dat is niet echt leuk nee. Maar zo goed zijn ze nu ook weer niet, ze zouden toch te verslaan moeten zijn. Waarschijnlijk laten ze inderdaad dat verdedigen door de CPU doen ofzo.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 13:23:24 #37
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_102731628
Ondertussen zit ik in de 6e divisie. Maar lees nu dus hier alles over 'het selecteren van de keeper'. Wat een lompe toevoeging van de game zeg. Maar het is me nog niet echt opgevallen. Als het me nu begint te storen dan ga ik wel weer FIFA10 spelen.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 14:23:43 #38
265335 Thas
pi_102733729
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 13:23 schreef satecl het volgende:
Ondertussen zit ik in de 6e divisie. Maar lees nu dus hier alles over 'het selecteren van de keeper'. Wat een lompe toevoeging van de game zeg. Maar het is me nog niet echt opgevallen. Als het me nu begint te storen dan ga ik wel weer FIFA10 spelen.
PS3 of 360?
Ik heb weer zin in Fifa 10 namelijk, daar heb je geen keeper selecteer onzin :')
Ik zat ook in divisie 6 maar daar doet iedereen het, let maar op.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 14:26:14 #39
38111 Boomlaars
Schoenlepels eten *HMMMM*
pi_102733817
Voor het eerst met de keeper gescoord online in 12. Ultieme vernedering :) Gelijk RQ.
AaaAAAaaaAaaaaarghhhh!!!!!! *BONES SNAPPING*
  woensdag 5 oktober 2011 @ 14:29:30 #40
176176 DutchSL
pi_102733911
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 14:26 schreef Boomlaars het volgende:
Voor het eerst met de keeper gescoord online in 12. Ultieme vernedering :) Gelijk RQ.
Hoe? Vrije trap / corner / naar voren lopen en gewoon scoren?

Indien het laatste: _O_
De beste bordspellen vind je bij 999 GamesBig Fish GamesLogitech PC Gear
  woensdag 5 oktober 2011 @ 14:37:36 #41
223886 Gaijin
Dah yah feel luckei?
pi_102734171
Goddomme, online wordt ik steeds verneukt :P. Kom ik knullig 0-1, 0-2 achter, domineer ik de wedstrijd maar mis ik veel te veel kansen waardoor ik verlies of gelijkspeel..
  woensdag 5 oktober 2011 @ 14:41:39 #42
38111 Boomlaars
Schoenlepels eten *HMMMM*
pi_102734320
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 14:29 schreef DutchSL het volgende:

[..]

Hoe? Vrije trap / corner / naar voren lopen en gewoon scoren?

Indien het laatste: _O_
Gedribbeld vanaf m'n eigen doel :)
AaaAAAaaaAaaaaarghhhh!!!!!! *BONES SNAPPING*
  woensdag 5 oktober 2011 @ 14:41:59 #43
245819 TheDutchguy
pi_102734335
Als je een talent met 85 potential hebt maar die op het moment 58 is, wat moet je dan met hem doen? Hij is te slecht voor de basis en bij verhuur speelt hij niet. Dan wordt hij nooit beter
  woensdag 5 oktober 2011 @ 14:53:06 #44
294292 StijnDa
QFT
pi_102734768
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 14:41 schreef TheDutchguy het volgende:
Als je een talent met 85 potential hebt maar die op het moment 58 is, wat moet je dan met hem doen? Hij is te slecht voor de basis en bij verhuur speelt hij niet. Dan wordt hij nooit beter
Hij wordt wel beter als hij niet speelt, maar toch gewoon verhuren ;)
  woensdag 5 oktober 2011 @ 15:05:45 #45
245819 TheDutchguy
pi_102735273
quote:
2s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 14:53 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Misschien 1 of 2 per seizoen ja, maar dat schiet niet op
  woensdag 5 oktober 2011 @ 15:09:21 #46
305684 Dudeweiser
pi_102735421
quote:
2s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 14:53 schreef StijnDa het volgende:

[..]

gefeliciteerd Stijn! *O*
  woensdag 5 oktober 2011 @ 15:26:36 #47
-1 #ANONIEM
pi_102736086
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 22:34 schreef Zandman030 het volgende:
Slechte TT hoor.
sowieso.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 16:34:01 #48
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_102738649
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 14:23 schreef Thas het volgende:

[..]

PS3 of 360?
Ik heb weer zin in Fifa 10 namelijk, daar heb je geen keeper selecteer onzin :')
Ik zat ook in divisie 6 maar daar doet iedereen het, let maar op.
PS3, sta volgens mij op 5700 punten ofzo. Soms speel ik het nog wel eens. FIFA '11 heb ik overgeslagen.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 16:36:05 #49
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_102738727
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 13:23 schreef satecl het volgende:
op 360?
  woensdag 5 oktober 2011 @ 16:46:00 #50
177599 Doevelaer
Joe
pi_102739097
PC! Username; Doevelaer!
Zavvi - Fandom en GeekgearLogitech PC GearG2A Gamekeys en Electronics
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')