Top.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:16 schreef yosander het volgende:
[..]
Nee toch niet, ligt eraan in welk practicagroepje je zit. En ik heb 'm dan al gehad.
Kaasrol heeft het drukquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:18 schreef leeell het volgende:
wie doet er trouwens echt al wat op het HBO, dit is gewoon HAVO #2
Dat blijft zo waarschijnlijkquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:18 schreef leeell het volgende:
Jordy heeft het best druk meen ik.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:18 schreef leeell het volgende:
Ja kloptquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Top.Ik zie nog wel of ik ga
SE is pas om 11 uur afgelopen, dan moet ik ook nog 3 uur ofzo reizen, dan is het 2 uur
dan is de open dag al min of meer afgelopen
Dan zet je 'm uitquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:26 schreef Ezell het volgende:
Mijn mobiel gaat de hele tijd af omdat iemand uit mijn klas met het idee kwam om op WhatsApp een groep voor de klas aan te maken. Ik ga boos worden als ze tot na middernacht berichten blijven sturen.
meisje toch, vreemd begrip wel hè ; "vrienden"quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:26 schreef Ezell het volgende:
Mijn mobiel gaat de hele tijd af omdat iemand uit mijn klas met het idee kwam om op WhatsApp een groep voor de klas aan te maken. Ik ga boos worden als ze tot na middernacht berichten blijven sturen.
Oh nee meid, ga je boos worden?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:26 schreef Ezell het volgende:
Daar heb ik nog niet eens aan gedacht.quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:27 schreef leeell het volgende:
[..]
meisje toch, vreemd begrip wel hè ; "vrienden"
MOBIEL STAAT UIT!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oh nee meid, ga je boos worden?
Ja, dingen kunnen ook uit.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Daar heb ik nog niet eens aan gedacht.
Stel, je was boos geworden. Wat was er dan precies gebeurd?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Daar heb ik nog niet eens aan gedacht.
[..]Nee.
[..]
MOBIEL STAAT UIT!
Potverdikkie ik wil slapenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Stel, je was boos geworden. Wat was er dan precies gebeurd?
Dan zou ik iedereen in de WhatsApp naar bed sturen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Stel, je was boos geworden. Wat was er dan precies gebeurd?
Gast.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:29 schreef leeell het volgende:
Ezells worden niet boos, enkel teleurgesteld en dan nog meer afgesloten naar de buitenwereld
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan zou ik iedereen in de WhatsApp naar bed sturen.
[..]
Gast.
Wat lief.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan zou ik iedereen in de WhatsApp naar bed sturen.
[..]
Gast.
onterekten klagtquote:
Verkapte 'ik ben populair' post.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik krijg zoveel berichten, daarom staat mn telefoon altijd op stil.
Dat heb ik nou nooit.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
van wie zijn die berichten?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
kloptquote:
nee, enkel 071quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:33 schreef magneetstrip het volgende:
071 boven alles bezems
Bedoel je daar niet al die domme filmpjes van die scholen hier mee of eh?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Verkapte 'ik ben populair' post.
Maar mijn telefoon staat ook zo vaak uit.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Als ik je sms reageer je er niet eens op dus zeur niet.
Oké, wtf, dat vind ik dan weer ontzettend triest. Fucking big deal als iemand geen doei zegt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Ben ik ook.
Ook vanmiddag, ik zeg doei tegen mn klasgenoten. Een minuut later op wa: Je zei geen doei tegen mij.
Nou, waarom die reactie van jou?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:36 schreef Dastan het volgende:
[..]
Maar mijn telefoon staat ook zo vaak uit.
was de goede ouwe #Penisbaard IRC tijdquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:37 schreef Dastan het volgende:
Niet meer doen hoor, voor je het weet ben je weer weg.
Wat?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou, waarom die reactie van jou?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oké, wtf, dat vind ik dan weer ontzettend triest. Fucking big deal als iemand geen doei zegt.
070/071, de rest ;quote:
O ja tja pffquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
'Dat heb ik nou nooit.' 8.gif
Is een 8.gif een thumbs up met een halve hand ?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
'Dat heb ik nou nooit.' 8.gif
Waaromquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Is een 8.gif een thumbs up met een halve hand ?![]()
nieuwe projectgroep zit iemand uit wassenaar bij, elke keer chillen bij hem thuisquote:
Ik heb er ook veel in mijn dispuut zitten, altijd goed om rijke verwende mensen te kennenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:44 schreef leeell het volgende:
[..]
nieuwe projectgroep zit iemand uit wassenaar bij, elke keer chillen bij hem thuis
kk grote villa met sick terras en ongelimiteerde drank en shit in zn "magazijn"
Zeker wel.quote:
Vertaal dit met Translate naar Engelsquote:Mijn buurvrouw heeft koolmezen maar waarom zit mijn haan op haar ezel
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:46 schreef Splutje het volgende:
[..]
Vertaal dit met Translate naar Engels
Onwetende boerquote:
Zonder die boeren was jij allang gestorven van de honger, jullie weten namelijk zonder uitzondering niet van aanpakken, stadse josti's.quote:
Wij kunnen gewoon naar de buurtsuper.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zonder die boeren was jij allang gestorven van de honger, jullie weten namelijk zonder uitzondering niet van aanpakken, stadse josti's.
En door wie wordt al dat eten verbouwd/gekweekt? Juist.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:49 schreef Dastan het volgende:
[..]
Wij kunnen gewoon naar de buurtsuper.
hoezo albert heijn maakt het eten toch gewoon?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zonder die boeren was jij allang gestorven van de honger, jullie weten namelijk zonder uitzondering niet van aanpakken, stadse josti's.
Leidenaren met grootheidswaanzin.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:49 schreef leeell het volgende:
Wij als handelslieden hadden gewoon de moedernegotie weer opgezet, boeren zijn overbodig
het kon toen, nu zeker.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:51 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Leidenaren met grootheidswaanzin.
eerder RB, maar leiden is ook tofquote:
Fijn dat je weer solidair met me bentquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:03 schreef Kutstudent het volgende:
Ik ben nu bezig omdat ik heel de dag heb loppen fokken.Treurigheid.
We konden dus gewoon gemeet hebben. Balen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:02 schreef Dastan het volgende:
Vandaag niet naar college geweest om iets af te maken voor morgen.
Geen boek open gedaan.
Wel There Will Be Blood bekeken.
Morgen conceptenrapport afhebben.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:03 schreef Splutje het volgende:
[..]
Fijn dat je weer solidair met me bent
ouwe smeerpijpquote:
Feitelijk wel. Balen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
We konden dus gewoon gemeet hebben. Balen.
Ik moet een argumentatietekening maken, digitaalquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:04 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Morgen conceptenrapport afhebben.
morgen vrij, en dan nu gaan slapenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:17 schreef Flitskikker het volgende:
Hier is je dagcijfer:
5
Nu ga ik slapen doei
De Rokershoekquote:
KLB word zo matig dat ik me gedwongen voel te differentiëren van topic naar topic ipv 1 subforaquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:25 schreef Splutje het volgende:
Aha. Ik kom eigenlijk nooit buiten KLB
Ja valt inderdaad een beetje tegen de laatste tijdquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:26 schreef leeell het volgende:
[..]
KLB word zo matig dat ik me gedwongen voel te differentiëren van topic naar topic ipv 1 subfora
quote:
onterekten klagtquote:
Liefdequote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:21 schreef Kaasrol het volgende:
Johnny Cash luisteren op de vroege ochtend
quote:
Ik erger me behoorlijk aan zulke figuren. Sowieso terecht dat ie een pak meel over zich heen kreeg.quote:
Nee..?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:17 schreef vencodark het volgende:
Iemand bekend met het 'fenomeen' vrije studiepunten?
Kan geen toeval zijn.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gezellig
Weet je wat toevallig is?Nu ik dit typ begint Twist n Shout!
Nietes, kijk de film Serendipity dan maar eens!!!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat dan wel?Het lot is bullshit.
Jawel.quote:
Goed nummer ouwe.quote:
Jazeker.quote:
Dat lied vindt Zoeey Deschanel leuk in 500 Days of Summer.quote:
Begrijpelijk.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:22 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Dat lied vindt Zoeey Deschanel leuk in 500 Days of Summer.
Ik haatte niet op de film, ik vond 'm best aardig.quote:
Oh, gelukkig maar.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:29 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ik haatte niet op de film, ik vond 'm best aardig.
Dewas bestemd voor het feit dat ik dat wist.
Anno 2011 nog times new roman gebruiken.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Schrijf een paper van tussen drie en vijf pagina’s (A4, times new roman, lettergrootte 12, regelafstand 1,5) over de betekenis van de juristen Diephuis, Opzoomer, Land, Scholten, Meijers en Schoordijk voor het Nederlandse privaatrecht. Gebruik en verwijs daarbij naar de literatuur die is voorgeschreven in de syllabus.
Lollerpaper.
U dient de paper zelfstandig te schrijven (d.w.z. zonder hulp van anderen). Door de paper in te leveren verklaart u dit te hebben gedaan. Eventuele onregelmatigheden (plagiaat, niet of verkeerd citeren, samenwerken met medestudenten of anderen) zullen bij de examencommissie worden aangekaart, die een sanctie kan opleggen.
Lollercommissie.
Indien u geen uitwerking inlevert, of een uitwerking die onvoldoende is, zal dit 0,25 punt aftrek tot gevolg hebben voor het tentamen van blok 1. U kunt dan maximaal nog maar een 9,75 halen voor het tentamen van blok 1. Dit geldt tot en met de herkansingsperiode.
Lolleraftrek.
Je kan ook Comic Sans gebruiken, zoals mijn docent van Europese rechtsgeschiedenis.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:36 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Anno 2011 nog times new roman gebruiken.
exactquote:
als je een 5.25 voor een geheel vak haalt moet je sowieso nadenken of die studie iets voor jou isquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Met dat verschil dat dit een vak is wat je sowieso niet haalt als je een onvoldoende hebt voor je tentamen. Die 0,25 kan dus zomaar het verschil maken.
Makkelijk praten wel.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:42 schreef leeell het volgende:
[..]
als je een 5.25 voor een geheel vak haalt moet je sowieso nadenken of die studie iets voor jou is
Haha.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Makkelijk praten wel.
Jij bent tenminste aan het werk. Ik zit een beetje game of thrones te kijken.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zo, al anderhalf kantje vol, wat een tempo heb ik toch ook.
Als je iets spannenders wil moet je maar even langskomen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jammer dit, ik verwachte een spannendere reactie.
There's a killer on the road.quote:
His brain is squirming like a toad.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
There's a killer on the road.
Take a long holiday.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:36 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
His brain is squirming like a toad.
Let your children play.quote:
quote:
Wat is het dan.quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
http://www.leren.nl/cursu(...)ensen/betweters.html
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:05 schreef Etsu het volgende:
Weet je kbik heb vandaag strepsils gekocht en weet je hoe duur ze waren?
Vijf euro.
Vijfhonderd cent voor fcking 24 tabletten
quote:
Het is een forumfilter, zoals uit de url al blijkt.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:01 schreef Dastan het volgende:
http://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/31
Dit is een subforum.
SwJ heeft mij wat anders geleerd en ik geloof hem.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:06 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Het is een forumfilter, zoals uit de url al blijkt.
SwJ geloven.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:07 schreef Dastan het volgende:
[..]
SwJ heeft mij wat anders geleerd en ik geloof hem.
Waarde aan geld hechtenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat jij nou de waarde van geld niet kent, is mijn probleem niet.
Dat is SwJ ja.quote:
Ja maar anders heb ik keelpijn en dan ga ik dood.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wow Etsu dat is knakerduur man! Ik zou ze niet meer kopen, wtf man.
Koop neppe.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja maar anders heb ik keelpijn en dan ga ik dood.
Doen! Uit China, met melaminequote:
Je hebt 4 notes gekregen van onze moderators.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |