Kan geen toeval zijn.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gezellig
Weet je wat toevallig is?Nu ik dit typ begint Twist n Shout!
Nietes, kijk de film Serendipity dan maar eens!!!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat dan wel?Het lot is bullshit.
Jawel.quote:
Goed nummer ouwe.quote:
Jazeker.quote:
Dat lied vindt Zoeey Deschanel leuk in 500 Days of Summer.quote:
Begrijpelijk.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:22 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Dat lied vindt Zoeey Deschanel leuk in 500 Days of Summer.
Ik haatte niet op de film, ik vond 'm best aardig.quote:
Oh, gelukkig maar.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:29 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ik haatte niet op de film, ik vond 'm best aardig.
Dewas bestemd voor het feit dat ik dat wist.
Anno 2011 nog times new roman gebruiken.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Schrijf een paper van tussen drie en vijf pagina’s (A4, times new roman, lettergrootte 12, regelafstand 1,5) over de betekenis van de juristen Diephuis, Opzoomer, Land, Scholten, Meijers en Schoordijk voor het Nederlandse privaatrecht. Gebruik en verwijs daarbij naar de literatuur die is voorgeschreven in de syllabus.
Lollerpaper.
U dient de paper zelfstandig te schrijven (d.w.z. zonder hulp van anderen). Door de paper in te leveren verklaart u dit te hebben gedaan. Eventuele onregelmatigheden (plagiaat, niet of verkeerd citeren, samenwerken met medestudenten of anderen) zullen bij de examencommissie worden aangekaart, die een sanctie kan opleggen.
Lollercommissie.
Indien u geen uitwerking inlevert, of een uitwerking die onvoldoende is, zal dit 0,25 punt aftrek tot gevolg hebben voor het tentamen van blok 1. U kunt dan maximaal nog maar een 9,75 halen voor het tentamen van blok 1. Dit geldt tot en met de herkansingsperiode.
Lolleraftrek.
Je kan ook Comic Sans gebruiken, zoals mijn docent van Europese rechtsgeschiedenis.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:36 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Anno 2011 nog times new roman gebruiken.
exactquote:
als je een 5.25 voor een geheel vak haalt moet je sowieso nadenken of die studie iets voor jou isquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Met dat verschil dat dit een vak is wat je sowieso niet haalt als je een onvoldoende hebt voor je tentamen. Die 0,25 kan dus zomaar het verschil maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |