quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:31 schreef NoCigar het volgende:
Man is de keuken van de buren aan het checken.
Wie was er nu precies voor die schutting?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:31 schreef Jor_Dii het volgende:
Een schutting zonder doorgang is toch van de gekke? Wat zijn dat voor absurde eisen
De eigenaren van het overpad.. ze willen die weg gewoon voor zichzelf claimen (wat misschien terecht is), maar in de praktijk gewoon nergens op slaat.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:32 schreef Operc het volgende:
[..]
Wie was er nu precies voor die schutting?
Helder, dankjequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:32 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
De eigenaren van het overpad.. ze willen die weg gewoon voor zichzelf claimen (wat misschien terecht is), maar in de praktijk gewoon nergens op slaat.
Echt he, wat een zielige mensen zeg.quote:
Dat willen de eigenaren ook, zodat ze er een dichte schutting neer kunnen planten, waarna de buren helemaal niks meer kunnenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:34 schreef themole het volgende:
Punt is dat het jouw grond is en jij er technisch gezien gewoon tuin van kan maken.
Als het mijn grond was en ik kon zo mijn tuin uitbreiden dan had ik dat ook willen doen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:34 schreef themole het volgende:
Punt is dat het jouw grond is en jij er technisch gezien gewoon tuin van kan maken.
Ik mis de vishengelman.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:35 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Het lukt ze aardig om het meest saaie seizoen ooit te maken...
Inderdaadquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:36 schreef welkominspace het volgende:
gedoe om een straatje
ik vind die rijdende rechter wel altijd een geinig mannetje
Idd heerlijke drogredenering.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:37 schreef MilaNL het volgende:
Het moet zo blijven want het is altijd al zo. Zo'n slecht argument.
Verjaring?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:37 schreef MilaNL het volgende:
Het moet zo blijven want het is altijd al zo. Zo'n slecht argument.
ze kunnen er toch omheen lopen??quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:35 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat willen de eigenaren ook, zodat ze er een dichte schutting neer kunnen planten, waarna de buren helemaal niks meer kunnen
Nee want het is de grond van persoon X.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:38 schreef vuvuzela het volgende:
Maak er met zijn allen gewoon een mooi straatje van met parkeerplek voor iedereen...
achtertuintjes van de overzijde er bij betrekkenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:38 schreef themole het volgende:
[..]
Nee want het is de grond van persoon X.
Als je er een tuin van wilt maken wel lijkt me.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:38 schreef Jor_Dii het volgende:
Die zeikstraligere attitude van de eigenaren van het overpad maakt dit conflict. Wat willen ze nou? Is het nou echt zo'n ramp dat de mensen over dat pad lopen en/of de auto door soms parkeren om wat uit te laden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |