Natuurlijk zegt de makelaar hetquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:27 schreef themole het volgende:
De makelaar zegt het, dus het is waar.
Mensen kennen het kadaster kennelijk niet.
Wat al gezegd is: kadaster raadplegen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:28 schreef Operc het volgende:
Alsof die nieuwe bewoners er iets aan kunnen doen dat ze niet weten dat het toch niet mag daar.
Weet je hoe duur het kadaster is? Alleen daarom is de Rijdende Rechter al de moeite waard.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:27 schreef themole het volgende:
De makelaar zegt het, dus het is waar.
Mensen kennen het kadaster kennelijk niet.
waarom?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:28 schreef golfer het volgende:
Wel erg kinderachtig, die eigenaren van dat pad.
Ik denk dat het wel mee valt ten opzichte van de prijs van de woning.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:28 schreef Operc het volgende:
[..]
Weet je hoe duur het kadaster is? Alleen daarom is de Rijdende Rechter al de moeite waard.
Genoeg landmeetkundige bedrijven die het ook willen doenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:28 schreef Operc het volgende:
[..]
Weet je hoe duur het kadaster is? Alleen daarom is de Rijdende Rechter al de moeite waard.
Dat is waar, maar als je niet weet dat de lijnen niet kloppen, ga je ze ook niet automatisch checken. En dan snap ik wel dat de buren elkaar daarin ook niet geloven.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:29 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel mee valt ten opzichte van de prijs van de woning.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |