Ik sta ook niet in de OP en ik woon al 17 jaar in Grunn (ik ben 17)quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:00 schreef horned_reaper het volgende:
Hey! Doe mij ook eens in de OP .... ik woon sinds 3 maanden ook in het centrum van Grunn
Jep, werkte een vriend van me als dj: voor wekelijks een bijna lege tent...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:48 schreef monkyyy het volgende:
Gister avond in De Branderij geweest, suffe tent.
En hij gaat niet te rade bij zichzelf?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:43 schreef Pierrre het volgende:
[..]
Jep, werkte een vriend van me als dj: voor wekelijks een bijna lege tent...
Nooit van gehoord ookquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:48 schreef monkyyy het volgende:
Je kunt er best lekker eten voor vrij weinig geld.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:48 schreef monkyyy het volgende:
Volgens mij wonen wij dan in dezelfde straat hahaquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:44 schreef Catch22- het volgende:
Oke. Iemand wel eens bij de gans geweest? Dat is ook erg prettig, is hier in de straat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:45 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Volgens mij wonen wij dan in dezelfde straat haha
gezellig zegquote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:13 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Nét niet dezelfde straat dan, maar wel vlakbij
Alsof die OP überhaupt up-to-date is.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:00 schreef horned_reaper het volgende:
Hey! Doe mij ook eens in de OP .... ik woon sinds 3 maanden ook in het centrum van Grunn
Daar hoor je mij toch inderdaad ook niet over.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:33 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Alsof die OP überhaupt up-to-date is.
Naughty, naughty.quote:
Vorige week had ik helemaal geen school haha! En nu had ik niet zoveel zin omdat ik pas na 04.00 in slaap viel door het hoesten en snotteren en de wekker om 7 uur alweer ging.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:36 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Naughty, naughty.
Maar: had je dat niet beter kunnen doen toen we nog mooi weer hadden..?
Ik woon inderdaad in die zijstraatquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:23 schreef Catch22- het volgende:
[..]
gezellig zegJij woont in die zijstraat waar hij op de hoek zit? Wij wonen iets voorbij het noorderbad
Beiden goede argumenten.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:41 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Vorige week had ik helemaal geen school haha! En nu had ik niet zoveel zin omdat ik pas na 04.00 in slaap viel door het hoesten en snotteren en de wekker om 7 uur alweer ging.
Daar was nog politie zondag trouwens, meegekregen? Ik was aan het proberen te parkeren (zucht..., maar weer naast het kanaal gezet) en zag daar 2 agenten een deur openen en naar binnen gaan. Geen zin om te kijken want ik was moe + boos.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:44 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Ik woon inderdaad in die zijstraat
Zondag was ik er niet, dus niks van meegekregen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:35 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Daar was nog politie zondag trouwens, meegekregen? Ik was aan het proberen te parkeren (zucht..., maar weer naast het kanaal gezet) en zag daar 2 agenten een deur openen en naar binnen gaan. Geen zin om te kijken want ik was moe + boos.
17:00 vrij. Uurtje afbouwen hè.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:43 schreef Jesse_ het volgende:
Waarom is de gemeente maar tot 16:00 te bereiken.
Ow... Dangquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:19 schreef MaxMark het volgende:
Zo raar hè. Iets meer dan 1½ uur geleden een telefoontje dat m'n neef (33) met spoed in het UMCG is opgenomen, inmiddels ben ik alweer thuis, naaste familie ook, omdat hij is overleden en het geen zin meer heeft om daar te zijn. Hele andere avond zo ineens
Heftig! Gecondoleerd.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:19 schreef MaxMark het volgende:
Zo raar hè. Iets meer dan 1½ uur geleden een telefoontje dat m'n neef (33) met spoed in het UMCG is opgenomen, inmiddels ben ik alweer thuis, naaste familie ook, omdat hij is overleden en het geen zin meer heeft om daar te zijn. Hele andere avond zo ineens
Bij vlagen wel. Hele middag droog met zon, net een bui, nu weer volop zon. Het mag wel weer wat opwarmenquote:
Bastard.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 01:35 schreef Luco het volgende:
Eindelijk een heerlijke stranddag hier. Zon, warm, blauwe lucht met her en der een wolkje. Heerlijk
Nouuuuuuuuuuuuquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:14 schreef Drommeldaris het volgende:
It's raining menrain hallelujah
Edit: the sun is shining I feel good (Terrasweer zoals voorspeld)
Och, als je van duikpakken houdt...quote:
Lekkerquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:50 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Och, als je van duikpakken houdt...
Aardappelpuree shizzle met boontjes en pindasausquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:54 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Wat moet ik eten? Ik heb al pasta gehad en heb ook geen zin in gebakken aardappeltjes ofzo.. Ik kan niets bedenken
Laat een pizza bezorgen en vraag of je met pen kunt betalenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:54 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Wat moet ik eten? Ik heb al pasta gehad en heb ook geen zin in gebakken aardappeltjes ofzo.. Ik kan niets bedenken
Pen? Pin? Nee, ik mag niets bestellen van mezelf! Ik heb denk ik gekozen voor lasagne of een boerenkool stampot/schotel.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Laat een pizza bezorgen en vraag of je met pen kunt betalen
Ik heb ook al aardappelpuree gehad (gevulde paprika)quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Aardappelpuree shizzle met boontjes en pindasaus
Kinky, kinky.quote:
quote:
ook lekkerquote:Nee, ik mag niets bestellen van mezelf! Ik heb denk ik gekozen voor lasagne of een boerenkool stampot/schotel.
Rijst.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:54 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Burrito'squote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:54 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Dat soort mensen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:15 schreef nikky het volgende:
Iemand bekend met het feit dat er twee studenten vanavond strijden om de grootste kamer in een studentenhuis?
Ze zijn gedropt in een weiland ergens in NL en wie het eerste terug in dat huis is, ontvangt de grootste kamer.
Laat ik nou net een van de studenten (econometrie) in dit tiefushondeweer tegenkomen in Duitsland!![]()
Arme jongen. Had hem eerst afgezet bij de oprit naar Groningen in Nieuweschans om 01.25. Daarna ben ik weer terug naar huis gereden. Voordat ik daar aankwam ben ik weer omgekeerd. 01.25 in Nieuweschans liften, er komt geen hond natuurlijk en het zeikte van de regen. Het is hier echt hondeweer. Heb hem naar Winschoten gebracht zodat hij daar wat meer geluk zou hebben.
Goed bezig! Ik wilde dat ik dat eens kon zeggen..quote:
Ach, met de fiets kost het je een dagje om naar Groningen te komenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 08:10 schreef Renesite het volgende:
Ja inderdaad! Of ik had hem in oldenburg afgezet
Ik precies hetzelfde.quote:
Dat is ook niet aardig van je.quote:
Hoorde ook al vuurwerk en nu iemand die door een microfoon oid schreeuwt. Of muziek? Ik weet het niet (Corpus den Hoorn)quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:00 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Waarom is er vuurwerk op het voormalig bodenterrein?
regenboogweek van homohoreca Groningenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:00 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Waarom is er vuurwerk op het voormalig bodenterrein?
Niks gehoord hier, maar ik was dan ook bezig met mijn winterslaap (15 uurquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:29 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Hoorde ook al vuurwerk en nu iemand die door een microfoon oid schreeuwt. Of muziek? Ik weet het niet (Corpus den Hoorn)
quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:58 schreef moemoe het volgende:
Lieve lieve stadjers, ik heb Grunn verlaten.
Het was mooi.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:58 schreef moemoe het volgende:
Het was mooi.
en studie dan? Waaaaarom?quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:58 schreef moemoe het volgende:
Het was mooi.
Ik wil ook weten waarom!quote:
luilakquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:56 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ik lig al de hele dag in bed en ik heb boerenkool gehad. Wat een heerlijke winterdag!
Mijn kachel doet het niet, dat is wel een excuus toch om in bed te gaan liggen?quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
luilak
enne winter is het nog lang niet
Ik vind van welquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:22 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Mijn kachel doet het niet, dat is wel een excuus toch om in bed te gaan liggen?
Vind ik ook.quote:
Dan is het zeker een goede redenquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:22 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Mijn kachel doet het niet, dat is wel een excuus toch om in bed te gaan liggen?
Als ik in de auto blijf zitten schrijven ze echt geen boete uit hoor. Maar waren ze controleren dan?quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:01 schreef Renesite het volgende:
Wat? Het is sowieso betaald parkeren op zondag kwam ik gelukkig op tijd achter
Neeeeh... Maar zag pas laatst het bordquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:55 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Als ik in de auto blijf zitten schrijven ze echt geen boete uit hoor. Maar waren ze controleren dan?
Tof!quote:
Wat tof! En oh, wat is Bart leukquote:
Heerlijk tot 10:00 slapenquote:
Wrijf het er maar weer in.quote:Op maandag 10 oktober 2011 09:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heerlijk tot 10:00 slapenVooral op dagen zoals vandaag.
quote:geen dag om een lied over te schrijven
geen dag om voor op te staan
maar een dag om in bed te blijven
en de liefde te bedrijven
met de gordijnen dicht en het stereomeubel aan
En ik vind het niet erg om een nieuwe pas aan te vragen, maar dan moet ik de bank en die heeft alleen een filiaal thuisthuis, en niet hier in de stad. Dus dat is balen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:27 schreef Peterselieman het volgende:
Ben je mooi klaar mee ...
Ik gebruik nog altijd het vijftien jaar oude hoesje dat ik destijds van de Postbank kreeg. Werkt nog altijd perfect.
Friesland?quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:07 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
En ik vind het niet erg om een nieuwe pas aan te vragen, maar dan moet ik de bank en die heeft alleen een filiaal thuisthuis, en niet hier in de stad. Dus dat is balen.
Neh, bij Veendam in de buurt.quote:
Oei. Waar af en toe nog een missionaris in een kookpot belandt.quote:
Hu?quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:18 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Oei. Waar af en toe nog een missionaris in een kookpot belandt.
Ik chargeer.quote:
illegale chargequote:
Samsungquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:46 schreef joppie_saus het volgende:
Is er een mobiel internetnetwerk storing ofzo? Mijn telefoon kan sinds vanochtend opeens geen contact meer maken met internet, What'sApp en dat soort spul.
Samsungquote:
Guinnessquote:
De Gansquote:
Waar was dat..?quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:43 schreef Saisai het volgende:
dat nieuwe pinnen is waardeloos. Als ondernemer moet je nu over elk pinbedrag 3% betalen aan de bank terwijl dat een vast bedrag was (27 cent).
onder de noemer "veiligheid" natuurlijk.
Blackberry?quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:46 schreef joppie_saus het volgende:
Is er een mobiel internetnetwerk storing ofzo? Mijn telefoon kan sinds vanochtend opeens geen contact meer maken met internet, What'sApp en dat soort spul.
Fuckin' A.quote:
Hangt er vooral vanaf wat de ligging, staat, etc van de kamers/huizen is. Op basis van deze gegevens is echt niet te zeggen of die prijzen fair zijn of niet.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:07 schreef Tante-Leen het volgende:
Hoi FOK!ertjes uit Grunn.
Ik ben van plan om op kamers te gaan in de stad, maar ik vroeg me af wat jullie denken wat beter is:
Een kamer van 12m2 voor ¤315
of
Een kamer van 18 m2 voor ¤395
Ik heb er geen idee van maar zijn dit nette prijzen of is dit te duur? En die afmetingen, is 12m2 te klein en 18m2 te groot? Wat raden jullie als ervaringsdeskundigen aan?![]()
Ooh oke, nouja het staat in de Oosterpoortbuurt en het pand word nog helemaal opgeknapt (zeiden ze).quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:10 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Hangt er vooral vanaf wat de ligging, staat, etc van de kamers/huizen is. Op basis van deze gegevens is echt niet te zeggen of die prijzen fair zijn of niet.
Die prijzen zijn redelijk aan de hoge kant, althans, het kan altijd goedkoper. Maar als het helemaal wordt opgeknapt is dat natuurlijk wel een reden om er wat meer voor te betalen. Ik woonde eerst voor 320 op 11/12 m2, ben nu verhuisd naar een kamer met meer ruimte, voor minder geld en op een vergelijkbare locatie. Je moet ook een beetje geluk hebbenquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:14 schreef Tante-Leen het volgende:
[..]
Ooh oke, nouja het staat in de Oosterpoortbuurt en het pand word nog helemaal opgeknapt (zeiden ze).
Mijn huisbaas was lief vandaag en heeft toegezegd een nieuw gasfornuis voor ons te regelen (huidige heeft één kapotte en één half kapotte gaspit)quote:
Moet je maar eten bij iemand andersquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:29 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Mijn huisbaas was lief vandaag en heeft toegezegd een nieuw gasfornuis voor ons te regelen (huidige heeft één kapotte en één half kapotte gaspit)
Bestellen op zijn kostenquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moet je maar eten bij iemand anders
Yup.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:32 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ik heb btw een vraagje. Ik ben vanaf vandaag aan een antibioticakuur maar in de bijsluiter staat niets over het gebruik van alcohol en mijn huisarts heeft ook alleen maar wat gezegd over het gebruik van de pil. Kan ik nu wel alcohol drinken?
Ik was vanmorgen wel misselijk toen ik de eerste nam maar nam wel na een uurtje af. Het duurt een week, 2x per dag 1 pil. Ik ga het vanavond wel rustig aan doen, wel iets maar niet teveel alcohol haha!quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:42 schreef loecje het volgende:
ik zou het niet doen of in ieder geval met mate
je lever moet dat antibiotiaca afbreken. als er ook nog alcohol bij komt heb je dubbele belasting.
hoelang duurt die kuur?
ik wordt trouwens kotsmisselijk van die troep dus ik moet niet denken aan alcohol dan.
Je wordt extra snel zat en je brakheid zal ipv het gewoonlijke beetje hoofdpijn en lamheid bestaan uit gele pisschijt en kots.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:32 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ik heb btw een vraagje. Ik ben vanaf vandaag aan een antibioticakuur maar in de bijsluiter staat niets over het gebruik van alcohol en mijn huisarts heeft ook alleen maar wat gezegd over het gebruik van de pil. Kan ik nu wel alcohol drinken?
Wel oppassen met melk:quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:28 schreef loecje het volgende:
bij mij helpt melk drinken tegen die misselijkheid.
quote:Sommige antibiotica mag u niet innemen samen met melkproducten zoals melk of yoghurt. Het gaat om antibiotica van het type chinolonen, zoals ciprofloxacine en norfloxacine.
Ik heb Claritromycine, staat niets over melk o.i.d. Ik heb geen cola in huis, want dat helpt vaak bij mij.quote:
dat had ik er misschien bij moeten zetten ja.quote:
he hallo met wie spreek ikquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:56 schreef Catch22- het volgende:
achja man o man ja nou het is ook maar wat nou gr gr
ach meid, wat ergquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:02 schreef joppie_saus het volgende:
Hoi henk en ingrid hier nou dat blackberry doet het weer niet moet niet gekker worden kom kom pvv doe er iets aan nou dat was het gr gr
Doe jij farmacie of zwets je gewoon willekeurige bijsluiters opquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:45 schreef loecje het volgende:
[..]
dat had ik er misschien bij moeten zetten ja.
niet innemen met melk. maar tijdje later(volgens dat artikel dus 2uur) kan je best weer melk en yoghurt drinken.
geen farmacie, wel medischquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:13 schreef Luco het volgende:
[..]
Doe jij farmacie of zwets je gewoon willekeurige bijsluiters op?
Er stond niets over alcohol en op internet stond dat het geen beperking was. Maar goed, ik ga het in ieder geval niet weer doen haha!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:18 schreef Luco het volgende:
Claritromycine : liever niet met alcohol. Kan gewoon met melk en yoghurt. Een van de bijwrkingen is misselijkheid of diarree, kan dus ook daardoor komen...
Heb werkelijkwaar geen minuut van die wedstrijd gezien maar hoorde net van mijn vader aan de telefoon dat Nederland speeldequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Of ben je echt zulks een mannenvrouw?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:21 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Heb werkelijkwaar geen minuut van die wedstrijd gezien maar hoorde net van mijn vader aan de telefoon dat Nederland speelde
quote:
Google is niet mijn grootste vriendquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:43 schreef joppie_saus het volgende:
Beetje roepen dat het 4-1 was. Schaam je.
TV ook niet?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:44 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Google is niet mijn grootste vriend
Ik had al een note gezet bijna.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:45 schreef Peterselieman het volgende:
Je weet dat er op het posten van valse tussenstanden een ban staat he
In het live-topic kreeg iemand slechts een note +1. Matig beleid hoor.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:45 schreef Peterselieman het volgende:
Je weet dat er op het posten van valse tussenstanden een ban staat he
ik volg die topics niet, dus ik zou het niet wetenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:46 schreef MaxMark het volgende:
[..]
In het live-topic kreeg iemand slechts een note +1. Matig beleid hoor.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik had al een note gezet bijna.
Maar ShiningStar is daar te lief voor
Niet voor voetbal dus... 1+1= ???quote:
De wereld draait doorquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:51 schreef Peterselieman het volgende:
Pauw & Witteman of toch Knevel en V.d. Brink?
Maar beetje een plebjer programma mag best.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:54 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Dat is toch niet intellectueel verantwoord, dat gezwets?!
Nah liever niet hoor, bahquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar beetje een plebjer programma mag best.
2.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:47 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Niet voor voetbal dus... 1+1= ???
Voor andere zaken dan voetbal, natuurlijk. Duh.quote:
Ja maar jamaarquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is amusement en niet zozeer een opinieprogramma
Kan je geen hypotheek op krijgen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:08 schreef Saisai het volgende:
hey woont iemand van jullie misschien op een woonbootje? Ik zit erover te denken zelf een woonboot aan te schaffen nml
en trouwens, alcohol met antibiotica kan best, maar het verminderd de werking van antibiotica. niet zo slim dus.
tegenwoordig wel, alleen niet bij elke bank.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kan je geen hypotheek op krijgen.
Over het algemeen.
Ah ok!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:16 schreef Saisai het volgende:
[..]
tegenwoordig wel, alleen niet bij elke bank.
Veel onderhoud, geeikel als het hard vriest, niet altijd even goed geisoleerd.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:08 schreef Saisai het volgende:
hey woont iemand van jullie misschien op een woonbootje? Ik zit erover te denken zelf een woonboot aan te schaffen nml
en trouwens, alcohol met antibiotica kan best, maar het verminderd de werking van antibiotica. niet zo slim dus.
Waarschijnlijk heeft hij dan een stalen woonboot? Iets onderhouden vind ik niet erg. sterker nog, ik hou van klussen. Maar ondanks dat ga ik wel voor een betonnen casco en een cederhouten opbouw. Beide materialen zijn onderhoudsarm en beton hoeft niet naar de werf. (stalen casco's moeten om de 5 jaar verplicht naar de werf ter controle)quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:20 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Veel onderhoud, geeikel als het hard vriest, niet altijd even goed geisoleerd.
Maatje van me woonde op een woonboot.
Fixed.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:27 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Koop een huis dat niet oud en tochtig is
Naar wat op je wat..?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:39 schreef boem-dikkie het volgende:
Nog mensen die naar Kus op je Kut gaan zaterdag?
Ik slaap inderdaad ook wel eens bij m'n vriendinnetje.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:20 schreef ShiningStar het volgende:
Heerlijk, wakker worden in een supernetjes opgeruimde en schone kamer
Niet meer dan terecht. Faalorganisatie met hun RIM-gekloot.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:30 schreef MaxMark het volgende:
https://twitter.com/#!/search/ping%20kk
Twee huisgenootjes van mequote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:39 schreef boem-dikkie het volgende:
Nog mensen die naar Kus op je Kut gaan zaterdag?
Vroeger, toen kk nog 'oke oke' betekendequote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:30 schreef MaxMark het volgende:
https://twitter.com/#!/search/ping%20kk
Daarom ben ik daar momenteel ook niet aanwezig. Als ik me morgen beter voel, ga ik wel.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
volg niets man. Ben brak... + veel herhalingen
Toen was ik structuur en planning kwijt en werd het onrustig. Hebben nu dus gewoon standaard de tekst en het werkboek gedaan. Leerpunt: Bedenken wat er mis kan gaan en wat ga je dan doenquote:
Mensen die voor je om 6.15 zeggen dat het vroeg is oké maar om 10 voor 8 nog roepen dat het vroeg is.quote:
de vrijdagmiddagtreinen zijn altijd druk, maar het hangt er vanaf welke richting je op wilt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:46 schreef cerror het volgende:
Is het druk op 't station? Wil dit weekend naar pa toe maar ik heb geen zin in die drukte gezien mijn na-griep.
Moet naar meppel (richting zuiden + stoptrein).quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
de vrijdagmiddagtreinen zijn altijd druk, maar het hangt er vanaf welke richting je op wilt.
Bedankt voor de tip!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:51 schreef Peterselieman het volgende:
als je de stoptrein van .30 naar Meppel neemt dan zal het wel meevallen lijkt me. De IC's richting Zwolle zitten wel altijd stampvol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |