Ik sta ook niet in de OP en ik woon al 17 jaar in Grunn (ik ben 17)quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:00 schreef horned_reaper het volgende:
Hey! Doe mij ook eens in de OP .... ik woon sinds 3 maanden ook in het centrum van Grunn
Jep, werkte een vriend van me als dj: voor wekelijks een bijna lege tent...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:48 schreef monkyyy het volgende:
Gister avond in De Branderij geweest, suffe tent.
En hij gaat niet te rade bij zichzelf?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:43 schreef Pierrre het volgende:
[..]
Jep, werkte een vriend van me als dj: voor wekelijks een bijna lege tent...
Nooit van gehoord ookquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:48 schreef monkyyy het volgende:
Je kunt er best lekker eten voor vrij weinig geld.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:48 schreef monkyyy het volgende:
Volgens mij wonen wij dan in dezelfde straat hahaquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:44 schreef Catch22- het volgende:
Oke. Iemand wel eens bij de gans geweest? Dat is ook erg prettig, is hier in de straat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:45 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Volgens mij wonen wij dan in dezelfde straat haha
gezellig zegquote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:13 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Nét niet dezelfde straat dan, maar wel vlakbij
Alsof die OP überhaupt up-to-date is.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:00 schreef horned_reaper het volgende:
Hey! Doe mij ook eens in de OP .... ik woon sinds 3 maanden ook in het centrum van Grunn
Daar hoor je mij toch inderdaad ook niet over.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:33 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Alsof die OP überhaupt up-to-date is.
Naughty, naughty.quote:
Vorige week had ik helemaal geen school haha! En nu had ik niet zoveel zin omdat ik pas na 04.00 in slaap viel door het hoesten en snotteren en de wekker om 7 uur alweer ging.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:36 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Naughty, naughty.
Maar: had je dat niet beter kunnen doen toen we nog mooi weer hadden..?
Ik woon inderdaad in die zijstraatquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:23 schreef Catch22- het volgende:
[..]
gezellig zegJij woont in die zijstraat waar hij op de hoek zit? Wij wonen iets voorbij het noorderbad
Beiden goede argumenten.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:41 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Vorige week had ik helemaal geen school haha! En nu had ik niet zoveel zin omdat ik pas na 04.00 in slaap viel door het hoesten en snotteren en de wekker om 7 uur alweer ging.
Daar was nog politie zondag trouwens, meegekregen? Ik was aan het proberen te parkeren (zucht..., maar weer naast het kanaal gezet) en zag daar 2 agenten een deur openen en naar binnen gaan. Geen zin om te kijken want ik was moe + boos.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:44 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Ik woon inderdaad in die zijstraat
Zondag was ik er niet, dus niks van meegekregen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:35 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Daar was nog politie zondag trouwens, meegekregen? Ik was aan het proberen te parkeren (zucht..., maar weer naast het kanaal gezet) en zag daar 2 agenten een deur openen en naar binnen gaan. Geen zin om te kijken want ik was moe + boos.
17:00 vrij. Uurtje afbouwen hè.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:43 schreef Jesse_ het volgende:
Waarom is de gemeente maar tot 16:00 te bereiken.
Ow... Dangquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:19 schreef MaxMark het volgende:
Zo raar hè. Iets meer dan 1½ uur geleden een telefoontje dat m'n neef (33) met spoed in het UMCG is opgenomen, inmiddels ben ik alweer thuis, naaste familie ook, omdat hij is overleden en het geen zin meer heeft om daar te zijn. Hele andere avond zo ineens
Heftig! Gecondoleerd.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:19 schreef MaxMark het volgende:
Zo raar hè. Iets meer dan 1½ uur geleden een telefoontje dat m'n neef (33) met spoed in het UMCG is opgenomen, inmiddels ben ik alweer thuis, naaste familie ook, omdat hij is overleden en het geen zin meer heeft om daar te zijn. Hele andere avond zo ineens
Bij vlagen wel. Hele middag droog met zon, net een bui, nu weer volop zon. Het mag wel weer wat opwarmenquote:
Bastard.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 01:35 schreef Luco het volgende:
Eindelijk een heerlijke stranddag hier. Zon, warm, blauwe lucht met her en der een wolkje. Heerlijk
Nouuuuuuuuuuuuquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:14 schreef Drommeldaris het volgende:
It's raining menrain hallelujah
Edit: the sun is shining I feel good (Terrasweer zoals voorspeld)
Och, als je van duikpakken houdt...quote:
Lekkerquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:50 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Och, als je van duikpakken houdt...
Aardappelpuree shizzle met boontjes en pindasausquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:54 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Wat moet ik eten? Ik heb al pasta gehad en heb ook geen zin in gebakken aardappeltjes ofzo.. Ik kan niets bedenken
Laat een pizza bezorgen en vraag of je met pen kunt betalenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:54 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Wat moet ik eten? Ik heb al pasta gehad en heb ook geen zin in gebakken aardappeltjes ofzo.. Ik kan niets bedenken
Pen? Pin? Nee, ik mag niets bestellen van mezelf! Ik heb denk ik gekozen voor lasagne of een boerenkool stampot/schotel.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Laat een pizza bezorgen en vraag of je met pen kunt betalen
Ik heb ook al aardappelpuree gehad (gevulde paprika)quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Aardappelpuree shizzle met boontjes en pindasaus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |