Ik sta ook niet in de OP en ik woon al 17 jaar in Grunn (ik ben 17)quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:00 schreef horned_reaper het volgende:
Hey! Doe mij ook eens in de OP .... ik woon sinds 3 maanden ook in het centrum van Grunn
Jep, werkte een vriend van me als dj: voor wekelijks een bijna lege tent...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:48 schreef monkyyy het volgende:
Gister avond in De Branderij geweest, suffe tent.
En hij gaat niet te rade bij zichzelf?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:43 schreef Pierrre het volgende:
[..]
Jep, werkte een vriend van me als dj: voor wekelijks een bijna lege tent...
Nooit van gehoord ookquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:48 schreef monkyyy het volgende:
Je kunt er best lekker eten voor vrij weinig geld.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:48 schreef monkyyy het volgende:
Volgens mij wonen wij dan in dezelfde straat hahaquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:44 schreef Catch22- het volgende:
Oke. Iemand wel eens bij de gans geweest? Dat is ook erg prettig, is hier in de straat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:45 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Volgens mij wonen wij dan in dezelfde straat haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |