Vind hem eerder een mislukkeling. Hij had een zeer prominente rol bij House MD en die heeft ie toen opgegeven voor een baan in Washington ofzo. En nu heeft ie een bijrol in HIMYM. Stap achteruit als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:59 schreef loezzzje het volgende:
Die vriend van robin is toch van harold & kumar? ik vind hem zo geweldig.
'I didn't look at the computer, it just went down the wrong pipe'
In de rollen waar ik hem van ken vond ik hem altijd heel grappig. Die baan in Washington was misschien niet wat hij ervan verwacht had? Ja en als je dan terug bent moet je toch wat om weer centjes binnen te krijgenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:19 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Vind hem eerder een mislukkeling. Hij had een zeer prominente rol bij House MD en die heeft ie toen opgegeven voor een baan in Washington ofzo. En nu heeft ie een bijrol in HIMYM. Stap achteruit als je het mij vraagt.
Klopt, maarrr Jennifer Morrison is 10x leukerquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:04 schreef DeMessias het volgende:
Leuke episode.
Kal Penn vind ik wel erg slecht acteren. Valt het jullie trouwens ook op dat het de tweede is die uit House gegaan is om daarna een bijrol te spelen in HIMYM?
RTquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:49 schreef zoem het volgende:
[..]
Klopt, maarrr Jennifer Morrison is 10x leuker
Die was briljantquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:21 schreef ROFLOL het volgende:
"They're six minutes into the date, Ted's probably already told her that he loves her!"
Ik ben onlangs weer met een rewatch begonnen en de eerste seizoenen zijn gewoon echt beter.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:00 schreef DragonFodder het volgende:
Ik vond de aflevering wel leuk, maar de serie moet het imho steeds meer hebben van insidergrappen/fan service en enkele leuke vondsten. Verhaaltechnisch zit het allemaal niet meer zo goed in elkaar als de eerste seizoenen. Of misschien zijn we gewoon gewend geraakt aan de schrijfstijl en de "plottwists", waardoor we veel kritischer en met veel meer verwachtingen kijken. Ik weet het niet.
Eens, ik heb pas geleden alles gekeken en in het begin was ik hooked. Nu niet meer.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:22 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Ik ben onlangs weer met een rewatch begonnen en de eerste seizoenen zijn gewoon echt beter.
Amber?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:10 schreef Seam het volgende:
Woohoo alweer een filler ep
Serieus, deze was wel erg krom geschreven zeg![]()
Maar Amber maakte de aflevering toch de moeite waard om te kijken
Amber Stevens van Greek, Janet McIntyrequote:
Hier moet ik me jammer genoeg bij aansluiten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:08 schreef Saekerhett het volgende:
Serie gaat hard achteruit op deze manier. De enige reden dat ik blijf kijken is dat ik wil weten hoe het allemaal afloopt, niet voor de grappen.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:38 schreef Luuksor het volgende:
Drie keer gelachen.. Ted met alle namen aan de telefoon, Barney met de condooms en Kevin met zn 'mom, right on schedule'..
Verder echt slecht..
Ik vond The Playbook wel een goeie ep! Met als toppunt de Lorenzo von Matterhornquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:13 schreef Crutch het volgende:
Wat vonden jullie een van de leukste momenten uit de serie?
Ik vond het moment leuk dat Marshall z'n wachtwoord kwijt was welke hij uiteindelijk om 'm niet te vergeten in een liedje had verwerkt waar hij iedereen mee irriteerde.
Was volgens mij in de tijdvan al die interventions.
die idd, verder vond ik de laatste ep. van seizoen 1 goed, om de dramatiek, verder vooral momenten, echte eps die eruit springen kan ik zogauw niet bedenken. Meer verhaallijnen. Het hele slapbetgebeuren, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:02 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik vond The Playbook wel een goeie ep! Met als toppunt de Lorenzo von Matterhorn
Hier ook. Ben afgelopen jaar pas begonnen met kijken en nu kijk ik het gewoon nog omdat ik nieuwsgierig ben, maar kijk er niet meer echt naar uit zoals eerst.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eens, ik heb pas geleden alles gekeken en in het begin was ik hooked. Nu niet meer.
Te weinig ontwikkelingen, het is teveel van hetzelfde wat mij betreft. En Barney brengt zowat alle grappen.
Dat is toch al langer duidelijk dat het Nora is? Met die discussie of Barney de juiste keuze maakte, Nora of Robin.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:22 schreef Seam het volgende:
Overigens lijkt me het steeds duidelijker worden wie de bruid van Barney is.
Ik haat dat echt, dat zie je in bijna alle comedyseries. In Friends, toen met Rachel die verkleed was als princes Leia en dat Ross ineens zijn moeder zag, en later in seizoen 10 met Joey en Rachel die Ross zagen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:10 schreef jcdragon het volgende:
Ik vond de ep ook maar matigjes. Dat Weird Al erin voor komt was wel tof. Verder dat partner lijkt op ouder verhaal is wel minder.
True, is gewoon niet grappig helaasquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:04 schreef DragonFodder het volgende:
Ik vond hem aardig, meer niet. Teds zoektocht naar een concertmaatje was leuk, Barney's quest om sex te hebben vond ik ook aardig. Het oudersding is inderdaad vaker gedaan, maar dat je op een gegeven moment lily's en marshalls vader elkaar bijna ziet kussen, vond ik dan wel weer een leuke doorontwikkeling.
Ik vind wel dat Kal Penns karakter niet goed bij de dynamiek van de groep (en de serie) past, dus hopelijk wordt ie snel weer gewiebeld.
Ik ben het goeddeels met je eens, hij is niet op zijn plaats. Maar hij had wel het leukste moment uit de aflevering toen hij zijn broek uitgooide onder een bijzonder welgemeend "HELLS NO!"quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:04 schreef DragonFodder het volgende:
Ik vind wel dat Kal Penns karakter niet goed bij de dynamiek van de groep (en de serie) past, dus hopelijk wordt ie snel weer gewiebeld.
pfff dat vond ik juist pijnlijk slecht, met name omdat je het totaal zag aankomen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:49 schreef Orbis het volgende:
[..]
Ik ben het goeddeels met je eens, hij is niet op zijn plaats. Maar hij had wel het leukste moment uit de aflevering toen hij zijn broek uitgooide onder een bijzonder welgemeend "HELLS NO!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ga ik die wel kijken alvast![]()
Ik moest ook heel hard lachen. Het was wel ontzettend flauw maar wel erg grappig. Hoe hij op het eind 'the guy from the deli!' beldequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:29 schreef DUK het volgende:
Vond deze wel te doen. Moest erg lachen om Ted aan de telefoon....
Onzin, ik vond bijvoorbeeld de Pineapple Incident een van de sterkste afleveringen van de serie. De serie is er gewoon in het algemeen op achteruit gegaan omdat de schrijvers domme keuzes hebben gemaakt. Barney een relatie geven bijvoorbeeld, of Lily met een grotere rol doordat ze zwanger is (vind ik een van de meest irritante tv-personages ooit).quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:51 schreef Fir3fly het volgende:
Ach het is filler hé, die is bij HIMYM nooit echt goed geweest.
Filler epquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:45 schreef Burdie het volgende:
De titel van de ep. van vanavond belooft veel goeds!
The Slutty Pumpkin Returns
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
quote:
Mijn god, moet je dit écht uitgelegd worden?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:49 schreef Mirel het volgende:
Ik had laatst op wikipedia gelezen over sweeps maar ik snap nog steeds niet waarom ze belangrijker zijn.
Hoeveel kijkers is vooral belang voor reclames. Hoe meer kijkers, des te meer kijkers naar de reclames tussen door, des te meer ze kunnen vragen voor reclame zendtijd.quote:
Je herhaalt mijn woordenquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:56 schreef MacorgaZ het volgende:
En de sweeps-week is de week waarin wordt gepolst naar welke tv-programma's er gekeken wordt en door wie, daarom zijn er in de sweeps-week meestal wat belangrijkere afleveringen (= meer kijkers = meer reclameinkomsten).
Er wordt natuurlijk altijd gekeken hoeveel mensen er gemiddeld kijken door middel van die kastjes, maar tijdens sweeps weeks wordt er ook persoonlijk onderzoek gedaan. Dus niet alleen wat mensen kijken maar wie wat kijkt en wanneer etc.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:56 schreef MacorgaZ het volgende:
En de sweeps-week is de week waarin wordt gepolst naar welke tv-programma's er gekeken wordt en door wie, daarom zijn er in de sweeps-week meestal wat belangrijkere afleveringen (= meer kijkers = meer reclameinkomsten).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door Happel op 04-11-2011 16:57:24 ]
Dat was niet hetzelfde moment, ze hebben ook andere kleding aan.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:49 schreef larry_flynt het volgende:
He... Op minuut 10:45 zijn Barney, Robin, Marshall en Lily opeens van kant gewisseld in het cafe...
klopt, snapte het pas na jouw post.quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:43 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ik vond jouw uitleg meer algemene kennis zonder echt uitleg van sweeps zelf, maar oke.
ik ookquote:Op dinsdag 1 november 2011 15:31 schreef verminator het volgende:
[..]
klopt, snapte het pas na jouw post.
Dat.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:25 schreef Jivis het volgende:
Mwah. Het is allemaal net niet de laatste weken, vind ik.
Nee, want ik wilde weten wat sweeps precies waren want ik zag het verschil niet tussen sweeps en gewone weken, jij vertelde wat random info over kijkcijfers en hij legde uit wat ze zijnquote:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Er wordt natuurlijk altijd gekeken hoeveel mensen er gemiddeld kijken door middel van die kastjes, maar tijdens sweeps weeks wordt er ook persoonlijk onderzoek gedaan. Dus niet alleen wat mensen kijken maar wie wat kijkt en wanneer etc.
Wat was daar leuk aan?quote:Op woensdag 2 november 2011 00:56 schreef MacorgaZ het volgende:
Toen Barney in dat USA-pak aankwam en het einde![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen idee. Matige aflevering.quote:
Vooral Lily...quote:Op woensdag 2 november 2011 10:34 schreef DUK het volgende:
Zeer matig inderdaad. Hooguit een paar keer moeten glimlachen.
Daarnaast echt me mateloos geirriteerd aan Marshall en Lily... Ongelofelijk slecht...
Ze is in ieder geval wel onwijs lelijk geworden. Dat haar en zo..:(quote:Op woensdag 2 november 2011 16:12 schreef ROFLOL het volgende:
Matig inderdaad. Ben ik trouwens gek of is Robin echt zwaar mager geworden sinds dit seizoen?
De serie draait om Ted.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:09 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Ik haat al die scenes met Ted de rest is veel leuker :3
Dat ja.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:35 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Matig, slecht, saai, Lilly dit.... elke week hetzelfde gezeur. Ja we weten het nu wel, S1 en S2 waren het beste, vind je het klote vind kap met kijken en ik meld wel wanneer de laatste aflevering is.
Ik kijk er nog altijd met plezier na, vind de serie gewoon leuk.
SPOILER!!!quote:
3 JAAR?!quote:Op woensdag 2 november 2011 23:03 schreef MaxC het volgende:
Jaaaaaa!!! Hij telt weer af
Theslapbetcountdown.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |