Ze zijn de Jar Jar van de originele trilogie.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:54 schreef Mirel het volgende:
Ik heb een hekel aan al het lieve in Star Wars. Dat is dan weer die domme kant van George Lucas die in de films komt sluipen. Hij heeft een toffe fantasie, maar hij doet zoveel dingen gewoon slecht
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:08 schreef Orbis het volgende:
[..]
Ze zijn de Jar Jar van de originele trilogie.
Vond het ook een prima aflevering. Heb weer hard moeten lachen om NPHquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:44 schreef MaxC het volgende:
Vond het echt een heerlijke aflevering, vreemd dat iedereen zo andere smaak heeft
Het is meer van hetzelfde, daardoor vind ik het gewoon wel aardig, maar niet bijzonder meer. Een beetje alsof ze op de automatische piloot draaien. Ik mis ook ontwikkeling in de serie, ze moeten weer veel meer ergens naar toe werken.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:47 schreef Snuf. het volgende:
Ik snap niet dat de meesten hier hem niet zo tof vonden? Ik vond het verhaal met Robin en Marshall minder, maar nog redelijk vermakelijk, terwijl het stuk van Barney en Ted wel echt briljant wasGeen top aflevering, maar in mijn ogen zeker niet slecht/saai.
Vond het vooral opvallend dat er niets over gezegd werd. Maar dat gedoe met Victoria is misschien een verklaring voor het baardje?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:31 schreef Jivis het volgende:
Ik was helemaal in de war door Ted's baard trouwens, omdat die niet eens recentelijk een breakup heeft gehad.
Lijkt me niet. Ze is maar één aflevering terug geweest, en echt moeite had Ted er niet mee geloof ik.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:17 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Vond het vooral opvallend dat er niets over gezegd werd. Maar dat gedoe met Victoria is misschien een verklaring voor het baardje?
Nee, leek mij ook niet, maar dat is het enige wat ik kon bedenken...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Ze is maar één aflevering terug geweest, en echt moeite had Ted er niet mee geloof ik.
Museum of natural history, met de weddenschap van Barney en Robin waar Barney achter de identiteit van zijn vader kwam.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:44 schreef zoem het volgende:
Ohja, dat was met Zoe op een Egyptisch getinte locatie.
Jawelquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:34 schreef Saekerhett het volgende:
Niemand de nieuwste aflevering gezien? Had toch al wat meer reacties verwacht
Dat. Het thema, hoe internet research de spanning uit daten haalt, was interessanter dan de uitvoeringquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:38 schreef zoem het volgende:
[..]
Jawel
Ik vond 'em wel aardig, maar niet meer dan dat.
Die moet je ff uitleggen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:44 schreef icebliss het volgende:
Ik had eigenlijk gehoopt dat die Jane McInteyre (of hoe je het ook schrijft) een Lorenzo von Matterhorn deed.
http://www.lorenzovonmatterhorn.com/quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:25 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Die moet je ff uitleggen.
Vond het wel een vermakelijke aflevering. Lekker simpele humor met het steeds uitspugen van de drankjes enzo
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Playbook_(How_I_Met_Your_Mother)quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:25 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Die moet je ff uitleggen.
Vond het wel een vermakelijke aflevering. Lekker simpele humor met het steeds uitspugen van de drankjes enzo
Vind hem eerder een mislukkeling. Hij had een zeer prominente rol bij House MD en die heeft ie toen opgegeven voor een baan in Washington ofzo. En nu heeft ie een bijrol in HIMYM. Stap achteruit als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:59 schreef loezzzje het volgende:
Die vriend van robin is toch van harold & kumar? ik vind hem zo geweldig.
'I didn't look at the computer, it just went down the wrong pipe'
In de rollen waar ik hem van ken vond ik hem altijd heel grappig. Die baan in Washington was misschien niet wat hij ervan verwacht had? Ja en als je dan terug bent moet je toch wat om weer centjes binnen te krijgenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:19 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Vind hem eerder een mislukkeling. Hij had een zeer prominente rol bij House MD en die heeft ie toen opgegeven voor een baan in Washington ofzo. En nu heeft ie een bijrol in HIMYM. Stap achteruit als je het mij vraagt.
Klopt, maarrr Jennifer Morrison is 10x leukerquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:04 schreef DeMessias het volgende:
Leuke episode.
Kal Penn vind ik wel erg slecht acteren. Valt het jullie trouwens ook op dat het de tweede is die uit House gegaan is om daarna een bijrol te spelen in HIMYM?
RTquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:49 schreef zoem het volgende:
[..]
Klopt, maarrr Jennifer Morrison is 10x leuker
Die was briljantquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:21 schreef ROFLOL het volgende:
"They're six minutes into the date, Ted's probably already told her that he loves her!"
Ik ben onlangs weer met een rewatch begonnen en de eerste seizoenen zijn gewoon echt beter.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:00 schreef DragonFodder het volgende:
Ik vond de aflevering wel leuk, maar de serie moet het imho steeds meer hebben van insidergrappen/fan service en enkele leuke vondsten. Verhaaltechnisch zit het allemaal niet meer zo goed in elkaar als de eerste seizoenen. Of misschien zijn we gewoon gewend geraakt aan de schrijfstijl en de "plottwists", waardoor we veel kritischer en met veel meer verwachtingen kijken. Ik weet het niet.
Eens, ik heb pas geleden alles gekeken en in het begin was ik hooked. Nu niet meer.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:22 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Ik ben onlangs weer met een rewatch begonnen en de eerste seizoenen zijn gewoon echt beter.
Amber?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:10 schreef Seam het volgende:
Woohoo alweer een filler ep
Serieus, deze was wel erg krom geschreven zeg![]()
Maar Amber maakte de aflevering toch de moeite waard om te kijken
Amber Stevens van Greek, Janet McIntyrequote:
Hier moet ik me jammer genoeg bij aansluiten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:08 schreef Saekerhett het volgende:
Serie gaat hard achteruit op deze manier. De enige reden dat ik blijf kijken is dat ik wil weten hoe het allemaal afloopt, niet voor de grappen.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:38 schreef Luuksor het volgende:
Drie keer gelachen.. Ted met alle namen aan de telefoon, Barney met de condooms en Kevin met zn 'mom, right on schedule'..
Verder echt slecht..
Ik vond The Playbook wel een goeie ep! Met als toppunt de Lorenzo von Matterhornquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:13 schreef Crutch het volgende:
Wat vonden jullie een van de leukste momenten uit de serie?
Ik vond het moment leuk dat Marshall z'n wachtwoord kwijt was welke hij uiteindelijk om 'm niet te vergeten in een liedje had verwerkt waar hij iedereen mee irriteerde.
Was volgens mij in de tijdvan al die interventions.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |