Vond het vooral opvallend dat er niets over gezegd werd. Maar dat gedoe met Victoria is misschien een verklaring voor het baardje?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:31 schreef Jivis het volgende:
Ik was helemaal in de war door Ted's baard trouwens, omdat die niet eens recentelijk een breakup heeft gehad.
Lijkt me niet. Ze is maar één aflevering terug geweest, en echt moeite had Ted er niet mee geloof ik.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:17 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Vond het vooral opvallend dat er niets over gezegd werd. Maar dat gedoe met Victoria is misschien een verklaring voor het baardje?
Nee, leek mij ook niet, maar dat is het enige wat ik kon bedenken...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Ze is maar één aflevering terug geweest, en echt moeite had Ted er niet mee geloof ik.
Museum of natural history, met de weddenschap van Barney en Robin waar Barney achter de identiteit van zijn vader kwam.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:44 schreef zoem het volgende:
Ohja, dat was met Zoe op een Egyptisch getinte locatie.
Jawelquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:34 schreef Saekerhett het volgende:
Niemand de nieuwste aflevering gezien? Had toch al wat meer reacties verwacht
Dat. Het thema, hoe internet research de spanning uit daten haalt, was interessanter dan de uitvoeringquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:38 schreef zoem het volgende:
[..]
Jawel
Ik vond 'em wel aardig, maar niet meer dan dat.
Die moet je ff uitleggen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:44 schreef icebliss het volgende:
Ik had eigenlijk gehoopt dat die Jane McInteyre (of hoe je het ook schrijft) een Lorenzo von Matterhorn deed.
http://www.lorenzovonmatterhorn.com/quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:25 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Die moet je ff uitleggen.
Vond het wel een vermakelijke aflevering. Lekker simpele humor met het steeds uitspugen van de drankjes enzo
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Playbook_(How_I_Met_Your_Mother)quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:25 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Die moet je ff uitleggen.
Vond het wel een vermakelijke aflevering. Lekker simpele humor met het steeds uitspugen van de drankjes enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |