kopen?quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:55 schreef xCore het volgende:
Inb4 opmerking van Oscar dat er AT50 op staat
VIquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:55 schreef ThaTim het volgende:
http://www.nieuwsgame.nl/HNTG.php?game=Johan
Verdomd lastig spel dit.
gayemo.gifquote:
Jawel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:55 schreef xCore het volgende:
Etsu heeft niet eens een brommer rijbewijs
Als ie zijn autorijbewijs heeft wel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:55 schreef xCore het volgende:
Etsu heeft niet eens een brommer rijbewijs
Ik was op ander tabblad bezig, toen zag ik dat topic leeg was, TOEN moest ik nog op MyAT klikken, TOEN moest ik nog op topic klikken, TOEN nog naar beneden scrollen, TOEN nog wat typen en TOEN miste ik de 'invoeren' knopquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:55 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
har har, zelfs nog een letter meer
Picsquote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:56 schreef Dastan het volgende:
[..]
Als ie zijn autorijbewijs heeft wel.
je mag het, maar je kan het nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouja. Als ik mijn praktijk haal, geeft dat recht om brommers te rijden.
Dat is een ander verhaal.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:56 schreef leeell het volgende:
[..]
je mag het, maar je kan het niet
edit: die van mij dan
hij is veel te duur, ong 200 euro de maand aan onderhound, + hij rijd ong 1/4 aan bezine (1/20 gemengd, castrol race olie)quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:57 schreef xCore het volgende:
Waarom verkoop je je godenbrommert leeell?
Meer werken of bijlenen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:58 schreef leeell het volgende:
[..]
hij is veel te duur, ong 200 euro de maand aan onderhound, + hij rijd ong 1/4 aan bezine (1/20 gemengd, castrol race olie)
is ong 350 euro in de maand, ik hou niets over zo
Hij is leuk want klinker.quote:
SPOILER: hihihiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik leen niet, en werk al max op mn werkquote:
Mocht ik ooit geld teveel hebben dan koop ik een Funtasticquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:58 schreef leeell het volgende:
[..]
hij is veel te duur, ong 200 euro de maand aan onderhound, + hij rijd ong 1/4 aan bezine (1/20 gemengd, castrol race olie)
is ong 350 euro in de maand, ik hou niets over zo
quote:
de a55 cilinder is een fijne cilinder, de poorten zijn een stuk mooier dan de a35, probleem is wel dat je met een ongemakkelijk spruitstuk zit en een PHVA carburateur, en qua uitlaat moet je weer extra rekening houden met de hoek van je uitlaatpoort en de ophanging van je uitlaat, waardoor gangbare uitlaten niet passen op je tos.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:00 schreef xCore het volgende:
[..]
Mocht ik ooit geld teveel hebben dan koop ik een Funtastic![]()
[ afbeelding ]
Denk het ook, ja.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:01 schreef leeell het volgende:
[..]
de a55 cilinder is een fijne cilinder, de poorten zijn een stuk mooier dan de a35, probleem is wel dat je met een ongemakkelijk spruitstuk zit en een PHVA carburateur, en qua uitlaat moet je weer extra rekening houden met de hoek van je uitlaatpoort en de ophanging van je uitlaat, waardoor gangbare uitlaten niet passen op je tos.
En er kan niemand achterop.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:01 schreef leeell het volgende:
[..]
de a55 cilinder is een fijne cilinder, de poorten zijn een stuk mooier dan de a35, probleem is wel dat je met een ongemakkelijk spruitstuk zit en een PHVA carburateur, en qua uitlaat moet je weer extra rekening houden met de hoek van je uitlaatpoort en de ophanging van je uitlaat, waardoor gangbare uitlaten niet passen op je tos.
buddyseat monteren.quote:
quote:
quote:
vanmiddagquote:
ohja, gisteravond alquote:
quote:
quote:Op [quote]
[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1718943/1/999#102694072]dinsdag 4 oktober 2011 16:57 schreef leeell het volgende:
dubbele post, is redelijk dubbel
dankuquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:09 schreef leeell het volgende:
geen vriendin hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
boerquote:
Ik ga dan altijd naar dametjes knipogen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:12 schreef Ezell het volgende:
In de trein op FOK! zitten...Ik verveel me dood hier.
hoaxquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:12 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik ga dan altijd naar dametjes knipogen.
he bah moest da tnouquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:12 schreef Dastan het volgende:
[..]
zo, voor jou danquote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:12 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik ga dan altijd naar jongens knipogen.
Zal ik dan eventjes knipogen naar de man die tegenover me zit? Hij heeft zo'n mooi rood huidje danzkij de zon.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:12 schreef Dastan het volgende:
[..]
wat een raadsel iddquote:
heb je hem verkocht?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:18 schreef yosander het volgende:
Tering Ieeell, nu wil ik weer brommer rijden
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:04 schreef ThaTim het volgende:
IEMAND POST EVENTJES 'N LIED DAT PUUR GENOT IS!
Wil je de volgende keer niet over mij liegen?quote:
Nee, staat nog steeds in de schuur, stilletjes en kapot. Heb wel een tijdje geleden de versnellingspook en shizzle gefixed. Maar staat nu ruim een jaar stilquote:
Is het geen verstandig idee om dit via DM/PM uit te vechten? Het ging net zo goed in de SC.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wil je de volgende keer niet over mij liegen?
Welke PM heb ik volgens jou gestuurd naar jou?
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:19 schreef Etsu het volgende:
Doet me altijd goed als mensen op Facebook mijn status liken. Teken van respect.
They see me rollin'quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:20 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Iemand al in het rolluik forum geweest?
Okquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Is het geen verstandig idee om dit via DM/PM uit te vechten? Het ging net zo goed in de SC.
Ja, hallo, alsof dat niet een kloon van jou is.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wil je de volgende keer niet over mij liegen?
Welke PM heb ik volgens jou gestuurd naar jou?
> DMquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:21 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, hallo, alsof dat niet een kloon van jou is.
24/7 Smoelenboek tenzij ik slaap jatogggquote:
Jij snapt het.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:21 schreef yosander het volgende:
[..]
24/7 Smoelenboek tenzij ik slaap jatoggg
homoquote:
Mooi! Ja prima hierquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:23 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Lesbo
[..]
Ja man gaat primahoesty met jou?
Ik heb geen bewijs dat Sander een man is.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:24 schreef Dastan het volgende:
Een vrouw kan wel homo zijn, maar een man geen lesbo, emzor.
Onmogelijk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:24 schreef Ezell het volgende:
Ik dacht vanochtend eventjes dat ik HJ in de bus zag.
Zullen we even vragen of hij een foto wil maken van wat tussen zijn benen zit?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:25 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik heb geen bewijs dat Sander een man is.
Doe wat je niet laten kan zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zullen we even vragen of hij een foto wil maken van wat tussen zijn benen zit?
Nou, dat hij een man is is wel duidelijk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:25 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik heb geen bewijs dat Sander een man is.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:24 schreef Dastan het volgende:
Een vrouw kan wel homo zijn, maar een man geen lesbo, emzor.
Zie het voor deze keer door de vingersquote:
Oké.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:25 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Doe wat je niet laten kan zou ik zeggen.
Vragen mag altijd.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
neger wat.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
HJ zei net op MSN dat ze vrij had en dus niet in een bus heeft gezeten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of zij het was hoor.
Dolletjes.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:26 schreef yosander het volgende:
Geen ruzie maken om mij jongens.
[..]
[..]
Zie het voor deze keer door de vingers
Spijtig wel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:27 schreef yosander het volgende:
Maar sorry jongens, geen foto's.
Geile kuikentjes mogen mij altijd een DM/PM sturen.
Mag ik je dan lesbo noemen? Want je geslacht is nog ongedefinieerd bij deze.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:27 schreef yosander het volgende:
Maar sorry jongens, geen foto's.
Geile kuikentjes mogen mij altijd een DM/PM sturen.
Van mij mag het niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:28 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Mag ik je dan lesbo noemen? Want je geslacht is nog ongedefinieerd bij deze.
Zie icoontje naast mijn posts.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:28 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Mag ik je dan lesbo noemen? Want je geslacht is nog ongedefinieerd bij deze.
Dat wordt mijn nieuwe openingszin, ofzoietsquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:29 schreef Etsu het volgende:
In feite is Sander wel een 'lesbo'. Lesbische mensen vallen op vrouwen en aangezien Sander van de vrouwen is, is Sander zowel als hetero als lesbisch.
Mijn aandacht heeft hij al, ongeacht wat zijn geslacht is.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:30 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Misschien lieg je wel om aandacht van de meisjes en Etsu te krijgen
Zie FoBo.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:30 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Misschien lieg je wel om aandacht van de meisjes en Etsu te krijgen
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:30 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik zie geen foto van geslachtsdelen daar.
Kijk nog maar eens goed.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:30 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik zie geen foto van geslachtsdelen daar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:31 schreef yosander het volgende:
[..]
Kijk nog maar eens goed.Jammer van de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kom maar op.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:33 schreef Etsu het volgende:
Sander, ik ga je iets vragen via whatsapp. Houd je telefoon bij de hand.
Neuken?quote:
Jaquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb veel bevestiging nodig.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nee, ik seks niet met Jan en alleman.
De Jeugd, altijd goed.quote:
Kan je doen, maar vind het niet nodig.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hihihi zal ik er nog een paar bij zetten?
quote:
Camel-shag nog nooit gerookt, Camel Orange wel. Was wat minder zwaar voor mijn gevoel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:00 schreef leeell het volgende:
Sam, ik had trouwens Camel Orange met filter en Camel shag: Normal Blend
beide goed te pruimen, al is de camel shag wat moeilijk draaibaar.
een pool op mn werk had die camel shag,quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
Camel-shag nog nooit gerookt, Camel Orange wel. Was wat minder zwaar voor mijn gevoel.
man met smaakquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:01 schreef Dastan het volgende:
Jan heeft Camel Orange trouwens, leeell.
Krijg je niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:10 schreef leeell het volgende:
godverdomme, heb positieve input nodig in mn topic
TR gemachtquote:
Laat me koud.quote:
stoere boy welquote:
Dat sowieso.quote:
Niet zomaar stampen. Ik zou haar zo hard zwaffelen dat ze tegen de muur aan vliegt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jij zou haar zo je bed uitstampen inderdaad.
Pics in dat geval.quote:
nopequote:
Laf, behoorlijk laf.quote:
kan zijn, het zijn nu eenmaal niet mijn eigen foto's die ik online gooi.quote:
Dus die brommer is ook niet van jou?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:28 schreef leeell het volgende:
[..]
kan zijn, het zijn nu eenmaal niet mijn eigen foto's die ik online gooi.
jawel, maar die brommer vind het niet erg itt mn vriendinquote:
DAT KAN JE HELEMAAL NIET WETENquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:29 schreef leeell het volgende:
[..]
jawel, maar die brommer vind het niet erg itt mn vriendin
wij voelen elkaar aan, wij zijn ččnquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
DAT KAN JE HELEMAAL NIET WETEN
Daarom verkoop je 'm. Genot.quote:
Je voelt je vriendin toch ook wel eens mag ik hopen?quote:
het breekt mij ookquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daarom verkoop je 'm. Genot.
zo vaak mogelijk uiteraardquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:32 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je voelt je vriendin toch ook wel eens mag ik hopen?
Weet niet waar je het over hebt. Concreter graag.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:07 schreef Etsu het volgende:
Je bent in een klap veranderd, Das. Fijn dit.
Ik ben jou volgens mij nog niet tegengekomen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:22 schreef Kutstudent het volgende:
Eindelijk dastan op feestboek gevonden.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:48 schreef Kutstudent het volgende:
Wel een toepasselijke achternaam met al dat gerook.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:41 schreef Dastan het volgende:
[..]
Weet niet waar je het over hebt. Concreter graag.
Zal jullie zo van concreet beeldmateriaal voorzien.quote:
de anticipatie is ondragelijkquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:49 schreef yosander het volgende:
[..]
[..]
Zal jullie zo van concreet beeldmateriaal voorzien.
Ik had het niet tegen jou, maar voel je vrij.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:49 schreef yosander het volgende:
[..]
[..]
Oja?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:49 schreef yosander het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:48 schreef Kutstudent het volgende:
Beetje scheef gelezen, excuses.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:49 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik had het niet tegen jou, maar voel je vrij.
Weet je zeker dat het acceptabele kuikentjes zijn?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:51 schreef yosander het volgende:
Maar het komt erop neer dat ik zo wat kuikentjes zal posten.
terechte klacht jaquote:
Shit, nooit over nagedacht.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:48 schreef Kutstudent het volgende:
hoijquote:
Ik wilde nu een inkoppertje maken, maar ik doe het niet.quote:
Moet ze eerst nog uitzoeken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het acceptabele kuikentjes zijn?
Applequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:53 schreef Etsu het volgende:
Waarom zijn de batterijen/accu's oid niet oneindig? Ik word er een beetje moe van dat ik mijn iPhone moet opladen, dag in en dag uit.
Hm?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:53 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik wilde nu een inkoppertje maken, maar ik doe het niet.
hiermee impliceer ik dat Apple hopeloos overpricede zooi maakt dat enkel word gekocht door fanboys zonder technisch inzicht.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Is dat een vraag of ik een appeltje wil of...?
Ik ben geen fanboy.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:56 schreef leeell het volgende:
[..]
hiermee impliceer ik dat Apple hopeloos overpricede zooi maakt dat enkel word gekocht door fanboys zonder technisch inzicht.
Hopeloos = Valt over te discussieren.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:56 schreef leeell het volgende:
[..]
hiermee impliceer ik dat Apple hopeloos overpricede zooi maakt dat enkel word gekocht door fanboys zonder technisch inzicht.
Waarom praat je voor mij?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:57 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ja, etsu en technisch inzicht is niet een bijster goede combinatie.
Auwwwh, wat lief.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:58 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Omdat ik in het diepste van je hart kan kijken.
Ja, of deze SC het nog waard is bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:57 schreef Etsu het volgende:
Klinkerbotsing, wij moeten dringend een serieus gesprek voeren.
reėel zelfbeeld is nobel,quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hopeloos = Valt over te discussieren.
Overpricede = Eens.
Fanboy = Heb enkel iPhone, dus weet niet of ik een 'fanboy' ben.
Zonder technisch inzicht = Eens.
ik moest lachenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, of deze SC het nog waard is bijvoorbeeld.
Daar valt over te discussiėren, maar dat kan na onze discussie.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, of deze SC het nog waard is bijvoorbeeld.
ik kan wel wat anders posten:quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ga weg als je niks anders kan posten. Bijzonder irritant.
quote:
Serieus, Emma, kanker op als je niks anders kan posten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:01 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
ik kan wel wat anders posten:
[..]
Haha.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daar valt over te discussiƫren, maar dat kan na onze discussie.
Waarom heb jij je ondernaam gewijzigd naar 'Prrrprprprrrprrrrrrt'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |