quote:
Camel-shag nog nooit gerookt, Camel Orange wel. Was wat minder zwaar voor mijn gevoel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:00 schreef leeell het volgende:
Sam, ik had trouwens Camel Orange met filter en Camel shag: Normal Blend
beide goed te pruimen, al is de camel shag wat moeilijk draaibaar.
een pool op mn werk had die camel shag,quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
Camel-shag nog nooit gerookt, Camel Orange wel. Was wat minder zwaar voor mijn gevoel.
man met smaakquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:01 schreef Dastan het volgende:
Jan heeft Camel Orange trouwens, leeell.
Krijg je niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:10 schreef leeell het volgende:
godverdomme, heb positieve input nodig in mn topic
TR gemachtquote:
Laat me koud.quote:
stoere boy welquote:
Dat sowieso.quote:
Niet zomaar stampen. Ik zou haar zo hard zwaffelen dat ze tegen de muur aan vliegt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jij zou haar zo je bed uitstampen inderdaad.
Pics in dat geval.quote:
nopequote:
Laf, behoorlijk laf.quote:
kan zijn, het zijn nu eenmaal niet mijn eigen foto's die ik online gooi.quote:
Dus die brommer is ook niet van jou?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:28 schreef leeell het volgende:
[..]
kan zijn, het zijn nu eenmaal niet mijn eigen foto's die ik online gooi.
jawel, maar die brommer vind het niet erg itt mn vriendinquote:
DAT KAN JE HELEMAAL NIET WETENquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:29 schreef leeell het volgende:
[..]
jawel, maar die brommer vind het niet erg itt mn vriendin
wij voelen elkaar aan, wij zijn ččnquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
DAT KAN JE HELEMAAL NIET WETEN
Daarom verkoop je 'm. Genot.quote:
Je voelt je vriendin toch ook wel eens mag ik hopen?quote:
het breekt mij ookquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daarom verkoop je 'm. Genot.
zo vaak mogelijk uiteraardquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:32 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je voelt je vriendin toch ook wel eens mag ik hopen?
Weet niet waar je het over hebt. Concreter graag.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:07 schreef Etsu het volgende:
Je bent in een klap veranderd, Das. Fijn dit.
Ik ben jou volgens mij nog niet tegengekomen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:22 schreef Kutstudent het volgende:
Eindelijk dastan op feestboek gevonden.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:48 schreef Kutstudent het volgende:
Wel een toepasselijke achternaam met al dat gerook.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:41 schreef Dastan het volgende:
[..]
Weet niet waar je het over hebt. Concreter graag.
Zal jullie zo van concreet beeldmateriaal voorzien.quote:
de anticipatie is ondragelijkquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:49 schreef yosander het volgende:
[..]
[..]
Zal jullie zo van concreet beeldmateriaal voorzien.
Ik had het niet tegen jou, maar voel je vrij.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:49 schreef yosander het volgende:
[..]
[..]
Oja?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:49 schreef yosander het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:48 schreef Kutstudent het volgende:
Beetje scheef gelezen, excuses.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:49 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik had het niet tegen jou, maar voel je vrij.
Weet je zeker dat het acceptabele kuikentjes zijn?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:51 schreef yosander het volgende:
Maar het komt erop neer dat ik zo wat kuikentjes zal posten.
terechte klacht jaquote:
Shit, nooit over nagedacht.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:48 schreef Kutstudent het volgende:
hoijquote:
Ik wilde nu een inkoppertje maken, maar ik doe het niet.quote:
Moet ze eerst nog uitzoeken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het acceptabele kuikentjes zijn?
Applequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:53 schreef Etsu het volgende:
Waarom zijn de batterijen/accu's oid niet oneindig? Ik word er een beetje moe van dat ik mijn iPhone moet opladen, dag in en dag uit.
Hm?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:53 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik wilde nu een inkoppertje maken, maar ik doe het niet.
hiermee impliceer ik dat Apple hopeloos overpricede zooi maakt dat enkel word gekocht door fanboys zonder technisch inzicht.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Is dat een vraag of ik een appeltje wil of...?
Ik ben geen fanboy.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:56 schreef leeell het volgende:
[..]
hiermee impliceer ik dat Apple hopeloos overpricede zooi maakt dat enkel word gekocht door fanboys zonder technisch inzicht.
Hopeloos = Valt over te discussieren.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:56 schreef leeell het volgende:
[..]
hiermee impliceer ik dat Apple hopeloos overpricede zooi maakt dat enkel word gekocht door fanboys zonder technisch inzicht.
Waarom praat je voor mij?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:57 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ja, etsu en technisch inzicht is niet een bijster goede combinatie.
Auwwwh, wat lief.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:58 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Omdat ik in het diepste van je hart kan kijken.
Ja, of deze SC het nog waard is bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:57 schreef Etsu het volgende:
Klinkerbotsing, wij moeten dringend een serieus gesprek voeren.
reėel zelfbeeld is nobel,quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hopeloos = Valt over te discussieren.
Overpricede = Eens.
Fanboy = Heb enkel iPhone, dus weet niet of ik een 'fanboy' ben.
Zonder technisch inzicht = Eens.
ik moest lachenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, of deze SC het nog waard is bijvoorbeeld.
Daar valt over te discussiėren, maar dat kan na onze discussie.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, of deze SC het nog waard is bijvoorbeeld.
ik kan wel wat anders posten:quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ga weg als je niks anders kan posten. Bijzonder irritant.
quote:
Serieus, Emma, kanker op als je niks anders kan posten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:01 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
ik kan wel wat anders posten:
[..]
Haha.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daar valt over te discussiƫren, maar dat kan na onze discussie.
Waarom heb jij je ondernaam gewijzigd naar 'Prrrprprprrrprrrrrrt'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |