Moet ze eerst nog uitzoeken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het acceptabele kuikentjes zijn?
Applequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:53 schreef Etsu het volgende:
Waarom zijn de batterijen/accu's oid niet oneindig? Ik word er een beetje moe van dat ik mijn iPhone moet opladen, dag in en dag uit.
Hm?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:53 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik wilde nu een inkoppertje maken, maar ik doe het niet.
hiermee impliceer ik dat Apple hopeloos overpricede zooi maakt dat enkel word gekocht door fanboys zonder technisch inzicht.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Is dat een vraag of ik een appeltje wil of...?
Ik ben geen fanboy.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:56 schreef leeell het volgende:
[..]
hiermee impliceer ik dat Apple hopeloos overpricede zooi maakt dat enkel word gekocht door fanboys zonder technisch inzicht.
Hopeloos = Valt over te discussieren.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:56 schreef leeell het volgende:
[..]
hiermee impliceer ik dat Apple hopeloos overpricede zooi maakt dat enkel word gekocht door fanboys zonder technisch inzicht.
Waarom praat je voor mij?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:57 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ja, etsu en technisch inzicht is niet een bijster goede combinatie.
Auwwwh, wat lief.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:58 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Omdat ik in het diepste van je hart kan kijken.
Ja, of deze SC het nog waard is bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:57 schreef Etsu het volgende:
Klinkerbotsing, wij moeten dringend een serieus gesprek voeren.
reėel zelfbeeld is nobel,quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hopeloos = Valt over te discussieren.
Overpricede = Eens.
Fanboy = Heb enkel iPhone, dus weet niet of ik een 'fanboy' ben.
Zonder technisch inzicht = Eens.
ik moest lachenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, of deze SC het nog waard is bijvoorbeeld.
Daar valt over te discussiėren, maar dat kan na onze discussie.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, of deze SC het nog waard is bijvoorbeeld.
ik kan wel wat anders posten:quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ga weg als je niks anders kan posten. Bijzonder irritant.
quote:
Serieus, Emma, kanker op als je niks anders kan posten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:01 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
ik kan wel wat anders posten:
[..]
Haha.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daar valt over te discussiƫren, maar dat kan na onze discussie.
Waarom heb jij je ondernaam gewijzigd naar 'Prrrprprprrrprrrrrrt'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |