kopen?quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:55 schreef xCore het volgende:
Inb4 opmerking van Oscar dat er AT50 op staat
VIquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:55 schreef ThaTim het volgende:
http://www.nieuwsgame.nl/HNTG.php?game=Johan
Verdomd lastig spel dit.
gayemo.gifquote:
Jawel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:55 schreef xCore het volgende:
Etsu heeft niet eens een brommer rijbewijs
Als ie zijn autorijbewijs heeft wel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:55 schreef xCore het volgende:
Etsu heeft niet eens een brommer rijbewijs
Ik was op ander tabblad bezig, toen zag ik dat topic leeg was, TOEN moest ik nog op MyAT klikken, TOEN moest ik nog op topic klikken, TOEN nog naar beneden scrollen, TOEN nog wat typen en TOEN miste ik de 'invoeren' knopquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:55 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
har har, zelfs nog een letter meer
Picsquote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:56 schreef Dastan het volgende:
[..]
Als ie zijn autorijbewijs heeft wel.
je mag het, maar je kan het nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouja. Als ik mijn praktijk haal, geeft dat recht om brommers te rijden.
Dat is een ander verhaal.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:56 schreef leeell het volgende:
[..]
je mag het, maar je kan het niet
edit: die van mij dan
hij is veel te duur, ong 200 euro de maand aan onderhound, + hij rijd ong 1/4 aan bezine (1/20 gemengd, castrol race olie)quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:57 schreef xCore het volgende:
Waarom verkoop je je godenbrommert leeell?
Meer werken of bijlenen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:58 schreef leeell het volgende:
[..]
hij is veel te duur, ong 200 euro de maand aan onderhound, + hij rijd ong 1/4 aan bezine (1/20 gemengd, castrol race olie)
is ong 350 euro in de maand, ik hou niets over zo
Hij is leuk want klinker.quote:
SPOILER: hihihiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik leen niet, en werk al max op mn werkquote:
Mocht ik ooit geld teveel hebben dan koop ik een Funtasticquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:58 schreef leeell het volgende:
[..]
hij is veel te duur, ong 200 euro de maand aan onderhound, + hij rijd ong 1/4 aan bezine (1/20 gemengd, castrol race olie)
is ong 350 euro in de maand, ik hou niets over zo
quote:
de a55 cilinder is een fijne cilinder, de poorten zijn een stuk mooier dan de a35, probleem is wel dat je met een ongemakkelijk spruitstuk zit en een PHVA carburateur, en qua uitlaat moet je weer extra rekening houden met de hoek van je uitlaatpoort en de ophanging van je uitlaat, waardoor gangbare uitlaten niet passen op je tos.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:00 schreef xCore het volgende:
[..]
Mocht ik ooit geld teveel hebben dan koop ik een Funtastic![]()
[ afbeelding ]
Denk het ook, ja.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:01 schreef leeell het volgende:
[..]
de a55 cilinder is een fijne cilinder, de poorten zijn een stuk mooier dan de a35, probleem is wel dat je met een ongemakkelijk spruitstuk zit en een PHVA carburateur, en qua uitlaat moet je weer extra rekening houden met de hoek van je uitlaatpoort en de ophanging van je uitlaat, waardoor gangbare uitlaten niet passen op je tos.
En er kan niemand achterop.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:01 schreef leeell het volgende:
[..]
de a55 cilinder is een fijne cilinder, de poorten zijn een stuk mooier dan de a35, probleem is wel dat je met een ongemakkelijk spruitstuk zit en een PHVA carburateur, en qua uitlaat moet je weer extra rekening houden met de hoek van je uitlaatpoort en de ophanging van je uitlaat, waardoor gangbare uitlaten niet passen op je tos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |