En een stukkie droog brood en zure wijn erbij natuurlijk!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Broodje Steak du PausOud, taai en met een ietwat boosaardig uiterlijk
Of van mishandeld kalfsvlees. Met een voorafje van Lam?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Broodje Steak du PausOud, taai en met een ietwat boosaardig uiterlijk
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:39 schreef Perruche het volgende:
Hmm lekker Syrena, die salade!
Co, wat een engerd! Ik zei er laatst iets van toen een viezerik in onze patio stond te pissen, en toen ging ie dreigen dat ie me bont en blauw ging slaan. Gelukkig is plassen en slaan tegelijk moeilijk dus ben ik snel naar huis gerend
Co, kun je de politie niet bellen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:31 schreef conleche het volgende:
Ikke vissie. Duurzaam gevangen en zo.![]()
Damn, er komt hier af en toe een hele vieze zwerver naar binnen om te vragen of ik bloemen wil kopen en die bloemen zijn dan uit een container gevist of zo. Ik zeg dus altijd nee en dan wordt hij heul boos en ik ben eigenlijk best een tikkie bang voor hem. Pak altijd de grote schaar als ik hem zie binnenkomen en doe of ik net iets aan het knippen ben.
Het allerergste is dat hij zoooooo ontzettend stinkt dat de walm nog een uur blijft hangen.
Mental image van viezerik met broek op enkels die je achterna rent en dan struikelt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:39 schreef Perruche het volgende:
Co, wat een engerd! Ik zei er laatst iets van toen een viezerik in onze patio stond te pissen, en toen ging ie dreigen dat ie me bont en blauw ging slaan. Gelukkig is plassen en slaan tegelijk moeilijk dus ben ik snel naar huis gerend
Geen tuinslang in de buurt?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:39 schreef Perruche het volgende:
Wegjagen. En de zooi wegspuiten?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:49 schreef Perruche het volgende:
[..]
Wat zou ik daarmee doen dan? Hem schoonspuiten?
Meepiesen!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:49 schreef Perruche het volgende:
[..]
Wat zou ik daarmee doen dan? Hem schoonspuiten?
Oh! Dat had ik in mijn auto. Ik woonde toen bij het CS en ik zette mijn auto in noord omdat ik nog geen vergunning had. (Ging ik met het pontje verderquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:48 schreef Perruche het volgende:
Mijn vader deed een keer de deurn open, zat er een junk in zn huis die via het raam was binnen gekomen ;'). Leiseplein 16 jaar geleden. Hij was helemaal stoned en mijn pa heeft hem eten gegeven en zn roes laten uitzitten en toen issie weg gegaan
Amsterdam, you gotta love it.
Ha nee hogedrukspuit heb ik niet! En ach, het regent wel eens en gelukkig hebben we 1x in de week gemeentereiniging. De tuinslang komt namelijk niet zo ver, helemaal aan de andere kant!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:49 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wegjagen. En de zooi wegspuiten?
Edit: een hogedrukspuit bedoelde ik eigenlijk.![]()
Niet! Oh wat lullig!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh! Dat had ik in mijn auto. Ik woonde toen bij het CS en ik zette mijn auto in noord omdat ik nog geen vergunning had. (Ging ik met het pontje verder) Was ik een keer 3 weken op vakantie, had een zwerver het raampje ingeslagen en mijn auto als vuilnisbak/WC/slaapplaats gebruikt.
Brrrrrrrrrrrrr.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh! Dat had ik in mijn auto. Ik woonde toen bij het CS en ik zette mijn auto in noord omdat ik nog geen vergunning had. (Ging ik met het pontje verder) Was ik een keer 3 weken op vakantie, had een zwerver het raampje ingeslagen en mijn auto als vuilnisbak/WC/slaapplaats gebruikt.
Ha jagar! wat heb je allemaal gezien & gedaan in AMS? Hoe was het met de duutser?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:00 schreef Jagärtrut het volgende:
:w vanaf schiphol. Weer op weg naar huis. Was leuk om in nederland te zijn, maar ook goed om weer naar huis te gaan. Wat heb ik hier gemist?
Gruwel! Heb je de auto verkocht of schoongemaakt?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:53 schreef conleche het volgende:
[..]
was erg leuk, alleen werd hij zaterdag ziek en heeft hij me aangestoken, waardoor ik nu ziek ben. Niet zo handig met maar 2 werkdagen deze week, want vrijdag vlieg ik naar estland..iquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:03[/urul] schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/117113]Perruche het volgende:
[..]
Ha jagar! wat heb je allemaal gezien & gedaan in AMS? Hoe was het met de duutser?
had het gezien jaquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:47 schreef motorbloempje het volgende:
Het rolluikspottersforum![]()
![]()
Rolluikspotters
Schoongemaakt. Grondig. En daarna nog iedere keer custardpoeder erin gestrooid en weer opgezogen, dan rook het op den duur weer een beetje naar vanille.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:07 schreef anna82 het volgende:
[..]
Gruwel! Heb je de auto verkocht of schoongemaakt?
Het pontje is wel leuk
Je doet een schaap na?quote:
dubbelquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:48 schreef MarMar het volgende:
de nieuwe wasmachine is er. Fijn zo'n apparaat!
En donderdag komt een SP-raadslid langs over de hulpkwestie praten, ben benieuwd maar er gebeurt tenminste iets en dat is fijn!
Gelukkig wel ja.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
AwwStommig! Gelukkig zijn Slankies nog wel lief he
Nee en nee. Ging iets ophalen voor een ander. Uit naastenliefde.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
crap in = crap out
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Even niet bij stilstaan is geen optie he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, dit is een eikel. Ik hoop dat jouw schade hoog uitvalt, mits die volledig op hem verhaald kan worden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:04 schreef loveli het volgende:
Niet bijgelezen.
[..]
Gelukkig wel ja.
[..]
Nee en nee. Ging iets ophalen voor een ander. Uit naastenliefde.
En ben voor kankerwijf uitgescholden door de pauper die met z'n bedrijfsauto tegen mij aanreed en wilde verhinderen dat ik foto's maakte van de schade en zijn kenteken.
Is dit karma omdat ik bont koop en vlees eet?
Ik heb het geprobeerd, maar nee...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:27 schreef anna82 het volgende:
[..]
Even niet bij stilstaan is geen optie he?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd, maar nee...
Snorry!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:15 schreef loveli het volgende:
Klote m&m's met "buy it now"-knop
*resist*
Discussie?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:40 schreef kwakz0r het volgende:
zo, zie dat het maar goed is dat ik een hele discussie gemist hebvoor DaD
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:06 schreef loveli het volgende:
Man van verzekeringsmaatschappij heeft een dipje
Ik: Kan ik schadeformulier mailen?
Hij (zonder te weten wat er gebeurd is): De tegenpartij gaat proberen schade te verhalen op u.
Ik: Pardon? Jullie gaan op de tegenpartij verhalen neem ik aan?
....
Daar hebben ze de PM voor uitgevondenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:10 schreef Muks het volgende:
Hier ook eendag maar goed, kan ik niet over in detail treden.
Wat een seksist! Heb je het telefoonnummer van het bedrijf? Extra melden dat ie aso deed kan wellicht geen kwaad!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:06 schreef loveli het volgende:
Man van verzekeringsmaatschappij heeft een dipje
Ik: Kan ik schadeformulier mailen?
Hij (zonder te weten wat er gebeurd is): De tegenpartij gaat proberen schade te verhalen op u.
Ik: Pardon? Jullie gaan op de tegenpartij verhalen neem ik aan?
....
Bestel een megaverpakking M&M's voor d'rquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:20 schreef Ewelina het volgende:
Oh, mijn dag begon en eindigde best leuk. Alleen 1 iemand....
Gezien het humeur van de persoon in kwestie best een goed ideequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Bestel een megaverpakking M&M's voor d'r
bloody hell het is niet jouw dag hequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:04 schreef loveli het volgende:
Niet bijgelezen.
[..]
Gelukkig wel ja.
[..]
Nee en nee. Ging iets ophalen voor een ander. Uit naastenliefde.
En ben voor kankerwijf uitgescholden door de pauper die met z'n bedrijfsauto tegen mij aanreed en wilde verhinderen dat ik foto's maakte van de schade en zijn kenteken.
Is dit karma omdat ik bont koop en vlees eet?
^^quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wat een seksist! Heb je het telefoonnummer van het bedrijf? Extra melden dat ie aso deed kan wellicht geen kwaad!
*strooit tevens wat positiviteit het topic in, met al die rotdagen*
Niet mijn dag, ach, het is materiele schade, rijdbaar. En niet mijn eigen autoquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:23 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
bloody hell het is niet jouw dag he
Hoeveel schade heb jij ? Hoeveel schade heeft de auto?
Wat nemen jullie? Ik wil misschien wel meedoen maar ik kan niet kiezen..quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:51 schreef Perruche het volgende:
Hi all,
Heb even een sheetje gemaakt voor La Vialla. Als iedereen die wil meedoen even PM't met hun email adres? Thanks!!
Als je een maltje stuurt stuur ik uitleg naar de geinteresseerden. Als ik het moet organiseren wil ik ook niet echt meer dan 10 mensen ofzo, wellicht mensen die al bekend zijn.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:04 schreef Probability het volgende:
[..]
Wat nemen jullie? Ik wil misschien wel meedoen maar ik kan niet kiezen..
Hoeveel zijn de verzendkosten eigenlijk? Bestellen jullie samen omdat ze zo hoog zijn?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
Qfly!
En meer omdat, op de kerstpakketten na, de spullen allemaal per 6 gaan.
looking on the bright side... je bent wel van de Franse meuk afquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:26 schreef loveli het volgende:
[..]
Niet mijn dag, ach, het is materiele schade, rijdbaar. En niet mijn eigen auto
Denk dat de uitkomst wordt dat er een nieuwe (niet-Franse) tweedehands gekocht gaat worden met het verzekeringsgeld als aanbetaling.
^^quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:14 schreef Perruche het volgende:
[..]ik vind het trouwens echt jammer dat de salamis niet buiten de pakketten om te verkrijgen zijn.
t'is toch ook salami's ipv salamis??quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Om de een of andere reden lees ik 'salamis' steeds verkeerd
(sala'mies)
mjaah, Phaid you can't always have your cake and eat itquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:19 schreef Phaidra het volgende:
DaD, meiske toch![]()
Je mag altijd van je af schrijven per PM hè.
Loveli, wat een rotdag. Je zou de m&m's bijna verdiend hebben.
Niet gerend vandaag. Was laat thuis en gaar. Ik overweeg me aan te melden voor het recreatieve renclubje van de atletiekvereniging hier, voor de bekende stok achter de deur. Maar da's ook op za. ochtend...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder eenvoor Li en DaD!!
Can. eilanden? Egypte? Met wie ga je?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:32 schreef Probability het volgende:
ik heb besloten dat ik in nov/dec een paar daagjes naar de zon gaik weet niet zo goed waar dan nog zon is maar goed. ik ga er heen
!!
Uhm nou ik ga iig! Zin om mee te gaan? Ik hoop op het vriendje en anders ga ik alleen of als er vriendinnetjes mee mochten willen, maar die gaan alleen mee naar Barca denk ik!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Can. eilanden? Egypte? Met wie ga je?
ik wil ze ook wel mailenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:32 schreef Perruche het volgende:
Het is dan ook eigenlijk Salami in het Italiaans als meervouw en Salame als enkelvoud. Ik ga ze wel mailen om te vragen of we bij een grote bestelling er een paar kunnen bijbestellen
O leuk!!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:35 schreef Perruche het volgende:
Oh prob ik ga al anders had ik meegegaan. Wil in februari ofzo een kort weekeinde naar Istanbul ofzo!
En co ik zou gaan voor optie 3.
Dat was in juni of zo. Dus veel succes met zoeken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:33 schreef Probability het volgende:
nee cootje dat had je niet verteld (aan mij)? maar ik ga het nu lezen!!
Moet ze toch mailen om een account aan te vragen dus doe dat er gelijk wel even bij. Is ook goed voor mn italiaansquote:
jouw Italiaans is vast beter dan het mijne dus doe je dingquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:37 schreef Perruche het volgende:
[..]
Moet ze toch mailen om een account aan te vragen dus doe dat er gelijk wel even bij. Is ook goed voor mn italiaanszal het resultaat hier zetten zodra ik het heb!
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:32 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
mjaah, Phaid you can't always have your cake and eat it
Of doordeweeks doorbikkelen en hardlopen = uitslapen in het weekend
of in het weekend lopen met groepje = doordeweeks na werk op de bank ploffen
Nee deze 'uitnodiging' was weer per FB privébericht. Kan natuurlijk ook doen alsof ik dat niet heb gelezen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:35 schreef Probability het volgende:
Heb je het berichtje al geopend? Anders niet openen op de whap en doen alsof je het niet gelezen hebt, dat kan heel makkelijk met whap!
Of niet ontvangen omdat je een update heb geïnstalleerd oid..
Of anders zeggen: 'nee dank je wel' en niet meer op in gaan..
Nee die hele lap tekst van netquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat was in juni of zo. Dus veel succes met zoeken.
Ja dat zou ik doen. Mocht je hem face to face zien kun je altijd nog zeggen dat je daar geen zin in hebt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee deze 'uitnodiging' was weer per FB privébericht. Kan natuurlijk ook doen alsof ik dat niet heb gelezen.
Ik lees het als Salamis... het eilandje bij Athene waar in 480 v Chr Xerxes verslagen werd.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Om de een of andere reden lees ik 'salamis' steeds verkeerd
(sala'mies)
En da's natuurlijk ook waarquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:41 schreef Probability het volgende:
Gewoon negeren hoor, je bent niemand antwoord schuldig!!!!
Dat vind ik helemaal niet zo'n stom idee!! Dan zeg ik gewoon dat hij een drankje moet organiseren voor iedereen in een kroeg of zo, dat ik dan wel hoor als het zo ver is.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oe Co, daar ben ik ook niet goed inIk vond mezelf al heul bot toen ik tegen de Opdringerige Indiaase Buurman "Who knows, eh" antwoordde toen ie vroeg of we een keer wat konden gaan doen
![]()
Anders opzettelijk verkeerd interpreteren en terugsturen "Oe leuk, dan kunnen *insert namen leuke vriendinnen* ook mee!" Als ie dan doorzet heb je iig een leuk uitje met die vriendinnen en die mogen hem wèl dus hij verveelt zich vast ook niet
Gelukkig, ben ik eens niet de enigequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:42 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik lees het als Salamis... het eilandje bij Athene waar in 480 v Chr Xerxes verslagen werd.
Oudheid.
*trots is*quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat vind ik helemaal niet zo'n stom idee!! Dan zeg ik gewoon dat hij een drankje moet organiseren voor iedereen in een kroeg of zo, dat ik dan wel hoor als het zo ver is.
De baas van de kerel die je een kankerwijf noemde?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:30 schreef loveli het volgende:
Ik kan langsgaan bij z'n baas, is een half uurtje rijden.
Ja, dat zou ik hebben gezegd als hij me echt de liefde zou hebben verklaard, maar in theorie kan hij nog steeds zeggen dat ik spoken zie natuurlijk en dat hij een vriendendrankje wil drinkenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:57 schreef V1z0R het volgende:
Optie 4: Gewoon als kennissen met elkaar omgaan is mij genoeg want ik vind je niet echt leuk.
To the point werkt vaak 't beste
amsterdam was tof. Het was gek en raar om in NL te zijn, had echt een beetje last van een cultuurshcok. En m'n Nederlands was echt belabberd slecht. Bij elke mooie dame heb ik gedacht 'zou dat nou Perruche of Anna zijn', en bij elke galarie op een gracht heb ik gedacht 'is dat nu die van Co?'...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi Jeager! Hoe was het in A;dam?
Snottekop is nooit fijn.. eet smakelijk!
MarMar, hoop dat er nu eindelijk eens goede dagen jaren komen. Denk veel aan je, niet dat je er wat aan hebt trouwens...
Zeker doen, het duurt wel erg lang!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hmz. Pijn. Als dit zo doorgaat, ga ik deze week nog de uroloog bellen. Ganiegoe.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hmz. Pijn. Als dit zo doorgaat, ga ik morgenochtend!! nog de uroloog bellen. Ganiegoe.
[aagje] Wat heb je nu bezocht in A'dam? [/aagje]quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:17 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
amsterdam was tof. Het was gek en raar om in NL te zijn, had echt een beetje last van een cultuurshcok. En m'n Nederlands was echt belabberd slecht. Bij elke mooie dame heb ik gedacht 'zou dat nou Perruche of Anna zijn', en bij elke galarie op een gracht heb ik gedacht 'is dat nu die van Co?'...
ook leuk om even bij m'n ouders te zijn, en flink wat tijd met de duutser door te brengen...
Na dit laatste tentamen mag ik het gelukkig weer vergeten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:45 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Gelukkig, ben ik eens niet de enige
Ik genees wel langzamer door de EDS, maar kweetnie...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zeker doen, het duurt wel erg lang!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik genees wel langzamer door de EDS, maar kweetnie...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
terrasje hier, terrasje daar. Wat rondgeslenterd, en dat is het eigenlijk wel. De laatste dag was de duutser al ziek, dus hebben we niet zoveel gedaan, wat in het vondelpark gezeten. De eerste dag in het Anne Frank museum geweest, en verder vooral rondgelopen en terrasjes, dus...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:24 schreef Ewelina het volgende:
[..]
[aagje] Wat heb je nu bezocht in A'dam? [/aagje]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
dat zien ze natuurlijk heus wel vaker, en als het echt zo zeeer doet zou ik morgen bellen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]Dat ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het vuur kan ze wel aan, tegelijkquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:25 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Na dit laatste tentamen mag ik het gelukkig weer vergeten.
Ik wilde iets typen over verbranden, maar eigenlijk is mijn boek voor Middeleeuwen daar een betere kanidaat voor.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]Ja dat ^^ . klinkt niet goed hoor...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Venus in pocketformaat
© loveli
Jeetje wat een tijdstip, maarja ik kan ook om half 9 s'avonds bij huidtherapie terecht.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Sterkte, XM.. En ze zien wel raardere dingen daar hoor. Als je pijn hebt, bellen!
Baardmans is zo aan de beurt bij de mondhygiënist. 24-uurs economie, anyone?
Ach, klanten willen het, en als ze onder de cao werken levert het wat meer compensatie op!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Sterkte, XM.. En ze zien wel raardere dingen daar hoor. Als je pijn hebt, bellen!
Baardmans is zo aan de beurt bij de mondhygiënist. 24-uurs economie, anyone?
Mwah, Oudheid is niet zó verschrikkelijk als Middeleeuwen. Dat was pas een horrortentamen.quote:
Nee hoef hem ook niet als goede kennis, maar hij zit nu eenmaal in een groepje met mensen die ik wel als goede kennissen heb, dus helemaal ontlopen kan ik hem dan niet, dus wil ik dat het zo smooth mogelijk verloopt, maar je hebt gelijk hoor, zodra hij echt een move maakt die zo duidelijk is, dat er geen andere uitleg meer mogelijk is, dan zeg ik hem gewoon eerlijk dat het er niet in zit.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:27 schreef V1z0R het volgende:
Vind jou ook lief uniekje!
neem aan dat de pizza lekker was?
Die mixed grill op de kaart leek mij ook wel wat
Co, bedoelde het zoals uks zei, klinkt niet alsof je hem als goede kennis wilt hebben. Dan kun je hem echt wel zeggen dat je niet wilt.
Verstandhouding a la tegenkomen op straat met 'heej, hoe is die?', 'ja goed, met jou?', 'ah mag niet klagen, maaruh, moet die kant op, rustig aan he?', 'joh, rustig aan!'...
Gezeik komt nooit gelegen, je eigen prioriteiten in het oog houden en een keuze maken? Maar jij (of zal ik u zeggen) bent met gemak verstandig genoeg om het op te lossen, gaat je lukken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:31 schreef loveli het volgende:
Pffft.. denk je alles te hebben gehad, krijg je gezeik van mensen van wie je het net niet kunt gebruiken.
Proberen niks van aan te trekken... (en ebay niet aanslingeren)quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:31 schreef loveli het volgende:
Pffft.. denk je alles te hebben gehad, krijg je gezeik van mensen van wie je het net niet kunt gebruiken.
Soms wel zoiets ja, en dan naar de supermarktquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:38 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Proberen niks van aan te trekken... (en ebay niet aanslingeren)
Doe je dat wel eens... kuthumeur en dan lekker 50 paar schoenen uit eigen collectie even aanpassen?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:44 schreef Probability het volgende:
Dit ga ik morgen doen. Denk ik. Hot hot hot![]()
shake it to make it xD
quote:
Geen zin om een deeltijdopleiding in die richting te volgen uniek?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Kon mijn karmapunten niet eens binnenhalen...
Zag ik een meisje aangereden worden op de rotonde, stonden er ineens al 4 mensen.. maar ik kan ook niks dus ze had er ook. Oja, ze mankeerde gelukkig helemaal niks!
Maar had een functioneringsgesprek gehad (zonder janken ! ) dat ik het werk echt niks meer aan vond enzo (bijna jank) .
Wat ik dan het liefst wil? Nou helemaal inzetten voor veiligheid in het bedrijf en ook EHBO en BHV.
Dus hoop ik binnenkort deze cursussen te volgen en dan ook echt mensen in het openbaar te kunnen helpen.
Dus...
Een verlate, maar niet minder gemeende blergh!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:31 schreef loveli het volgende:
Ik ga heel hard voor je duimen dat je in die richting cursussen mag gaan doen! Goed dat je het hebt.aangegeven bij je functioneringsgesprek!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Kon mijn karmapunten niet eens binnenhalen...
Zag ik een meisje aangereden worden op de rotonde, stonden er ineens al 4 mensen.. maar ik kan ook niks dus ze had er ook. Oja, ze mankeerde gelukkig helemaal niks!
Maar had een functioneringsgesprek gehad (zonder janken ! ) dat ik het werk echt niks meer aan vond enzo (bijna jank) .
Wat ik dan het liefst wil? Nou helemaal inzetten voor veiligheid in het bedrijf en ook EHBO en BHV.
Dus hoop ik binnenkort deze cursussen te volgen en dan ook echt mensen in het openbaar te kunnen helpen.
Dus...
Die ook idd!quote:
Zo op het eerste gezicht vind ik dit best een redelijk lijstje, misschien dat er iemand is die er kritischer naar kan kijken? Frisdrank zou ik wel proberen mee te minderen, ook al is het light (is ook niet echt goed voor je)quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:43 schreef NutKees het volgende:
Iemand een tip voor mij? Ik ben in de afgelopen 4 maanden 5 kilo afgevallen door een beetje te letten op wat ik eet, 3x per week 40km te fietsen en voorzichtig te zijn met alcohol. Maar ik blijft nu al 3-4 weken steken op hetzelfde gewicht, er gaat echt nauwelijks wat af. En ik wil nog ongeveer 5 kilo afvallen zodat mijn bmi precies tussen 22 en 23 zit (eerlijk gezegd wil ik mijn pensvet kwijt en dat is nog duidelijk aanwezig).
Mijn gemiddelde dag:
o: 2 volkoren boterhammen met margarine en mager beleg, thee zonder suiker
s: op de fiets naar het werk (3x per week, 20km, 1 uur, heuvelachtig)
t: stuk fruit of een gekookt eitje
l: 2 volkoren boterhammen met margarine mager beleg, ongebonden soepje, thee zonder suiker
t: stuk fruit
s: op de fiets naar huis (3x per week, 20km, 1 uur, heuvelachtig)
d: kipfilet of vis of rundvlees, rijst of pasta maar meestal aardappelen, minimaal 200g groenten
t: handje ongezouten nootjes
Mijn energiebehoefte is per definitie al vrij laag aangezien ik niet groot ben. Melkproducten kan ik slecht tegen, dus yoghurt, muesli, toetjes etc vallen af. Ik moet ook toegeven dat ik redelijk wat light frisdrank naar binnen werk (3 glazen per dag?), maar ik drink daarnaast ook veel water.
Doe ik iets verkeerd?
Nee hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:43 schreef NutKees het volgende:
Iemand een tip voor mij? Ik ben in de afgelopen 4 maanden 5 kilo afgevallen door een beetje te letten op wat ik eet, 3x per week 40km te fietsen en voorzichtig te zijn met alcohol. Maar ik blijft nu al 3-4 weken steken op hetzelfde gewicht, er gaat echt nauwelijks wat af. En ik wil nog ongeveer 5 kilo afvallen zodat mijn bmi precies tussen 22 en 23 zit (eerlijk gezegd wil ik mijn pensvet kwijt en dat is nog duidelijk aanwezig).
Mijn gemiddelde dag:
o: 2 volkoren boterhammen met margarine en mager beleg, thee zonder suiker
s: op de fiets naar het werk (3x per week, 20km, 1 uur, heuvelachtig)
t: stuk fruit of een gekookt eitje
l: 2 volkoren boterhammen met margarine mager beleg, ongebonden soepje, thee zonder suiker
t: stuk fruit
s: op de fiets naar huis (3x per week, 20km, 1 uur, heuvelachtig)
d: kipfilet of vis of rundvlees, rijst of pasta maar meestal aardappelen, minimaal 200g groenten
t: handje ongezouten nootjes
Mijn energiebehoefte is per definitie al vrij laag aangezien ik niet groot ben. Melkproducten kan ik slecht tegen, dus yoghurt, muesli, toetjes etc vallen af. Ik moet ook toegeven dat ik redelijk wat light frisdrank naar binnen werk (3 glazen per dag?), maar ik drink daarnaast ook veel water.
Doe ik iets verkeerd?
Hij zegt toch voorzichtig te zijn met alcohol?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:00 schreef Ewelina het volgende:
Alcohol is een onnodige dikmaker, zeker bier.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:04 schreef Perruche het volgende:
Mijn planning:
O: 200 volle yoghurt met appel, rozijntjes en kaneel
T: banaan en koffie ()
L: pistolet met ham & honing mosterdsaus, salade
T: appel, pruim beker vifit
B: 2x20 minuten fietsen
T: handje noten
S: bodypump
D: spruitjes met walnoten & balsamico en zoete aardappelstamppot verwerkt tot een ovenschoteltje
volle yoghurt +vifit en nootjes, toch?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:09 schreef V1z0R het volgende:
Mag ook wel wat bij Perr, alleen een pistoletje, yoghurt en wat fruit is wat weinig
Kook je dat s'morgens ook echt?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:12 schreef Perruche het volgende:
Volgende week koop ik weer havermout viz!
Ja okequote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
volle yoghurt +vifit en nootjes, toch?
Is niet zoveel werk hoor!quote:
Ja, die 5 minuutjes? Lekker hoor, zet het op als ik ga douchen, of als ik ga stretchen (ja dat doe ik soms in de ochtend want ik kraak als een malle) en anders maak ik er "overnight oats" van, gewoon de nacht vantevoren in de koelekast zetten met wat amandelmelk & waterquote:
ja, maar dat ontbijt van je, daar zou ik na een half uur al honger mee hebben.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:06 schreef Perruche het volgende:
Ik denk echter nu al dat het meer woordt aangezien ik nu al trek heb
Het meest stinkende wat ik ooit heb geroken was dat, en ik weet hoe de binnenkant van een kadaverbak stinkt. Dacht dus dat Puff daar mee te maken hadquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:35 schreef Perruche het volgende:
Wat een geknapte llaasimus vaizor? Wil ik het weten?
Puff nu ben ik benieuwd wat er zo vies is bij jou
Heb ondertussen 4 cherrytomaatjes gegeten en er ligt een banaan klaar en een liter water dus houd het wel vol tot 12 uur. Nu maar eens even werken!
Een donderwolk?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:36 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja, maar dat ontbijt van je, daar zou ik na een half uur al honger mee hebben.
Zo, op kantoor, maar er zit een wolk in m'n hoofd. Dat werkt niet echt lekker...
Wutwutwut? Wat knapte er? Ik weet dat ik het niet moet willen weten maar ik wil het toch wetenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:40 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Het meest stinkende wat ik ooit heb geroken was dat, en ik weet hoe de binnenkant van een kadaverbak stinkt. Dacht dus dat Puff daar mee te maken had
De arts-assistente vluchtte toen bij mij de deur uit toen de arts erop begon te drukken en hij knapte
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:47 schreef V1z0R het volgende:
Blegh XM, wel fijn dat je meteen door mocht.
Perr, die geur valt tegen ja
Na de operatie zo'n 3 weken niet kunnen zitten was ook minder
Hè wat naar XMert!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Groeten vanuit het ziekenhuis. Moest urinemonster inleveren en wat een tref, dik donkerrood. Ik plas dus bloed. Is doorgaans niet de bedoeling. Mocht gelijk door naar de SEH. Wat een bofferd ben ik he.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Groeten vanuit het ziekenhuis. Moest urinemonster inleveren en wat een tref, dik donkerrood. Ik plas dus bloed. Is doorgaans niet de bedoeling. Mocht gelijk door naar de SEH. Wat een bofferd ben ik he.
Wat GB zegt idd!quote:
Aah dan is dat wat ik heb. Concentratie-issues en willen slapen?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:53 schreef Jagärtrut het volgende:
he bah, XM. Sterkte!
@ Nallie: nee, zo'n wolk die alles wat mistig maakt..alles gaat eenb eetje langzamer!
Jaa, omdat t kanquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:53 schreef Perruche het volgende:
Transavia heeft aandiedingen, voor 100 retour naar Milaan. Zal ik?
Ja.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:53 schreef Perruche het volgende:
Transavia heeft aandiedingen, voor 100 retour naar Milaan. Zal ik?
Gelukkig dat je bent gegaanquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Eens! Ik vond het een leuke stad. Wat de Milanees die ik vorig jaar sprak dan weer heel raar vond overigens.quote:
Ja ik hou van Italie, zal ook wel met de exboyfriend te maken hebben. Maar wil er graag nog een keer naar terug. Maar wellicht beter in Maart ofzo, als het mooi weer is.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:58 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Eens! Ik vond het een leuke stad. Wat de Milanees die ik vorig jaar sprak dan weer heel raar vond overigens.
Het kerkhof van Milaan is het het mooiste wat ik ooit gezien heb.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:59 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja ik hou van Italie, zal ook wel met de exboyfriend te maken hebben. Maar wil er graag nog een keer naar terug. Maar wellicht beter in Maart ofzo, als het mooi weer is.
Niet gezien en alleen het horen van de naam 'Wendy van Dijk' was al genoeg geweest om mij te overtuigen dat het bullcrap isquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Heeft iemand trouwens zondag het programma Obese gezien?
Deze recensie intrigeert mij:
http://www.volkskrant.nl/(...)sitaspatienten.dhtml
Wat mij bij voorbaat al stoort is dat het door Wendy van Dijk gepresenteerd wordt. Ik trek haar niet zo goed. En dan ook nog eens zo'n size 00 trutje die dan heel empathisch gaat doen met mensen die 5 keer zoveel wegen als zij. Laat zo'n programma dan iig presenteren door iemand die minstens ook wat jojo gedrag vertoont.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:28 schreef Perruche het volgende:
Ik vond dat programma echt supersaai. Een goede "film/documentaire" is Fat, Sick and nearly Dead. Heb hem eventueel nog opgeslagen.
quote:Zelf heb ik een maagband en daardoor 50 kilo afgevallen. Maar mijn maagband werkt niet meer en ben dus weer flink aangekomen. Ik vind het dan ook knap van Danny dat hij zoveel is afgevallen, respect hoor. Maar knapper is om dat vol te houden, het valt niet mee
quote:Wat ik tegen dit soort programma's heb, is dat ze steeds meer mensen laten geloven dat er maar één manier is om dik te worden: veeeel eten. . Er zijn echter nog andere manieren.
Deze snapt het wel:quote:Na USA onderzoek dringt nu ook hier in ziekenhuizen door, dat Obesitas een erfelijk bepaalde chronische ziekte is van het hele systeem en dat niemand daaruit dit in zijn eentje redt.
quote:Ik woon in Amerika en verbaas me er altijd weer over hoe in NL gedacht wordt over obesitas: altijd is er een andere oorzaak. En nooit ligt het aan degene die zich volvreet. Natuurlijk zijn er verslaafden en mensen met psychische problemen. Maar het gros is gewoon onwetend over hoe slecht bepaalde soorten voedsel zijn, of men kan het gewoon niet schelen.
Die is echt goed. Niets zielig en achgos. Hij gaat dood als ie niets doet en hij weet het. Zet z'n schouders eronder en begint een "missionarisronde" om mensen te helpen. Koning van een man.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:31 schreef V1z0R het volgende:
Een linkje naar de volledige versie van wat Perr noemt:
Tjee... Die "redenen" bedoelde ik dus niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:37 schreef Perruche het volgende:
En dan al dat commentaar eronder:
[..]
[..]
[..]
Deze snapt het wel:
[..]
Ik vind jouw wodka,chips altijd leukquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:50 schreef conleche het volgende:
Gisteren:
O: gekookt eitje, 1x brood met filet A.
L: 1x geroosterd brood met geitenkaas, honing, paprika en ui en 1x met filet A en ui
T: volle kwark met citroensap, zoetstof en aardbeien
T: 20 gram xtra pure choco met hazelnoot
S: hardlopen![]()
T: wodka, chips
D: vis met groenten en rijst of mie
T: kiwicake, dikke plak![]()
Vandaag:
O:1x brood met gekookt ei
L: beetje groentenlasagne
T: volle kwark met citroen en zoetstof
S:hardlopen
T: wodka, chips
D: eikenbladsalade met geitenkaas, biologische spekjes, ui, paprika en gebakken aardappeltjes.
Das te weinigquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:52 schreef Mini. het volgende:
Mijn lijstje is eigenlijk precies hetzelfde als dat van gisteren, alleen 's middags een banaan extra, dus ik kan het net zo goed niet posten.Tot het avondeten zit ik op 800kcal en het avondeten zelf is rond de 600, met 2x 20 minuten fietsen, dus da's netjes.
Nou ja.....ik heb een goed geheugen, maar om nu te zeggen dat ik alle lijstjes van gisteren uit mijn hoofd ken.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:52 schreef Mini. het volgende:
Mijn lijstje is eigenlijk precies hetzelfde als dat van gisteren, alleen 's middags een banaan extra, dus ik kan het net zo goed niet posten.Tot het avondeten zit ik op 800kcal en het avondeten zelf is rond de 600, met 2x 20 minuten fietsen, dus da's netjes.
Ja, ochtend is niet veel, maar mijn L is wat meer dan normaal qua kcals. dus dat compenseert.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:52 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik vind jouw wodka,chips altijd leuk
Vandaag wel oke toch? Alleen misschien in de ochtend wat weinig!
Ik bedoel meer, toen kwam er ook geen commentaar op dus het zal wel goed zijn.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:55 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou ja.....ik heb een goed geheugen, maar om nu te zeggen dat ik alle lijstjes van gisteren uit mijn hoofd ken.
Dat heeft niet heel veel met je lengte te maken volgens mij. Meer met je verbranding en hoeveel je sport enzo.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:56 schreef Mini. het volgende:
[..]
Ik bedoel meer, toen kwam er ook geen commentaar op dus het zal wel goed zijn.
Nallie: ik ben 1m60, 1400kcal is echt genoeg voor mij hoor.
Hoop dat dat een goed teken is? ben benieuwd hoe het nu gaat..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vrijgelaten, post thuis wel ff update.
gedeeltelijk mee eens. Ik ben 1.62 en kan rustig rond de 2000 eten en gelijk blijven..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:09 schreef Nallie het volgende:
[..]
Dat heeft niet heel veel met je lengte te maken volgens mij. Meer met je verbranding en hoeveel je sport enzo.
Je BMR (wat je verbrandt als je de hele dag in bed zou blijven liggen) hangt wel degelijk af van je lengte en je gewicht. Als je vaak sport heb je misschien meer spieren die ook in rust meer verbranden, maar dat is bij mij niet zo.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:09 schreef Nallie het volgende:
[..]
Dat heeft niet heel veel met je lengte te maken volgens mij. Meer met je verbranding en hoeveel je sport enzo.
Eens. Ik let nu gewoon op dat alles wat ik eet gezond is (veel bio) en probeer meer naar mijn lijf te luisteren. Dus eten als ik honger hebquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:56 schreef Perruche het volgende:
Ik heb al heel lang geen kcals meer geteld en dat bevalt me heel goedkleding begint steeds losser te zitten op de goede plekken
Okquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:14 schreef Mini. het volgende:
[..]
Je BMR (wat je verbrandt als je de hele dag in bed zou blijven liggen) hangt wel degelijk af van je lengte en je gewicht. Als je vaak sport heb je misschien meer spieren die ook in rust meer verbranden, maar dat is bij mij niet zo.
Fijn! Wel goed dat je actie ondernomen hebt.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vrijgelaten, post thuis wel ff update.
Niet!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:56 schreef Mini. het volgende:
[..]
Ik bedoel meer, toen kwam er ook geen commentaar op dus het zal wel goed zijn.
Nallie: ik ben 1m60, 1400kcal is echt genoeg voor mij hoor.
Of ze wil afvallen!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:04 schreef MarMar het volgende:
[..]
Niet!
Mijn rolstoeldieet met activiteitenniveau 0.0000 waarbij ik niet eens lopend naar de wc ga, daarbij hoort 1400 kcal.
Als dat voor jou genoeg is, beweeg je te weinig.
Ja, inderdaad.quote:
Sojamelk werkt gewoon precies hetzelfde als melkquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:11 schreef Ml-etje het volgende:
weer thuis, braaf gezwommen en voel me ook beter
Heb maar besloten mijn spinningschoenen terug te brengen en eerst eens te zien of ik uberhaupt kan spinnen. Nu maar hopen dat ze terug mogen (vorige week dinsdag gekocht).
Heb havermout van Hahne en alpro soya gekocht zo eens zien hoe ik dat kan verwerken tot een papje
Om op obesitas terug te komen met een u-bocht.. als ik op de diverse lipoedeem pagina's kijk zie ik ook alleen maar mensen die niet echt met hun voeding bezig zijn maar wel steen en been klagen.
Ik snap wel dat als je pijn hebt dat je dan niet eerst denkt aan sport en voeding maar als je dan vervolgens piept dat je benen maar dikker en dikker worden en steeds meer pijn doen...
Niet dat ik het ei nu heb uitgevonden hoor
Ja op zich wel, maar als je te weinig eet dan val je niet af. Iets met spaarstand. Weten anderen hier meer over!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:18 schreef Mini. het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.En uit ervaring weet ik dat er al snel niks meer af gaat als ik hier boven ga zitten.
Ik dacht dat 1400 ongeveer mijn BMR zou zijn, dat blijkt iets hoger te liggen omdat ik zwaarder ben dan vroeger (net onder de 1500 nu) dus dan moet ik misschien iets meer eten om daar in elk geval niet onder te komen, maar het is toch niet ongezond weinig ofzo? Als ik dit als basis aanhou en dan nog wat ruimte hou voor een glaasje wijn ofzo 's avonds, dan zit ik toch best goed?
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
JassesTe horen gekregen dat één van onze studenten is overleden. Was net 21 jaar oud. Bah
![]()
Heeft meerdere vakken bij mij gevolgd en vond hem altijd zo leuk en lief
Echt kippenvel nieuws
Ja dat snap ikquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:26 schreef Nallie het volgende:
[..]
Sojamelk werkt gewoon precies hetzelfde als melk
Oh oke, staat ook wel op t pak denk ik (havermout). Ik neem altijd apro soya light, die is iets minder zoet. Of bij de houdbare melk het rode pak, staat ongezout op. Maar met havermout vind ik de zoetige smaak niet vies hoor!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]getver Coco, wat had hij/zij?
[..]
Ja dat snap ikhet ging meer om de verhouding en het ruikt zoetig door de sojamelk!
Nee het is Duitse havermout en die maken er hele andere dingen meequote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:33 schreef Nallie het volgende:
[..]
Oh oke, staat ook wel op t pak denk ik (havermout). Ik neem altijd apro soya light, die is iets minder zoet. Of bij de houdbare melk het rode pak, staat ongezout op. Maar met havermout vind ik de zoetige smaak niet vies hoor!
Eet u smakelijkquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee het is Duitse havermout en die maken er hele andere dingen mee
6 eetlepels havermout (met kop, ongeveer 100 g totaal) en 250ml melk.
En nog een banaantje erdoor
Ik wilde zeggen dat ik wel benieuwd ben naar jullie stulpje maar jij hebt geen tijd om te slapen laat staan om foto's te schietenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:37 schreef progje het volgende:
bah wat een vervelend bericht Coco
@Vizor: de verhuizing is redelijk klaar. Vandaag worden er nog verwarmingsbuizen omgelegd en morgen komt de stukadoor nog op de laatste dingen bij te werken. En dan is het meeste wel klaar.
En ondertussen werk ik ook nog zo'n 50 uur per week
Dank u! Heb wel het idee een kcal bom te etenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:38 schreef Nallie het volgende:
[..]
Eet u smakelijk
Is ook lekker met een beetje honing, of kokos!
In havermout zitten weinig calorieën hoor, alleen t vult goed!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat ik wel benieuwd ben naar jullie stulpje maar jij hebt geen tijd om te slapen laat staan om foto's te schieten
[..]
Dank u! Heb wel het idee een kcal bom te etenmaar ik heb vanmorgen niet veel gegeten.
Het pupje hier vindt het overigens prima te eten
Hij was niet ziek en het was ook geen ongeluk. De precieze oorzaak wordt officieel niet bekend gemaakt, maar dan je weet eigenlijk wel genoeg..quote:
Zelfmoord? Moord? Hartstilstand?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hij was niet ziek en het was ook geen ongeluk. De precieze oorzaak wordt officieel niet bekend gemaakt, maar dan je weet eigenlijk wel genoeg..![]()
![]()
Mij lijkt dat er in die laatste twee gevallen niet moeilijk zou worden gedaan over het bekendmaken. Weet niet zeker of jouw reactie een oprechte vraag is of een poging tot humor.quote:
Wut? 380kcal per 100gr is vrij veel hoor. Goede portie is al snel 50gr, combineer dat met melk en een banaan en je zit zo op 400kcal.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:44 schreef Nallie het volgende:
[..]
In havermout zitten weinig calorieën hoor, alleen t vult goed!
Ohw, nog maar eventjes dus? Mocht je binnenkort de tijd vinden, gewoon lekker met je man even eruit of zoquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:37 schreef progje het volgende:
bah wat een vervelend bericht Coco
@Vizor: de verhuizing is redelijk klaar. Vandaag worden er nog verwarmingsbuizen omgelegd en morgen komt de stukadoor nog op de laatste dingen bij te werken. En dan is het meeste wel klaar.
En ondertussen werk ik ook nog zo'n 50 uur per week
Zeker geen humor, excuus dat het zo geinterpreteerd kan worden. Ik dacht meer hardop dat er nog wel meer mogelijkheden kunnen zijn waarom iets niet bekend wordt gemaakt. Familiedrama's en zulksquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Mij lijkt dat er in die laatste twee gevallen niet moeilijk zou worden gedaan over het bekendmaken. Weet niet zeker of jouw reactie een oprechte vraag is of een poging tot humor.
In geval van een oprechte vraag: het is dus nummer 1.
In geval van een poging tot humor: in deze situatie vind ik het persoonlijk wat misplaatst.
Als ik op caloriechecker mijn ontbijt uitreken: 5 eetlepels havermout met melk en een banaan is dat 260 calorieen!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:54 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Wut? 380kcal per 100gr is vrij veel hoor. Goede portie is al snel 50gr, combineer dat met melk en een banaan en je zit zo op 400kcal.
Ah, op die manier. Nee, het wordt dan niet bekendgemaakt omdat het gevoelig ligt en wellicht (extra) pijnlijk is voor de familie/vrienden/etc.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:57 schreef Nallie het volgende:
[..]
Zeker geen humor, excuus dat het zo geinterpreteerd kan worden. Ik dacht meer hardop dat er nog wel meer mogelijkheden kunnen zijn waarom iets niet bekend wordt gemaakt. Familiedrama's en zulks
Apart...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:59 schreef Nallie het volgende:
[..]
Als ik op caloriechecker mijn ontbijt uitreken: 5 eetlepels havermout met melk en een banaan is dat 260 calorieen!
He wat naar zegquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
JassesTe horen gekregen dat één van onze studenten is overleden. Was net 21 jaar oud. Bah
![]()
Heeft meerdere vakken bij mij gevolgd en vond hem altijd zo leuk en lief
Echt kippenvel nieuws
Oh dan neem ik dat maar aanquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:44 schreef Nallie het volgende:
[..]
In havermout zitten weinig calorieën hoor, alleen t vult goed!
Jakkesquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hij was niet ziek en het was ook geen ongeluk. De precieze oorzaak wordt officieel niet bekend gemaakt, maar dan je weet eigenlijk wel genoeg..![]()
![]()
Ahaquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:54 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Wut? 380kcal per 100gr is vrij veel hoor. Goede portie is al snel 50gr, combineer dat met melk en een banaan en je zit zo op 400kcal.
[..]
Ohw, nog maar eventjes dus? Mocht je binnenkort de tijd vinden, gewoon lekker met je man even eruit of zo
Ah gets Coco
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |