abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102692274
De Slankreeks

lamsoor

:')

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

Lurktooltje: Lurkers beware! http://www.fok.nl/gm/volgteltool.php
Worry is a misuse of imagination
pi_102692288
Kip, patat en appelmoes! :9
Ja doei.
pi_102692333
Dieren natuurlijk :{w :P :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 16:23 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Broodje Steak du Paus :Y) Oud, taai en met een ietwat boosaardig uiterlijk :+
En een stukkie droog brood en zure wijn erbij natuurlijk!
Klein beetje naz... ehhhh nasi natuurlijk :@
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_102692386
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 16:23 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Broodje Steak du Paus :Y) Oud, taai en met een ietwat boosaardig uiterlijk :+
Of van mishandeld kalfsvlees. Met een voorafje van Lam? :')
Know that while you sleep
Everything has changed
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 16:27:40 #5
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102692423
Nasi :').
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_102692443
Zonder (honds)dollen: fajitaaaaaaaaaaas vanavond :9
Ja doei.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 16:29:59 #7
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102692529
Mwehehe!

Maareh klinkt leuk dat restaurant, Mootje! :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_102692551
kipfilet (nasi/bami) met boontjes in een stoofpotje van Knorr (of maggi). Met eerpelpurree *)
~ Bonito La Risa ~
pi_102692610
Ikke vissie. Duurzaam gevangen en zo. :P :+

Damn, er komt hier af en toe een hele vieze zwerver naar binnen om te vragen of ik bloemen wil kopen en die bloemen zijn dan uit een container gevist of zo. Ik zeg dus altijd nee en dan wordt hij heul boos en ik ben eigenlijk best een tikkie bang voor hem. Pak altijd de grote schaar als ik hem zie binnenkomen en doe of ik net iets aan het knippen ben. :')

Het allerergste is dat hij zoooooo ontzettend stinkt dat de walm nog een uur blijft hangen. ;(
pi_102692617
Vanavond iig een hamburger. Ik ga er denk ik een broodje bij maken met gegrilde gourgette, paprika en ui. Evt aardappelpuree. O+
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_102692843
Zo, bijgelezen. Hele dikke knuf voor Anna :* ik hoop dat het gewoon goed komt, kloteziekte is het toch :{

Ik denk dat ik vanavond witlofsalade ga maken :9 de kcalrijke variant (2 stronken witlof, appel, walnoten, rozijnen, sausje van deel mayo deel Griekse yoghurt & honing...mmm).
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 16:36:59 #12
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_102692868
Toepasselijk plaatje in de OP... Shoarma-pizza :D
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_102693018
Hmm lekker Syrena, die salade!

Co, wat een engerd! Ik zei er laatst iets van toen een viezerik in onze patio stond te pissen, en toen ging ie dreigen dat ie me bont en blauw ging slaan ;(. Gelukkig is plassen en slaan tegelijk moeilijk dus ben ik snel naar huis gerend :D
pi_102693273
Ik heb vandaag niet fatsoenlijk gegeten met al die toestanden hier :(

O: Brinta
T: Boterham met boerenpastei
L: Tapas, olijven, kaasjes, gevulde dadels, gehaktballetjes (niet veel want er was niet zo heel veel)
T: Beker optimel
D: Witlofsalade + een Valess denk ik
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_102693291
Co, kun je de politie niet bellen?
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 16:44:53 #16
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102693348
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 16:39 schreef Perruche het volgende:

Co, wat een engerd! Ik zei er laatst iets van toen een viezerik in onze patio stond te pissen, en toen ging ie dreigen dat ie me bont en blauw ging slaan ;(. Gelukkig is plassen en slaan tegelijk moeilijk dus ben ik snel naar huis gerend :D
Ik moest lachen :@ Mental image van The Pick of Destiny, met die manke zwerver die dan zegt dat ze even moeten wachten zodat ie ze kan inhalen en doodmaken :')

Desalnietteplus wel creepy! :o Stomme patiopisser :(
pi_102693350
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 16:31 schreef conleche het volgende:
Ikke vissie. Duurzaam gevangen en zo. :P :+

Damn, er komt hier af en toe een hele vieze zwerver naar binnen om te vragen of ik bloemen wil kopen en die bloemen zijn dan uit een container gevist of zo. Ik zeg dus altijd nee en dan wordt hij heul boos en ik ben eigenlijk best een tikkie bang voor hem. Pak altijd de grote schaar als ik hem zie binnenkomen en doe of ik net iets aan het knippen ben. :')

Het allerergste is dat hij zoooooo ontzettend stinkt dat de walm nog een uur blijft hangen. ;(
Co, kun je de politie niet bellen?
pi_102693374
quote:

Mental image van viezerik met broek op enkels die je achterna rent en dan struikelt. :D

Waar ik vroeger woonde was er een hele lieve zwervert. Die liep altijd op blote voeten en dan gaf ik hem een paar sigaretten of wat geld en dan wassie zo blij als een kind. Laatst zag ik hem nog en hij heeft inmiddels schoenen aan.

@Ewelina: nou ja, tot nog toe gaat hij toch wel weg als ik het vraag, ook al is het met veel kabaal en gescheld. Maar mocht hij willen blijven dan zou ik wel gaan bellen ja.
pi_102693524
Het rolluikspottersforum _O_ :') _O-

Rolluikspotters
Ja doei.
pi_102693559
quote:

Geen tuinslang in de buurt?
pi_102693572
Mijn vader deed een keer de deurn open, zat er een junk in zn huis die via het raam was binnen gekomen ;'). Leiseplein 16 jaar geleden. Hij was helemaal stoned en mijn pa heeft hem eten gegeven en zn roes laten uitzitten en toen issie weg gegaan :')

Amsterdam, you gotta love it O+.
pi_102693595
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 16:48 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Geen tuinslang in de buurt?
Wat zou ik daarmee doen dan? Hem schoonspuiten?
pi_102693649
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 16:49 schreef Perruche het volgende:

[..]

Wegjagen. En de zooi wegspuiten? O-)
Edit: een hogedrukspuit bedoelde ik eigenlijk. >:)
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 16:50:24 #24
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102693677
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 16:49 schreef Perruche het volgende:

[..]

Meepiesen! O+ Als je hem onderspuit zal ie wel over de zeik gaan en dan ben je verder van huis ):O </flauwe bui>
pi_102693869
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 16:48 schreef Perruche het volgende:
Mijn vader deed een keer de deurn open, zat er een junk in zn huis die via het raam was binnen gekomen ;'). Leiseplein 16 jaar geleden. Hij was helemaal stoned en mijn pa heeft hem eten gegeven en zn roes laten uitzitten en toen issie weg gegaan :')

Amsterdam, you gotta love it O+.
Oh! Dat had ik in mijn auto. Ik woonde toen bij het CS en ik zette mijn auto in noord omdat ik nog geen vergunning had. (Ging ik met het pontje verder :') ) Was ik een keer 3 weken op vakantie, had een zwerver het raampje ingeslagen en mijn auto als vuilnisbak/WC/slaapplaats gebruikt. ;(
pi_102693876
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 16:49 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Wegjagen. En de zooi wegspuiten? O-)
Edit: een hogedrukspuit bedoelde ik eigenlijk. >:)
Ha nee hogedrukspuit heb ik niet! En ach, het regent wel eens en gelukkig hebben we 1x in de week gemeentereiniging. De tuinslang komt namelijk niet zo ver, helemaal aan de andere kant!
pi_102693904
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 16:53 schreef conleche het volgende:

[..]

Oh! Dat had ik in mijn auto. Ik woonde toen bij het CS en ik zette mijn auto in noord omdat ik nog geen vergunning had. (Ging ik met het pontje verder :') ) Was ik een keer 3 weken op vakantie, had een zwerver het raampje ingeslagen en mijn auto als vuilnisbak/WC/slaapplaats gebruikt. ;(
Niet! Oh wat lullig!
pi_102694105
Ga je niet menen?!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_102694110
quote:

[..]

Brrrrrrrrrrrrr. ;(
pi_102694208
:w vanaf schiphol. Weer op weg naar huis. Was leuk om in nederland te zijn, maar ook goed om weer naar huis te gaan. Wat heb ik hier gemist?
pi_102694354
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 17:00 schreef Jagärtrut het volgende:
:w vanaf schiphol. Weer op weg naar huis. Was leuk om in nederland te zijn, maar ook goed om weer naar huis te gaan. Wat heb ik hier gemist?
Ha jagar! wat heb je allemaal gezien & gedaan in AMS? Hoe was het met de duutser?
pi_102694567
quote:

[..]

Gruwel! Heb je de auto verkocht of schoongemaakt?

Het pontje is wel leuk O+
pi_102694585
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 17:03[/urul] schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/117113]Perruche het volgende:

[..]

Ha jagar! wat heb je allemaal gezien & gedaan in AMS? Hoe was het met de duutser?
was erg leuk, alleen werd hij zaterdag ziek en heeft hij me aangestoken, waardoor ik nu ziek ben. Niet zo handig met maar 2 werkdagen deze week, want vrijdag vlieg ik naar estland..i
pi_102694757
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 16:47 schreef motorbloempje het volgende:
Het rolluikspottersforum _O_ :') _O-

Rolluikspotters
had het gezien ja _O-
~ Bonito La Risa ~
pi_102695802
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 17:07 schreef anna82 het volgende:

[..]

Gruwel! Heb je de auto verkocht of schoongemaakt?

Het pontje is wel leuk O+
Schoongemaakt. Grondig. En daarna nog iedere keer custardpoeder erin gestrooid en weer opgezogen, dan rook het op den duur weer een beetje naar vanille. :P

En het pontje is ook wel leuk, maar toen had ik nog van die lange draaidagen en als ik dan thuiskwam na 14 uur werk, wilde ik eigenlijk gewoon mijn auto voor de deur hebben en kon dat hele pontje me gestolen worden. :+
pi_102695990
Oeh, ga zo beslissen wat ik voor mijn ramen kies! O+
~ Bonito La Risa ~
pi_102696000
Ieuw Co, dat lijkt me echt verschrikkelijk. :X

Poeh, ik heb vandaag eens een boterham minder gegeten dan anders (na het ontbijt nog 4, verspreid over de dag) maar nu heb ik echt honger, terwijl ik normaal nog wel even door zou werken. Snap niet hoe andere mensen dat volhouden. Ach ja, op naar de winkel en dan snel koken.
Everything has changed
pi_102696019
meh
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 17:45:07 #39
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_102696403
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 17:35 schreef Probability het volgende:
meh
Je doet een schaap na?
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_102696545
*O* de nieuwe wasmachine is er. Fijn zo'n apparaat!

En donderdag komt een SP-raadslid langs over de hulpkwestie praten, ben benieuwd maar er gebeurt tenminste iets en dat is fijn!
pi_102696570
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 17:48 schreef MarMar het volgende:
*O* de nieuwe wasmachine is er. Fijn zo'n apparaat!

En donderdag komt een SP-raadslid langs over de hulpkwestie praten, ben benieuwd maar er gebeurt tenminste iets en dat is fijn!
dubbel *O* *O*
~ Bonito La Risa ~
  Vis een optie? dinsdag 4 oktober 2011 @ 18:04:14 #42
70532 loveli
N
pi_102697235
Niet bijgelezen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 16:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aww -O- Stommig! Gelukkig zijn Slankies nog wel lief he *;
Gelukkig wel ja.
quote:
5s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 16:16 schreef conleche het volgende:
Is ze nu dood?

Ebay?

Nee en nee. Ging iets ophalen voor een ander. Uit naastenliefde.

En ben voor kankerwijf uitgescholden door de pauper die met z'n bedrijfsauto tegen mij aanreed en wilde verhinderen dat ik foto's maakte van de schade en zijn kenteken.

Is dit karma omdat ik bont koop en vlees eet?
crap in = crap out
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 18:08:30 #43
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102697412
Pechdag dus loveli!

:*
  Vis een optie? dinsdag 4 oktober 2011 @ 18:15:41 #44
70532 loveli
N
pi_102697702
Klote m&m's met "buy it now"-knop :')
*resist*
crap in = crap out
pi_102697715
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Vis een optie? dinsdag 4 oktober 2011 @ 18:16:29 #46
70532 loveli
N
pi_102697735
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
crap in = crap out
pi_102697833
SPOILER
pi_102698116
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 17:45 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Je doet een schaap na?
nee, algehele bleu
pi_102698169
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 18:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
SPOILER
Even niet bij stilstaan is geen optie he? :*
pi_102698216
Och DaDje toch *smooch*
pi_102698297
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 18:04 schreef loveli het volgende:
Niet bijgelezen.

[..]

Gelukkig wel ja.

[..]

En ben voor kankerwijf uitgescholden door de pauper die met z'n bedrijfsauto tegen mij aanreed en wilde verhinderen dat ik foto's maakte van de schade en zijn kenteken.

Nee, dit is een eikel. Ik hoop dat jouw schade hoog uitvalt, mits die volledig op hem verhaald kan worden.

En voor haar heb ik meer info nodig, maar ik gok een zuurpruim die te lang droog staat.

pi_102698305
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 18:27 schreef anna82 het volgende:

[..]

Even niet bij stilstaan is geen optie he? :*
Ik heb het geprobeerd, maar nee...
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 18:33:23 #53
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102698373
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 18:31 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik heb het geprobeerd, maar nee...
:* Hopelijk kan je snel weer verder.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 18:33:51 #54
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102698392
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 18:15 schreef loveli het volgende:
Klote m&m's met "buy it now"-knop :')
*resist*
Snorry! :D

Ik wist alleen zeker dat ze vast wel via Ebay te vinden waren :P
pi_102698650
zo, zie dat het maar goed is dat ik een hele discussie gemist heb :P

:* voor DaD
Kwak
pi_102698651
Ocherm DaD!

Kus erop :*
pi_102698915
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 18:40 schreef kwakz0r het volgende:
zo, zie dat het maar goed is dat ik een hele discussie gemist heb :P

:* voor DaD
Discussie? :s) !
  Vis een optie? dinsdag 4 oktober 2011 @ 19:06:27 #58
70532 loveli
N
pi_102700005
Man van verzekeringsmaatschappij heeft een dipje :')

Ik: Kan ik schadeformulier mailen?
Hij (zonder te weten wat er gebeurd is): De tegenpartij gaat proberen schade te verhalen op u.
Ik: Pardon? Jullie gaan op de tegenpartij verhalen neem ik aan?

....
crap in = crap out
pi_102700152
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 19:06 schreef loveli het volgende:

Hij (zonder te weten wat er gebeurd is): De tegenpartij gaat proberen schade te verhalen op u.

....
:X
pi_102700204
Hier ook een :r dag maar goed, kan ik niet over in detail treden.
Lijstje gewijzigd

O 1,5 sneetje roggebrood, kaas en karnemelk
T peer
L 0,5 sneetje roggebrood, 2 crackers (=2 boterhammen) bleekselderij en kruidenkaas
T kwark en yoghurt met noten
D ijsbergsla, patat uit de actifry (mjam) en kipfiletje
T ehhhh niets want ik ga nu sporten
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  Vis een optie? dinsdag 4 oktober 2011 @ 19:11:40 #61
70532 loveli
N
pi_102700260
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 19:10 schreef Muks het volgende:
Hier ook een :r dag maar goed, kan ik niet over in detail treden.
Daar hebben ze de PM voor uitgevonden :Y
crap in = crap out
pi_102700279
Nou, bij mij ook. Blegh. :r
pi_102700678
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 19:06 schreef loveli het volgende:

....
Wat een seksist! Heb je het telefoonnummer van het bedrijf? Extra melden dat ie aso deed kan wellicht geen kwaad!

*strooit tevens wat positiviteit het topic in, met al die rotdagen*
pi_102700747
Oh, mijn dag begon en eindigde best leuk. Alleen 1 iemand.... :X
  Vis een optie? dinsdag 4 oktober 2011 @ 19:21:23 #65
70532 loveli
N
pi_102700793
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 19:20 schreef Ewelina het volgende:
Oh, mijn dag begon en eindigde best leuk. Alleen 1 iemand.... :X
Bestel een megaverpakking M&M's voor d'r :Y
crap in = crap out
pi_102700837
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 19:21 schreef loveli het volgende:

[..]

Bestel een megaverpakking M&M's voor d'r :Y
Gezien het humeur van de persoon in kwestie best een goed idee _O-
pi_102700921
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 18:04 schreef loveli het volgende:
Niet bijgelezen.

[..]

Gelukkig wel ja.

[..]

bloody hell het is niet jouw dag he :X

Hoeveel schade heb jij ? Hoeveel schade heeft de auto?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_102701030
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 19:19 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Wat een seksist! Heb je het telefoonnummer van het bedrijf? Extra melden dat ie aso deed kan wellicht geen kwaad!

*strooit tevens wat positiviteit het topic in, met al die rotdagen*
^^

Ik zou inderdaad nog even zijn werkgever bellen *D
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  Vis een optie? dinsdag 4 oktober 2011 @ 19:26:46 #69
70532 loveli
N
pi_102701146
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 19:23 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

bloody hell het is niet jouw dag he :X

Hoeveel schade heb jij ? Hoeveel schade heeft de auto?
Niet mijn dag, ach, het is materiele schade, rijdbaar. En niet mijn eigen auto :')

Denk dat de uitkomst wordt dat er een nieuwe (niet-Franse) tweedehands gekocht gaat worden met het verzekeringsgeld als aanbetaling.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 4 oktober 2011 @ 19:30:39 #70
70532 loveli
N
pi_102701390
Ik kan langsgaan bij z'n baas, is een half uurtje rijden.
crap in = crap out
pi_102702737
Hi all,

Heb even een sheetje gemaakt voor La Vialla. Als iedereen die wil meedoen even PM't met hun email adres? Thanks!!
pi_102703542
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 19:51 schreef Perruche het volgende:
Hi all,

Heb even een sheetje gemaakt voor La Vialla. Als iedereen die wil meedoen even PM't met hun email adres? Thanks!!
Wat nemen jullie? Ik wil misschien wel meedoen maar ik kan niet kiezen.. :')
Hoeveel zijn de verzendkosten eigenlijk? Bestellen jullie samen omdat ze zo hoog zijn?
pi_102704014
wat was ook alweer die site voor goedkope vluchten? ik wil voor 50 euro heen en weer naar barcalona :P!
pi_102704108
Qfly!
En meer omdat, op de kerstpakketten na, de spullen allemaal per 6 gaan.
pi_102704128
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 20:04 schreef Probability het volgende:

[..]

Wat nemen jullie? Ik wil misschien wel meedoen maar ik kan niet kiezen.. :')
Hoeveel zijn de verzendkosten eigenlijk? Bestellen jullie samen omdat ze zo hoog zijn?
Als je een maltje stuurt stuur ik uitleg naar de geinteresseerden. Als ik het moet organiseren wil ik ook niet echt meer dan 10 mensen ofzo, wellicht mensen die al bekend zijn.

In het kort: geen verzendkosten, producten staan op de website of in het boekje en daar staan ook de prijzen in. Verdeling zou plaats vinden op een meet of iets dergelijks?
pi_102704167
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 20:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
Qfly!
En meer omdat, op de kerstpakketten na, de spullen allemaal per 6 gaan.
:Y ik vind het trouwens echt jammer dat de salamis niet buiten de pakketten om te verkrijgen zijn.
pi_102704552
DaD, meiske toch ;( :* Je mag altijd van je af schrijven per PM hè.

Loveli, wat een rotdag. Je zou de m&m's bijna verdiend hebben ;) .

Niet gerend vandaag. Was laat thuis en gaar. Ik overweeg me aan te melden voor het recreatieve renclubje van de atletiekvereniging hier, voor de bekende stok achter de deur. Maar da's ook op za. ochtend...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_102705094
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 19:26 schreef loveli het volgende:

[..]

Niet mijn dag, ach, het is materiele schade, rijdbaar. En niet mijn eigen auto :')

Denk dat de uitkomst wordt dat er een nieuwe (niet-Franse) tweedehands gekocht gaat worden met het verzekeringsgeld als aanbetaling.
looking on the bright side... je bent wel van de Franse meuk af O-)
pi_102705252
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 20:14 schreef Perruche het volgende:

[..]

:Y ik vind het trouwens echt jammer dat de salamis niet buiten de pakketten om te verkrijgen zijn.
^^
pi_102705299
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 20:30 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

^^
Om de een of andere reden lees ik 'salamis' steeds verkeerd :')

(sala'mies)
pi_102705313
En DaD'tje: :* Dikke smakkerd!
pi_102705341
En kwam nog iets tegen over een pechdag voor loveli? :*
pi_102705375
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 20:30 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

(sala'mies)
t'is toch ook salami's ipv salamis??
pi_102705389
Het is dan ook eigenlijk Salami in het Italiaans als meervouw en Salame als enkelvoud :P. Ik ga ze wel mailen om te vragen of we bij een grote bestelling er een paar kunnen bijbestellen :P
pi_102705411
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 20:19 schreef Phaidra het volgende:
DaD, meiske toch ;( :* Je mag altijd van je af schrijven per PM hè.

Loveli, wat een rotdag. Je zou de m&m's bijna verdiend hebben ;) .

Niet gerend vandaag. Was laat thuis en gaar. Ik overweeg me aan te melden voor het recreatieve renclubje van de atletiekvereniging hier, voor de bekende stok achter de deur. Maar da's ook op za. ochtend...
mjaah, Phaid you can't always have your cake and eat it :P

Of doordeweeks doorbikkelen en hardlopen = uitslapen in het weekend

of in het weekend lopen met groepje = doordeweeks na werk op de bank ploffen
pi_102705427
ik heb besloten dat ik in nov/dec een paar daagjes naar de zon ga *) ik weet niet zo goed waar dan nog zon is maar goed. ik ga er heen *)!!
pi_102705446
Vraagje:

SPOILER
Verder een :* voor Li en DaD!!
pi_102705472
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 20:32 schreef Probability het volgende:
ik heb besloten dat ik in nov/dec een paar daagjes naar de zon ga *) ik weet niet zo goed waar dan nog zon is maar goed. ik ga er heen *)!!
Can. eilanden? Egypte? Met wie ga je?
pi_102705489
nee cootje dat had je niet verteld (aan mij)? maar ik ga het nu lezen!!
pi_102705543
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 20:33 schreef conleche het volgende:

[..]

Can. eilanden? Egypte? Met wie ga je?
Uhm nou ik ga iig! Zin om mee te gaan? Ik hoop op het vriendje en anders ga ik alleen of als er vriendinnetjes mee mochten willen, maar die gaan alleen mee naar Barca denk ik!
pi_102705603
Oh prob ik ga al anders had ik meegegaan. Wil in februari ofzo een kort weekeinde naar Istanbul ofzo!

En co ik zou gaan voor optie 3.
pi_102705624
Heb je het berichtje al geopend? Anders niet openen op de whap en doen alsof je het niet gelezen hebt, dat kan heel makkelijk met whap!
Of niet ontvangen omdat je een update heb geïnstalleerd oid..

Of anders zeggen: 'nee dank je wel :)' en niet meer op in gaan..
pi_102705641
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 20:32 schreef Perruche het volgende:
Het is dan ook eigenlijk Salami in het Italiaans als meervouw en Salame als enkelvoud :P. Ik ga ze wel mailen om te vragen of we bij een grote bestelling er een paar kunnen bijbestellen :P
ik wil ze ook wel mailen :Y
pi_102705648
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 20:35 schreef Perruche het volgende:
Oh prob ik ga al anders had ik meegegaan. Wil in februari ofzo een kort weekeinde naar Istanbul ofzo!

En co ik zou gaan voor optie 3.
O leuk!!!
pi_102705710
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 20:33 schreef Probability het volgende:
nee cootje dat had je niet verteld (aan mij)? maar ik ga het nu lezen!!
Dat was in juni of zo. Dus veel succes met zoeken. :P
pi_102705713
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 20:35 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

ik wil ze ook wel mailen :Y
Moet ze toch mailen om een account aan te vragen dus doe dat er gelijk wel even bij. Is ook goed voor mn italiaans :P zal het resultaat hier zetten zodra ik het heb!
pi_102705773
Optie 4: Zeggen dat ik er geen zin in heb. (hem en de vriendinnen inseinen over het waarom niet)

Niet alleen mee uitgaan, want hij hoort dan alleen wat hij wil horen....
pi_102705803
Daar heb je ook een punt.
pi_102705841
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 20:37 schreef Perruche het volgende:

[..]

Moet ze toch mailen om een account aan te vragen dus doe dat er gelijk wel even bij. Is ook goed voor mn italiaans :P zal het resultaat hier zetten zodra ik het heb!
jouw Italiaans is vast beter dan het mijne dus doe je ding :P
pi_102705845
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 20:32 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

mjaah, Phaid you can't always have your cake and eat it :P

Of doordeweeks doorbikkelen en hardlopen = uitslapen in het weekend

of in het weekend lopen met groepje = doordeweeks na werk op de bank ploffen
:D Het is in totaal 2x per week, 1x op woensdagavond en 1x op zaterdagochtend :P . Het fijne van hardlopen vond ik juist de vrijheid. Maar in de winter betekent vrijheid waarschijnlijk dat ik kies om binnen te blijven :') .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_102705846
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 20:35 schreef Probability het volgende:
Heb je het berichtje al geopend? Anders niet openen op de whap en doen alsof je het niet gelezen hebt, dat kan heel makkelijk met whap!
Of niet ontvangen omdat je een update heb geïnstalleerd oid..

Of anders zeggen: 'nee dank je wel :)' en niet meer op in gaan..
Nee deze 'uitnodiging' was weer per FB privébericht. Kan natuurlijk ook doen alsof ik dat niet heb gelezen. :P
pi_102705895
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 20:36 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat was in juni of zo. Dus veel succes met zoeken. :P
Nee die hele lap tekst van net :P
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 20:40:35 #103
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102705947
Oe Co, daar ben ik ook niet goed in :') Ik vond mezelf al heul bot toen ik tegen de Opdringerige Indiaase Buurman "Who knows, eh" antwoordde toen ie vroeg of we een keer wat konden gaan doen :')

Anders opzettelijk verkeerd interpreteren en terugsturen "Oe leuk, dan kunnen *insert namen leuke vriendinnen* ook mee! *) " Als ie dan doorzet heb je iig een leuk uitje met die vriendinnen en die mogen hem wèl dus hij verveelt zich vast ook niet :+
pi_102705978
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 20:38 schreef conleche het volgende:

[..]

Nee deze 'uitnodiging' was weer per FB privébericht. Kan natuurlijk ook doen alsof ik dat niet heb gelezen. :P
Ja dat zou ik doen. Mocht je hem face to face zien kun je altijd nog zeggen dat je daar geen zin in hebt.
pi_102705997
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 20:39 schreef Probability het volgende:

[..]

Nee die hele lap tekst van net :P
Was ik weer te langdradig? :+
pi_102705998
Gewoon negeren hoor, je bent niemand antwoord schuldig!!!!
pi_102706053
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 20:30 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

(sala'mies)
Ik lees het als Salamis... het eilandje bij Athene waar in 480 v Chr Xerxes verslagen werd.

Oudheid. :')
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 20:42:11 #108
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102706055
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 20:41 schreef Probability het volgende:
Gewoon negeren hoor, je bent niemand antwoord schuldig!!!!
En da's natuurlijk ook waar :P
pi_102706075
Co, ik ga voor optie 1. En als ie dan nog reageert, optie 2: eerlijk zeggen dat je geen zin hebt.
pi_102706100
Wat tof! Game of Thrones is ah filmen in Dubrovnik, daar zijn we met onze honeymoon geweest. Kunnen we kijken en bij elk tweede gebouw zeggen dat we er langs gelopen zijn O+
pi_102706195
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 20:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oe Co, daar ben ik ook niet goed in :') Ik vond mezelf al heul bot toen ik tegen de Opdringerige Indiaase Buurman "Who knows, eh" antwoordde toen ie vroeg of we een keer wat konden gaan doen :')

Anders opzettelijk verkeerd interpreteren en terugsturen "Oe leuk, dan kunnen *insert namen leuke vriendinnen* ook mee! *) " Als ie dan doorzet heb je iig een leuk uitje met die vriendinnen en die mogen hem wèl dus hij verveelt zich vast ook niet :+
Dat vind ik helemaal niet zo'n stom idee!! Dan zeg ik gewoon dat hij een drankje moet organiseren voor iedereen in een kroeg of zo, dat ik dan wel hoor als het zo ver is. :D
pi_102706211
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 20:42 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik lees het als Salamis... het eilandje bij Athene waar in 480 v Chr Xerxes verslagen werd.

Oudheid. :')
Gelukkig, ben ik eens niet de enige _O-
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_102706255
Bami is op, haar is weer kort, het is tijd om naar huis te gaan.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 20:46:32 #114
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102706311
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 20:44 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat vind ik helemaal niet zo'n stom idee!! Dan zeg ik gewoon dat hij een drankje moet organiseren voor iedereen in een kroeg of zo, dat ik dan wel hoor als het zo ver is. :D
*trots is* B-)

Heeft ie iig wel door dat jij niet hoopt op romantiek :+
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 20:53:39 #115
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_102706796
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 19:30 schreef loveli het volgende:
Ik kan langsgaan bij z'n baas, is een half uurtje rijden.
De baas van de kerel die je een kankerwijf noemde?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_102706805
Fajiiiiitas zijn bijna klaar :9 O+ O+

Koffie drinken was gezellig O+ koffie O+

Colleges tof..., een baan, leuke mensen leren kennen en Mr.Mo is met me meegegaan: wat een awesome leven heb ik toch eigenlijk O+
Ja doei.
pi_102707039
Optie 4: Gewoon als kennissen met elkaar omgaan is mij genoeg want ik vind je niet echt leuk.

To the point werkt vaak 't beste :P
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 21:03:46 #118
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_102707446
Shoarmapizza met veel sambal, uiensaus en knoflooksaus was heerlijk! 3 flesjes warfsteiner ook trouwens

Klinkt goed Mo!
Maar als jij teveel O+ doet dan klinkt het vaak van: was wel ok :')

Phaidra, tja het is een stok maar zelf zal ik er niet tegen kunnen..

V1 vind je lief, gewoon omdat het kan :D
pi_102707552
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 20:57 schreef V1z0R het volgende:
Optie 4: Gewoon als kennissen met elkaar omgaan is mij genoeg want ik vind je niet echt leuk.

To the point werkt vaak 't beste :P
Ja, dat zou ik hebben gezegd als hij me echt de liefde zou hebben verklaard, maar in theorie kan hij nog steeds zeggen dat ik spoken zie natuurlijk en dat hij een vriendendrankje wil drinken :P

Ik doe vanavond niks en dan morgen zeg ik wel iets algemeens en als hij dan specifiek zegt dat hij met mij alleen dat drankje wil doen, dan kan ik wat meer to the point zijn.
pi_102707911
:W thuis.

Vliegen met een hoofd vol snot is niet zo tof, het voelde alsof m'n hoofd ging ontploffen toen we gingen landen...Nu snel wat eten, en dan naar bed...
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 21:12:32 #121
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_102708061
Hoi Jeager! Hoe was het in A;dam?
Snottekop is nooit fijn.. eet smakelijk!

MarMar, hoop dat er nu eindelijk eens goede dagen jaren komen. Denk veel aan je, niet dat je er wat aan hebt trouwens...
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 21:17:17 #122
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102708381
Hmz. Pijn. Als dit zo doorgaat, ga ik deze week nog de uroloog bellen. Ganiegoe.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_102708412
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 21:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi Jeager! Hoe was het in A;dam?
Snottekop is nooit fijn.. eet smakelijk!

MarMar, hoop dat er nu eindelijk eens goede dagen jaren komen. Denk veel aan je, niet dat je er wat aan hebt trouwens...
amsterdam was tof. Het was gek en raar om in NL te zijn, had echt een beetje last van een cultuurshcok. En m'n Nederlands was echt belabberd slecht. Bij elke mooie dame heb ik gedacht 'zou dat nou Perruche of Anna zijn', en bij elke galarie op een gracht heb ik gedacht 'is dat nu die van Co?'...

ook leuk om even bij m'n ouders te zijn, en flink wat tijd met de duutser door te brengen...
pi_102708545
:W
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_102708571
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 21:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hmz. Pijn. Als dit zo doorgaat, ga ik deze week nog de uroloog bellen. Ganiegoe.
Zeker doen, het duurt wel erg lang! :*
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 21:20:47 #126
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_102708609
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 21:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hmz. Pijn. Als dit zo doorgaat, ga ik morgenochtend!! nog de uroloog bellen. Ganiegoe.

Jeager, haha mooie meiden die slankies :D
Gaat de taal zo snel achteruit ja? En hoe lang ben je nog van plan om in Zweden te blijven?
pi_102708726
:* :* :* voor DaD, loveli en XM!
Everything has changed
pi_102708814
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 21:17 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

amsterdam was tof. Het was gek en raar om in NL te zijn, had echt een beetje last van een cultuurshcok. En m'n Nederlands was echt belabberd slecht. Bij elke mooie dame heb ik gedacht 'zou dat nou Perruche of Anna zijn', en bij elke galarie op een gracht heb ik gedacht 'is dat nu die van Co?'...

ook leuk om even bij m'n ouders te zijn, en flink wat tijd met de duutser door te brengen...
[aagje] Wat heb je nu bezocht in A'dam? [/aagje]
pi_102708838
O: grof volkoren boterham geitenkaas, breaker light
T: nog zo'n boterham, banaan
L: 2 boterhammen pindakaas, banaan
T: cup a soup, handje nootjes boterham pindakaas
D: ovenschotel met gehakt, ui, spinazie en aardappelpuree uit eten: champignons, peultjes, wortel, enz. in oestersaus met noodles,
T: iets van fruit ofzo klein zakje cadillacs (90 gram) gedeeld met vriendje in de bios
pi_102708874
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 20:45 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Gelukkig, ben ik eens niet de enige _O-
Na dit laatste tentamen mag ik het gelukkig weer vergeten.

Ik wilde iets typen over verbranden, maar eigenlijk is mijn boek voor Middeleeuwen daar een betere kanidaat voor. :')
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 21:25:47 #131
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102708891
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 21:20 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Zeker doen, het duurt wel erg lang! :*
Ik genees wel langzamer door de EDS, maar kweetnie...

SPOILER
pi_102708943
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 21:25 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik genees wel langzamer door de EDS, maar kweetnie...

SPOILER
SPOILER
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 21:27:51 #133
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102709017
SPOILER
pi_102709030
:W ik ben gevloerd en ga eens bijlezen.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_102709032
Gewoon zeggen toch dat je geen zin hebt? Anders houd je hem en jezelf ook voor de gek, klinkt nou ook niet zo dat je gewoon vrienden met hem wilt worden.

Hoe gaat het nu met amsel dan eigenlijk?

Vandaag aan m'n lijstje gehouden, nog wat nasi over. Morgen dat maar opeten ergens waarschijnlijk als T want voetbal.
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
pi_102709111
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 21:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_102709630
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 21:24 schreef Ewelina het volgende:

[..]

[aagje] Wat heb je nu bezocht in A'dam? [/aagje]
terrasje hier, terrasje daar. Wat rondgeslenterd, en dat is het eigenlijk wel. De laatste dag was de duutser al ziek, dus hebben we niet zoveel gedaan, wat in het vondelpark gezeten. De eerste dag in het Anne Frank museum geweest, en verder vooral rondgelopen en terrasjes, dus...
pi_102709653
quote:
SPOILER
SPOILER
pi_102709680
quote:
SPOILER
dat zien ze natuurlijk heus wel vaker, en als het echt zo zeeer doet zou ik morgen bellen!
pi_102709782
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 21:38 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

SPOILER
Dat ja!
pi_102709797
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 21:25 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Na dit laatste tentamen mag ik het gelukkig weer vergeten.

Ik wilde iets typen over verbranden, maar eigenlijk is mijn boek voor Middeleeuwen daar een betere kanidaat voor. :')
Het vuur kan ze wel aan, tegelijk :P
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_102709912
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 21:38 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

SPOILER
Ja dat ^^ . klinkt niet goed hoor... :*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_102709978
Ik luister nu Agnes Obel, zo mooi O+ .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_102710229
Sterkte, XM. :*. En ze zien wel raardere dingen daar hoor. Als je pijn hebt, bellen!

Baardmans is zo aan de beurt bij de mondhygiënist. 24-uurs economie, anyone?
pi_102710424
Eens mbt nu of morgen bellen: zo veel pijn moet niet. En ook niet tot donderdag wachten, dan staken de huisartsen!
pi_102710431
Lijstje van vandaag:

O: een na laatste pot Griekse yoghurt met aardbeien erdoor (250 gr). (6 uur)
T: boterham filet AM (10 uur)
T: boterham ehhh weet het niet meer :D (11 uur) chiquita smoothie.
L: boterham filet met uitjes en halve italiaanse bol tonijnsalade met tomaat en komkommer, andere helft met pure hagelslag. Chiquita smoothie (250 kcal) (12h)
T: bak met 6 wortelen. (16:30)
D: maaltijdsalade teriyaki (een vieze brrr dus toen had ik nog trek).(17:30)
T: rozemarijn crackers (2) (20:30)
T: 2 passievruchten (21:00)
pi_102710509
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 21:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Sterkte, XM. :*. En ze zien wel raardere dingen daar hoor. Als je pijn hebt, bellen!

Jeetje wat een tijdstip, maarja ik kan ook om half 9 s'avonds bij huidtherapie terecht.
pi_102710730
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 21:46 schreef DevilsAndDust het volgende:

Ach, klanten willen het, en als ze onder de cao werken levert het wat meer compensatie op!
pi_102711030
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 21:40 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Het vuur kan ze wel aan, tegelijk :P
Mwah, Oudheid is niet zó verschrikkelijk als Middeleeuwen. Dat was pas een horrortentamen. :P
pi_102711844
Eens XM, morgen gewoon even bellen. :)

Ik heb mijn karmapunten vandaag weer verdiend. Goed bezig geweest op mn werk (toen ik eenmaal weer op mn normale flexplek zat met verstelbaar bureau en redelijk beeldscherm) en vanavond met een van mn wandeldames gezwommen. 30 baantjes. En ik heb echt een hekel aan zwemmen. Nog steeds.

En nu ga ik lekker slapen. Voorbereiding jeweetst! B-)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 22:16:35 #151
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_102712211
Kon mijn karmapunten niet eens binnenhalen...
Zag ik een meisje aangereden worden op de rotonde, stonden er ineens al 4 mensen.. maar ik kan ook niks dus ze had er ook. Oja, ze mankeerde gelukkig helemaal niks!

Maar had een functioneringsgesprek gehad (zonder janken ! ) dat ik het werk echt niks meer aan vond enzo (bijna jank) .
Wat ik dan het liefst wil? Nou helemaal inzetten voor veiligheid in het bedrijf en ook EHBO en BHV.
Dus hoop ik binnenkort deze cursussen te volgen en dan ook echt mensen in het openbaar te kunnen helpen.

Dus... :')
pi_102712866
Vind jou ook lief uniekje! :D
neem aan dat de pizza lekker was?
Die mixed grill op de kaart leek mij ook wel wat :9

Co, bedoelde het zoals uks zei, klinkt niet alsof je hem als goede kennis wilt hebben. Dan kun je hem echt wel zeggen dat je niet wilt.

Verstandhouding a la tegenkomen op straat met 'heej, hoe is die?', 'ja goed, met jou?', 'ah mag niet klagen, maaruh, moet die kant op, rustig aan he?', 'joh, rustig aan!'...
pi_102714187
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 22:27 schreef V1z0R het volgende:
Vind jou ook lief uniekje! :D
neem aan dat de pizza lekker was?
Die mixed grill op de kaart leek mij ook wel wat :9

Co, bedoelde het zoals uks zei, klinkt niet alsof je hem als goede kennis wilt hebben. Dan kun je hem echt wel zeggen dat je niet wilt.

Verstandhouding a la tegenkomen op straat met 'heej, hoe is die?', 'ja goed, met jou?', 'ah mag niet klagen, maaruh, moet die kant op, rustig aan he?', 'joh, rustig aan!'...
Nee hoef hem ook niet als goede kennis, maar hij zit nu eenmaal in een groepje met mensen die ik wel als goede kennissen heb, dus helemaal ontlopen kan ik hem dan niet, dus wil ik dat het zo smooth mogelijk verloopt, maar je hebt gelijk hoor, zodra hij echt een move maakt die zo duidelijk is, dat er geen andere uitleg meer mogelijk is, dan zeg ik hem gewoon eerlijk dat het er niet in zit.
  Vis een optie? dinsdag 4 oktober 2011 @ 23:00:49 #154
70532 loveli
N
pi_102714901
In een groepje is lastigst, zeker gezien de manier waarop hij je benadert (alsof 'ie succesvol zou zijn).

Mijn ervaring: heel duidelijk zijn werkt achteraf gezien beter dan wachten, vooral omdat het dan zo vroeg mogelijk gesmoord wordt.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 4 oktober 2011 @ 23:31:29 #155
70532 loveli
N
pi_102716801
Pffft.. denk je alles te hebben gehad, krijg je gezeik van mensen van wie je het net niet kunt gebruiken.
crap in = crap out
pi_102716960
Als je wil PMen li :)?
pi_102717001
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 23:31 schreef loveli het volgende:
Pffft.. denk je alles te hebben gehad, krijg je gezeik van mensen van wie je het net niet kunt gebruiken.
Gezeik komt nooit gelegen, je eigen prioriteiten in het oog houden en een keuze maken? Maar jij (of zal ik u zeggen) bent met gemak verstandig genoeg om het op te lossen, gaat je lukken.
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 23:38:48 #158
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_102717199
quote:
Proberen niks van aan te trekken... (en ebay niet aanslingeren)
Doe je dat wel eens... kuthumeur en dan lekker 50 paar schoenen uit eigen collectie even aanpassen?
pi_102717451
Dit ga ik morgen doen. Denk ik. Hot hot hot :@
shake it to make it xD
  Vis een optie? dinsdag 4 oktober 2011 @ 23:49:22 #160
70532 loveli
N
pi_102717726
quote:
17s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 23:38 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Proberen niks van aan te trekken... (en ebay niet aanslingeren)
Doe je dat wel eens... kuthumeur en dan lekker 50 paar schoenen uit eigen collectie even aanpassen?
Soms wel zoiets ja, en dan naar de supermarkt :')
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 23:44 schreef Probability het volgende:
Dit ga ik morgen doen. Denk ik. Hot hot hot :@
shake it to make it xD
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 5 oktober 2011 @ 00:05:51 #161
70532 loveli
N
pi_102718498
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 23:35 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
(of zal ik u zeggen)
}:|

En helaas was dit net een geval waar ik niet een keus kon maken waarbij m'n eigen prioriteiten ertoe doen.
crap in = crap out
pi_102719184
pi_102721837
Zo jammer dat het dan overdag goed gaat, en als je uit gaat dat de biertjes e.d. er toch in hakken.. *note to self* niet meer doen.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 07:03:16 #164
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_102722091
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 22:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Zag ik een meisje aangereden worden op de rotonde, stonden er ineens al 4 mensen.. maar ik kan ook niks dus ze had er ook. Oja, ze mankeerde gelukkig helemaal niks!

Maar had een functioneringsgesprek gehad (zonder janken ! ) dat ik het werk echt niks meer aan vond enzo (bijna jank) .
Wat ik dan het liefst wil? Nou helemaal inzetten voor veiligheid in het bedrijf en ook EHBO en BHV.
Dus hoop ik binnenkort deze cursussen te volgen en dan ook echt mensen in het openbaar te kunnen helpen.

Geen zin om een deeltijdopleiding in die richting te volgen uniek?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_102722199
We hebben een jarige volgens mij........
Gefeliciteerd Syrena! *O* *O* *O* *O*
Ondanks dat je er geen zin in hebt, hoop ik toch.dat het een leuke dag wordt! :*
Doe wat je niet durft.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 07:24:13 #166
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102722205
En Rituals ook *O*

Feli dames!
pi_102722213
quote:
Een verlate, maar niet minder gemeende blergh!
Ooit komt het wel weer goed! :*
Hoe gaat het met de.opleiding trouwens?
Doe wat je niet durft.
pi_102722250
Gefeliciteerd Syrena & Rituals!!
*O* *O* *O*

Fijne dag gewenst voor jullie!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_102722251
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 22:16 schreef uniekhoorn het volgende:

Ik ga heel hard voor je duimen dat je in die richting cursussen mag gaan doen! Goed dat je het hebt.aangegeven bij je functioneringsgesprek! *O*
Nu maar hopen dat het bedrijf ook wil investeren in jouw ontwikkeling.
Doe wat je niet durft.
pi_102722264
Goedemorgen!

Met *O* en 3 smooches voor Syreen en Rituals!
pi_102722268
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 07:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
En Rituals ook *O*

Feli dames!
Die ook idd! :D Had nog niet opmn facebook gekeken. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_102722410
Vreemde mensen in de trein vanochtend! Naast mij een meneer met snor en een lange regenjas. En dan staat er een hippe mama, met kort haar met een zweempje rood erin, met een enrme handtas (rood met witte stippen ) met foto's van haar baby er op! :o
Waarom? !
Doe wat je niet durft.
pi_102722617
Feli, Syrena en Rituals. :)

Vandaag werken van 11-16 en nu daarom eerst nog even twee uurtjes aan mijn scriptie werken.

Lijstje:
O: twee sneetjes roggebrood met geitenkaas
L: bij mijn ouders, iets van brood met beleg
T: schaaltje vanilleyoghurt met all-bran
D: aardappeltjes met doperwtjes, ei en spekjes
T: paprika met balsamico-dip

Geen S vandaag, heb nog behoorlijk spierpijn van Poweryoga gisteren (en had al spierpijn van maandag). Even rustdagje dus.
pi_102722882
Mogge!

Ladies gefeliciteerd!!

Zit te verzinnen wat ik dan zonder yoghurt moet gaan ontbijten. Geen trek in brood en alleen fruit zal niet genoeg zijn vermoed ik..
Zo van 10 tot 11 zwemmen, mijn sport na 23 uur werken de afgelopen 2 dagen :+
pi_102722907
*O* Syrena en Rituals, gefeliciteerd! *O*

pi_102722945
El listoooo

O: bakje volle yoghurt met muesli
T: grof volk. boterham pindakaas
L: bruin pistoletje filet americain
T: grof volk. boterham pindakaas, bakje fruit
T: handje nootjes
D: zilvervliesrijst, kip, courgette/paprika/lenteui, woksausje
S: fitness
T: gekookt eitje
pi_102723139
Gisteren pindasaus gegeten. Buikpijn, heel erg ;(.

Gefeliciteerd Syrena en Rituals *O*.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_102723191
Iemand een tip voor mij? Ik ben in de afgelopen 4 maanden 5 kilo afgevallen door een beetje te letten op wat ik eet, 3x per week 40km te fietsen en voorzichtig te zijn met alcohol. Maar ik blijft nu al 3-4 weken steken op hetzelfde gewicht, er gaat echt nauwelijks wat af. En ik wil nog ongeveer 5 kilo afvallen zodat mijn bmi precies tussen 22 en 23 zit (eerlijk gezegd wil ik mijn pensvet kwijt en dat is nog duidelijk aanwezig).

Mijn gemiddelde dag:
o: 2 volkoren boterhammen met margarine en mager beleg, thee zonder suiker
s: op de fiets naar het werk (3x per week, 20km, 1 uur, heuvelachtig)
t: stuk fruit of een gekookt eitje
l: 2 volkoren boterhammen met margarine mager beleg, ongebonden soepje, thee zonder suiker
t: stuk fruit
s: op de fiets naar huis (3x per week, 20km, 1 uur, heuvelachtig)
d: kipfilet of vis of rundvlees, rijst of pasta maar meestal aardappelen, minimaal 200g groenten
t: handje ongezouten nootjes

Mijn energiebehoefte is per definitie al vrij laag aangezien ik niet groot ben. Melkproducten kan ik slecht tegen, dus yoghurt, muesli, toetjes etc vallen af. Ik moet ook toegeven dat ik redelijk wat light frisdrank naar binnen werk (3 glazen per dag?), maar ik drink daarnaast ook veel water.

Doe ik iets verkeerd?
pi_102723216
Feli, Syrena en Rituals *O*
pi_102723232
Frisdrank en alcohol skippen. En hoeveel eet je eigenlijk bij je avondeten?
pi_102723276
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 08:43 schreef NutKees het volgende:
Iemand een tip voor mij? Ik ben in de afgelopen 4 maanden 5 kilo afgevallen door een beetje te letten op wat ik eet, 3x per week 40km te fietsen en voorzichtig te zijn met alcohol. Maar ik blijft nu al 3-4 weken steken op hetzelfde gewicht, er gaat echt nauwelijks wat af. En ik wil nog ongeveer 5 kilo afvallen zodat mijn bmi precies tussen 22 en 23 zit (eerlijk gezegd wil ik mijn pensvet kwijt en dat is nog duidelijk aanwezig).

Mijn gemiddelde dag:
l: 2 volkoren boterhammen met margarine mager beleg, ongebonden soepje, thee zonder suiker
d: kipfilet of vis of rundvlees, rijst of pasta maar meestal aardappelen, minimaal 200g groenten

Mijn energiebehoefte is per definitie al vrij laag aangezien ik niet groot ben. Melkproducten kan ik slecht tegen, dus yoghurt, muesli, toetjes etc vallen af. Ik moet ook toegeven dat ik redelijk wat light frisdrank naar binnen werk (3 glazen per dag?), maar ik drink daarnaast ook veel water.

Doe ik iets verkeerd?
Zo op het eerste gezicht vind ik dit best een redelijk lijstje, misschien dat er iemand is die er kritischer naar kan kijken? Frisdrank zou ik wel proberen mee te minderen, ook al is het light (is ook niet echt goed voor je)
pi_102723396
Feli voor Syreen en Rituals! *O*

quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 08:43 schreef NutKees het volgende:

Mijn gemiddelde dag:

Doe ik iets verkeerd?
Nee hoor :)
Waarschijnlijk eet je gewoon naar wat je behoefte is.
Sommige mensen kunnen bijvoorbeeld wat minder goed tegen koolhydraten, dus je zou kunnen kijken of het helpt wanneer je 2 bth per dag vervangt met iets laag in KH.
Mager beleg, waar moet ik dan aan denken? Magere vleesproducten als paard, kipfilet of kalkoen?
Daarnaast zou je wat meer kunnen verbranden als je krachtoefeningen doet zoals opdrukken en het is tevens goed voor je spierbehoud.
pi_102723408
Ik vind het er inderdaad ook als een netjes lijstje uit zien NutKees! Misschien nog een keer extra sporten op de dagen dat je niet naar je werk hoeft te fietsen?

Mijn lijstje voor vandaag:
O) Griekse yoghurt met wat walnoten en een beetje honing
T) Appel
L) 2 x snee brood met kaas & komkommer
T) Grapefruit, cracker met hummus
D) Groentecurry met rijst en naan. :9
S: hardlopen (voor het eerst sinds een half jaar, dus dat zal eerder wandelen met sporadisch wat geren worden. :') )
pi_102723443
Dankie allemaal O+
En felicitaties voor Rituals *O* *O* *O*

Zo weer lesje geven, hoop dat er niemand komt :+
pi_102723454
Goedemorgen!!

Gefeliciteerd Rituals en Sryena :* *O*

Nutkees, ben je man of vrouw, hoe lang ben je en hoeveel weeg je? Op het eerste gezicht goed lijstje maar het is wel weinig. Eigenlijk eet je 4 boterhammen met beleg, 2 fruit en mager avondeten. Best kans dat je meer verbrandt als je meer gaat eten, bijv. 6 boterhammen. Probeer ook meer eiwitten (vaizor is de koning op dit gebied) dat schijnt te werken.
pi_102723493
Alcohol is een onnodige dikmaker, zeker bier.
pi_102723520
quote:
2s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 09:00 schreef Ewelina het volgende:
Alcohol is een onnodige dikmaker, zeker bier.
Hij zegt toch voorzichtig te zijn met alcohol?
pi_102723538
Oh ja gefeliciteeeerd Syrena en Rituals. *O* Veel plezier vandaag!
pi_102723551
Even alle reacties proberen te beantwoorden:

Op dagen dat ik niet fiets doe ik inderdaad wat oefeningen als opdrukken, sit-ups en een beetje klooien met gewichten (30 minuten totaal ongeveer).

Mager beleg is paarden/runder rookvlees, achterham, kipfilet en 10+ kaas.

Avondeten: 170 gram vlees, 200 gram (gekookt) pasta/rijst/aardappelen en 200 gram groenten. Zo'n 600 gram bij elkaar.

Ik ben maar 1m61 en weeg nu ongeveer 63 kg, geslacht in profiel, leeftijd iets met 3 en nogwat (ik ben graag voorzichtig met persoonlijke gegevens).

Alcohol de laatste maand achterwegen gelaten maar er staan wat feestjes op de agenda deze maand.
pi_102723568
Mijn planning:

O: 200 volle yoghurt met appel, rozijntjes en kaneel
T: banaan en koffie ( :') )
L: pistolet met ham & honing mosterdsaus, salade
T: appel, pruim beker vifit
B: 2x20 minuten fietsen
T: handje noten
S: bodypump
D: spruitjes met walnoten & balsamico en zoete aardappelstamppot verwerkt tot een ovenschoteltje
pi_102723578
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 09:04 schreef Perruche het volgende:
Mijn planning:

O: 200 volle yoghurt met appel, rozijntjes en kaneel
T: banaan en koffie ( :') )
L: pistolet met ham & honing mosterdsaus, salade
T: appel, pruim beker vifit
B: 2x20 minuten fietsen
T: handje noten
S: bodypump
D: spruitjes met walnoten & balsamico en zoete aardappelstamppot verwerkt tot een ovenschoteltje
^O^
pi_102723612
Ik denk echter nu al dat het meer woordt aangezien ik nu al trek heb :')
pi_102723680
Denk dat ik dat eens ga doen! Poos van de bier af :X :D
Denk dat het heel wat scheelt, want 's weekends verpest ik zo'n beetje wat ik doordeweeks doe.
Nu is het tenminste nog dat het in evenwicht blijft maar vind dat ik het studentikoze gedrag in 't weekend maar eens achter me moet laten :')

Pro Nails op Last.FM! *O* Ossum Possum!

Mag ook wel wat bij Perr, alleen een pistoletje, yoghurt en wat fruit is wat weinig :P
pi_102723734
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 09:09 schreef V1z0R het volgende:

Mag ook wel wat bij Perr, alleen een pistoletje, yoghurt en wat fruit is wat weinig :P
volle yoghurt +vifit en nootjes, toch? :Y
pi_102723739
Volgende week koop ik weer havermout viz!
pi_102723787
Morning! *O* voor de jarigen!

Mar, hoe is het nu? Al wat gehoord van Hart van Nederland?
XM, hoe voel je je nu? Dokter al gebeld?
Be someone that makes you happy
pi_102723802
Nah ik heb mezelf maar 2 cracottes gegeven en zag dat er geen fruit meer is dus zo meteen op naar de groenteboer.
pi_102723825
Voor degenen met ernstige trek in lekkers, je mag langs komen, dan vergaat het je wel. :')
pi_102723837
quote:
14s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 09:12 schreef Perruche het volgende:
Volgende week koop ik weer havermout viz!
Kook je dat s'morgens ook echt?
pi_102723841
Perr ^O^ 't is je gerajen! :P
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 09:12 schreef Goodbye het volgende:

[..]

volle yoghurt +vifit en nootjes, toch? :Y
Ja oke :D Maar hoeveelheid vast voedsel is weinig... <insert loveli>

Oeh, een geknapte Sinus pilonidalis Puff? :D Die geur :X
pi_102723849
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 09:17 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Is niet zoveel werk hoor!
Ik doe t 3,5 min in de magnetron, even af laten koelen, klaar :)
pi_102723854
Gefeliciteerd Syrena en Rituals *O*

@Nallie nee nog niets gehoord van Hart van Nederland. Wel van een raadslid van de SP die morgen langskomt nadat hij een mailtje kreeg over mij van Renkse Leijten (2e kamer SP) Verder raast mijn blog rond op twitter en heeft Nieuwsuur meegedaan met erover twitteren.
Ik wacht weer af...

Nu de huisarts hier zien te krijgen vanmiddag, ik moet nogsteeds die afspraak, maar gister telefonisch NIET door te komen en de assistente doet moeilijk.
Straks om 13.00 nog maar een keer bellen dus.. blaat!
pi_102723888
lijstje voor vandaag

O: havermout (net als Nallie gewoon in de magnetron)
T: peer
L: soep van gister en een lekkere salade
T: appel
D: rode bieten, tartaartje
T: kwark met warme appel
pi_102723993
Goedemorgen!

Gefeliciteerd Rituals! :*

Planning vandaag:

• Boeken verwerken in Mendeley
• Nieuwe boeken bestellen
• Boeken / hoofdstukken lezen
• Begin maken aan research paper
• Naar de wasserette (prima te combineren met plan 3 :P )

Lijstje vandaag:

O: Griekse yoghurt met wat honing
T: wortels met wat hummus
L: volkorenboterhammen (2), geroosterd, met hummus, gekookt eitje
T: cracker met kaas
D: verse pasta met gorgonzola en peer

En een lading thee :9
Ja doei.
pi_102724214
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 09:17 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ja, die 5 minuutjes? Lekker hoor, zet het op als ik ga douchen, of als ik ga stretchen (ja dat doe ik soms in de ochtend want ik kraak als een malle) en anders maak ik er "overnight oats" van, gewoon de nacht vantevoren in de koelekast zetten met wat amandelmelk & water :9
pi_102724266
Wat een geknapte llaasimus vaizor? Wil ik het weten?

Puff nu ben ik benieuwd wat er zo vies is bij jou :P

Heb ondertussen 4 cherrytomaatjes gegeten en er ligt een banaan klaar en een liter water dus houd het wel vol tot 12 uur. Nu maar eens even werken!
pi_102724291
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 09:06 schreef Perruche het volgende:
Ik denk echter nu al dat het meer woordt aangezien ik nu al trek heb :')
ja, maar dat ontbijt van je, daar zou ik na een half uur al honger mee hebben.

Zo, op kantoor, maar er zit een wolk in m'n hoofd. Dat werkt niet echt lekker...
pi_102724390
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 09:35 schreef Perruche het volgende:
Wat een geknapte llaasimus vaizor? Wil ik het weten?

Puff nu ben ik benieuwd wat er zo vies is bij jou :P

Heb ondertussen 4 cherrytomaatjes gegeten en er ligt een banaan klaar en een liter water dus houd het wel vol tot 12 uur. Nu maar eens even werken!
Het meest stinkende wat ik ooit heb geroken was dat, en ik weet hoe de binnenkant van een kadaverbak stinkt. Dacht dus dat Puff daar mee te maken had :D
De arts-assistente vluchtte toen bij mij de deur uit toen de arts erop begon te drukken en hij knapte :')
pi_102724398
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 09:36 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ja, maar dat ontbijt van je, daar zou ik na een half uur al honger mee hebben.

Zo, op kantoor, maar er zit een wolk in m'n hoofd. Dat werkt niet echt lekker...
Een donderwolk?
pi_102724492
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 09:40 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Het meest stinkende wat ik ooit heb geroken was dat, en ik weet hoe de binnenkant van een kadaverbak stinkt. Dacht dus dat Puff daar mee te maken had :D
De arts-assistente vluchtte toen bij mij de deur uit toen de arts erop begon te drukken en hij knapte :')
Wutwutwut? Wat knapte er? Ik weet dat ik het niet moet willen weten maar ik wil het toch weten :')
pi_102724529
Oh het klinkt helemaal niet zo erg maar dat valt dus tegen?
  woensdag 5 oktober 2011 @ 09:45:57 #212
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102724563
Groeten vanuit het ziekenhuis. Moest urinemonster inleveren en wat een tref, dik donkerrood. Ik plas dus bloed. Is doorgaans niet de bedoeling. Mocht gelijk door naar de SEH. Wat een bofferd ben ik he :).
  Vis een optie? woensdag 5 oktober 2011 @ 09:46:27 #213
70532 loveli
N
pi_102724576
crap in = crap out
pi_102724593
Och erm XM! Heb je enig idee wat er aan de hand is?
pi_102724614
Blegh XM, wel fijn dat je meteen door mocht.

Perr, die geur valt tegen ja :P
Na de operatie zo'n 3 weken niet kunnen zitten was ook minder :{
pi_102724677
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 09:47 schreef V1z0R het volgende:
Blegh XM, wel fijn dat je meteen door mocht.

Perr, die geur valt tegen ja :P
Na de operatie zo'n 3 weken niet kunnen zitten was ook minder :{
:X Ik ben te visueel ingesteld voor dit soort dingen
pi_102724692
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 09:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Groeten vanuit het ziekenhuis. Moest urinemonster inleveren en wat een tref, dik donkerrood. Ik plas dus bloed. Is doorgaans niet de bedoeling. Mocht gelijk door naar de SEH. Wat een bofferd ben ik he :).
Hè wat naar XMert! :*
pi_102724721
w/ Felicitados voor Syreentje en Rituals! w/
pi_102724739
quote:
-O- :* . Goed dat je gegaan bent!
pi_102724764
he bah, XM. Sterkte!

@ Nallie: nee, zo'n wolk die alles wat mistig maakt..alles gaat eenb eetje langzamer!
pi_102724774
Transavia heeft aandiedingen, voor 100 retour naar Milaan. Zal ik?
pi_102724804
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 09:52 schreef Goodbye het volgende:

[..]

-O- :* . Goed dat je gegaan bent!
Wat GB zegt idd!
Sterkte!
Doe wat je niet durft.
pi_102724828
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 09:53 schreef Jagärtrut het volgende:
he bah, XM. Sterkte!

@ Nallie: nee, zo'n wolk die alles wat mistig maakt..alles gaat eenb eetje langzamer!
Aah dan is dat wat ik heb. Concentratie-issues en willen slapen?
pi_102724848
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 09:53 schreef Perruche het volgende:
Jaa, omdat t kan :)

Als t kan dan he
pi_102724870
He bah XM sterkte! :*
  Vis een optie? woensdag 5 oktober 2011 @ 09:56:32 #226
70532 loveli
N
pi_102724882
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 09:53 schreef Perruche het volgende:
Ja.
crap in = crap out
pi_102724894
quote:
Gelukkig dat je bent gegaan :Y, sterkte!
pi_102724917
Heb net vriendje geemaild :D als hij niet mee wil ga ik alleen. Maar dan wel naar istanbul, Milaan is te koud in december/januari!
pi_102724926
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 09:56 schreef loveli het volgende:

[..]

Ja.
Eens! Ik vond het een leuke stad. Wat de Milanees die ik vorig jaar sprak dan weer heel raar vond overigens. :)
Doe wat je niet durft.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 09:58:48 #230
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102724954
Happy burpday, Syrena en Rituals! *O*

Boekentaart :Y)

En dokterstaart!

En smoochez voor XMert :* Boh -O-
pi_102724972
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 09:58 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Eens! Ik vond het een leuke stad. Wat de Milanees die ik vorig jaar sprak dan weer heel raar vond overigens. :)
Ja ik hou van Italie, zal ook wel met de exboyfriend te maken hebben. Maar wil er graag nog een keer naar terug. Maar wellicht beter in Maart ofzo, als het mooi weer is.
pi_102724976
Ha maria die boekentaart is awesome!
pi_102725021
pi_102725055
Die boekentaart is ook wel iets voor mij O+
pi_102725056
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 09:59 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ja ik hou van Italie, zal ook wel met de exboyfriend te maken hebben. Maar wil er graag nog een keer naar terug. Maar wellicht beter in Maart ofzo, als het mooi weer is.
Het kerkhof van Milaan is het het mooiste wat ik ooit gezien heb. :D
En de Duomo van Milaan... O+ O+ O+
Owja, het Scala, ook geweldig. Zeker proberen naar een voorstelling te gaan daar. Ik heb ooit in een Milaan topic omschreven hoe je aan last minute kaartjes voor 10 euro (ofzo) komt. Geweldig! O+
Doe wat je niet durft.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 10:05:32 #236
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102725142
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 09:59 schreef Perruche het volgende:
Ha maria die boekentaart is awesome!
Die titels ook he :D :')
pi_102725358
Gefeliciteerd Syrena en Rituals! :* *O*
En wat een geniale taarten Maria!

:* voor XM, goed dat er in elk geval weer meteen naar gekeken wordt.
Everything has changed
pi_102725758
Heeft iemand trouwens zondag het programma Obese gezien?
Deze recensie intrigeert mij:
http://www.volkskrant.nl/(...)sitaspatienten.dhtml
Doe wat je niet durft.
pi_102725833
Ik vond dat programma echt supersaai :'). Een goede "film/documentaire" is Fat, Sick and nearly Dead. Heb hem eventueel nog opgeslagen.
pi_102725955
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 10:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Heeft iemand trouwens zondag het programma Obese gezien?
Deze recensie intrigeert mij:
http://www.volkskrant.nl/(...)sitaspatienten.dhtml
Niet gezien en alleen het horen van de naam 'Wendy van Dijk' was al genoeg geweest om mij te overtuigen dat het bullcrap is :') de recensie bevestigt! O+
Ja doei.
pi_102725958
Een linkje naar de volledige versie van wat Perr noemt:
pi_102726027
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 10:28 schreef Perruche het volgende:
Ik vond dat programma echt supersaai :'). Een goede "film/documentaire" is Fat, Sick and nearly Dead. Heb hem eventueel nog opgeslagen.
Wat mij bij voorbaat al stoort is dat het door Wendy van Dijk gepresenteerd wordt. Ik trek haar niet zo goed. En dan ook nog eens zo'n size 00 trutje die dan heel empathisch gaat doen met mensen die 5 keer zoveel wegen als zij. Laat zo'n programma dan iig presenteren door iemand die minstens ook wat jojo gedrag vertoont.
Doe wat je niet durft.
pi_102726137
En dan al dat commentaar eronder :D :

quote:
Zelf heb ik een maagband en daardoor 50 kilo afgevallen. Maar mijn maagband werkt niet meer en ben dus weer flink aangekomen. Ik vind het dan ook knap van Danny dat hij zoveel is afgevallen, respect hoor. Maar knapper is om dat vol te houden, het valt niet mee
quote:
Wat ik tegen dit soort programma's heb, is dat ze steeds meer mensen laten geloven dat er maar één manier is om dik te worden: veeeel eten. . Er zijn echter nog andere manieren.
quote:
Na USA onderzoek dringt nu ook hier in ziekenhuizen door, dat Obesitas een erfelijk bepaalde chronische ziekte is van het hele systeem en dat niemand daaruit dit in zijn eentje redt.
Deze snapt het wel:
quote:
Ik woon in Amerika en verbaas me er altijd weer over hoe in NL gedacht wordt over obesitas: altijd is er een andere oorzaak. En nooit ligt het aan degene die zich volvreet. Natuurlijk zijn er verslaafden en mensen met psychische problemen. Maar het gros is gewoon onwetend over hoe slecht bepaalde soorten voedsel zijn, of men kan het gewoon niet schelen.
pi_102726163
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 10:31 schreef V1z0R het volgende:
Een linkje naar de volledige versie van wat Perr noemt:
Die is echt goed. Niets zielig en achgos. Hij gaat dood als ie niets doet en hij weet het. Zet z'n schouders eronder en begint een "missionarisronde" om mensen te helpen. Koning van een man.

Moet er wel bij zeggen dat hij niet zo dik is als die man van RTL.
pi_102726183
Morgen. Kom ook even binnenvallen.
Syrena en Rituals gefeliciteerd *O*

Zit hier op stage en ben echt zo moe, dat ik bang ben dat ik zo met m'n hoofd op het toetsenbord in slaap val :') snap er niks van want heb prima geslapen.
Turn the world into your dance floor.
pi_102726273
Ik heb het niet gezien, maar heb wel gehoord dat die man zo ontzettend veel hulp kreeg dat het haast niet meer mogelijk was om niet af te vallen. Zo kan ik het ook, daar heb je inderdaad niks aan als je het wél zelf moet doen. Blijkbaar doen ze dus ook niet veel met de reden waarom mensen dik worden?

quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 10:37 schreef Perruche het volgende:
En dan al dat commentaar eronder :D :

[..]

[..]

[..]

Deze snapt het wel:

[..]

Tjee... Die "redenen" bedoelde ik dus niet. :P Vooral die eerste, als je maagband het "niet doet" is er natuurlijk ook niks anders dat je kunt doen dan lekker doorvreten. 8)7
Everything has changed
  woensdag 5 oktober 2011 @ 10:43:20 #247
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102726295
Dubieus programma ja :') "We komen je helpen!" Met fitnessapparatuur in je slaapkamer, iemand die al je boodschappen voor je doet en een personal trainer. Hm. Zo hoef je zelf toch niet na te denken?

Aan de andere kant, morbide obesitas is misschien wel iets wat een snellere oplossing vereist. Maar moet dat dan op tv, met alle vetkwabbels in beeld voor het gretige publiek? Ieder z'n ding, zuwwemaarzegge.
pi_102726522
Gisteren:
O: gekookt eitje, 1x brood met filet A.
L: 1x geroosterd brood met geitenkaas, honing, paprika en ui en 1x met filet A en ui
T: volle kwark met citroensap, zoetstof en aardbeien
T: 20 gram xtra pure choco met hazelnoot
S: hardlopen }:|
T: wodka, chips
D: vis met groenten en rijst of mie
T: kiwicake, dikke plak }:|

Vandaag:
O:1x brood met gekookt ei
L: beetje groentenlasagne
T: volle kwark met citroen en zoetstof
S:hardlopen
D: eikenbladsalade met geitenkaas, biologische spekjes, ui, paprika en gebakken aardappeltjes.
pi_102726574
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 10:50 schreef conleche het volgende:
Gisteren:
O: gekookt eitje, 1x brood met filet A.
L: 1x geroosterd brood met geitenkaas, honing, paprika en ui en 1x met filet A en ui
T: volle kwark met citroensap, zoetstof en aardbeien
T: 20 gram xtra pure choco met hazelnoot
S: hardlopen }:|
D: vis met groenten en rijst of mie
T: kiwicake, dikke plak }:|

Vandaag:
O:1x brood met gekookt ei
L: beetje groentenlasagne
T: volle kwark met citroen en zoetstof
S:hardlopen
D: eikenbladsalade met geitenkaas, biologische spekjes, ui, paprika en gebakken aardappeltjes.

Ik vind jouw wodka,chips altijd leuk :)

Vandaag wel oke toch? Alleen misschien in de ochtend wat weinig!
pi_102726592
Mijn lijstje is eigenlijk precies hetzelfde als dat van gisteren, alleen 's middags een banaan extra, dus ik kan het net zo goed niet posten. :+ Tot het avondeten zit ik op 800kcal en het avondeten zelf is rond de 600, met 2x 20 minuten fietsen, dus da's netjes. :)
Everything has changed
pi_102726642
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 10:52 schreef Mini. het volgende:
Mijn lijstje is eigenlijk precies hetzelfde als dat van gisteren, alleen 's middags een banaan extra, dus ik kan het net zo goed niet posten. :+ Tot het avondeten zit ik op 800kcal en het avondeten zelf is rond de 600, met 2x 20 minuten fietsen, dus da's netjes. :)
Das te weinig :)
pi_102726688
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 10:52 schreef Mini. het volgende:
Nou ja.....ik heb een goed geheugen, maar om nu te zeggen dat ik alle lijstjes van gisteren uit mijn hoofd ken. :P
pi_102726707
Ik heb al heel lang geen kcals meer geteld en dat bevalt me heel goed :D kleding begint steeds losser te zitten op de goede plekken :7
pi_102726712
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 10:52 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ik vind jouw wodka,chips altijd leuk :)

Vandaag wel oke toch? Alleen misschien in de ochtend wat weinig!
Ja, ochtend is niet veel, maar mijn L is wat meer dan normaal qua kcals. dus dat compenseert.
pi_102726718
quote:
6s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 10:55 schreef conleche het volgende:

[..]

Nou ja.....ik heb een goed geheugen, maar om nu te zeggen dat ik alle lijstjes van gisteren uit mijn hoofd ken. :P
Ik bedoel meer, toen kwam er ook geen commentaar op dus het zal wel goed zijn. :P

Nallie: ik ben 1m60, 1400kcal is echt genoeg voor mij hoor.
Everything has changed
  woensdag 5 oktober 2011 @ 11:07:48 #256
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102727141
Vrijgelaten, post thuis wel ff update.
pi_102727196
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 10:56 schreef Mini. het volgende:

[..]

Ik bedoel meer, toen kwam er ook geen commentaar op dus het zal wel goed zijn. :P

Dat heeft niet heel veel met je lengte te maken volgens mij. Meer met je verbranding en hoeveel je sport enzo.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 11:11:40 #258
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_102727268
*O* Jeee we hebben jarigen!! gefeliciteerd!!!

lijstje:
O: plak kaas, stukje leverworst, paar stukjes kalkoen
L: spinazie, tomaat en gerookte zalm, met wat kruidenkaas erdoorheen geprakt.
T: wortels
D: broccolisoep met geitenkaas en kip
T: ?
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  woensdag 5 oktober 2011 @ 11:12:00 #259
277802 _Calimero_
pi_102727273
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 11:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoop dat dat een goed teken is? ben benieuwd hoe het nu gaat..
  woensdag 5 oktober 2011 @ 11:12:40 #260
277802 _Calimero_
pi_102727296
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 11:09 schreef Nallie het volgende:

[..]

Dat heeft niet heel veel met je lengte te maken volgens mij. Meer met je verbranding en hoeveel je sport enzo.
gedeeltelijk mee eens. Ik ben 1.62 en kan rustig rond de 2000 eten en gelijk blijven..
pi_102727363
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 11:09 schreef Nallie het volgende:

[..]

Je BMR (wat je verbrandt als je de hele dag in bed zou blijven liggen) hangt wel degelijk af van je lengte en je gewicht. Als je vaak sport heb je misschien meer spieren die ook in rust meer verbranden, maar dat is bij mij niet zo.
Everything has changed
pi_102727417
quote:
14s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 10:56 schreef Perruche het volgende:
Ik heb al heel lang geen kcals meer geteld en dat bevalt me heel goed :D kleding begint steeds losser te zitten op de goede plekken :7
Eens. Ik let nu gewoon op dat alles wat ik eet gezond is (veel bio) en probeer meer naar mijn lijf te luisteren. Dus eten als ik honger heb :) Gaat goed! Is wel hele omslag voor mij dus ben er wel blij mee!

Lijstje vandaag:

O: appel, kiwi, muesli en yoghurt
T: rode druiven en koffie verkeerd
L: salade van kikkererwten/mais/tomaat/komkommer/ui/tonijn met wat crackers (pindakaas/appelstroop) en gekookt eitje
T: banaan en wat rozijnen
S: hardlopen, 40 min
D: courgette/aubergine pannekoekjes (experiment) met de rest van de salade
T: bakje perziksojayoghurt
pi_102727429
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 11:14 schreef Mini. het volgende:

[..]

Je BMR (wat je verbrandt als je de hele dag in bed zou blijven liggen) hangt wel degelijk af van je lengte en je gewicht. Als je vaak sport heb je misschien meer spieren die ook in rust meer verbranden, maar dat is bij mij niet zo.
Ok
pi_102728026
Happy bday Rituals & Syrena :) *O* :* * 3
pi_102728101
Ik heb honger... wil lunchen!

[ Bericht 10% gewijzigd door Perruche op 05-10-2011 11:44:11 ]
pi_102728725
Thx voor de tip trouwens Perr, is echt een goede docu! :Y
pi_102728744
XM! Gelukkig hoefde je niet te blijven, maar hoe gaat het?

Viezor: géén sinus pil.. dat is ook heel vies.
Dit was een slijmbeursontsteking van de elleboog vol pap. *stelt de lunchtijd maar weer uit*
pi_102728886
Joehoe! Gefeliciteerd Rituals en Syrena! *O* en drie klapzoenen! :*

Lijstje van vandaag:
O: kwark, banaan, bosbessen, havermout
T: vergaderen
L: dubbele boterham appelstroop
T: boterham pindakaas
D: eten + drankjes met vriendinnen, zomaar op een doordeweekse dag, gekkigheid.
pi_102728898
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 11:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Fijn! Wel goed dat je actie ondernomen hebt. :) :*
Wat nu?
Doe wat je niet durft.
pi_102728972
XM :* jeetje zeg...

Gelukkig mag je wel weer naar huis.

Verder totaal niet bijgelezen, zo enorm druk de laatste tijd.
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_102729048
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 10:56 schreef Mini. het volgende:

[..]

Niet!
Mijn rolstoeldieet met activiteitenniveau 0.0000 waarbij ik niet eens lopend naar de wc ga, daarbij hoort 1400 kcal.

Als dat voor jou genoeg is, beweeg je te weinig.
pi_102729056
Iew, nee, dat klinkt ook vies inderdaad Puff :')

Veel plezier vanaaf Anna!

Hoe verloopt de verhuizing prog?
pi_102729258
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 12:04 schreef MarMar het volgende:

[..]

Niet!
Mijn rolstoeldieet met activiteitenniveau 0.0000 waarbij ik niet eens lopend naar de wc ga, daarbij hoort 1400 kcal.

Als dat voor jou genoeg is, beweeg je te weinig.
Of ze wil afvallen!
pi_102729270
:W weer thuis, braaf gezwommen en voel me ook beter *O*

Heb maar besloten mijn spinningschoenen terug te brengen en eerst eens te zien of ik uberhaupt kan spinnen. Nu maar hopen dat ze terug mogen (vorige week dinsdag gekocht).

Heb havermout van Hahne en alpro soya gekocht zo eens zien hoe ik dat kan verwerken tot een papje :P

Om op obesitas terug te komen met een u-bocht :P.. als ik op de diverse lipoedeem pagina's kijk zie ik ook alleen maar mensen die niet echt met hun voeding bezig zijn maar wel steen en been klagen.
Ik snap wel dat als je pijn hebt dat je dan niet eerst denkt aan sport en voeding maar als je dan vervolgens piept dat je benen maar dikker en dikker worden en steeds meer pijn doen...

Niet dat ik het ei nu heb uitgevonden hoor :)
pi_102729525
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 12:11 schreef Nallie het volgende:

[..]

Of ze wil afvallen!
Ja, inderdaad. :) En uit ervaring weet ik dat er al snel niks meer af gaat als ik hier boven ga zitten.

Ik dacht dat 1400 ongeveer mijn BMR zou zijn, dat blijkt iets hoger te liggen omdat ik zwaarder ben dan vroeger (net onder de 1500 nu) dus dan moet ik misschien iets meer eten om daar in elk geval niet onder te komen, maar het is toch niet ongezond weinig ofzo? Als ik dit als basis aanhou en dan nog wat ruimte hou voor een glaasje wijn ofzo 's avonds, dan zit ik toch best goed?
Everything has changed
pi_102729659
Jasses -O- Te horen gekregen dat één van onze studenten is overleden. Was net 21 jaar oud. Bah :{ ;( Heeft meerdere vakken bij mij gevolgd en vond hem altijd zo leuk en lief O+ Echt kippenvel nieuws ;(
pi_102729765
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 12:11 schreef Ml-etje het volgende:
:W weer thuis, braaf gezwommen en voel me ook beter *O*

Heb maar besloten mijn spinningschoenen terug te brengen en eerst eens te zien of ik uberhaupt kan spinnen. Nu maar hopen dat ze terug mogen (vorige week dinsdag gekocht).

Heb havermout van Hahne en alpro soya gekocht zo eens zien hoe ik dat kan verwerken tot een papje :P

Om op obesitas terug te komen met een u-bocht :P.. als ik op de diverse lipoedeem pagina's kijk zie ik ook alleen maar mensen die niet echt met hun voeding bezig zijn maar wel steen en been klagen.
Ik snap wel dat als je pijn hebt dat je dan niet eerst denkt aan sport en voeding maar als je dan vervolgens piept dat je benen maar dikker en dikker worden en steeds meer pijn doen...

Niet dat ik het ei nu heb uitgevonden hoor :)
Sojamelk werkt gewoon precies hetzelfde als melk ;)
pi_102729830
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 12:18 schreef Mini. het volgende:

[..]

Ja, inderdaad. :) En uit ervaring weet ik dat er al snel niks meer af gaat als ik hier boven ga zitten.

Ik dacht dat 1400 ongeveer mijn BMR zou zijn, dat blijkt iets hoger te liggen omdat ik zwaarder ben dan vroeger (net onder de 1500 nu) dus dan moet ik misschien iets meer eten om daar in elk geval niet onder te komen, maar het is toch niet ongezond weinig ofzo? Als ik dit als basis aanhou en dan nog wat ruimte hou voor een glaasje wijn ofzo 's avonds, dan zit ik toch best goed?
Ja op zich wel, maar als je te weinig eet dan val je niet af. Iets met spaarstand. Weten anderen hier meer over!
pi_102729883
he bah coco! :*
pi_102729949
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 12:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
Jasses -O- Te horen gekregen dat één van onze studenten is overleden. Was net 21 jaar oud. Bah :{ ;( Heeft meerdere vakken bij mij gevolgd en vond hem altijd zo leuk en lief O+ Echt kippenvel nieuws ;(
:* getver Coco, wat had hij/zij?
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 12:26 schreef Nallie het volgende:

[..]

Sojamelk werkt gewoon precies hetzelfde als melk ;)
Ja dat snap ik :D het ging meer om de verhouding en het ruikt zoetig door de sojamelk!
pi_102729989
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 12:31 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

[..]

Ja dat snap ik :D het ging meer om de verhouding en het ruikt zoetig door de sojamelk!
Oh oke, staat ook wel op t pak denk ik (havermout). Ik neem altijd apro soya light, die is iets minder zoet. Of bij de houdbare melk het rode pak, staat ongezout op. Maar met havermout vind ik de zoetige smaak niet vies hoor!
  woensdag 5 oktober 2011 @ 12:35:04 #282
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102730050
Huuu Coco -O-
pi_102730113
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 12:33 schreef Nallie het volgende:

[..]

Oh oke, staat ook wel op t pak denk ik (havermout). Ik neem altijd apro soya light, die is iets minder zoet. Of bij de houdbare melk het rode pak, staat ongezout op. Maar met havermout vind ik de zoetige smaak niet vies hoor!
Nee het is Duitse havermout en die maken er hele andere dingen mee ;)

6 eetlepels havermout (met kop, ongeveer 100 g totaal) en 250ml melk.
En nog een banaantje erdoor :9
pi_102730121
bah wat een vervelend bericht Coco :*

@Vizor: de verhuizing is redelijk klaar. Vandaag worden er nog verwarmingsbuizen omgelegd en morgen komt de stukadoor nog op de laatste dingen bij te werken. En dan is het meeste wel klaar.
En ondertussen werk ik ook nog zo'n 50 uur per week :')
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_102730153
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 12:37 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Nee het is Duitse havermout en die maken er hele andere dingen mee ;)

6 eetlepels havermout (met kop, ongeveer 100 g totaal) en 250ml melk.
En nog een banaantje erdoor :9
Eet u smakelijk :)
Is ook lekker met een beetje honing, of kokos!
pi_102730278
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 12:37 schreef progje het volgende:

@Vizor: de verhuizing is redelijk klaar. Vandaag worden er nog verwarmingsbuizen omgelegd en morgen komt de stukadoor nog op de laatste dingen bij te werken. En dan is het meeste wel klaar.
Ik wilde zeggen dat ik wel benieuwd ben naar jullie stulpje maar jij hebt geen tijd om te slapen laat staan om foto's te schieten :o
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 12:38 schreef Nallie het volgende:

[..]

Eet u smakelijk :)
Is ook lekker met een beetje honing, of kokos!
Dank u! Heb wel het idee een kcal bom te eten :P maar ik heb vanmorgen niet veel gegeten.
Het pupje hier vindt het overigens prima te eten :D
pi_102730339
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 12:42 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ik wilde zeggen dat ik wel benieuwd ben naar jullie stulpje maar jij hebt geen tijd om te slapen laat staan om foto's te schieten :o

[..]

Dank u! Heb wel het idee een kcal bom te eten :P maar ik heb vanmorgen niet veel gegeten.
Het pupje hier vindt het overigens prima te eten :D
In havermout zitten weinig calorieën hoor, alleen t vult goed!
pi_102730414
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 12:31 schreef Ml-etje het volgende:
Hij was niet ziek en het was ook geen ongeluk. De precieze oorzaak wordt officieel niet bekend gemaakt, maar dan je weet eigenlijk wel genoeg.. :{ -O- ;(
  woensdag 5 oktober 2011 @ 12:48:20 #289
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102730446
Gets Coco -O- wat akelig ;(.

Update per PM gestuurd. Mocht ik iemand gemist hebben, die wel wil weten, geef dan ff een gil.
pi_102730450
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 12:47 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Hij was niet ziek en het was ook geen ongeluk. De precieze oorzaak wordt officieel niet bekend gemaakt, maar dan je weet eigenlijk wel genoeg.. :{ -O- ;(
Zelfmoord? Moord? Hartstilstand?
pi_102730560
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 12:48 schreef Nallie het volgende:

[..]

Zelfmoord? Moord? Hartstilstand?
Mij lijkt dat er in die laatste twee gevallen niet moeilijk zou worden gedaan over het bekendmaken. Weet niet zeker of jouw reactie een oprechte vraag is of een poging tot humor.

In geval van een oprechte vraag: het is dus nummer 1.
In geval van een poging tot humor: in deze situatie vind ik het persoonlijk wat misplaatst.
pi_102730633
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 12:44 schreef Nallie het volgende:

[..]

Wut? 380kcal per 100gr is vrij veel hoor. Goede portie is al snel 50gr, combineer dat met melk en een banaan en je zit zo op 400kcal.

quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 12:37 schreef progje het volgende:

Ohw, nog maar eventjes dus? Mocht je binnenkort de tijd vinden, gewoon lekker met je man even eruit of zo :)

Ah gets Coco :{
  woensdag 5 oktober 2011 @ 12:54:36 #293
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102730642
Bah Coco en zo jong nog ;(
pi_102730667
XM, mag ik ook een PM? :)

Hè bah Coco, wat een rotnieuws. :{ :*
Everything has changed
pi_102730730
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 12:52 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Mij lijkt dat er in die laatste twee gevallen niet moeilijk zou worden gedaan over het bekendmaken. Weet niet zeker of jouw reactie een oprechte vraag is of een poging tot humor.

In geval van een oprechte vraag: het is dus nummer 1.
In geval van een poging tot humor: in deze situatie vind ik het persoonlijk wat misplaatst.
Zeker geen humor, excuus dat het zo geinterpreteerd kan worden. Ik dacht meer hardop dat er nog wel meer mogelijkheden kunnen zijn waarom iets niet bekend wordt gemaakt. Familiedrama's en zulks
pi_102730737
Gefeli Rituals en Syreen w/ w/
pi_102730794
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 12:54 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Wut? 380kcal per 100gr is vrij veel hoor. Goede portie is al snel 50gr, combineer dat met melk en een banaan en je zit zo op 400kcal.

Als ik op caloriechecker mijn ontbijt uitreken: 5 eetlepels havermout met melk en een banaan is dat 260 calorieen!
pi_102730818
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 12:57 schreef Nallie het volgende:

[..]

Zeker geen humor, excuus dat het zo geinterpreteerd kan worden. Ik dacht meer hardop dat er nog wel meer mogelijkheden kunnen zijn waarom iets niet bekend wordt gemaakt. Familiedrama's en zulks
Ah, op die manier. Nee, het wordt dan niet bekendgemaakt omdat het gevoelig ligt en wellicht (extra) pijnlijk is voor de familie/vrienden/etc.

Moord is volgens mij iets dat je toch vrijwel niet geheim kunt houden, al zou je willen. Veel te veel sensatie, denk ik. Mgoed, ook wat er nu gebeurd is, hou je vrijwel niet geheim. Zoiets spreekt zich uiteindelijk toch rond. Maar snap wel dat men er discreet over is en het niet meteen aan de grote klok hangt, zeg maar.
pi_102730884
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 12:59 schreef Nallie het volgende:

[..]

Als ik op caloriechecker mijn ontbijt uitreken: 5 eetlepels havermout met melk en een banaan is dat 260 calorieen!
Apart...

50gr. havermout = 190
200ml halvolle melk = 90
Banaan = 120
Totaal = 400
pi_102730886
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 12:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
He wat naar zeg ;( Sterkte ermee

Jij ook XM! goed dat je ben geweest dus ;)
~ Bonito La Risa ~
pi_102730935
Sterkte Coco :*
pi_102730944
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 12:44 schreef Nallie het volgende:

[..]

Oh dan neem ik dat maar aan :D

quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 12:47 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Jakkes :{
pi_102730991
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 12:54 schreef V1z0R het volgende:

[..]

[..]

Ohw, nog maar eventjes dus? Mocht je binnenkort de tijd vinden, gewoon lekker met je man even eruit of zo :)

Ah gets Coco :{
Aha :D
Nouja zal zo eens een lijstje posten :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')