B en S:quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:29 schreef Perruche het volgende:
Ik doe een lijstje van gisteren en een planning. Commentaar?
Gisteren:
O: 200 rijstmelk met 40 gr muesli, kiwi
T: koffie
L: pistoletje ham met mosterdsaus, 200 gr rauwkost
T: pruim, handje geroosterde mais
B: 2x20 minuten fietsen
D: stamppot zoete aardappel, spruitjes met walnoten en balsamico, salade met tomaat en avocado
T: 1 bonbon
Planning:
O: 200 ml volle yoghurt met appel, kaneel en beetje rozijnen
T: koffie
L: 200 gr rauwkost, dubbele dikke desemboterham brie/tomaat
T: banaan
B: 2x20 minuten fietsen
D: melanzana alla parmigiana met salade (restje van gisteren)
S: bodybalance
Ja het lijkt karig he! Maar ik zat echt supervol. Begin te twijfelen of ik niet iets vergeet/? En bij de sla enzo zit vrij veel dressing van olijfolie dus dat zal ook aantikken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
B en S:![]()
In de ochtend alleen koffie als tussendoortje? Eet je dan niet liever iets? Of zit er weinig tijd tussen ontbijt en lunch? Vind de lijstjes een beetje karig, behalve als je flink opschept bij het avondeten
Ik kan het nog! Iets meer dan 5km in iets minder dan een half uurquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:15 schreef motorbloempje het volgende:
Thanks!maar ik denk dat ik meer geniet (over het algemeen) van drukte dan van 'niets'
![]()
Zo, hardloopschoenen zijn aan, eens kijken of ik het nog kan!![]()
Beter ja!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:43 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja het lijkt karig he! Maar ik zat echt supervol. Begin te twijfelen of ik niet iets vergeet/? En bij de sla enzo zit vrij veel dressing van olijfolie dus dat zal ook aantikken.
En ja, ik eet graag een tussendoortje, alleen wil ik alleen hartige dingen! En die hebben we niet, dat vergeet ik steeds, en dan eet ik niets.
Maar ik bedenk me nu dat we tomaatjes hebben en ik heb nog hummus hier in de koelkast staan. Dan doe ik dat als afternoonsnack en de banaan voor de lunch, met de koffie
Durf jij weg te gaan als er iets op het vuur staat?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik kan het nog! Iets meer dan 5km in iets minder dan een half uur*puf* en dat ondanks 'die tijd van de maand', op de ergste dag
![]()
Oh, B's opschrijven is ook wel puik, overigensHier komt er ook nog 2x20 minuten fietsen bij
Had voor ik wegging de kikkererwten opgezet, maar toen ik thuis kwam was (gelukkig net) het gas uitgegaan door wat overstroomd kookwaterDus nu duurt het nog net iets langer voordat ik van m'n hummus kan gaan genieten
Ja, best wel dikke kop ookquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 07:41 schreef Phaidra het volgende:
Mogge.
WB Co & Anna! En wat een sukkel...
uks, ben je heus zoveel aangekomen de laatste maanden?
Ansu welkom! Behalve dat cruesli, evergreen en eierkoek vooral veel suiker bevatten en weinig nuttige stoffen, ziet je lijstje er best goed uit. Niks mis met je lunch, als je in plaats daarvan crackers eet, wordt het denk ik wat weinig (tenzij je er 6 eet ofzo). Zeker als je erbij gaat sporten. Succes!
Lieve schat, eerst even rustig aan doenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hmz. Ik moet ook weer eens wat gaan ondernemen. M'n spijkerbroek gaat steeds strakker zitten. Heb niet het idee dat ik nou zo aan de snoeperij ben, dus begrijp het niet helemaal.
Ohhhhquote:
Ik wi in ieder geval héél graag nog 3 kilo eraf.quote:
Zou je het niet iets inkorten? Met jouw gewicht (en nee, dat is dus echt niet hoog) kan je al wel eerder langzame kh toevoegen. Denk dat je je daar misschien ook iets beter bij voelt?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:32 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik wi in ieder geval héél graag nog 3 kilo eraf.
Daarna eigenlijk nog 2 kilo om wat speling te hebben, maar dat kan ook wel als ik bijv alleen langzame KH eet en blijf sporten denk ik.
Dus nog een week of 3?
Ja, goed eten en sporten is lastig op te pakken na een periode van niks doen. Wel fijn dat de blessure weg is!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:23 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Ja, best wel dikke kop ookop zich niet erg maar ik heb geen geld voor nieuwe kleding. Vakantiegevoel enzo, niet sporten vanwege blessure en als het weer kan door blijven chillen. Halfslachtige pogingen om even wat te veranderen en dan stranden met 2 dagen oke eten of 1 dag sporten.
Afvallen is zo simpel maar het is zo moeilijk om toe te passen hoe het moet.
Vandaag maar weer 2 eitjes en 4 boterhammen als ontbijt gehad, nu een kopje koffie.
Cali is ook niet vreselijk groot, kan me qua getallen wel voorstellen dat ze deze doelen heeft. Het zijn ook geen onrealistische getallen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:43 schreef Goodbye het volgende:
Zou je het niet iets inkorten? Met jouw gewicht (en nee, dat is dus echt niet hoog) kan je al wel eerder langzame kh toevoegen. Denk dat je je daar misschien ook iets beter bij voelt?
Vooral dat "oh, morgen is het woensdag. zaterdag is het zaterdag" alleen maar uitstel. "als de studie weer begint is er weer ritme"quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:55 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja, goed eten en sporten is lastig op te pakken na een periode van niks doen. Wel fijn dat de blessure weg is!
cali, wow dat gaat best hard. En goed om te horen dat de zakjes weg zijn
.
[img=<breedte in pixels>]quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:14 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Hoe doe je een afbeelding eigenlijk kleiner als je hem wil posten? [img] tags met?
Oe lekker! Ik nu ook. En in rumquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:12 schreef V1z0R het volgende:
Tomorrow is wednesday and saturday is saturday and sunday comes afterwards...
It's tuesday, tuesday
Gotta get down on tuesday
...
Ik heb in ene een onverklaarbare zin in stokbrood met knoflooksaus
En jij hebt verloren?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:14 schreef Nallie het volgende:
Ik heb t koud en ik ben moe...collega wil raam open
![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:19 schreef loveli het volgende:
[..]
En jij hebt verloren?
*Nallie staat op, loopt naar het raam, grijpt de klink*
"Collega, m'n vingers laten het afweten, dus ik doe het raam weer dicht. Dat vind je toch niet erg he?"
*Nallie trekt raam dicht*
Ik ben inderdaad maar klein he (1.62), zou rond de 60 willen blijven hangen als dat lukt. Maar alles onder de 63 kan ik mee levenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zou je het niet iets inkorten? Met jouw gewicht (en nee, dat is dus echt niet hoog) kan je al wel eerder langzame kh toevoegen. Denk dat je je daar misschien ook iets beter bij voelt?
Die zakjes is toch niets voor mij. Anderhalve week was lang zatquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:55 schreef Phaidra het volgende:
[..]
cali, wow dat gaat best hard. En goed om te horen dat de zakjes weg zijn
.
Volgens de Consulente was ik uit ketose zodra ik begon te eten. Ik geloof haar niet. volgens mij kan dat prima met low carb, het heeft toch met suikers te maken? In ieder geval bevalt dit tempo me wel, en als het nu langzamer zou gaan overleef ik het ook nog wel. Die kickstart heb ik in ieder geval gehad. Het is te zien en dat geeft motivatiequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Cali is ook niet vreselijk groot, kan me qua getallen wel voorstellen dat ze deze doelen heeft. Het zijn ook geen onrealistische getallen.
Ben geen zakjes of low-carb expert, maar heb het idee dat het hele vetverbranden nu goed op gang is en het best snel kan gaan.
Ik denk dat je elkaar alleen maar irriteert op deze manier. als je gewoon aangeeft dat je het koud hebt en niet goed kan typen, is de kans groter dat ze er begrip voor opbrengt lijkt me..quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:22 schreef Nallie het volgende:
[..]het ging meer van:
*collega loopt naar WC, Nallie doet raam dicht*
*collega komt terug en doet raam open...*
Ik zit normaal niet op deze werkplek, dus ken collega ook niet, dan ben ik wat minder assertief
Maar ze gaat vast zo weer plassen, met al die koffie! Dan grijp ik mijn kans!!
Passief agressief klopt welquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:26 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik denk dat je elkaar alleen maar irriteert op deze manier. als je gewoon aangeeft dat je het koud hebt en niet goed kan typen, is de kans groter dat ze er begrip voor opbrengt lijkt me..
Ik vind dit een beetje passief agressief
Ja precies ja :pquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:33 schreef V1z0R het volgende:
"Verdomme, ik vermoord jou, je familie en je hamster nog eens!"
Maar tot die tijd lach ik ongemakkelijk naar je en zeg verder niets
Volgens mij kan je alles invriezen! Wat was je recept?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:38 schreef motorbloempje het volgende:
Hummusmet paprikareepjes!
[ afbeelding ]
Niet zo smooth als hummus kán zijn, maar 't is zeker wel lekker! En ik heb nog een flinke voorraad voor de rest van de week. Kan je hummus eigenlijk ook invriezen?
Nou ja, nu maar eens op de fiets springen![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:33 schreef V1z0R het volgende:
"Verdomme, ik vermoord jou, je familie en je hamster nog eens!"
Maar tot die tijd lach ik ongemakkelijk naar je en zeg verder niets
Goh, ik zie op je Twitter dat Renske Leijten gereageerd heeft, ik zat er toevallig laatst nog aan te denken of ik haar een linkje naar je blog zou mailen omdat ik haar nog uit een grijs verleden ken (maar zij mij waarschijnlijk niet meer). Nou ja, dat hoeft dus niet meer.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:36 schreef MarMar het volgende:
mogge
Ik ben een emodoos, heb gister mijn blog op twitter gegooid, doe net de laptop open en er is een hele golf gaande van mensen die het doortwitteren en me steunen, zo fijn! Nu nog heel hard hopen dat het wat uithaalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |