En een stukkie droog brood en zure wijn erbij natuurlijk!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Broodje Steak du PausOud, taai en met een ietwat boosaardig uiterlijk
Of van mishandeld kalfsvlees. Met een voorafje van Lam?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Broodje Steak du PausOud, taai en met een ietwat boosaardig uiterlijk
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:39 schreef Perruche het volgende:
Hmm lekker Syrena, die salade!
Co, wat een engerd! Ik zei er laatst iets van toen een viezerik in onze patio stond te pissen, en toen ging ie dreigen dat ie me bont en blauw ging slaan. Gelukkig is plassen en slaan tegelijk moeilijk dus ben ik snel naar huis gerend
Co, kun je de politie niet bellen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:31 schreef conleche het volgende:
Ikke vissie. Duurzaam gevangen en zo.![]()
Damn, er komt hier af en toe een hele vieze zwerver naar binnen om te vragen of ik bloemen wil kopen en die bloemen zijn dan uit een container gevist of zo. Ik zeg dus altijd nee en dan wordt hij heul boos en ik ben eigenlijk best een tikkie bang voor hem. Pak altijd de grote schaar als ik hem zie binnenkomen en doe of ik net iets aan het knippen ben.
Het allerergste is dat hij zoooooo ontzettend stinkt dat de walm nog een uur blijft hangen.
Mental image van viezerik met broek op enkels die je achterna rent en dan struikelt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:39 schreef Perruche het volgende:
Co, wat een engerd! Ik zei er laatst iets van toen een viezerik in onze patio stond te pissen, en toen ging ie dreigen dat ie me bont en blauw ging slaan. Gelukkig is plassen en slaan tegelijk moeilijk dus ben ik snel naar huis gerend
Geen tuinslang in de buurt?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:39 schreef Perruche het volgende:
Wegjagen. En de zooi wegspuiten?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:49 schreef Perruche het volgende:
[..]
Wat zou ik daarmee doen dan? Hem schoonspuiten?
Meepiesen!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:49 schreef Perruche het volgende:
[..]
Wat zou ik daarmee doen dan? Hem schoonspuiten?
Oh! Dat had ik in mijn auto. Ik woonde toen bij het CS en ik zette mijn auto in noord omdat ik nog geen vergunning had. (Ging ik met het pontje verderquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:48 schreef Perruche het volgende:
Mijn vader deed een keer de deurn open, zat er een junk in zn huis die via het raam was binnen gekomen ;'). Leiseplein 16 jaar geleden. Hij was helemaal stoned en mijn pa heeft hem eten gegeven en zn roes laten uitzitten en toen issie weg gegaan
Amsterdam, you gotta love it.
Ha nee hogedrukspuit heb ik niet! En ach, het regent wel eens en gelukkig hebben we 1x in de week gemeentereiniging. De tuinslang komt namelijk niet zo ver, helemaal aan de andere kant!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:49 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wegjagen. En de zooi wegspuiten?
Edit: een hogedrukspuit bedoelde ik eigenlijk.![]()
Niet! Oh wat lullig!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh! Dat had ik in mijn auto. Ik woonde toen bij het CS en ik zette mijn auto in noord omdat ik nog geen vergunning had. (Ging ik met het pontje verder) Was ik een keer 3 weken op vakantie, had een zwerver het raampje ingeslagen en mijn auto als vuilnisbak/WC/slaapplaats gebruikt.
Brrrrrrrrrrrrr.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh! Dat had ik in mijn auto. Ik woonde toen bij het CS en ik zette mijn auto in noord omdat ik nog geen vergunning had. (Ging ik met het pontje verder) Was ik een keer 3 weken op vakantie, had een zwerver het raampje ingeslagen en mijn auto als vuilnisbak/WC/slaapplaats gebruikt.
Ha jagar! wat heb je allemaal gezien & gedaan in AMS? Hoe was het met de duutser?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:00 schreef Jagärtrut het volgende:
:w vanaf schiphol. Weer op weg naar huis. Was leuk om in nederland te zijn, maar ook goed om weer naar huis te gaan. Wat heb ik hier gemist?
Gruwel! Heb je de auto verkocht of schoongemaakt?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:53 schreef conleche het volgende:
[..]
was erg leuk, alleen werd hij zaterdag ziek en heeft hij me aangestoken, waardoor ik nu ziek ben. Niet zo handig met maar 2 werkdagen deze week, want vrijdag vlieg ik naar estland..iquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:03[/urul] schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/117113]Perruche het volgende:
[..]
Ha jagar! wat heb je allemaal gezien & gedaan in AMS? Hoe was het met de duutser?
had het gezien jaquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:47 schreef motorbloempje het volgende:
Het rolluikspottersforum![]()
![]()
Rolluikspotters
Schoongemaakt. Grondig. En daarna nog iedere keer custardpoeder erin gestrooid en weer opgezogen, dan rook het op den duur weer een beetje naar vanille.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:07 schreef anna82 het volgende:
[..]
Gruwel! Heb je de auto verkocht of schoongemaakt?
Het pontje is wel leuk
Je doet een schaap na?quote:
dubbelquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:48 schreef MarMar het volgende:
de nieuwe wasmachine is er. Fijn zo'n apparaat!
En donderdag komt een SP-raadslid langs over de hulpkwestie praten, ben benieuwd maar er gebeurt tenminste iets en dat is fijn!
Gelukkig wel ja.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
AwwStommig! Gelukkig zijn Slankies nog wel lief he
Nee en nee. Ging iets ophalen voor een ander. Uit naastenliefde.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
crap in = crap out
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Even niet bij stilstaan is geen optie he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, dit is een eikel. Ik hoop dat jouw schade hoog uitvalt, mits die volledig op hem verhaald kan worden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:04 schreef loveli het volgende:
Niet bijgelezen.
[..]
Gelukkig wel ja.
[..]
Nee en nee. Ging iets ophalen voor een ander. Uit naastenliefde.
En ben voor kankerwijf uitgescholden door de pauper die met z'n bedrijfsauto tegen mij aanreed en wilde verhinderen dat ik foto's maakte van de schade en zijn kenteken.
Is dit karma omdat ik bont koop en vlees eet?
Ik heb het geprobeerd, maar nee...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:27 schreef anna82 het volgende:
[..]
Even niet bij stilstaan is geen optie he?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd, maar nee...
Snorry!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:15 schreef loveli het volgende:
Klote m&m's met "buy it now"-knop
*resist*
Discussie?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:40 schreef kwakz0r het volgende:
zo, zie dat het maar goed is dat ik een hele discussie gemist hebvoor DaD
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:06 schreef loveli het volgende:
Man van verzekeringsmaatschappij heeft een dipje
Ik: Kan ik schadeformulier mailen?
Hij (zonder te weten wat er gebeurd is): De tegenpartij gaat proberen schade te verhalen op u.
Ik: Pardon? Jullie gaan op de tegenpartij verhalen neem ik aan?
....
Daar hebben ze de PM voor uitgevondenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:10 schreef Muks het volgende:
Hier ook eendag maar goed, kan ik niet over in detail treden.
Wat een seksist! Heb je het telefoonnummer van het bedrijf? Extra melden dat ie aso deed kan wellicht geen kwaad!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:06 schreef loveli het volgende:
Man van verzekeringsmaatschappij heeft een dipje
Ik: Kan ik schadeformulier mailen?
Hij (zonder te weten wat er gebeurd is): De tegenpartij gaat proberen schade te verhalen op u.
Ik: Pardon? Jullie gaan op de tegenpartij verhalen neem ik aan?
....
Bestel een megaverpakking M&M's voor d'rquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:20 schreef Ewelina het volgende:
Oh, mijn dag begon en eindigde best leuk. Alleen 1 iemand....
Gezien het humeur van de persoon in kwestie best een goed ideequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Bestel een megaverpakking M&M's voor d'r
bloody hell het is niet jouw dag hequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:04 schreef loveli het volgende:
Niet bijgelezen.
[..]
Gelukkig wel ja.
[..]
Nee en nee. Ging iets ophalen voor een ander. Uit naastenliefde.
En ben voor kankerwijf uitgescholden door de pauper die met z'n bedrijfsauto tegen mij aanreed en wilde verhinderen dat ik foto's maakte van de schade en zijn kenteken.
Is dit karma omdat ik bont koop en vlees eet?
^^quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wat een seksist! Heb je het telefoonnummer van het bedrijf? Extra melden dat ie aso deed kan wellicht geen kwaad!
*strooit tevens wat positiviteit het topic in, met al die rotdagen*
Niet mijn dag, ach, het is materiele schade, rijdbaar. En niet mijn eigen autoquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:23 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
bloody hell het is niet jouw dag he
Hoeveel schade heb jij ? Hoeveel schade heeft de auto?
Wat nemen jullie? Ik wil misschien wel meedoen maar ik kan niet kiezen..quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:51 schreef Perruche het volgende:
Hi all,
Heb even een sheetje gemaakt voor La Vialla. Als iedereen die wil meedoen even PM't met hun email adres? Thanks!!
Als je een maltje stuurt stuur ik uitleg naar de geinteresseerden. Als ik het moet organiseren wil ik ook niet echt meer dan 10 mensen ofzo, wellicht mensen die al bekend zijn.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:04 schreef Probability het volgende:
[..]
Wat nemen jullie? Ik wil misschien wel meedoen maar ik kan niet kiezen..
Hoeveel zijn de verzendkosten eigenlijk? Bestellen jullie samen omdat ze zo hoog zijn?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
Qfly!
En meer omdat, op de kerstpakketten na, de spullen allemaal per 6 gaan.
looking on the bright side... je bent wel van de Franse meuk afquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:26 schreef loveli het volgende:
[..]
Niet mijn dag, ach, het is materiele schade, rijdbaar. En niet mijn eigen auto
Denk dat de uitkomst wordt dat er een nieuwe (niet-Franse) tweedehands gekocht gaat worden met het verzekeringsgeld als aanbetaling.
^^quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:14 schreef Perruche het volgende:
[..]ik vind het trouwens echt jammer dat de salamis niet buiten de pakketten om te verkrijgen zijn.
t'is toch ook salami's ipv salamis??quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Om de een of andere reden lees ik 'salamis' steeds verkeerd
(sala'mies)
mjaah, Phaid you can't always have your cake and eat itquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:19 schreef Phaidra het volgende:
DaD, meiske toch![]()
Je mag altijd van je af schrijven per PM hè.
Loveli, wat een rotdag. Je zou de m&m's bijna verdiend hebben.
Niet gerend vandaag. Was laat thuis en gaar. Ik overweeg me aan te melden voor het recreatieve renclubje van de atletiekvereniging hier, voor de bekende stok achter de deur. Maar da's ook op za. ochtend...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder eenvoor Li en DaD!!
Can. eilanden? Egypte? Met wie ga je?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:32 schreef Probability het volgende:
ik heb besloten dat ik in nov/dec een paar daagjes naar de zon gaik weet niet zo goed waar dan nog zon is maar goed. ik ga er heen
!!
Uhm nou ik ga iig! Zin om mee te gaan? Ik hoop op het vriendje en anders ga ik alleen of als er vriendinnetjes mee mochten willen, maar die gaan alleen mee naar Barca denk ik!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Can. eilanden? Egypte? Met wie ga je?
ik wil ze ook wel mailenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:32 schreef Perruche het volgende:
Het is dan ook eigenlijk Salami in het Italiaans als meervouw en Salame als enkelvoud. Ik ga ze wel mailen om te vragen of we bij een grote bestelling er een paar kunnen bijbestellen
O leuk!!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:35 schreef Perruche het volgende:
Oh prob ik ga al anders had ik meegegaan. Wil in februari ofzo een kort weekeinde naar Istanbul ofzo!
En co ik zou gaan voor optie 3.
Dat was in juni of zo. Dus veel succes met zoeken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:33 schreef Probability het volgende:
nee cootje dat had je niet verteld (aan mij)? maar ik ga het nu lezen!!
Moet ze toch mailen om een account aan te vragen dus doe dat er gelijk wel even bij. Is ook goed voor mn italiaansquote:
jouw Italiaans is vast beter dan het mijne dus doe je dingquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:37 schreef Perruche het volgende:
[..]
Moet ze toch mailen om een account aan te vragen dus doe dat er gelijk wel even bij. Is ook goed voor mn italiaanszal het resultaat hier zetten zodra ik het heb!
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:32 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
mjaah, Phaid you can't always have your cake and eat it
Of doordeweeks doorbikkelen en hardlopen = uitslapen in het weekend
of in het weekend lopen met groepje = doordeweeks na werk op de bank ploffen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |