Maar rijk protesteert? Je bedoelt dat we hier rijk zijn als Nederlanders volk en geen recht hebben om te jankbekken?quote:
Herhaling is de kracht van de reclame, Koosquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:00 schreef KoosVogels het volgende:
Goed geschreven stuk ook. In de eerste twee alinea's twee keer dezelfde quote gebruiken. Goed bezig.
Herhaling in een artikel is echter een doodzonde. Dat is mij tenminste altijd geleerd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Herhaling is de kracht van de reclame, Koos
Ik denk dat we inderdaad weinig te klagen hebben. Zie b.v. het geklaag van Roemer vandaag in de Telegraaf... Misschien dat hij het niet weet (ik acht dat waarschijnlijk, want heel slim is die man niet), maar Nederland is wederom gebleken een van de meest stabiele landen te zijn.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:41 schreef Boze_Appel het volgende:
Maar rijk protesteert? Je bedoelt dat we hier rijk zijn als Nederlanders volk en geen recht hebben om te jankbekken?
Ja, maar jij bent journalist. Dit stukje komt uit de Telegraaf. Daar werken alleen kladschrijvers, tenslottequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Herhaling in een artikel is echter een doodzonde. Dat is mij tenminste altijd geleerd.
Uuhm DS4, je wint geen stemmen door te verklaren dat het eigenlijk best goed gaat in Nederland.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:09 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik denk dat we inderdaad weinig te klagen hebben. Zie b.v. het geklaag van Roemer vandaag in de Telegraaf... Misschien dat hij het niet weet (ik acht dat waarschijnlijk, want heel slim is die man niet), maar Nederland is wederom gebleken een van de meest stabiele landen te zijn.
In plaats van dat je daar dankbaar voor bent...
Als je zoiets leest dan zakt je broek toch af. Die man is een veel grotere malloot dan Wilders ooit zal worden en dat zegt wat!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_.html?sn=binnenland
Nee, je mag namelijk niet liegen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Uuhm DS4, je wint geen stemmen door te verklaren dat het eigenlijk best goed gaat in Nederland.
Nee, dat is inderdaad een van de slechte kanten van de democratie.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:11 schreef KoosVogels het volgende:
Uuhm DS4, je wint geen stemmen door te verklaren dat het eigenlijk best goed gaat in Nederland.
Dat zegt hij dan ook niet. Hij zegt dat de liberalen dat zijn. En op nationaal gebied is de VVD wel degelijk verantwoordelijk voor de crisis en graaft zich met de huidige Kabinetsplannen steeds dieper in die verantwoordelijkheid. Het is de jaren 30 all over. Toen het in de rest van Europa al beter ging was het Colijn en zijn Kabinet die krampachtig vasthielden aan de Gouden Standaard en Nederland een duurte-eiland in Europa maakten. Ze hebben er niks van geleerd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:11 schreef DS4 het volgende:
[..]
Als je zoiets leest dan zakt je broek toch af. Die man is een veel grotere malloot dan Wilders ooit zal worden en dat zegt wat!
Nederland verantwoordelijk voor de huidige crisis. Je moet het maar durven zeggen.
Het gaat slecht in NL? Vertel...quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Nee, je mag namelijk niet liegen.
Lees eens een krant of zo?quote:
Ik vind de VVD om te beginnen geen schoolvoorbeeld van liberalen. En hij zal toch niet ook D'66 hebben bedoeld.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Dat zegt hij dan ook niet. Hij zegt dat de liberalen dat zijn.
De huidige crisis is een politieke. Nou zal ik niet zeggen dat dit kabinet daar een voldoende scoort (De Jager zakt enorm door het ijs, wat met zijn postuur misschien ook moeilijk te voorkomen is), maar nou heb ik van Roemer bepaald geen beter alternatief gehoord, dus ook hier zeg ik dat de broek die hij aantrekt tientallen maten te groot is.quote:En op nationaal gebied is de VVD wel degelijk verantwoordelijk voor de crisis
Je kan zeggen wat je wil, maar de feiten wijzen iets anders uit. Tot op heden doet NL het gewoon goed. We zijn financieel stabiel, lage werkloosheid... de problemen raken ons uiteindelijk wel omdat de economie nu eenmaal is geglobaliseerd, maar intern hebben we niet zoveel problemen.quote:en graaft zich met de huidige Kabinetsplannen steeds dieper in die verantwoordelijkheid. Het is de jaren 30 all over. Toen het in de rest van Europa al beter ging was het Colijn en zijn Kabinet die krampachtig vasthielden aan de Gouden Standaard en Nederland een duurte-eiland in Europa maakten. Ze hebben er niks van geleerd.
Doe eens niet zo idioot en onderbouw je standpunt.quote:
Het Nederlandse volk is inderdaad niet meer in de benen te krijgen. En zodoende kan de politieke elite zo ongeveer alles doordrukken. Tja.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:39 schreef schaal_9 het volgende:
Nederlanders staan bekend als het meest volgzame volk ter wereld, wat dat betreft verwacht ik er niet zoveel van. Het is deels te wijten aan neerwaartse vergelijking met andere landen.
Dat is ook zo. Maar het gaat zo wel rasp achteruit. Dat is de grootste zorg.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:34 schreef eriksd het volgende:
Ja, L_V, wat gaat er zo slecht eigenlijk? Dat het is aan de welvaart in 2007, tsjah. Ook toen hadden het uitstekend.
En dat stemt op de partij die Nederlanders wil teruggeven aan de Nederlandersquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:34 schreef eriksd het volgende:
Ja, L_V, wat gaat er zo slecht eigenlijk? Dat het is aan de welvaart in 2007, tsjah. Ook toen hadden het uitstekend.
Flikker die Telegraaf weg en doe wat nuttigs met je tijd.quote:
Dar heb je een punt mee....quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:41 schreef eriksd het volgende:
En het zal ook wel weer stijgen. Het is een cyclus. Een grote groep mensen zal altijd ontevreden zijn met wat ze hebben, daar moet je je oren niet naar laten hangen.
Zal het onthouden als mij weer eens kwalijk wordt genomen als een linkse politicus iets opmerkelijks zegt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:59 schreef eriksd het volgende:
Ik heb niets met zo'n kreet Koos, en dat weet jij ook.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |