Of: " Ach als ze naar school gaat schaamt ze zich er vanzelf wel voor"quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:17 schreef Ssserpente het volgende:
Ik vertel op m'n werk ook niet meer dat ik voed. Met een jaar of zo heb ik het nog eens verteld, maar daar werd zo verbaasd en vol onbegrip ("Whahaha, echt weer wat voor jou!![]()
") op gereageerd, dat ik niet eens meer zin heb om ervoor te pleiten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morretje![]()
Miss ik wil juist dat mensen een begin maken in het besef dat het niet gek is dat een moeder na 3 maanden nog borstvoeding kán geven, veel mensen denken nog steeds dat het van de 1 op de andere dag gewoon "op" is en je flesvoeding geeft.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:51 schreef miss_sly het volgende:
Het heeft me wel moeite gekost, maar intussen trek ik me van niemand meer iets aanprobeer ik me van niemand iets aan te trekken, alleen van schaap Ravage
Dat puntje staat inderdaad ook nog op mijn lijstjequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:47 schreef Juud79 het volgende:
Ik ga me er gelukkig steeds minder aan storen, nu nog leren om mensen niet altijd te willen vertellen hoe het in mijn ogen wel 'hoort'.![]()
ja dat begreep ik hahaquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:19 schreef laiveneertiekje het volgende:
Het schema waar instaat wat je je kindje extra meegeeft als je een bepaalde tijd borstvoeding hebt gegeven..
Misschien heeft het woord fanatiekeling een beetje nare klank. Ik bedoelde daar ook niets negatiefs mee. Al helemaal niet om iemand in de maffia-hoek te drukken ofzo.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:52 schreef mignonne het volgende:
Hersenloze gevallen ook die borstvoederts![]()
Aoraki ik snap wel wat je bedoelt denk ik. Ik vind borstvoeding geven op zich wel een fijn iets en ik vind het mooie intieme momenten als ik daar dan foto's van zie van mezelf en oudste of jongste. Maar ik krijg er geen jubel-in-de-gloria gevoel van.
Maar weet je, ik denk dat dat maar weinig mensen zijn eigenlijk die echt zo enorm fanatiek zijn. Ik persoonlijk vind het altijd een beetje pijnlijk dat ik heel makkelijk in het hoekje van de fanatiekelingen gezet wordt door mensen in mijn omgeving, enkel en alleen maar omdat ik voed en omdat ik daar wel iets voor over heb zoals het dieet op dit moment. Het stempeltje wordt zo gemakkelijk gedrukt van och das weer zo'n fanatiekeling, jammer.
ik moest lachenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:12 schreef PM-girl het volgende:
Ik ben wel iemand die echt jubelt bij het geven van borstvoeding (no worries, niet hardop). Dit heeft deels te maken met de beroerde startweken die ik (weer) had, maar tijdens het voeden vind ik het zo mooi om te zien en horen dat hij drinkt, de natuur/ mijn lijf geeft mijn kind drinken en daar is verder niets meer voor nodig! Op sommige vlakken ben ik vrij onzeker, juist ook in het moederschap, en het geven van borstvoeding geeft mij zichtbaar resultaat dat ik dat in elk geval goed doe.
Ik denk ook vaak even aan de moeders in de bush-bush en dat ik weinig met hen gemeen heb, maar dit wel(disclaimer: ik ben nog niet ontzwangerd
)
Vandaag de Fluconazol-kuur gehaald, hoe zat het ook al weer met de dosering? Ik heb nu 200 mg capsules en moest er vandaag 2 ineens nemen, daarna 18 dagen elke dag 1. Ik weet dat huisartsen vaak te laag doseren, maar dit klopt toch?
Ik dacht ook dat we de who-norm gingen halen, maar ineens was het bij Senna over en hoefde ze niet meer. Met 21 maanden was dat, dus ik vond het ook wel prima, hoor, maar het kwam toch nog een beetje onverwachts.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:26 schreef WupWup het volgende:
Go with the flow, zo zat ik er ook in. En nog steeds overigens. Ben benieuwd waar we eindigen. Ik geloof wel dat we aan de who-norm komen, maar ik denk niet dat we bij de volgende wereld borstvoedingsweek zullen zijn. Ik denk dat het me ook wel best zal.zijn als het aflopend is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |