Daar zat ik ook aan te denken,quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:44 schreef Ireth het volgende:
Ach wat een schatje die hond!
Ik wou net roepen dat ik wel een leuk projectje heb voor je eind deze maand, maar dat is in Dierenpark Amersfoort (kinderfeestje van mijn dochter met haar vriendin samen) maar dat is vanaf Spijkenisse niet te doen op de fiets
Wel een heel leuk idee trouwens! Misschien eens gewoon gaan rondlopen bij een hondenuitlaatveldje en daar gaan lobby-en?
Dat klinkt vrij opwindend.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:40 schreef LolaLovesYou het volgende:
Ik ben stiekem ook wel naar wat andere dingen opzoek,
Ja ik ben aan het kijken of ie uit wil.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:46 schreef Barbaaf het volgende:
Dit lijkt me leuk, ik moet alleen nog ergens een hond zien te lenen
Maar zonder gekheid, ik experimenteer graag met (huis)dierenfotografie, ben nu helemaal into invulflitsen.
Die beveiliging van je site valt wel mee geloof ik, ik kan er foto's van 4 ~ 5 MB afplukken, ik neem aan dat je ze niet groter op de server zet?
Ahhaah,quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:50 schreef Zandman030 het volgende:
Ik heb nog een opa die graag in een weiland fietsend op de foto wilt, zit ook wel een financiële vergoeding voor je in.
Wel een aantal voorwaarden en dingen die je over mijn opa moet weten, maar die stuur ik op verzoek in een DM.
...voor het geval er ouders zijn die hun kroost aanbieden voor naaktfoto's ?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 07:48 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Ahhaah,
nee ik doe geen naakt fotografie schat.
Ik vind zelf naakt niet boeiend.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:36 schreef oink_oink het volgende:
[..]
...voor het geval er ouders zijn die hun kroost aanbieden voor naaktfoto's ?
Overigens, waarom doe je geen naaktfotografie ? Het is best een uitdaging om daar iets artistiek verantwoords van te maken, zo'n beetje de beste uitdaging die er is. Heb vroeger jaren naaktfotografie gedaan maar gestopt omdat ik het eigenlijk oersaai vond, maar wel veel van geleerd.
Het is om te voorkomen dat mensen het werk ongevraagd gebruiken,quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:44 schreef IPA het volgende:
Reactie op stukje over beveiliging/mails:
Dat de rechtermuisknop is geblokkeerd wil niet zeggen dat je foto's beveiligd zijn he. Je kunt ze gewoon van je browser in een mapje op je pc slepen. Helemaal beveiligen kan trouwens haast nooit (printscreens).
Dus ik weet niet hoe belangrijk je dat vindt, maar dan weet je dat.
je kunt altijd claimen dat je javascript altijd uit hebt staan. enfin, ga op flickr ofzo zitten, daar mag je zoveel uploaden als je wilt dacht ik?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:06 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Het is om te voorkomen dat mensen het werk ongevraagd gebruiken,
als je namelijk foto's van je site af halen te makkelijk maakt kun je problemen krijgen als mensen ongevraagd gebruik maken van je foto's :/
Dus op mijn opleiding is me geleerd tenminste de rechtermuisknop te blokkeren zodat mensen meer moeiten moeten doen de foto's van de site af te ritselen en ze dus wel degelijk door hadden dat wat ze deden niet de bedoeling was.
Momenteel kun je inderdaad foto's slepen maar is de rechter muisknop om bovenstaande reden nog steeds geblokkeerd.
Hoe dan ook,
even omhoog want ik heb nog niks terug gehoord van mensen via de pm [neem aan dat iedereen weer aan het werk is]
Vandaag even kijken of ik een advertentie kan ophangen bij een school of zo.
daarbij blijft je auteursrecht gewoon overeind natuurlijk. ik vind zelf een betere manier even je emailadres in een hoekje te zetten. zo is voor iedereen duidelijk dat het jouw foto is.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:38 schreef Barbaaf het volgende:
Iedere afbeelding die over het net gaat is te onderscheppen, hoe beveiligd de pagina ook is. Desnoods vang je de bitjes af, een vastbesloten gebruiker met de kennis en vaardigheid krijgt het wel te pakken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |