abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 09:40:46 #1
343879 LolaLovesYou
Je bent een schatje!
pi_102678573
Hoi,
ik zoek hulp met mijn portfolio uitbreiding en gewoon ervaring opdoen~

Ik wil kinder en huisdieren fotografie gaan "trainen".
Dus ik zoek mensen die graag hun kinderen en/of huisdieren willen vastleggen.

Ik ben stiekem ook wel naar wat andere dingen opzoek,
dus als je nog een fotograaf zoekt voor een projectje of misschien een speciale dag
kun je me ook even een mailtje/pm sturen.

De foto's zijn gratis, er word een selectie gemaakt en die word naar u gestuurd via e-mail
na bewerken tenzij het om meer dan 50 foto's gaat.

ik fotografeer veel met natuurlijk licht en heb geen studio.
Maar dat laatste is meer omdat dat niet mijn stijl is.. [natuurlijk omgeving, blabla]

Er is wel 1 eis,
dat is dat het in de regio van spijkenisse moet zijn.
Ik heb namelijk geen auto, maar wel een fiets.
[je mag natuurlijk ook naar mij toe komen]

Nou ik hoop dat er mensen zijn die mij willen helpen
en dat ik misschien wat mensen hiermee help.

-lief kijk moment-

[ Bericht 1% gewijzigd door LolaLovesYou op 04-10-2011 10:18:01 ]
pi_102679408
nou, ik wil mijn kinderen wel graag mooi op een plaatje....
uit een aspergernest
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 10:18:46 #3
343879 LolaLovesYou
Je bent een schatje!
pi_102679543
Ik heb er even bij gezet dat je natuurlijk ook naar mij toe mag rijden
als je die moeite wilt nemen. :0
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 10:44:28 #4
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_102680166
Ach wat een schatje die hond! O+

Ik wou net roepen dat ik wel een leuk projectje heb voor je eind deze maand, maar dat is in Dierenpark Amersfoort (kinderfeestje van mijn dochter met haar vriendin samen) maar dat is vanaf Spijkenisse niet te doen op de fiets :D

Wel een heel leuk idee trouwens! Misschien eens gewoon gaan rondlopen bij een hondenuitlaatveldje en daar gaan lobby-en?
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_102682090
Even het topic doorspelen naar iemand in de buurt daar :Y
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 12:38:55 #6
343879 LolaLovesYou
Je bent een schatje!
pi_102683653
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 10:44 schreef Ireth het volgende:
Ach wat een schatje die hond! O+

Ik wou net roepen dat ik wel een leuk projectje heb voor je eind deze maand, maar dat is in Dierenpark Amersfoort (kinderfeestje van mijn dochter met haar vriendin samen) maar dat is vanaf Spijkenisse niet te doen op de fiets :D

Wel een heel leuk idee trouwens! Misschien eens gewoon gaan rondlopen bij een hondenuitlaatveldje en daar gaan lobby-en?
Daar zat ik ook aan te denken,
fotos maken en dan mensen mijn kaartje geven.
Maar mijn site is beveiligt dus kunnen mensen ze niet opslaan vanaf de website wat weer een hoop mail rommel kan veroorzaken.

Ik wilden het als nog vandaag even proberen maar het weer sloeg natuurlijk net als een gekke om.

En ik zou zeer graag een kinder feestje willen schieten,
maar zelfs ov mogelijkheden zijn er niet meer. Krijg net opeens een spook aanmaning van de svhw van 400 euro.. ahahahaha wie heeft haar dag niet? -steekt hand op-
pi_102684152
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 09:40 schreef LolaLovesYou het volgende:
Ik ben stiekem ook wel naar wat andere dingen opzoek,
Dat klinkt vrij opwindend.
  † In Memoriam † dinsdag 4 oktober 2011 @ 13:46:32 #8
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_102685787
Dit lijkt me leuk, ik moet alleen nog ergens een hond zien te lenen :)

Maar zonder gekheid, ik experimenteer graag met (huis)dierenfotografie, ben nu helemaal into invulflitsen.

Die beveiliging van je site valt wel mee geloof ik, ik kan er foto's van 4 ~ 5 MB afplukken, ik neem aan dat je ze niet groter op de server zet?
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 14:23:38 #9
343879 LolaLovesYou
Je bent een schatje!
pi_102687147
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 13:46 schreef Barbaaf het volgende:
Dit lijkt me leuk, ik moet alleen nog ergens een hond zien te lenen :)

Maar zonder gekheid, ik experimenteer graag met (huis)dierenfotografie, ben nu helemaal into invulflitsen.

Die beveiliging van je site valt wel mee geloof ik, ik kan er foto's van 4 ~ 5 MB afplukken, ik neem aan dat je ze niet groter op de server zet?
Ja ik ben aan het kijken of ie uit wil.
Of in ieder geval deels. Ik kan max 8mb per foto uploaden.
Maar tegenwoordig heb je websites en software zoals dropbox.
Maar kan ook gewoon de fotos in rar bestandjes op mijn server zetten voor de klanten.
[of zip]
pi_102687699
Leuke site heb je! Ziet er goed uit!

Verder heb ik geen kinderen voor je! Haha wel een lieve kat, maar wij fotograferen zelf ook, maar wilde je even complimenteren over je site + werk O+
~ Bonito La Risa ~
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 4 oktober 2011 @ 19:30:17 #11
147316 crew  DJMO
#trut
pi_102701367
ik heb nog wel twee bengels die je op de foto mag zetten :Y (peuter van 2jr9mnd en een baby vab 7 mnd), ik woon in poortugaal, dus das redelijk om de hoek voor je :)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 19:34:35 #12
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_102701642
Don't work with kids or animals.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_102706589
Ik heb nog een opa die graag in een weiland fietsend op de foto wilt, zit ook wel een financiële vergoeding voor je in.

Wel een aantal voorwaarden en dingen die je over mijn opa moet weten, maar die stuur ik op verzoek in een DM.
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
  woensdag 5 oktober 2011 @ 07:48:23 #14
343879 LolaLovesYou
Je bent een schatje!
pi_102722454
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 20:50 schreef Zandman030 het volgende:
Ik heb nog een opa die graag in een weiland fietsend op de foto wilt, zit ook wel een financiële vergoeding voor je in.

Wel een aantal voorwaarden en dingen die je over mijn opa moet weten, maar die stuur ik op verzoek in een DM.
Ahhaah,
nee ik doe geen naakt fotografie schat.
pi_102726083
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 07:48 schreef LolaLovesYou het volgende:

[..]

Ahhaah,
nee ik doe geen naakt fotografie schat.
...voor het geval er ouders zijn die hun kroost aanbieden voor naaktfoto's ? :X

Overigens, waarom doe je geen naaktfotografie ? Het is best een uitdaging om daar iets artistiek verantwoords van te maken, zo'n beetje de beste uitdaging die er is. Heb vroeger jaren naaktfotografie gedaan maar gestopt omdat ik het eigenlijk oersaai vond, maar wel veel van geleerd.

[ Bericht 7% gewijzigd door oink_oink op 05-10-2011 10:50:23 ]
'The new Gmail skin is the epitome of modern design failure.'
  woensdag 5 oktober 2011 @ 11:06:10 #16
343879 LolaLovesYou
Je bent een schatje!
pi_102727086
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 10:36 schreef oink_oink het volgende:

[..]

...voor het geval er ouders zijn die hun kroost aanbieden voor naaktfoto's ? :X

Overigens, waarom doe je geen naaktfotografie ? Het is best een uitdaging om daar iets artistiek verantwoords van te maken, zo'n beetje de beste uitdaging die er is. Heb vroeger jaren naaktfotografie gedaan maar gestopt omdat ik het eigenlijk oersaai vond, maar wel veel van geleerd.
Ik vind zelf naakt niet boeiend.
Ik heb soms wel nonchalante dingen zoals een shirtje wat iets doorschijnt voor editiorial werk.
Maar vol bloot of topless hebben ik gewoon al te vaak gezien,
een fotograaf die wilt shockeren.. maar dat niet doet.

Als iemand die veel teken werk heeft gedaan heb ik ook een hoop naakte teken modellen voorbij zien komen voor ik echt veel met fotografie begon, kan er ook wat mee te maken hebben.
  zondag 9 oktober 2011 @ 23:44:37 #17
355874 IPA
Bitter en Fruitig
pi_102901156
Reactie op stukje over beveiliging/mails:
Dat de rechtermuisknop is geblokkeerd wil niet zeggen dat je foto's beveiligd zijn he. Je kunt ze gewoon van je browser in een mapje op je pc slepen. Helemaal beveiligen kan trouwens haast nooit (printscreens).
Dus ik weet niet hoe belangrijk je dat vindt, maar dan weet je dat.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 11:06:20 #18
343879 LolaLovesYou
Je bent een schatje!
pi_102947595
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 23:44 schreef IPA het volgende:
Reactie op stukje over beveiliging/mails:
Dat de rechtermuisknop is geblokkeerd wil niet zeggen dat je foto's beveiligd zijn he. Je kunt ze gewoon van je browser in een mapje op je pc slepen. Helemaal beveiligen kan trouwens haast nooit (printscreens).
Dus ik weet niet hoe belangrijk je dat vindt, maar dan weet je dat.
Het is om te voorkomen dat mensen het werk ongevraagd gebruiken,
als je namelijk foto's van je site af halen te makkelijk maakt kun je problemen krijgen als mensen ongevraagd gebruik maken van je foto's :/
Dus op mijn opleiding is me geleerd tenminste de rechtermuisknop te blokkeren zodat mensen meer moeiten moeten doen de foto's van de site af te ritselen en ze dus wel degelijk door hadden dat wat ze deden niet de bedoeling was.

Momenteel kun je inderdaad foto's slepen maar is de rechter muisknop om bovenstaande reden nog steeds geblokkeerd.

Hoe dan ook,
even omhoog want ik heb nog niks terug gehoord van mensen via de pm [neem aan dat iedereen weer aan het werk is]

Vandaag even kijken of ik een advertentie kan ophangen bij een school of zo.
pi_102949743
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 11:06 schreef LolaLovesYou het volgende:

[..]

Het is om te voorkomen dat mensen het werk ongevraagd gebruiken,
als je namelijk foto's van je site af halen te makkelijk maakt kun je problemen krijgen als mensen ongevraagd gebruik maken van je foto's :/
Dus op mijn opleiding is me geleerd tenminste de rechtermuisknop te blokkeren zodat mensen meer moeiten moeten doen de foto's van de site af te ritselen en ze dus wel degelijk door hadden dat wat ze deden niet de bedoeling was.

Momenteel kun je inderdaad foto's slepen maar is de rechter muisknop om bovenstaande reden nog steeds geblokkeerd.

Hoe dan ook,
even omhoog want ik heb nog niks terug gehoord van mensen via de pm [neem aan dat iedereen weer aan het werk is]

Vandaag even kijken of ik een advertentie kan ophangen bij een school of zo.
je kunt altijd claimen dat je javascript altijd uit hebt staan. enfin, ga op flickr ofzo zitten, daar mag je zoveel uploaden als je wilt dacht ik?
  † In Memoriam † dinsdag 11 oktober 2011 @ 13:38:02 #20
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_102952029
Iedere afbeelding die over het net gaat is te onderscheppen, hoe beveiligd de pagina ook is. Desnoods vang je de bitjes af, een vastbesloten gebruiker met de kennis en vaardigheid krijgt het wel te pakken.
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_102955942
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 13:38 schreef Barbaaf het volgende:
Iedere afbeelding die over het net gaat is te onderscheppen, hoe beveiligd de pagina ook is. Desnoods vang je de bitjes af, een vastbesloten gebruiker met de kennis en vaardigheid krijgt het wel te pakken.
daarbij blijft je auteursrecht gewoon overeind natuurlijk. ik vind zelf een betere manier even je emailadres in een hoekje te zetten. zo is voor iedereen duidelijk dat het jouw foto is.
pi_102956231
Ik zit net op lolalovesyou.com en kan alles gewoon opslaan zonder iets ervoor te hoeven doen.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 16:45:03 #23
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_102959419
jij bent toch pro-hacker?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_102959534
ik zit gewoon met een standaard safari op os-x installatie atm. verder onthou ik me van alle uitspraken. :7
  woensdag 12 oktober 2011 @ 10:40:40 #25
343879 LolaLovesYou
Je bent een schatje!
pi_102990247
Leuk dat mijn topic met hulpvraag overgenomen word door een stel mensen die overtuigt zijn dat mijn website niet zo goed beveiligt is als het zou kunnen en trendig gaan lopen zijn met hoe goed en snel hun foto's van de site af kunnen trekken.

}:|
pi_103002528
Alsof printscreen niet zou werken :')

Watermark erop is het beste.

Ik kan eens een balletje opgooien bij mijn familie, reizen zal wss geen probleem zijn dan.
pi_103003671
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 10:40 schreef LolaLovesYou het volgende:
Leuk dat mijn topic met hulpvraag overgenomen word door een stel mensen die overtuigt zijn dat mijn website niet zo goed beveiligt is als het zou kunnen en trendig gaan lopen zijn met hoe goed en snel hun foto's van de site af kunnen trekken.

}:|
Jij begon erover. Dacht zeg het je ff, misschien dat het in IE niet kan, maar safari wel dus.

Verder succes met het lokaliseren van mensen die jou zoeken ^O^
pi_103008843
De beveiligingskwestie is duidelijk (en wellicht iets voor Lola om mee aan de slag te gaan), nu weer back on topic please. O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')