SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Stink-ui op 04-10-2011 09:34:37 (harde dt faal :')) ]Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.
Lintworm?quote:
MD-11quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:32 schreef PH-KCD het volgende:
Mijn username is de registratie van een vliegtuig van de KLM. En toevallig is dat ding een beest.
ik vind vliegtuignerds meestal sneu, maar jij bent wel stoer.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:32 schreef PH-KCD het volgende:
Mijn username is de registratie van een vliegtuig van de KLM. En toevallig is dat ding een beest.
Vis een optie?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:05 schreef Furdinand het volgende:
Meldt! Geef mij presentjes want ik ben een soort van jarig!
Waarom niet?quote:
Ik heb ze allebeiquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:08 schreef Crocodi1e het volgende:
Mensen die geen dierennaam hebben maar wel een dieren UI die hier posten
Madame_Paon, wat is dat precies voor beest dan?quote:
Paon is Frans voor pauw.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Madame_Paon, wat is dat precies voor beest dan?
spongebob is een wc spons die leven niet. En MENSEN MET ALLEEN EEN DIEREN UI MAAR GEEN DIERENNAAM MOETEN HIER NIET POSTEN FUUUUUUUquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:01 schreef -supergirl- het volgende:
ik wil hier gepost hebben omdat het dierendag is en dit een dierendagtopic is en ik dieren leuk vind en spongebob ook best een dier is dus ik heb een soortvan dieren UI en daarom mag ik best wel posten dan vind ik haha oke nu ga ik ermee ophouden doei he gr gr gr oooi
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |