SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Ga niet haten danquote:
nou is het wel genoeg hoor, haal je hand eens uit mijn broek.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:28 schreef Myraela het volgende:
Ik haat niet hoor, ik ga alleen niet mee aftellen, ik heb andere dingen te doen.
Helemaal niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:26 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ga niet haten dan
Dit topic komt vol met liefde
Oh sorry.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nou is het wel genoeg hoor, haal je hand eens uit mijn broek.
Hoe kon je.quote:
Als jij begint met haten wil ik best meedoen, ik ben nu toch chagrijnig.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Helemaal niet.
Vol met haat en frustratie komt dit topic!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maarmaarmaarmaar. Jou vind ik lief.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe kon je.![]()
En ik maar denken dat ik speciaal was.
Nog bijna 24 uur voordat ik in de trein zit...quote:
Pics van je bazenshirtje dan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:34 schreef Myraela het volgende:
Ik voel me vrolijk in mijn bazenshirtje vandaag.
We gaan nu de hele tijd hier irritant updatenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:35 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nog bijna 24 uur voordat ik in de trein zit...
Ik ben nu echt chagerijnig, ik moet tot 1615 naar school en heb van 1400-1530 vrij. Wat een onzin. Raad eens wie er niet naar Nederlands gaat...
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:37 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
We gaan nu de hele tijd hier irritant updaten
Mijn practicum faalt, dus ik ben nog niet eens begonnen
Ook goed, ik post wel wanneer ik naar het station kom ofzoquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:38 schreef Newbie114 het volgende:
[..]nog 24 uur en 23 minuten tot ik in de trein zit.
![]()
Irritant aftellen doe ik pas in de trein
Hij is vet!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:40 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Serieus, hoe kan je chagrijnig zijn in zo'n bazenshirt.
Ik hoop dat de trein internet heeftquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:40 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ook goed, ik post wel wanneer ik naar het station kom ofzo
Jij hebt heul geen roze haarquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:40 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Euhm! Het zit in de koopgoot, beneden, heb je zo'n zaak waar ze allemaal van die felle kleuren en grote prints hebben. Ik ben niet goed in namen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:41 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Hij is vet!![]()
Waar hem je hem gekocht?
Gelukkig weet ik precies wie dat isquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dacht je dat echt?
Dat is Audrey kitching.
Google weet alles, niet aan mij vragen want dan gooi ik voortaan elk topic vol met haar. Ik houd van haar stijl.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:44 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik precies wie dat is![]()
Tevens: 24h17m
Dan kom je om 13.32 aan toch?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:44 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik precies wie dat is![]()
Tevens: 24h17m
Zoiets. Vanaf 10:10 hoef ik niet meer naar school. Kan eigenlijk net zo goed niet gaan en zeggen dat ik de eerste 2 vrij hebquote:
Ik kan beginnen aan het practicum, dus ik ga denk ik ook maar stoppen met posten hier.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:50 schreef Myraela het volgende:
Ik ga naar school.
Tevens: 24:10
Zullen we der mee stoppen?
Succes.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:54 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik kan beginnen aan het practicum, dus ik ga denk ik ook maar stoppen met posten hier.
Jij ookquote:
Precies, ik klikte dit topic open en wilde hem alweer wegklikken omdat het blijkbaar speelkwartier was.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:15 schreef Maanvis het volgende:
altijd leuk als je hier om tips vraagt dat je dan gewoon overladen wordt met slowchat
Gewoon zeggen dat je der nog herkend van vroeger en een praatje daarover beginnen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:54 schreef Maanvis het volgende:
aah, gisteren kwam ik bij de tennisvereniging het meisje tegen op wie ik als eerste verliefd geworden was. ik was toen 14 en zij 15 (nu ben ik 30), ze zag me toen niet staan en nu weet ik niet of ze me nog herkende. Maar ze had wel nog steeds haar zelfde charmante manier van praten en doen (lastig uit te leggen) waar ik eerst verliefd op geworden was.
Hoe spreek je zo iemand aan? Doen alsof er niets aan de hand is of de kat meteen op het spek binden?
Gewoon aanspreken van hey ben jij nou....?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:54 schreef Maanvis het volgende:
aah, gisteren kwam ik bij de tennisvereniging het meisje tegen op wie ik als eerste verliefd geworden was. ik was toen 14 en zij 15 (nu ben ik 30), ze zag me toen niet staan en nu weet ik niet of ze me nog herkende. Maar ze had wel nog steeds haar zelfde charmante manier van praten en doen (lastig uit te leggen) waar ik eerst verliefd op geworden was.
Hoe spreek je zo iemand aan? Doen alsof er niets aan de hand is of de kat meteen op het spek binden?
Een praatje maken is niet het probleem, eerder dat ik haar vroeger leuk vond. En als ze dat weet hangt er gelijk zo'n geladen sfeer. Hoe ga ik daar dan mee om?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gewoon aanspreken van hey ben jij nou....?
En van uit daar klein praatje maken. Vragen wat ze allemaal doet enz
Maar ik acht de kans groot dat ze bezet is
Wacht, weet ze nu al dat je haar vroeger leuk vond? We zijn wel 15 jaar verder hè? Lijkt me dat je niet eerst staat te schutteren als een puber van 13 maar genoeg bij te praten hebt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Een praatje maken is niet het probleem, eerder dat ik haar vroeger leuk vond. En als ze dat weet hangt er gelijk zo'n geladen sfeer. Hoe ga ik daar dan mee om?
Pffff vermoeiend ben je zeg.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Een praatje maken is niet het probleem, eerder dat ik haar vroeger leuk vond. En als ze dat weet hangt er gelijk zo'n geladen sfeer. Hoe ga ik daar dan mee om?
ja dat klopt ook wel weerquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Pffff vermoeiend ben je zeg.
Hoe weet ze dat nou? Wat ben je van plan dan?
Hoi ben jij *naam*
Oh joh ik was vroeger smoor verliefd op je namelijk.
Je kan toch gewoon vragen hoe het is en wat ze vandaag de dag doet?
Gewoon simpel kort gesprekje
Dat is geen geladen sfeer, gewoon om lachen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:33 schreef Cassandra87 het volgende:
Heloef ik voorzie in mijn glazen bol een leuke meid die helemaal onder de indruk is van jouw indrukwekkende karakter en lichaam en zo voor je op haar knieen gaatMijn horoscoop was ook al niet zo denderend vandaag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maarmaarmaarmaar. Jou vind ik lief.
Wat zegt mijn horoscoop dan? Ben een leeuwquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn horoscoop was ook al niet zo denderend vandaag.
FUCKING DIE YOU WANKERquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:38 schreef Newbie114 het volgende:
[..]nog 24 uur en 23 minuten tot ik in de trein zit.
![]()
Irritant aftellen doe ik pas in de trein
Gewoon mee gaan praten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:54 schreef Maanvis het volgende:
http://www.goastro.nl/horoscoop-leeuw-4.jspquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat zegt mijn horoscoop dan? Ben een leeuw
Dat is precies dezelfde als die voor kreeft, zelfs de spelfouten zijn gelijkquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:03 schreef YoshiEscobar het volgende:
Hmm.. de horoscoop voor tweelingen:
Liefde en partnerschap:
Vandaag redt u het niet in uw eentje.
Probeer het zelfs niet, neem meteen de hulp van anderen aan.
alleen op die manier slaagt u erinuw voornemens uit te voeren.
He, die carrière stond bij boogschutter ook....quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:12 schreef YoshiEscobar het volgende:
Okee.. in dat geval hecht ik weer ietsje minder waarde aan de horoscoop
staat er bij carriere en bij gezondheid dan ook hetzelfde??
Alleen als u snel ingrijpt en veel onderhandelingstalent aan boord legt kunt u dreigende problemen op het werk nog onder controle krijgen. Met meer opmerkzaamheid kunnen problemen in de kiem gesmoord worden.
belangrijk is om een goede mix van rust en werkte te kunnen vinden, om niet het gevaar te lopen dat u zichzelf voorbijloopt. U moet veel drinken,maar geen alcohol.
Er stond alleen 'niet veel', de grens tussen veel of niet mag je zelf bepalenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:14 schreef YoshiEscobar het volgende:
Pff... als boogschutter mag je dan tenminste nog bier drinken
Haha ja, kreeft is precies hetzelfde. Wat een idiote horoscoopquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:12 schreef YoshiEscobar het volgende:
Okee.. in dat geval hecht ik weer ietsje minder waarde aan de horoscoop
staat er bij carriere en bij gezondheid dan ook hetzelfde??
Alleen als u snel ingrijpt en veel onderhandelingstalent aan boord legt kunt u dreigende problemen op het werk nog onder controle krijgen. Met meer opmerkzaamheid kunnen problemen in de kiem gesmoord worden.
belangrijk is om een goede mix van rust en werkte te kunnen vinden, om niet het gevaar te lopen dat u zichzelf voorbijloopt. U moet veel drinken,maar geen alcohol.
Mooi... kunnen we die slechte horoscopen meteen weer vergetenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:19 schreef palawan het volgende:
[..]
Haha ja, kreeft is precies hetzelfde. Wat een idiote horoscoop
Was leuk je gekend te hebbenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:31 schreef palawan het volgende:
Als ik de daghoroscoop doe op horoscoop.com krijg ik:
Door een technische storing is er geen daghoroscoop beschikbaar voor: kreeft op 2011-10-04.
Betekent dit dat vandaag mijn laatste dag is?
Volgens die horoscopen heb ik 55 partners gehad.quote:
Player, ik mot je niet meer.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Volgens die horoscopen heb ik 55 partners gehad.![]()
En dat is alleen dit jaar he.
De horoscopen liegen.quote:
Jij bent de enige vrouw die ik wil!quote:
Dat ik al die 55 vrouwen de deur heb gewezen en me gespaard heb voor jou.quote:
OH!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat ik al die 55 vrouwen de deur heb gewezen en me gespaard heb voor jou.
1 stem extraquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:27 schreef Cassandra87 het volgende:
hahahaha
Ik stem voor Myr en Heloef als koppel
Jeej.quote:
+1quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:27 schreef Cassandra87 het volgende:
hahahaha
Ik stem voor Myr en Heloef als koppel
Hij gunt het je wel, maar zonder de klefheid.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:47 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
+1
heloef, ik gun je wat je mij niet gunt, denk daaraan als je mijn klefheid nog eens afbrandt
Amen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:59 schreef kedge het volgende:
[..]
Hij gunt het je wel, maar zonder de klefheid.
Gelukkig heb ik vandaag geen voornemens.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:03 schreef YoshiEscobar het volgende:
Hmm.. de horoscoop voor tweelingen:
Liefde en partnerschap:
Vandaag redt u het niet in uw eentje.
Probeer het zelfs niet, neem meteen de hulp van anderen aan.
alleen op die manier slaagt u erinuw voornemens uit te voeren.
Kan je het niet tijdens de les installeren?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:34 schreef heloef het volgende:
Denk je een programma geinstalleerd te hebben.
Gaat het toch fout en kan je twee uur voor spek en bonen in de les gaan zitten.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:34 schreef heloef het volgende:
Denk je een programma geinstalleerd te hebben.
Gaat het toch fout en kan je twee uur voor spek en bonen in de les gaan zitten.
Nee hoor.quote:
Ja, maar het duurt nog 3 kwartier voordat ie gedownload is.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kan je het niet tijdens de les installeren?
Oh dacht jij en myraquote:
Ik en Myr willen graag de spanning er in houden.quote:
Welk programma is het?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:48 schreef heloef het volgende:
Ik kijk Skins terwijl dat takkeprogramma aan het downloaden is.
Cinema 4D.quote:
Duurt nog wel even dan zekerquote:
Nou hij is bijna klaar nu.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:53 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Duurt nog wel even dan zeker
Of ben je al lang bezig?
iedereen is of zwaar verveeld, op school of aan het werk gok ik...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:06 schreef heloef het volgende:
Wat een rust zeg, normaal is het is een stuk drukker rond deze tijd.
Ik probeer op te letten maar het lukt nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:06 schreef heloef het volgende:
Wat een rust zeg, normaal is het is een stuk drukker rond deze tijd.
Ik wacht nog steeds tot dat programma is geïnstalleerd.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:08 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik probeer op te letten maar het lukt niet
Wat voor werk doe jij dan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:29 schreef Cassandra87 het volgende:
Wij hebben al; 2 dagen systeem storing dus ik kan gwoon betaald fokken
hadden ze ook een tijd gezegd waartussen ze zouden bellen???quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:41 schreef heloef het volgende:
Facebook berichtje op mijn telefoon.
Kreeg een fucking hartverzakking.
Wachten op een telefoontje is niet tof.
Ja, na 3 uur.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:42 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
hadden ze ook een tijd gezegd waartussen ze zouden bellen???
ik dacht dat je wachtte op een telefoontje van de dixon oid? Dat is toch niet zo spannend, of heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:41 schreef heloef het volgende:
Facebook berichtje op mijn telefoon.
Kreeg een fucking hartverzakking.
Wachten op een telefoontje is niet tof.
Ja ik wacht daarop.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:46 schreef palawan het volgende:
[..]
ik dacht dat je wachtte op een telefoontje van de dixon oid? Dat is toch niet zo spannend, of heb ik iets gemist?
Ironisch. Klagen over niet in de smaak vallen bij vrouwen en afgewezen worden, maar vervolgens zelf vertikken de afwijzingsbrieven voor sollicitaties te versturenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:53 schreef kedge het volgende:
Als de selectie bij de dixons net zoals in het bedrijf hier gaat, dan hoor je helemaal niks. Of je móet de baan gekregen hebbenik moet ook nog steeds afwijzingsbrieven versturen van de selectie van 4 weken geleden *schaam*
Huh ?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ironisch. Klagen over niet in de smaak vallen bij vrouwen en afgewezen worden, maar vervolgens zelf vertikken de afwijzingsbrieven voor sollicitaties te versturen
Positief zelfbeeld heb je heloefquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:40 schreef heloef het volgende:
Okee jongens ik kan ook een mooie blonde vriendin krijgen.
Er zit hier een mooi blond meisje hand in hand met een spuuglelijke Marokkaan met een beugel, met een stijlloos petje en zo'n hipster riem.
Ik wil huilen en lachen tegelijk.
Als er iemand gek genoeg is om op die vent te vallen moet er vast ook wel iemand gestoord genoeg zijn om op mij te vallen.
Mijn dag is gemaakt. Amen.
Powernap?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:55 schreef Myraela het volgende:
Fuuuuu, toen viel ik in slaap en werd ik 3 uur later wakker.
Ik ben een middenklassertje.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:50 schreef Godshand het volgende:
[..]
Positief zelfbeeld heb je heloef
En aan een lui oog kan je wat doen btw
De geladen sfeer ontladenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Freindzone.. IT"S A TRAP!quote:
Ik heb het wel aan mezelf te danken.quote:
Paiq is gewoon niet handig joh, die standaard gesprekjes, nah. Dan een een standaard profielendating waarbij je over een profiel kan praten nog boeiender.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:26 schreef kree het volgende:
Zucht, wordt een beetje moe van Paiq, probeer ik leuk te doen.
En wat over mezelf te vertellen en als je vraagt of zij ook eens wat over haar wil vertellen.
Geen antwoord.....
En ze kunnen je foto niet eens zien, vraag me toch af waardoor dat komt.
Echt? Zonde, want dat ben je volgens mij normaal toch niet echt?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het wel aan mezelf te danken.
Ik was veel te timide.
Nee niet echt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt? Zonde, want dat ben je volgens mij normaal toch niet echt?
Ik moet ook een bijbaantje zoeken, ik heb der echt geen zin in.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee niet echt.
Nu maar op zoek naar een kutbaan dan.
Ja ik denk het, maar gesprek kan ik het niet echt noemen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Paiq is gewoon niet handig joh, die standaard gesprekjes, nah. Dan een een standaard profielendating waarbij je over een profiel kan praten nog boeiender.
Ik nu ook niet meer.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet ook een bijbaantje zoeken, ik heb der echt geen zin in.
Balen dat je het niet geworden bent heloefquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee niet echt.
Nu maar op zoek naar een kutbaan dan.
En jou baan is?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:34 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Balen dat je het niet geworden bent heloef![]()
Volgende keer beter, het lukt vanzelf een keer.
Maar troost je met te weten dat er weinig baantjes kutter zijn dan de mijne.
Dan hebben ze der gewoon geen zin in, geen tijd aan verspillen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:32 schreef kree het volgende:
[..]
Ja ik denk het, maar gesprek kan ik het niet echt noemen.
Ook omdat het asynchroon gaat.
Maar ik snap niet dat ze niet gewoon terug reageren met een vraag naar mij ofzo.
In plaats van alleen antwoord te geven.
Wat zijn nog meer aanraders qua dating sites?
Weet iemand dat?
Ik ben hulpkracht in een snackbar waarvan de chinese eigenaren bijna nooit nederlands spreken, en ze beulen me elk weekend helemaal afquote:
Ja ik weet het niet, ze reageerde nog wel open op het eerste berichtje wat ik stuurde.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan hebben ze der gewoon geen zin in, geen tijd aan verspillen.
Of ze zijn moe van de zovele berichten die ze al hebben gehad.
Ben wel benieuwd wat je stuurt, ik weet niet waar ik precies wel op reageer en wanneer ik ze weer wegklik, maar de meeste worden gewoon weggeklikt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:38 schreef kree het volgende:
[..]
Ja ik weet het niet, ze reageerde nog wel open op het eerste berichtje wat ik stuurde.
Had iets gevraagd van waarom zit je op die site, (bleek een tip van een collega te zijn)
Of misschien zet ik het dan zo neer dat ze gelijk erop afknappen ofzo. raar hoor.
Misschien moet ik hier eens neerzetten wat ik stuurde.
Of nog even afwachten ze stuurde het gister maar ik zie dat ze vandaag wel online was geweest dus ze moet het hebben gelezen.
Nou ok dan maar weer.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat je stuurt, ik weet niet waar ik precies wel op reageer en wanneer ik ze weer wegklik, maar de meeste worden gewoon weggeklikt.
Zelfverzekerder overkomen. Als je in je 2de bericht al begint dat je je oud voelt en later dat het irl ook allemaal niet makkelijk loopt, dan kom je niet goed over.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:42 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ok dan maar weer.
Komt een nieuw contact erbij op paiq dus ik denk, even een berichtje sturen.
"Hooi, ik hoor hier een nieuwe match, vertel hoe kom jij zo op deze site?"
Reactie terug:
"Hallo alles goed? Idd een nieuwe match, ik ben benieuwd.
Ik hoorde van deze site via een collega en was nieuwsgierig en jij?"
van mij:
"
Nouja ik voelde me oud en dacht laat ik het eens proberen.
Ik kreeg 2 contacten na het aanmelden, beetje lopen chatten maar het liep allemaal dood.
Weet het ook niet of dit wat is voor mij maar ik dacht laat ik het maar proberen.
Kan nooit kwaad lijkt me.
Hoe gaat het met jou?
Ook maar eens aan het kijken omdat je niet de "ware" kunt vinden?"
Bericht terug:
"Haha de ware nou denk niet dat die kans heel groot is op internet maar je weet het nooit....
Met mij gaat het prima met jou?
Nog wat leuks gedaan het weekend, van de zon kunnen genieten?
Vandaag weer gewerkt of lekekr vrij? Wat doe je voor werk?"
Van mij:
"Ja dat is het rare met dat internet, ik denk opzich ook niet echt dat de kansen heel groot zijn via zo'n site. (maar ze worden in het echte leven ook steeds kleiner, althans zo lijkt het voor mij, weet niet wat jij daarvan vindt?)
Hoewel ik toch wel van een aantal hoor dat ze iemand gevonden hebben via internet.
Dus nouja proberen is altijd goed en heel veel tijd kost het ook niet.
Van het weekend was een beetje een hang weekend voor mij.
Ben ook niet echt het type van elke week in de kroeg hangen of althans niet meer, de meeste vrienden/maten zijn al stelletjes inmiddels en die hebben er ook niet echt veel zin meer in.
Hoewel een leuk avondje uit vindt ik nog steeds hartstikke gezellig.
Was vrij vandaag maar ik doe ook nog een studie (lekker uitgelopen maar daar zijn meerdere omstandigheden door)
Verder parttime werk in de Metaal/Elektro.
Maar vertel is wat over jou?"
Einde vooralsnog, of ze moet er nog over denken, doe ik nu wat fout??
Ik weet het niet, het moet ook niet nep worden natuurlijk. Maar je moet er rekening mee houden dat vrouwen meestal wat meer aanspraak hebben en daar moet je tussenuit springen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:46 schreef kree het volgende:
Ja maar dat is dan ook het enige, denk dat ik het verder wel aardig open getypt heb.
En ik zei dat met de gedachte dat zij waarschijnlijk ook op die leeftijd wel eens iemand wil vinden.
Niet goed verwoord denk
En hoe moet ik dan zelfverzekerder over komen volgens jou?
Ja dus dan zijn we er nog niet uit.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet het niet, het moet ook niet nep worden natuurlijk. Maar je moet er rekening mee houden dat vrouwen meestal wat meer aanspraak hebben en daar moet je tussenuit springen.
Ja weet niet hoe het precies zit met die oneliners?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:52 schreef ook_gek het volgende:
Effe over paiq
Je kan beginnen met standaard onliners. Die moet je direct achter wegen laten en zelf een spontane gekke vraag bedenken. Dat trekt haar intresse, jij valt op tussen de andere onliners.
Heb van de week eens zelf zitten kijken. Leuke site maar ik heb het niet nodig.
Ik doelde meer op me zelf dat ik geen paiq nodig heb.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:55 schreef kree het volgende:
[..]
Ja weet niet hoe het precies zit met die oneliners?
Denk ook niet dat ik het nodig heb, maar het is een optie en om even een berichtje te sturen kost me niet veel tijd of moeite.
Maar die werkte dus niet?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik doelde meer op me zelf dat ik geen paiq nodig heb.
Ik heb er heel even mee zitten kutten en voor ik het wist had ik een leuk gesprekje. Maar ze was zo uhm niet mijn typ!
Die openings zin heb ik weg geklikt en zelf een openingszin gemaakt.
1 daar van was
Hey volgens paiq zal ik een klik met je moeten hebben op basis van een hele vragenlijst. Ik ben benieuwd!
Nee omdat die vrouwen zo zelf geen initiatief nemen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:02 schreef Myraela het volgende:
Toen ik daar 2 jaar terug ofzo zat, waren de helft FOK!kers en de rest kwam niet verder dan een gesprek over hoe het ging en wat voor opleiding ze deden. Bij de meeste kwam ik niet eens tot de foto.
Ik heb mijn sollicitatie verneukt.quote:
Een gesprek bestaat niet uit constante vragen. Zodra het een gesprek is alsin "a stelt een vraag" "b beantwoord vraag en stelt nieuwe vraag" "a beantwoord vraag en stelt een nieuwe vraag" doe je iets fout.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:03 schreef kree het volgende:
[..]
Nee omdat die vrouwen zo zelf geen initiatief nemen.
Als ze nou ook eens wat terug vragen...
Daarom loopt het dan dood denk, nouja hou het nog wel even aan, eens zien of er nog wat van komt.
Winkel assistent bij de Dixons.quote:
Klopt maar dat is makkelijker als je beide online ben.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een gesprek bestaat niet uit constante vragen. Zodra het een gesprek is alsin "a stelt een vraag" "b beantwoord vraag en stelt nieuwe vraag" "a beantwoord vraag en stelt een nieuwe vraag" doe je iets fout.
Helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een gesprek bestaat niet uit constante vragen. Zodra het een gesprek is alsin "a stelt een vraag" "b beantwoord vraag en stelt nieuwe vraag" "a beantwoord vraag en stelt een nieuwe vraag" doe je iets fout.
Jammer. Misschien nog eens proberen en uitleggen waarom je zo (nerveus) was. Anders better luck next time.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Winkel assistent bij de Dixons.
Ben normaal nogal luid en open.
Maar wist op mijn sollicitatie precies over te komen als een stille autist.
Ach ja ik verneuk toch alles dit past prima in het rijtje.
Ik was niet nerveus.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:12 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Jammer. Misschien nog eens proberen en uitleggen waarom je zo (nerveus) was. Anders better luck next time.
Das wel jammer dan..quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was niet nerveus.
Gewoon te stil en niet van "ik moet en zal die baan hebben"
Wat me opvalt aan je gesprekje is dat je een beetje wanhopig overkomt. Dat komt doordat je al vrij snel over "de ware" begint en dat de kansen in het echte leven steeds kleiner worden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:46 schreef kree het volgende:
Ja maar dat is dan ook het enige, denk dat ik het verder wel aardig open getypt heb.
En ik zei dat met de gedachte dat zij waarschijnlijk ook op die leeftijd wel eens iemand wil vinden.
Niet goed verwoord denk
En hoe moet ik dan zelfverzekerder over komen volgens jou?
Dat kan ook nog. Jammer. Nog een plan b?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was niet nerveus.
Gewoon te stil en niet van "ik moet en zal die baan hebben"
Wat is paiq?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:28 schreef Myraela het volgende:
Laat ik eens een speeddate op dat paiq doen.
Saturn en de AH.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:30 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dat kan ook nog. Jammer. Nog een plan b?
Hopen dat dat beter gaat.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Saturn en de AH.
Anders kan in de zomer van 2012 weer de hele dag thuis gaan zitten.
Jij ook?quote:
Ik kende het nog van een topic vroeger in ONZ, maar nu net een account aangemaakt maar word nu al gek.quote:
En waarom Paiq als je de geweldige ik al hebt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kende het nog van een topic vroeger in ONZ, maar nu net een account aangemaakt maar word nu al gek.
Zo'n gast die als een 15 jarige typt "Gaat lekkerrrrrrrr", geen hoofdletters typt en timmerman is. Dat paiq is niets voor mij.
Ach ik heb ooit gesolliciteerd op een helpdesk en daar werd ik ook niet aangenomen omdat ik niet sociaal genoeg was.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:09 schreef heloef het volgende:
Winkel assistent bij de Dixons.
Ben normaal nogal luid en open.
Maar wist op mijn sollicitatie precies over te komen als een stille autist.
Ach ja ik verneuk toch alles dit past prima in het rijtje.
In ieder geval niet meteen naar Wie ben je? Wat doe je? Wat zijn je hobby's? grijpen. Dit is ontzettend saai om met vreemden te bespreken en kun je beter bewaren voor wat later als je elkaar al interessant vindt. Probeer gewoon een gesprekje te starten over wat er op dat moment in je opkomt en probeer het met wat humor te brengen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:53 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dus dan zijn we er nog niet uit.
Ik typ gewoon wat ik denk meestal.
Het lijkt me ook niet zinvol om fantasie verhalen neer te gaan zetten want dan breekt dat later op als je elkaar ontmoet.
Hoe kan ik zorgen dat ik er tussen uit spring?
Serieus, toen je zei dat je jezelf te dik vond had ik me iemand voorgesteld die op zijn minst twee keer zo groot was; dik ben je echt absoluut nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:40 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, maar wat is nou een spontane gekke vraag? Ik doe dat PaiQ al een paar jaar een beetje; en ik heb er al maanden over zitten denken wat voor openingsvraag ik zou nemen. Ik wilde niet iets nemen wat op internet te vinden zou zijn, maar ik ben niet creatief genoeg om iets leuks te bedenken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:52 schreef ook_gek het volgende:
Effe over paiq
Je kan beginnen met standaard onliners. Die moet je direct achter wegen laten en zelf een spontane gekke vraag bedenken. Dat trekt haar intresse, jij valt op tussen de andere onliners.
Echt? Dan doe ik dat al jaren verkeerd; want dat is echt de manier waarop ik gesprekken met iemand die ik niet ken benader. Als je elkaar kent dan is het vaak makkelijker om een gesprek weer op te pakken door iets te vertellen waar je van weet dat je er beiden interesse in hebt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Goh, jammer van dat slotje.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:39 schreef Edarrawen het volgende:
Het officiële Newbie en Eda woensdagdatetopic
Enige poster: smegmanus.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:39 schreef Edarrawen het volgende:
Je bent een jaar ouder.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:39 schreef Edarrawen het volgende:
Ja ja..quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kende het nog van een topic vroeger in ONZ, maar nu net een account aangemaakt maar word nu al gek.
Zo'n gast die als een 15 jarige typt "Gaat lekkerrrrrrrr", geen hoofdletters typt en timmerman is. Dat paiq is niets voor mij.
Shit man, stomme smegmanusquote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:39 schreef Edarrawen het volgende:
Dat kan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:42 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Jij kunt het toch weer ont-slotten?
Alsof mijn Myr dat zou doen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:42 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Jij kunt het toch weer ont-slotten?
Ik hoop ECHT dat jullie niet van elkaar af kunnen blijven morgen want andersquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:39 schreef Edarrawen het volgende:
Een topic van jou en Myr werd niet gesloten, dat weet ik zekerquote:
Natuurlijk niet, maar als ik zelf een date heb zal ik wel een topic openen en daar de hele tijd lopen SC'en. Abuse the powers. Haters gonna hate.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:44 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Maar je doet het niet. Of heb ik het daar mis ()?
Benzin gooi het er eens uit jongen!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:40 schreef benzin het volgende:
[..]
alleen ik probeer nu al 10 minuten de juiste woorden ervoor te vinden om die frustratie uit te drukken met de tact die ik eigenlijk bedoel.
Dit gaat sowieso een epiche verhaal worden. Op welke manier dan ook.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:45 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik hoop ECHT dat jullie niet van elkaar af kunnen blijven morgen want anders
epiche.. Ik moest denken aan pistachequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dit gaat sowieso een epiche verhaal worden. Op welke manier dan ook.
Dit idd, wel genoeg geslowchat, zeker als er wel problemen zijn.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:46 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Benzin gooi het er eens uit jongen!
Wat weer met een sloot aan slowchat breed uitgemeten gaat worden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dit gaat sowieso een epiche verhaal worden. Op welke manier dan ook.
moet episch zijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:46 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
epiche.. Ik moest denken aan pistache
Volgens mij durfde/wilde edda dat niet, maar t zou wel tof voor ze zijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat weer met een sloot aan slowchat breed uitgemeten gaat worden.
'hihi, we hebben net geneukt'.
'hihi, hij kan zelfs anaal'.
Ik denk dat ze samen hentai gaan kijken en daarna over door gaan lullen...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
moet episch zijnMaar pistache is ook lekker ja
Man, je komt heel gefrustreerd en teleurgesteld over, alsof je een bang konijntje bent die elk moment overreden kan worden door de monstertruck des levens.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:42 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ok dan maar weer.
Komt een nieuw contact erbij op paiq dus ik denk, even een berichtje sturen.
"Hooi, ik hoor hier een nieuwe match, vertel hoe kom jij zo op deze site?"
Reactie terug:
"Hallo alles goed? Idd een nieuwe match, ik ben benieuwd.
Ik hoorde van deze site via een collega en was nieuwsgierig en jij?"
van mij:
"
Nouja ik voelde me oud en dacht laat ik het eens proberen.
Ik kreeg 2 contacten na het aanmelden, beetje lopen chatten maar het liep allemaal dood.
Weet het ook niet of dit wat is voor mij maar ik dacht laat ik het maar proberen.
Kan nooit kwaad lijkt me.
Hoe gaat het met jou?
Ook maar eens aan het kijken omdat je niet de "ware" kunt vinden?"
Bericht terug:
"Haha de ware nou denk niet dat die kans heel groot is op internet maar je weet het nooit....
Met mij gaat het prima met jou?
Nog wat leuks gedaan het weekend, van de zon kunnen genieten?
Vandaag weer gewerkt of lekekr vrij? Wat doe je voor werk?"
Van mij:
"Ja dat is het rare met dat internet, ik denk opzich ook niet echt dat de kansen heel groot zijn via zo'n site. (maar ze worden in het echte leven ook steeds kleiner, althans zo lijkt het voor mij, weet niet wat jij daarvan vindt?)
Hoewel ik toch wel van een aantal hoor dat ze iemand gevonden hebben via internet.
Dus nouja proberen is altijd goed en heel veel tijd kost het ook niet.
Van het weekend was een beetje een hang weekend voor mij.
Ben ook niet echt het type van elke week in de kroeg hangen of althans niet meer, de meeste vrienden/maten zijn al stelletjes inmiddels en die hebben er ook niet echt veel zin meer in.
Hoewel een leuk avondje uit vindt ik nog steeds hartstikke gezellig.
Was vrij vandaag maar ik doe ook nog een studie (lekker uitgelopen maar daar zijn meerdere omstandigheden door)
Verder parttime werk in de Metaal/Elektro.
Maar vertel is wat over jou?"
Einde vooralsnog, of ze moet er nog over denken, doe ik nu wat fout??
Ja of t wordt niets en ze gaan voor de milkshake nog naar huisquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik denk dat ze samen hentai gaan kijken en daarna over door gaan lullen...
Mja, daarom ben ik niet zo van de random chats, ik praat liever met mensen die ik al wat langer ken ergens tegenkom en dan over het moment kan praten of zelfs hier op FOK! al een poosje zie posten en dan echt iets te bespreken heb.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:40 schreef benzin het volgende:
Echt? Dan doe ik dat al jaren verkeerd; want dat is echt de manier waarop ik gesprekken met iemand die ik niet ken benader. Als je elkaar kent dan is het vaak makkelijker om een gesprek weer op te pakken door iets te vertellen waar je van weet dat je er beiden interesse in hebt.
Wat is een goed gesprek dan wel?
Good for them inderdaad, maar ik hoef in deze reeks niet van elke brainfart op de hoogte gesteld te worden. Neem dan gewoon Twitter of ga SC'en in een echte slowchat.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:48 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Volgens mij durfde/wilde edda dat niet, maar t zou wel tof voor ze zijn
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:41 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Enige poster: smegmanus.
Slotje voor ik kon reageren
Wat is het toch een volwassen jongen, die smegmanus, dat zie je al aan zijn username.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:39 schreef smegmanus het volgende:
Rot een eind op met je puberale meuk.
Niemand geeft een neuk.
Koop een moederneukende wekker ofzo!
Aan een onderdanig iemand heb je ook niks iddquote:
Ik ben wel dominant natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:51 schreef kedge het volgende:
[..]
Aan een onderdanig iemand heb je ook niks iddOf je moet een slaafje willen hebben.
Je zou verbaasd zijn als je hem ontmoet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:51 schreef minibeer het volgende:
[..]
[..]
Wat is het toch een volwassen jongen, die smegmanus, dat zie je al aan zijn username.
Dominante vrouwen zijn juist uitdagendquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben wel dominant natuurlijk.![]()
Niet echt eigenlijk.
Lijkt me juist wel tof voor later, is het een soort van gejournaliseerdquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:50 schreef debeterebob het volgende:
Het laatste wat ik zou willen is dat hier alles over mijn relatie wordt besproken, inclusief de seksverhalen
Vrouwen die onderdanig zijn zijn wel gewild bij vrijgezelle mannen van rond de 50, Sla je slag, zou ik zeggenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet echt eigenlijk.
Ik ben ook ontzettend oordelendquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, daarom ben ik niet zo van de random chats, ik praat liever met mensen die ik al wat langer ken ergens tegenkom en dan over het moment kan praten of zelfs hier op FOK! al een poosje zie posten en dan echt iets te bespreken heb.
Anders werk je telkens hetzelfde riedeltje af, het kan werken hoor, maar de meeste mensen zijn dan al snel verveeld.
En ik ben zo'n typje die mensen enorm snel wegklikt.
"Oh te jong"
"Oh te laag opgeleid"
"Oh geen hoofdletters"
Terwijl ik schijt heb aan die oordelen als ik al meer van menen weet.
En gooi je frustratie er maar uit hoor.
Ik kan toch niet boos op jou worden?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
En gooi je frustratie er maar uit hoor.
Nee dankje.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Vrouwen die onderdanig zijn zijn wel gewild bij vrijgezelle mannen van rond de 50, Sla je slag, zou ik zeggen
Wij openen dan ook geen topics he.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:45 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Een topic van jou en Myr werd niet gesloten, dat weet ik zeker
Godverdomme vuile kankerhoer! Hoe haal je het in je hoofd om het huis zo grondig te stofzuigen!? Dankjewel!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik kan toch niet boos op jou worden?![]()
Besides, het zou me niet echt geloofwaardiger maken als ik positieve dingen op een boze manier zeg
Please. Hoge verwachtingen vallen 9 van de 10 keer alleen maar tegen. Leuk voor laterquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:53 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Lijkt me juist wel tof voor later, is het een soort van gejournaliseerd
Ik snap dat wel hoor, ik heb dat soms ook bij mensen. Maar nouja, laat ik niet gaan maar'en want dan maak ik het alleen maar erger.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik kan toch niet boos op jou worden?![]()
Besides, het zou me niet echt geloofwaardiger maken als ik positieve dingen op een boze manier zeg
Hey zo begroette mijn vent mij ook!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Godverdomme vuile kankerhoer! Hoe haal je het in je hoofd om het huis zo grondig te stofzuigen!? Dankjewel!
Niet?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet echt eigenlijk.
Als er dezelfde mensen posten als in de KLB, dan zeg ik: Wees blij, dat hij de enigste poster is.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:41 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Enige poster: smegmanus.
Slotje voor ik kon reageren
Je weet dat ik je dankzij jouw informatie op dit forum op een willekeurige dag op kan zoeken en speciaal voor je op een filtje zetten ''furryporn''; het is maar wat je wilt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:53 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Godverdomme vuile kankerhoer! Hoe haal je het in je hoofd om het huis zo grondig te stofzuigen!? Dankjewel!
Na een paar jaar kun je er waarschijnlijk ontzettend om lachen, vooral als het geen succes wordtquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:55 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Please. Hoge verwachtingen vallen 9 van de 10 keer alleen maar tegen. Leuk voor later
De juiste personen kan ik wel domineren hoor, bij andere zou ik het niet eens durven te proberen.quote:
Open een tumblr.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:53 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik zou me doodschamen maar ok dat ben ikquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:56 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Na een paar jaar kun je er waarschijnlijk ontzettend om lachen, vooral als het geen succes wordt
Namens de Heloef Crewquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Open een tumblr.
Maak een facebook account
Of Twitter.
Laat FOK! er buiten.
Alvast bedankt.
Ik heb wel lompere dingen meegemaakt hoor.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:56 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je weet dat ik je dankzij jouw informatie op dit forum op een willekeurige dag op kan zoeken en speciaal voor je op een filtje zetten ''furryporn''; het is maar wat je wilt.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Man, je komt heel gefrustreerd en teleurgesteld over, alsof je een bang konijntje bent die elk moment overreden kan worden door de monstertruck des levens.
Namens alle users in dit topic.quote:
Ik heb enorm veel DM's, welke?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:57 schreef debeterebob het volgende:
Myr zou ik nog antwoord op een oude dm mogen hebben?
Oeh.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
De juiste personen kan ik wel domineren hoor, bij andere zou ik het niet eens durven te proberen.
Ik dominant.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:58 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb trouwens het idee dat veel van de mannen die zeggen niemand te kunnen krijgen ook niet de meest dominante types zijn. Klopt dat een beetje?
Je hoeft ook niet dominant te zijn, maar wel aanwezig.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:58 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb trouwens het idee dat veel van de mannen die zeggen niemand te kunnen krijgen ook niet de meest dominante types zijn. Klopt dat een beetje?
klopt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:58 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben weer de uitzondering op de regel zie ik?quote:
Ik ben te aanwezig.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:00 schreef kedge het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet dominant te zijn, maar wel aanwezig.
Neequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgens mij weet ik al, maar ik dacht dat ik daar met een PM op had gereageerd? Niet?
Waarom?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:02 schreef tijnbrein het volgende:
Willen jullie vandaag extra lief voor mij zijn?
Ik ben jarig vandaagquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom?
Ik heb ook geen leuke dag anders.
Dank jequote:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben jarig vandaagik werd door al mijn collega's gefeliciteerd en kreeg een bot.
Gefeliciteerd danquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben jarig vandaagik werd door al mijn collega's gefeliciteerd en kreeg een bot.
Oh dan wel natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ging het net zo als in die Cup-a-soup-reclame?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
quote:
Dank je damesquote:
Dames?quote:
Welke?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:05 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ging het net zo als in die Cup-a-soup-reclame?
(grapje)
Gefeli ouwe
Verkeerde gequote ik bedoelde Edwarquote:
Volgens mijn instructeur is 1 uur te weinig als je "echt" goed wilt sportenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:07 schreef mrk.n het volgende:
Ik heb net één uur gesport en ga nu naar mijn vriendin. Ik houd het wakker blijven aardig vol, voor nu.
Jammer, Heloef, andere winkel zoeken dan maar.
Sorry lieverd ik bedoelde je aanstaande wederhelftquote:
Ze plakken nu al zo dat je t verschil niet zietquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sorry lieverd ik bedoelde je aanstaande wederhelft
in mijn geval wel iddquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:58 schreef Mystikvm het volgende:
Volgens de mijne ookquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:09 schreef kedge het volgende:
[..]
Volgens mijn instructeur is 1 uur te weinig als je "echt" goed wilt sporten
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:12 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ze plakken nu al zo dat je t verschil niet ziet
Nu staat er wel veel druk op zequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:48 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Volgens mij durfde/wilde edda dat niet, maar t zou wel tof voor ze zijn
Misschien wil je instructeur gewoon geld verdienenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:09 schreef kedge het volgende:
[..]
Volgens mijn instructeur is 1 uur te weinig als je "echt" goed wilt sporten
Newwar Edby114quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:12 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ze plakken nu al zo dat je t verschil niet ziet
Seks schijnt te helpen. Heloef? Je moet aan de bak jongenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:24 schreef Myraela het volgende:
Hallo, wil iemand mijn hoofdpijn weghalen, dankuwel.
Nee, bij hoofdpijn is het andersom.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Seks schijnt te helpen. Heloef? Je moet aan de bak jongen
De hoofdpijn wordt erger?quote:
Nee is andersom het helpt juist wel er tegen.quote:
No problemo.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Seks schijnt te helpen. Heloef? Je moet aan de bak jongen
Je kent met toch schat.quote:
Geen idee wat jij nu denkt te zien. Dus vertelquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb iets gemist? Of neem ik dingen te letterlijk nu?
Ahh...niet jokken tijn ;Dquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee wat jij nu denkt te zien. Dus vertel
Ik weet niet wat jij denk te missen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb iets gemist? Of neem ik dingen te letterlijk nu?
Ik lieg nooitquote:
Nou, ik kan me dus ECHT niet voorstellen dat je niet weet wat ik bedoel. Lees maar wat er boven die reactie stondquote:
Ik snap het ook nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, ik kan me dus ECHT niet voorstellen dat je niet weet wat ik bedoel. Lees maar wat er boven die reactie stond
Negeer me dan ook niet he.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, ik kan me dus ECHT niet voorstellen dat je niet weet wat ik bedoel. Lees maar wat er boven die reactie stond
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad niet het idee dat ik heel erg dominant ben, maar weet niet of dat iets te maken heeft met het kunnen krijgen van een vrouw. Het lijkt me dat er vrouwen zijn die van dominante jongens houden; en vrouwen die dat niet doenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:58 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb je helemaal niet genegeerd. Ik zal het wel eventjes uittypen dan zodat iedereen het snapt *zucht*quote:
Ik vroeg wat jij denkt te missen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb je helemaal niet genegeerd. Ik zal het wel eventjes uittypen dan zodat iedereen het snapt *zucht*
Sorry maar ik snap dus niet wat jij bedoeld.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
We hebben het wel voor elkaar.quote:
Ik geloof dat ik snap wat magnetronkoffie bedoeldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |