SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Ga niet haten danquote:
nou is het wel genoeg hoor, haal je hand eens uit mijn broek.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:28 schreef Myraela het volgende:
Ik haat niet hoor, ik ga alleen niet mee aftellen, ik heb andere dingen te doen.
Helemaal niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:26 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ga niet haten dan
Dit topic komt vol met liefde
Oh sorry.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nou is het wel genoeg hoor, haal je hand eens uit mijn broek.
Hoe kon je.quote:
Als jij begint met haten wil ik best meedoen, ik ben nu toch chagrijnig.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Helemaal niet.
Vol met haat en frustratie komt dit topic!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maarmaarmaarmaar. Jou vind ik lief.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe kon je.![]()
En ik maar denken dat ik speciaal was.
Nog bijna 24 uur voordat ik in de trein zit...quote:
Pics van je bazenshirtje dan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:34 schreef Myraela het volgende:
Ik voel me vrolijk in mijn bazenshirtje vandaag.
We gaan nu de hele tijd hier irritant updatenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:35 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nog bijna 24 uur voordat ik in de trein zit...
Ik ben nu echt chagerijnig, ik moet tot 1615 naar school en heb van 1400-1530 vrij. Wat een onzin. Raad eens wie er niet naar Nederlands gaat...
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:37 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
We gaan nu de hele tijd hier irritant updaten
Mijn practicum faalt, dus ik ben nog niet eens begonnen
Ook goed, ik post wel wanneer ik naar het station kom ofzoquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:38 schreef Newbie114 het volgende:
[..]nog 24 uur en 23 minuten tot ik in de trein zit.
![]()
Irritant aftellen doe ik pas in de trein
Hij is vet!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:40 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Serieus, hoe kan je chagrijnig zijn in zo'n bazenshirt.
Ik hoop dat de trein internet heeftquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:40 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ook goed, ik post wel wanneer ik naar het station kom ofzo
Jij hebt heul geen roze haarquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:40 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Serieus, hoe kan je chagrijnig zijn in zo'n bazenshirt.
Euhm! Het zit in de koopgoot, beneden, heb je zo'n zaak waar ze allemaal van die felle kleuren en grote prints hebben. Ik ben niet goed in namen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:41 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Hij is vet!![]()
Waar hem je hem gekocht?
Gelukkig weet ik precies wie dat isquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dacht je dat echt?
Dat is Audrey kitching.
Google weet alles, niet aan mij vragen want dan gooi ik voortaan elk topic vol met haar. Ik houd van haar stijl.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:44 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik precies wie dat is![]()
Tevens: 24h17m
Dan kom je om 13.32 aan toch?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:44 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik precies wie dat is![]()
Tevens: 24h17m
Zoiets. Vanaf 10:10 hoef ik niet meer naar school. Kan eigenlijk net zo goed niet gaan en zeggen dat ik de eerste 2 vrij hebquote:
Ik kan beginnen aan het practicum, dus ik ga denk ik ook maar stoppen met posten hier.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:50 schreef Myraela het volgende:
Ik ga naar school.
Tevens: 24:10
Zullen we der mee stoppen?
Succes.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:54 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik kan beginnen aan het practicum, dus ik ga denk ik ook maar stoppen met posten hier.
Jij ookquote:
Precies, ik klikte dit topic open en wilde hem alweer wegklikken omdat het blijkbaar speelkwartier was.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:15 schreef Maanvis het volgende:
altijd leuk als je hier om tips vraagt dat je dan gewoon overladen wordt met slowchat
Gewoon zeggen dat je der nog herkend van vroeger en een praatje daarover beginnen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:54 schreef Maanvis het volgende:
aah, gisteren kwam ik bij de tennisvereniging het meisje tegen op wie ik als eerste verliefd geworden was. ik was toen 14 en zij 15 (nu ben ik 30), ze zag me toen niet staan en nu weet ik niet of ze me nog herkende. Maar ze had wel nog steeds haar zelfde charmante manier van praten en doen (lastig uit te leggen) waar ik eerst verliefd op geworden was.
Hoe spreek je zo iemand aan? Doen alsof er niets aan de hand is of de kat meteen op het spek binden?
Gewoon aanspreken van hey ben jij nou....?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:54 schreef Maanvis het volgende:
aah, gisteren kwam ik bij de tennisvereniging het meisje tegen op wie ik als eerste verliefd geworden was. ik was toen 14 en zij 15 (nu ben ik 30), ze zag me toen niet staan en nu weet ik niet of ze me nog herkende. Maar ze had wel nog steeds haar zelfde charmante manier van praten en doen (lastig uit te leggen) waar ik eerst verliefd op geworden was.
Hoe spreek je zo iemand aan? Doen alsof er niets aan de hand is of de kat meteen op het spek binden?
Een praatje maken is niet het probleem, eerder dat ik haar vroeger leuk vond. En als ze dat weet hangt er gelijk zo'n geladen sfeer. Hoe ga ik daar dan mee om?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gewoon aanspreken van hey ben jij nou....?
En van uit daar klein praatje maken. Vragen wat ze allemaal doet enz
Maar ik acht de kans groot dat ze bezet is
Wacht, weet ze nu al dat je haar vroeger leuk vond? We zijn wel 15 jaar verder hè? Lijkt me dat je niet eerst staat te schutteren als een puber van 13 maar genoeg bij te praten hebt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Een praatje maken is niet het probleem, eerder dat ik haar vroeger leuk vond. En als ze dat weet hangt er gelijk zo'n geladen sfeer. Hoe ga ik daar dan mee om?
Pffff vermoeiend ben je zeg.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Een praatje maken is niet het probleem, eerder dat ik haar vroeger leuk vond. En als ze dat weet hangt er gelijk zo'n geladen sfeer. Hoe ga ik daar dan mee om?
ja dat klopt ook wel weerquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Pffff vermoeiend ben je zeg.
Hoe weet ze dat nou? Wat ben je van plan dan?
Hoi ben jij *naam*
Oh joh ik was vroeger smoor verliefd op je namelijk.
Je kan toch gewoon vragen hoe het is en wat ze vandaag de dag doet?
Gewoon simpel kort gesprekje
Dat is geen geladen sfeer, gewoon om lachen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:33 schreef Cassandra87 het volgende:
Heloef ik voorzie in mijn glazen bol een leuke meid die helemaal onder de indruk is van jouw indrukwekkende karakter en lichaam en zo voor je op haar knieen gaatMijn horoscoop was ook al niet zo denderend vandaag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maarmaarmaarmaar. Jou vind ik lief.
Wat zegt mijn horoscoop dan? Ben een leeuwquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn horoscoop was ook al niet zo denderend vandaag.
FUCKING DIE YOU WANKERquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:38 schreef Newbie114 het volgende:
[..]nog 24 uur en 23 minuten tot ik in de trein zit.
![]()
Irritant aftellen doe ik pas in de trein
Gewoon mee gaan praten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:54 schreef Maanvis het volgende:
http://www.goastro.nl/horoscoop-leeuw-4.jspquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat zegt mijn horoscoop dan? Ben een leeuw
Dat is precies dezelfde als die voor kreeft, zelfs de spelfouten zijn gelijkquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:03 schreef YoshiEscobar het volgende:
Hmm.. de horoscoop voor tweelingen:
Liefde en partnerschap:
Vandaag redt u het niet in uw eentje.
Probeer het zelfs niet, neem meteen de hulp van anderen aan.
alleen op die manier slaagt u erinuw voornemens uit te voeren.
He, die carrière stond bij boogschutter ook....quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:12 schreef YoshiEscobar het volgende:
Okee.. in dat geval hecht ik weer ietsje minder waarde aan de horoscoop
staat er bij carriere en bij gezondheid dan ook hetzelfde??
Alleen als u snel ingrijpt en veel onderhandelingstalent aan boord legt kunt u dreigende problemen op het werk nog onder controle krijgen. Met meer opmerkzaamheid kunnen problemen in de kiem gesmoord worden.
belangrijk is om een goede mix van rust en werkte te kunnen vinden, om niet het gevaar te lopen dat u zichzelf voorbijloopt. U moet veel drinken,maar geen alcohol.
Er stond alleen 'niet veel', de grens tussen veel of niet mag je zelf bepalenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:14 schreef YoshiEscobar het volgende:
Pff... als boogschutter mag je dan tenminste nog bier drinken
Haha ja, kreeft is precies hetzelfde. Wat een idiote horoscoopquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:12 schreef YoshiEscobar het volgende:
Okee.. in dat geval hecht ik weer ietsje minder waarde aan de horoscoop
staat er bij carriere en bij gezondheid dan ook hetzelfde??
Alleen als u snel ingrijpt en veel onderhandelingstalent aan boord legt kunt u dreigende problemen op het werk nog onder controle krijgen. Met meer opmerkzaamheid kunnen problemen in de kiem gesmoord worden.
belangrijk is om een goede mix van rust en werkte te kunnen vinden, om niet het gevaar te lopen dat u zichzelf voorbijloopt. U moet veel drinken,maar geen alcohol.
Mooi... kunnen we die slechte horoscopen meteen weer vergetenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:19 schreef palawan het volgende:
[..]
Haha ja, kreeft is precies hetzelfde. Wat een idiote horoscoop
Was leuk je gekend te hebbenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:31 schreef palawan het volgende:
Als ik de daghoroscoop doe op horoscoop.com krijg ik:
Door een technische storing is er geen daghoroscoop beschikbaar voor: kreeft op 2011-10-04.
Betekent dit dat vandaag mijn laatste dag is?
Volgens die horoscopen heb ik 55 partners gehad.quote:
Player, ik mot je niet meer.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Volgens die horoscopen heb ik 55 partners gehad.![]()
En dat is alleen dit jaar he.
De horoscopen liegen.quote:
Jij bent de enige vrouw die ik wil!quote:
Dat ik al die 55 vrouwen de deur heb gewezen en me gespaard heb voor jou.quote:
OH!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat ik al die 55 vrouwen de deur heb gewezen en me gespaard heb voor jou.
1 stem extraquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:27 schreef Cassandra87 het volgende:
hahahaha
Ik stem voor Myr en Heloef als koppel
Jeej.quote:
+1quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:27 schreef Cassandra87 het volgende:
hahahaha
Ik stem voor Myr en Heloef als koppel
Hij gunt het je wel, maar zonder de klefheid.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:47 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
+1
heloef, ik gun je wat je mij niet gunt, denk daaraan als je mijn klefheid nog eens afbrandt
Amen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:59 schreef kedge het volgende:
[..]
Hij gunt het je wel, maar zonder de klefheid.
Gelukkig heb ik vandaag geen voornemens.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:03 schreef YoshiEscobar het volgende:
Hmm.. de horoscoop voor tweelingen:
Liefde en partnerschap:
Vandaag redt u het niet in uw eentje.
Probeer het zelfs niet, neem meteen de hulp van anderen aan.
alleen op die manier slaagt u erinuw voornemens uit te voeren.
Kan je het niet tijdens de les installeren?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:34 schreef heloef het volgende:
Denk je een programma geinstalleerd te hebben.
Gaat het toch fout en kan je twee uur voor spek en bonen in de les gaan zitten.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:34 schreef heloef het volgende:
Denk je een programma geinstalleerd te hebben.
Gaat het toch fout en kan je twee uur voor spek en bonen in de les gaan zitten.
Nee hoor.quote:
Ja, maar het duurt nog 3 kwartier voordat ie gedownload is.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kan je het niet tijdens de les installeren?
Oh dacht jij en myraquote:
Ik en Myr willen graag de spanning er in houden.quote:
Welk programma is het?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:48 schreef heloef het volgende:
Ik kijk Skins terwijl dat takkeprogramma aan het downloaden is.
Cinema 4D.quote:
Duurt nog wel even dan zekerquote:
Nou hij is bijna klaar nu.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:53 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Duurt nog wel even dan zeker
Of ben je al lang bezig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |