Odol :$ in de trein :$quote:
Klopt als een bus.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:02 schreef Chai het volgende:
Lekker gezellig, ongedwongen en leuk hier.
Had je gister langs moeten komen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:02 schreef Chai het volgende:
Lekker gezellig, ongedwongen en leuk hier.
Ik ben al weer heel de dag keihard aan het promineren in Delft. Ik loop die school binnen, fresh to death. Alle gasten kijken, alle chicks kijken. Ik loop verder met 2 chicks aan elke arm. Zodra ik dichtbij kom slaat de blik van de gasten om van jaloezie in doodsangst.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Deze pompeuze verheven rechtenstudent gaat zich weer even pompeus en verheven gedragen in het altijd bruisende Tilburg.
Ik loop niet naast je. Klacht pertinent niet waar.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:53 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik ben al weer heel de dag keihard aan het promineren in Delft. Ik loop die school binnen, fresh to death. Alle gasten kijken, alle chicks kijken. Ik loop verder met 2 chicks aan elke arm. Zodra ik dichtbij kom slaat de blik van de gasten om van jaloezie in doodsangst.
Jij bent dan ook niet op de HHS in Delft.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik loop niet naast je. Klacht pertinent niet waar.
Voor jullie eigen gezondheid, ik ben te sexy voor jullie.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:01 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jij bent dan ook niet op de HHS in Delft.
heb geen geldquote:
ik weetquote:
Terechte verkoop wel. Koop of een motor, of een scooter, maar niet iets falends wat het allebei probeert te zijn.quote:
idioot, hij is 31 jaar oud, toen had je nog geen "scooters"quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:10 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Terechte verkoop wel. Koop of een motor, of een scooter, maar niet iets falends wat het allebei probeert te zijn.
Dan niet verkopen man. Ik dacht dat het zo'n falend nieuwerwets apparaat was.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:11 schreef leeell het volgende:
[..]
idioot, hij is 31 jaar oud, toen had je nog geen "scooters"
en tevens is het gewoon een oldtimer-motor op brommerkenteken
wat rij jij?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:12 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dan niet verkopen man. Ik dacht dat het zo'n falend nieuwerwets apparaat was.
Op een te kiezen plekje van je lichaam?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wel oke, we zitten nu voor het eerst dit jaar in de collegezaal raak me aan
primaquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Op een te kiezen plekje van je lichaam?
Bazin ben je ook.quote:
Ik dacht ik zeg het maar voor jij het zegt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:23 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Bazin ben je ook.Al heb ik liever vrouwen bovenop.
Ik was toch echt bezig met typen wat voor brommers ik heb gehad.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik dacht ik zeg het maar voor jij het zegt.
Jaja, verwachte reactie dit.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:30 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik was toch echt bezig met typen wat voor brommers ik heb gehad.
dit dat allesquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jaja, verwachte reactie dit.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zemmel
Had jij nou gedate met fts?
prankquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]Nee, ik had haar keihard geprankt een paar weken lang en toen heeft ze mij terug geprankt.
Maar het zou sowieso geen date worden maar gewoon keihard stappen.
Jep.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
prank![]()
Oh oke! Wel eens een fokmeet gehad?
nee man jan is voor heeeel langquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:40 schreef Kutstudent het volgende:
Maar hoezo? Ben je Jan zat en wil je met mij daten?
Heyquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:50 schreef Etsu het volgende:
Meeten
Met Jordy nog 100x en met KB ook en verder hoeft het niet van mij
Ik leen niet, principe dit datquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:20 schreef Dastan het volgende:
Maar leeell, waar heb je geld voor nodig? Anders zet je toch je lening even op maximaal?
Ik was er gisteren, hoor.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:51 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Had je gister langs moeten komen.
Hij lurkt mee.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:14 schreef leeell het volgende:
kan iemand ThaTim even DM'en dat ik nog steeds een PM/DM/FOBO ban heb, en daarom niets terug stuur
oneindigquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:52 schreef ThaTim het volgende:
Leeell, hoelang duren je DM/PM/fobo bans nog?
hoe bedoeld u ?quote:
Ik heb nog wat poffertjes over, hebben?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb net twee broodjes gegeten maar ik heb nog steeds wel een beetje honger.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:58 schreef leeell het volgende:
[..]
hoe bedoelt u ?
ga je ook naar ahoy dan?
dat word dan 6 uur op't centraal met Dastan erbijquote:
Zijn ze lekker?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:58 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb nog wat poffertjes over, hebben?
Het moest een punt zijn, maar het ging fout.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik vertrouw die komma erachter niet!
Breng er verandering in.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:11 schreef leeell het volgende:
waar zijn de leuke onz/klb topics gebleven?
hakunamatafaka heeft een ban, moeten eventjes wachtenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:11 schreef leeell het volgende:
waar zijn de leuke onz/klb topics gebleven?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:21 schreef ThaTim het volgende:
Nou, ik zou jou ook wel even willen doorsauzen anders.
Dan krijg je ruzie met Jan. En mij.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:21 schreef ThaTim het volgende:
Nou, ik zou jou ook wel even willen doorsauzen anders.
Helemaal super. Hoezo?quote:
omdat je zo met hem bezig was toentertijd, dus het is allemaal goed gegaan, leukquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dan krijg je ruzie met Jan. En mij.
[..]
Helemaal super. Hoezo?
Moest erg hard lachen toen je dat in Userfoto's plaatstequote:
Hihi oewww dat was in mei he?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:22 schreef leeell het volgende:
[..]
omdat je zo met hem bezig was toentertijd, dus het is allemaal goed gegaan, leuk
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hihi oewww dat was in mei he?Het beginnnn allus.
kom 071 danquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hater wagt mar wagtt maar als ik je tegenkom jonguhhh.
a zemmel kkbezem kkkaapje w8 mrquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hater wagt mar wagtt maar als ik je tegenkom jonguhhh.
alsof Dastan jouw kant zou kiezenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Als ik kom dan neem ik Dastan mee hoor. Dan pak ik hem zo vast en sla ik jou met hem.
Eerder, we gaan nog wel even op café met ThaThimam.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:59 schreef leeell het volgende:
[..]
dat word dan 6 uur op't centraal met Dastan erbij
tfoe a zemmel a grasmaaier a hooibaal doe normaal gek ik klap je zo neer bitchquote:
Waarom nou zo doen?quote:
EN JIJ DAN. Ik wil je nooit meer zien of spreken.quote:
Ik huillach om jullie beiden, altijd maar dat venijn.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
tfoe a zemmel a grasmaaier a hooibaal doe normaal gek ik klap je zo neer bitch
[..]
Waarom nou zo doen?
[..]
EN JIJ DAN. Ik wil je nooit meer zien of spreken.
JA JA.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:34 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik huillach om jullie beiden, rustig maar.
wrm wrm wrmquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
tfoe a zemmel a grasmaaier a hooibaal doe normaal gek ik klap je zo neer bitch
[..]
Waarom nou zo doen?
[..]
EN JIJ DAN. Ik wil je nooit meer zien of spreken.
je ben slechts een internetfigurantquote:
watquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:39 schreef Dastan het volgende:
Ik heb Klinker in het echt gezien leeell.
Houd eens op met dat cursiveren.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee. Dit is serieuze shit.
[..]
Que?
Nou en.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ze stonden zelfs hier in het topic.Met je Neen! .
quote:
Mijn god.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb ze ook in Userfoto's topic gepost.
Pffquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wanneer word je een snelle berichtwijzegaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gele ik.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Die dame met de bril zou ik wel helemaal doorsauzen anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gele ik.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
Dat kan ik mij heul niet herinnerenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat? Toen vond je het ook niet erg dat deze gepost werden.
Mensen zonder obsessie voor Dries Roelvinkquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:44 schreef Heroinjunk het volgende:
Mo, heb jij een obsessie met Dries Roelvink?
Jaquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Of draag jij altijd een pruik als je naar leeell gaat?
Oooo die ik later weer moest weghalen. O ja, klopt ja.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JE POSTTE ZELF OOK EEN FOTO DUDE
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:44 schreef Heroinjunk het volgende:
Mo, heb jij een obsessie met Dries Roelvink?
Je moet deze woord 'corpulent' vertalen naar simpele taal a mattie. Deze begrijp ik toch niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:47 schreef leeell het volgende:
KB, merkte jij ook dat Dastan in het echt redelijk corpulent is?
Jij ook toch een beetje?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:48 schreef ThaTim het volgende:
leeell is zelf gewoon een klein, dun opdondertje
Dat wordt leraresquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je moet deze woord 'corpulent' vertalen naar simpele taal a mattie. Deze begrijp ik toch niet.
Dat heeft KB wel gemerkt ja toen ze getowerbridged werd door dastan en jan.quote:
ik prefereer klein en atletischquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:48 schreef ThaTim het volgende:
leeell is zelf gewoon een klein, dun opdondertje
Ik ben groot en heb een beginnend bierbuikje.quote:
Ik heb alleen een obsessie voor jou.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:45 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Mensen zonder obsessie voor Dries Roelvink
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat heeft KB wel gemerkt ja toen ze getowerbridged werd door dastan en jan.
Ik niet voor jou, ik heb me gister toch foto's van jou gezien hiero.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:48 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb alleen een obsessie voor jou.
quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:49 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ik niet voor jou, ik heb me gister toch foto's van jou gezien hiero.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:48 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ik ben groot en heb een beginnend bierbuikje.
Oh.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:49 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ik niet voor jou, ik heb me gister toch foto's van jou gezien hiero.
Doe maar. Renesite is toch pleite.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:50 schreef ThaTim het volgende:
Mogen we ze hier nou nog posten of niet?
Gatverrr.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:50 schreef Kutstudent het volgende:
[..]Groentje.
Volwaardige bierbuiken.
Bierbuiken zijn verboden !quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:50 schreef ThaTim het volgende:
Mogen we ze hier nou nog posten of niet?
Ik ben er aan het werken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:50 schreef Kutstudent het volgende:
[..]Groentje.
Volwaardige bierbuiken.
quote:
quote:
Dat kan je wel zeggen ja. Ik wilde net gaan, maar ik blijf nog even, want shit's gonna hit the fan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:52 schreef koekjestrommel1 het volgende:
HOI, KOM wel weer op het juiste moment binnen zo te zien
't Is meer dat ik er geen moeite in wil steken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Gast leer mijn naam goed schrijven, heb je daar moeite mee?
prepostere aantijging.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Gast leer mijn naam goed schrijven, heb je daar moeite mee?
Maar wel iets anders.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:53 schreef Dastan het volgende:
[..]
't Is meer dat ik er geen moeite in wil steken.
Een shift toets indrukken is meer moeite dan het recht toe, recht aan typen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:53 schreef Dastan het volgende:
[..]
't Is meer dat ik er geen moeite in wil steken.
vanwaar deze ongebreidelde haat?quote:
quote:
quote:
Beatles, klaar.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jeetje, konden we het maar bij de Beatles-Stones discussie houden.![]()
Stones, want Let It Bleed en Exile On Main Street.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jeetje, konden we het maar bij de Beatles-Stones discussie houden.![]()
vele edits op deze reactie, bang voor represailles zekerquote:
je wil niet weten hoe het er hier tegenwoordig aan toe gaat.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:55 schreef leeell het volgende:
[..]
vele edits op deze reactie, bang voor represailles zeker
15.00 uur hoezo?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dastan nerd.
Hoe laat ben je morgen klaar?
Stones zijn ongetwijfeld een goede band, edoch de combinatie van zowel perfect samenspel als geweldige soloartiesten, met een uitgebreider repertoire dan de Stones zijn de Beatles toch immer de voordehand liggende keuzequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
ik zeg toch grapje harkquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
We heten niet allemaal Dastan.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:57 schreef leeell het volgende:
[..]
Stones zijn ongetwijfeld een goede band, edoch de combinatie van zowel perfect samenspel als geweldige soloartiesten, met een uitgebreider repertoire dan de Stones zijn de Beatles toch immer de voordehand liggende keuzeNou, ik vind ze tezamen toch een stuk minder dan solo en dan vooral Harrison ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat onaardig weer.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wacht maar als je me morgen toevallig tegenkomt, ik klap je ballen.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:57 schreef leeell het volgende:
[..]
Stones zijn ongetwijfeld een goede band, edoch de combinatie van zowel perfect samenspel als geweldige soloartiesten, met een uitgebreider repertoire dan de Stones zijn de Beatles toch immer de voordehand liggende keuzeHoewel ik The Beatles ook zeer waardeer, kan er gewoon geen enkel album op tegen Exile On Main Street.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfs niet Blonde on Blonde.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
Is die al af?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:59 schreef ThaTim het volgende:
Scorsese heeft 'n docu gemaakt over George he?
Roger Ebert heeft 'm al gereviewed, dus ja denk ik.quote:
quote:
O, in 2013 over Frank Sinatra.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:00 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Roger Ebert heeft 'm al gereviewed, dus ja denk ik.
The Dark Side of the Moon niet als beste album ooit zien getuigt van gebrekkige oriëntatie in de muziekquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:59 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Hoewel ik The Beatles ook zeer waardeer, kan er gewoon geen enkel album op tegen Exile On Main Street.
Zelfs niet Blonde on Blonde.
Toevallig zaterdag Exile en Dark Side of the Moon nog achter elkaar geluisterd.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:00 schreef leeell het volgende:
[..]
The Dark Side of the Moon niet als beste album ooit zien getuigt van gebrekkige oriëntatie in de muziek
je wordt laksquote:
Volgens mij heb ik jou sinds leeells ban niet meer gezien en nu ben je er weer. Wel heel toevallig.quote:
ik zie het als mijn morele obligatie om hem te overtuigen van de ware muziek, zijnde mijn muziekquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:02 schreef Dastan het volgende:
[..]
Hoezo laks? Wat maakt het mij uit wat ThaThimam het leukste vindt?
wat??quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:03 schreef Dastan het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik jou sinds leeells ban niet meer gezien en nu ben je er weer. Wel heel toevallig.
het is mijn kloon, ik mocht hem houden van Yvquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:03 schreef Dastan het volgende:
Hé leeell, ze heeft vast een oogje op je.Klinkerbotsing als schoonzus.
quote:
Heel doorzichtig dit.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:05 schreef Klinkerzusje het volgende:
[..]
ik ben niet zo'n actieve fokker.. is een kloon iets van n tweede account ofzo??
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:05 schreef leeell het volgende:
ik ben wel een beetje bang, hoe was jullie kamp?
quote:
ik was iets aan het opzoeken op google en toen kwam opeens fok bovenin met een topic over het onderwerpquote:
ik, KZ dusquote:
Pas op jongemanquote:
Op die smiley sjtaat toch 'n ban?quote:
hahahaquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:09 schreef ThaTim het volgende:
Ik kom er nu achter dat KB wel iets weg heeft van 'n jonge Joan Baez.
neuh.quote:
Grappig ook gezien haar voornaam.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:09 schreef ThaTim het volgende:
Ik kom er nu achter dat KB wel iets weg heeft van 'n jonge Joan Baez.
quote:
quote:
Klopt.quote:
Vriendelijke ouders ook ja.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:12 schreef leeell het volgende:
Dastan is een ingewijde nu hoor, Hipster family dit dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |