Breng er verandering in.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:11 schreef leeell het volgende:
waar zijn de leuke onz/klb topics gebleven?
hakunamatafaka heeft een ban, moeten eventjes wachtenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:11 schreef leeell het volgende:
waar zijn de leuke onz/klb topics gebleven?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:21 schreef ThaTim het volgende:
Nou, ik zou jou ook wel even willen doorsauzen anders.
Dan krijg je ruzie met Jan. En mij.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:21 schreef ThaTim het volgende:
Nou, ik zou jou ook wel even willen doorsauzen anders.
Helemaal super. Hoezo?quote:
omdat je zo met hem bezig was toentertijd, dus het is allemaal goed gegaan, leukquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dan krijg je ruzie met Jan. En mij.
[..]
Helemaal super. Hoezo?
Moest erg hard lachen toen je dat in Userfoto's plaatstequote:
Hihi oewww dat was in mei he?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:22 schreef leeell het volgende:
[..]
omdat je zo met hem bezig was toentertijd, dus het is allemaal goed gegaan, leuk
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hihi oewww dat was in mei he?Het beginnnn allus.
kom 071 danquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hater wagt mar wagtt maar als ik je tegenkom jonguhhh.
a zemmel kkbezem kkkaapje w8 mrquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hater wagt mar wagtt maar als ik je tegenkom jonguhhh.
alsof Dastan jouw kant zou kiezenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Als ik kom dan neem ik Dastan mee hoor. Dan pak ik hem zo vast en sla ik jou met hem.
Eerder, we gaan nog wel even op café met ThaThimam.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:59 schreef leeell het volgende:
[..]
dat word dan 6 uur op't centraal met Dastan erbij
tfoe a zemmel a grasmaaier a hooibaal doe normaal gek ik klap je zo neer bitchquote:
Waarom nou zo doen?quote:
EN JIJ DAN. Ik wil je nooit meer zien of spreken.quote:
Ik huillach om jullie beiden, altijd maar dat venijn.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
tfoe a zemmel a grasmaaier a hooibaal doe normaal gek ik klap je zo neer bitch
[..]
Waarom nou zo doen?
[..]
EN JIJ DAN. Ik wil je nooit meer zien of spreken.
JA JA.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:34 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik huillach om jullie beiden, rustig maar.
wrm wrm wrmquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
tfoe a zemmel a grasmaaier a hooibaal doe normaal gek ik klap je zo neer bitch
[..]
Waarom nou zo doen?
[..]
EN JIJ DAN. Ik wil je nooit meer zien of spreken.
je ben slechts een internetfigurantquote:
watquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:39 schreef Dastan het volgende:
Ik heb Klinker in het echt gezien leeell.
Houd eens op met dat cursiveren.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee. Dit is serieuze shit.
[..]
Que?
Nou en.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ze stonden zelfs hier in het topic.Met je Neen! .
quote:
Mijn god.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb ze ook in Userfoto's topic gepost.
Pffquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wanneer word je een snelle berichtwijzegaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gele ik.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Die dame met de bril zou ik wel helemaal doorsauzen anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gele ik.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
Dat kan ik mij heul niet herinnerenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat? Toen vond je het ook niet erg dat deze gepost werden.
Mensen zonder obsessie voor Dries Roelvinkquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:44 schreef Heroinjunk het volgende:
Mo, heb jij een obsessie met Dries Roelvink?
Jaquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Of draag jij altijd een pruik als je naar leeell gaat?
Oooo die ik later weer moest weghalen. O ja, klopt ja.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JE POSTTE ZELF OOK EEN FOTO DUDE
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:44 schreef Heroinjunk het volgende:
Mo, heb jij een obsessie met Dries Roelvink?
Je moet deze woord 'corpulent' vertalen naar simpele taal a mattie. Deze begrijp ik toch niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:47 schreef leeell het volgende:
KB, merkte jij ook dat Dastan in het echt redelijk corpulent is?
Jij ook toch een beetje?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:48 schreef ThaTim het volgende:
leeell is zelf gewoon een klein, dun opdondertje
Dat wordt leraresquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je moet deze woord 'corpulent' vertalen naar simpele taal a mattie. Deze begrijp ik toch niet.
Dat heeft KB wel gemerkt ja toen ze getowerbridged werd door dastan en jan.quote:
ik prefereer klein en atletischquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:48 schreef ThaTim het volgende:
leeell is zelf gewoon een klein, dun opdondertje
Ik ben groot en heb een beginnend bierbuikje.quote:
Ik heb alleen een obsessie voor jou.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:45 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Mensen zonder obsessie voor Dries Roelvink
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat heeft KB wel gemerkt ja toen ze getowerbridged werd door dastan en jan.
Ik niet voor jou, ik heb me gister toch foto's van jou gezien hiero.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:48 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb alleen een obsessie voor jou.
quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:49 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ik niet voor jou, ik heb me gister toch foto's van jou gezien hiero.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:48 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ik ben groot en heb een beginnend bierbuikje.
Oh.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:49 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ik niet voor jou, ik heb me gister toch foto's van jou gezien hiero.
Doe maar. Renesite is toch pleite.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:50 schreef ThaTim het volgende:
Mogen we ze hier nou nog posten of niet?
Gatverrr.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:50 schreef Kutstudent het volgende:
[..]Groentje.
Volwaardige bierbuiken.
Bierbuiken zijn verboden !quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:50 schreef ThaTim het volgende:
Mogen we ze hier nou nog posten of niet?
Ik ben er aan het werken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:50 schreef Kutstudent het volgende:
[..]Groentje.
Volwaardige bierbuiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |