vele edits op deze reactie, bang voor represailles zekerquote:
je wil niet weten hoe het er hier tegenwoordig aan toe gaat.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:55 schreef leeell het volgende:
[..]
vele edits op deze reactie, bang voor represailles zeker
15.00 uur hoezo?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dastan nerd.
Hoe laat ben je morgen klaar?
Stones zijn ongetwijfeld een goede band, edoch de combinatie van zowel perfect samenspel als geweldige soloartiesten, met een uitgebreider repertoire dan de Stones zijn de Beatles toch immer de voordehand liggende keuzequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
ik zeg toch grapje harkquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
We heten niet allemaal Dastan.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:57 schreef leeell het volgende:
[..]
Stones zijn ongetwijfeld een goede band, edoch de combinatie van zowel perfect samenspel als geweldige soloartiesten, met een uitgebreider repertoire dan de Stones zijn de Beatles toch immer de voordehand liggende keuzeNou, ik vind ze tezamen toch een stuk minder dan solo en dan vooral Harrison ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat onaardig weer.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wacht maar als je me morgen toevallig tegenkomt, ik klap je ballen.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:57 schreef leeell het volgende:
[..]
Stones zijn ongetwijfeld een goede band, edoch de combinatie van zowel perfect samenspel als geweldige soloartiesten, met een uitgebreider repertoire dan de Stones zijn de Beatles toch immer de voordehand liggende keuzeHoewel ik The Beatles ook zeer waardeer, kan er gewoon geen enkel album op tegen Exile On Main Street.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfs niet Blonde on Blonde.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
Is die al af?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:59 schreef ThaTim het volgende:
Scorsese heeft 'n docu gemaakt over George he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |