idioot, hij is 31 jaar oud, toen had je nog geen "scooters"quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:10 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Terechte verkoop wel. Koop of een motor, of een scooter, maar niet iets falends wat het allebei probeert te zijn.
Dan niet verkopen man. Ik dacht dat het zo'n falend nieuwerwets apparaat was.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:11 schreef leeell het volgende:
[..]
idioot, hij is 31 jaar oud, toen had je nog geen "scooters"
en tevens is het gewoon een oldtimer-motor op brommerkenteken
wat rij jij?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:12 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dan niet verkopen man. Ik dacht dat het zo'n falend nieuwerwets apparaat was.
Op een te kiezen plekje van je lichaam?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wel oke, we zitten nu voor het eerst dit jaar in de collegezaal raak me aan
primaquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Op een te kiezen plekje van je lichaam?
Bazin ben je ook.quote:
Ik dacht ik zeg het maar voor jij het zegt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:23 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Bazin ben je ook.Al heb ik liever vrouwen bovenop.
Ik was toch echt bezig met typen wat voor brommers ik heb gehad.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik dacht ik zeg het maar voor jij het zegt.
Jaja, verwachte reactie dit.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:30 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik was toch echt bezig met typen wat voor brommers ik heb gehad.
dit dat allesquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jaja, verwachte reactie dit.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zemmel
Had jij nou gedate met fts?
prankquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]Nee, ik had haar keihard geprankt een paar weken lang en toen heeft ze mij terug geprankt.
Maar het zou sowieso geen date worden maar gewoon keihard stappen.
Jep.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
prank![]()
Oh oke! Wel eens een fokmeet gehad?
nee man jan is voor heeeel langquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:40 schreef Kutstudent het volgende:
Maar hoezo? Ben je Jan zat en wil je met mij daten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |