zeker bij utrecht vind ik dat het bord dat er komt gewoon even groot moet zijn als het bord dat er nu hangt., e.v.t. 2 losse lange naast elkaar..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bij het nieuwe digitale scherm dat er uiteindelijk komt zal het lettertype wel een slagje groter zijn dan dat. Tot die tijd moet je het doen met de TBP21 waarnaar je van dichtbij nog moet gluren.
De locs kunnen maar 160, en in het begin (toen ze nog dachten dat ICRm in de Fyra tijdelijk was), was de baan ook maar voor 160 vrijgegeven (ERTMS Level 1).quote:Op donderdag 6 oktober 2011 01:20 schreef TeringHenkie het volgende:
Waarom heeft de NS trouwens niet gewoon Eurofima-rijtuigen ()geleased? Die kunnen namelijk wel gewoon 200 km/h ipv. dat slome 160
De Traxx-locs hebben ook de nodige tijd niet om kunnen gaan met ERTMS Level 1. Pas sinds de meest software-update die begin dit jaar is doorgevoerd zijn de Traxx-locomotieven ook gecertificeerd voor ERTMS Level 2 op de HSL-Zuid.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:32 schreef Duvel het volgende:
[..]
De locs kunnen maar 160, en in het begin (toen ze nog dachten dat ICRm in de Fyra tijdelijk was), was de baan ook maar voor 160 vrijgegeven (ERTMS Level 1).
quote:treinfan (do 06 okt 2011 08:02:20): Later vandaag zal er nog een apart ritje zijn, volgens een [url=]http://forum.rolandrail.net/viewtopic.php?f=5&t=6018]spot op RR[/url] bestaat de trein waarschijnlijk uit de Captrain 186 149 + 3 Grawaco Uagpps'n + 7 Rheingold rijtuigen + 3 Grawaco Uagpps'n + CT L032.
quote:rolandrail in het topic van gisteren ([url=http://www.somda.nl/forum/11006/p358576/wo 05 okt 2011 23:19:36[/ur]): Er is een graanbeurs in R'dam en dat is de aanleiding voor een rondrit morgen voor een gezelschap wat rond 17u15 instapt te Rtb en dan naar Mvt, kopmaken en dan via Rtd-Hmla-Asd-Hlm naar Rtd.
Omdat wij ze niet nodig hebbenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Waarom staan die dingen te verstoffen op een zijspoor in Italië?
Da's ook zonde. Ook van het geld van de maker.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Omdat wij ze niet nodig hebben
Komt er een tribune?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:08 schreef greavy het volgende:
Het machinaal aanbrengen van deze PSS laag gebeurt door de grootste spoormachine van Europa en is een primeur voor Nederland. Het bijzondere aan deze machine is het hergebruik van oude ballast en afgegraven ondergrond. In het traject van ruim 1 km liggen 11 onderdoorgangen, vroeger gebruikt voor vee en als watergangen. Een deel daarvan wordt gesaneerd en enkele duikers worden terug gebouwd. . Een tweede primeur is dat voor de aanvullingen terplaatse van de opgebroken bruggetjes EPS (schuimblokken) worden toegepast om zettingen zoveel mogelijk te voorkomen.
De olympische schommelboten zijn er nog ja.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ik dacht dat alle olympische treinen al verbouwd waren etc, maar de olympische virm staat nog bij nedtrain in haren...
Oh het isdus dezelfdequote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:21 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Ja, dat stond in een ander nieuwsbericht wat gisteren al in dit topic gequote werd (ik ben te lui om 'm te zoeken) er inderdaad bij.
De eerste gladde sporen die jullie te horen krijgen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:32 schreef greavy het volgende:
De eerste 'Gladde sporen' van het seizoen zijn al een feit: Minder treinen tussen Maassluis en Maassluis West.
Flinker Leichter Innovativer Regional Triebzug als ik het goed hebquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:17 schreef MREn het volgende:
Is er hier iemand die weet waar FLIRT voor staat?
Dat mag ook. Het staat nu voor het eerst bij de verstoringen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:39 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
De eerste gladde sporen die jullie te horen krijgen.
Hmm, komen me bekend voorquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:17 schreef MREn het volgende:
Is er hier iemand die weet waar FLIRT voor staat? Of in een lijnenkaart het metronet van Tilburg herkent? Herken je ook het station op een foto en weet je ook nog dat de nieuwe Siemensloc Vectron heet en dat DB Netze de spoorbeheerder is in Duitsland?
Jaquote:
Flinker Leichter Innovativer Regional Triebzug oftwel Snel Licht Innovatief Regionaal Treinstelquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:17 schreef MREn het volgende:
Is er hier iemand die weet waar FLIRT voor staat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |