De olympische schommelboten zijn er nog ja.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ik dacht dat alle olympische treinen al verbouwd waren etc, maar de olympische virm staat nog bij nedtrain in haren...
Oh het isdus dezelfdequote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:21 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Ja, dat stond in een ander nieuwsbericht wat gisteren al in dit topic gequote werd (ik ben te lui om 'm te zoeken) er inderdaad bij.
De eerste gladde sporen die jullie te horen krijgen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:32 schreef greavy het volgende:
De eerste 'Gladde sporen' van het seizoen zijn al een feit: Minder treinen tussen Maassluis en Maassluis West.
Flinker Leichter Innovativer Regional Triebzug als ik het goed hebquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:17 schreef MREn het volgende:
Is er hier iemand die weet waar FLIRT voor staat?
Dat mag ook. Het staat nu voor het eerst bij de verstoringen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:39 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
De eerste gladde sporen die jullie te horen krijgen.
Hmm, komen me bekend voorquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:17 schreef MREn het volgende:
Is er hier iemand die weet waar FLIRT voor staat? Of in een lijnenkaart het metronet van Tilburg herkent? Herken je ook het station op een foto en weet je ook nog dat de nieuwe Siemensloc Vectron heet en dat DB Netze de spoorbeheerder is in Duitsland?
Jaquote:
Flinker Leichter Innovativer Regional Triebzug oftwel Snel Licht Innovatief Regionaal Treinstelquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:17 schreef MREn het volgende:
Is er hier iemand die weet waar FLIRT voor staat?
Minimaal een setje is planmatig jaquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:42 schreef Mkr het volgende:
Weet iemand of SGMm vanaf deze week planmatig in de 5600 (Zwolle Utrecht stop.) zit? Zitten minimaal 2 setjes in (die zag ik net tegelijkertijd bij Nijkerk ri. Zl en Ut)
Misschien testen voor als ddm/ddar onder handen genomen gaat worden? Dan zal er toch vervangend materiaal hier moeten komenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Minimaal een setje is planmatig ja
Omdat de VIRMs verhuisd naar, bijvoorbeeld naar Deventer-Rotterdam maar ze rijden nu ook wat slagen naar Enschede.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:42 schreef TheFrankey het volgende:
Weet iemand waarom er op traject adam cs enkhuizen koplopers rijden? Niet normaal meer zo druk
het is geen testen. Het is idd vervanging voor het DD-ARquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:46 schreef Mkr het volgende:
[..]
Misschien testen voor als ddm/ddar onder handen genomen gaat worden? Dan zal er toch vervangend materiaal hier moeten komen
Sommige treinstellen zijn ergens weer vervangen door de VIRM's die normaal tussen Amersfoort en Enkhuizen rijden. In plaats daarvoor zijn er dus nu van ICM (koplopers). Persoonlijk vind ik het geweldig, veel meer zitcomfort. Het is wel waar dat NS het beter niet kan inzetten tijdens de spits..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:42 schreef TheFrankey het volgende:
Weet iemand waarom er op traject adam cs enkhuizen koplopers rijden? Niet normaal meer zo druk
Het is ook een Sanditeslag om de Veluwe stoef te houden.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het is geen testen. Het is idd vervanging voor het DD-AR
Die rijdt los toch of wordt dat stel na de slagen naar Leeuwarden en Groningen weer aan de 5600 gehangen?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:25 schreef MREn het volgende:
[..]
Het is ook een Sanditeslag om de Veluwe stoef te houden.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:32 schreef Bitlord het volgende:
Zo, de Centrale Halaanwijzer mag weggehaald worden in Utrecht; ik heb mijn filmpje geschoten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |