Oh dat vind ik eigenlijk nog best normaal in vergelijking met dit... Dit is gewoon echt te bizar voor woordenquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
De enige raardere passie die ik ooit gezien hebt waren die kindersuprise verzamelaars
Groot verschil is dat een vliegtuig (vooral op technisch gebied) een stuk indrukwekkender is dan een rolluik.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:12 schreef rolluikfan het volgende:
Het klinkt raar, maar ik weet echt niet waarom iedereen mij belachelijk maakt, ik had gehoopt dat misschien iemand hier ook een passie voor had. Iedereen heeft toch recht op zijn hobbies, ik vind dit echt niets anders dan wat vliegtuigspotters bijvoorbeeld doen.
Zeker qua technologie indrukwekkender en dat weet ook iedereen en er is ontzettend veel over geschreven en ze zijn veel vertoond op tv etc. Wie weet spreekt het TS erg aan dat hij als 1 van de weinige mensen op straat écht oog heeft voor een rolluik. Of dat je ze op elk moment en overal ineens tegen kunt komen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 03:46 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Groot verschil is dat een vliegtuig (vooral op technisch gebied) een stuk indrukwekkender is dan een rolluik.
Not sure if troll. Maar na treinspotten en vliegtuigspotten kan dit ook nog wel echt zijn.quote:Extra rare! The owner kindly opened this roller shutter for me to show the smooth action of this nicely made roller shutter.
Om dit soort dingen gaat het! Ik snap heus wel dat men bijvoorbeeld vliegtuigen als bijzonderder ziet, voor een vliegtuig moet je eerst uren inchecken! Ik vind het interessant om te zien hoe rolluiken gemaakt zijn, want er zijn zoveel verschillende modellen. Het is dan ook leuk om te zien als een winkel of gebouw echt aandacht besteed aan hun rolluikkeuze, een zogenoemde mesh-versie, lamellen of bijvoorbeeld stroken staal.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 03:53 schreef Wereldpijn het volgende:
[..]
Zeker qua technologie indrukwekkender en dat weet ook iedereen en er is ontzettend veel over geschreven en ze zijn veel vertoond op tv etc. Wie weet spreekt het TS erg aan dat hij als 1 van de weinige mensen op straat écht oog heeft voor een rolluik. Of dat je ze op elk moment en overal ineens tegen kunt komen.
Moderne rolluiken zijn vaak veilig ivm. een bewegingssensor, of omdat het luik enkel gesloten kan worden als de gebruiker zijn hand op de sluit-knop houd.quote:Ik ben zelf meer van de zonwering, vind dat rolluiken een beetje gevaarlijk ivm dat gesloten gebeuren, je weet nooit wat er achter gebeurt.
Meen je dit nu serieus?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 08:53 schreef kikoooooo het volgende:
Laat ons met Rust aub, ik spreek namens de rolluikhobbyisten die vaak onterecht weg gestuurd worden, ga dit maar eens aanpakken
huillach dan maar?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:43 schreef Symphonic het volgende:
Ik weet niet zo goed of ik nu moet lachen of huilen.....
Daar is anders veel geld mee te verdienen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
De enige raardere passie die ik ooit gezien hebt waren die kindersuprise verzamelaars
Op een dag besloot je gewoon rolluiken te fotograferen en daar je hobby van te maken? dude..quote:
Schandalig dit! Hoe durven ze. Goed dat je dit onder de aandacht brengt voordat het echt de spuigaten gaat uitlopen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 08:53 schreef kikoooooo het volgende:
Laat ons met Rust aub, ik spreek namens de rolluikhobbyisten die vaak onterecht weg gestuurd worden, ga dit maar eens aanpakken, echt waar leef ik in Nederland of in de DDR. Maar jullie slapen liever, okay pro rail welterusten dan maar weer, echt ongeloofelijk, ze kwamen wel 4 keer langs met de auto en een keer te voet,maar niks deden ze, daar gooien we ons belastingsgeld aan weg, aan die ................... zal het maar niet zeggen, ik wil netjes blijven.Ik heb gisteren ontelbare overtredingen gezien,maar prorail deed niks,totaal niks, wel als ik rolluiken sta te spotten, komen ze me treiteren, controleren, en dan zo schijnheilig naar me lachen, o jee wat hebben we weer lol
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |