Moet wel zeggen dat ik na afloop toch wel snakte na adem en erna echt last had van longen (ofzo).quote:Op maandag 17 oktober 2011 07:35 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ja, buiten is toch wel andere koek hèVeel lekkerder vind ik; frisse lucht en je hebt ook wat te zien onderweg
Wilde het net vragen aan Slacker hoe het met de benen gaatquote:Op maandag 17 oktober 2011 01:21 schreef beertenderrr het volgende:
@Slacker_nl: Hoe is het inmiddels met je kuit? Weekje op de bank zitten lijkt me niet onverdiend als ik het zo hoor iig!
Ow moet ik nog even bijwerken dan! Heb 1:23:41 gelopen begin septemberquote:Op maandag 17 oktober 2011 07:31 schreef The_Hives het volgende:
[..]. Ja onze pr zit dicht bij elkaar. Jij 1:24:24 volgens het lijstje? Maar jij gaat er dik onderdoor. Volgens mij ben je redelijk wat jonger dan dat ik ben dus je beste jaren moeten nog komen.
Als ik volgend jaar mn voetblessure niet heb kan ik misschien die minuut er nog afhalen en anders loop ik wel ergens anders mn marathon
Herkent bospaden is een groot woord, maar hij registreert waar je loopt. Als je het ding aanzet in een trein kan je later terugzien dat je over spoort hebt gelopen (of gezwommen, afhankelijk vd activiteit die je hebt ingesteld..).quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En die herkent wel bospaden / zorgt voor correcte afstand?
qua energie in mijn benen was dit mn max. Maar dat denk ik elke keer en toch loop ik steeds sneller.quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:47 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
Ow moet ik nog even bijwerken dan! Heb 1:23:41 gelopen begin septemberIk verwacht er zeker ook nog wel wat af te halen, maar ga me nu eigenlijk richten op de hele marathon. Met die duurlopen en training verwacht ik in het voorjaar ook wel onder de 1:23 te komen. Ben overigens nu 25. Weet niet in hoeverre het scheelt van elkaar.
jawel, zou dit worden:quote:Is btw die laatste doorkomst niet enigszins terug te berekenen als je je snelheid per km bepaald hebt in het laatste stuk?
Die zag ik ook ja. Klinkt inderdaad wel leuk!!quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:48 schreef slacker_nl het volgende:
Kreeg deze door via facebook: http://www.indoortrail.de/teilnehmerinfos.217780.htm lijkt me best lruk om te doen... 5km trail run.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:03 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Herkent bospaden is een groot woord, maar hij registreert waar je loopt. Als je het ding aanzet in een trein kan je later terugzien dat je over spoort hebt gelopen (of gezwommen, afhankelijk vd activiteit die je hebt ingesteld..).
Komende zaterdag is de VU-gebouwenloop. Daar doe ik aan mee. Lijkt me ook bijzonder. Bij die trailrun zie ik de meerwaarde van binnen lopen niet zo.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:48 schreef slacker_nl het volgende:
Kreeg deze door via facebook: http://www.indoortrail.de/teilnehmerinfos.217780.htm lijkt me best lruk om te doen... 5km trail run.
Ziet er idd gaaf uit. Iemand die me kan vertellen waar dat is (mijn Deutsch ist sehr slecht ofzo:P)quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:48 schreef slacker_nl het volgende:
Tot zaterdag danquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:16 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Komende zaterdag is de VU-gebouwenloop. Daar doe ik aan mee. Lijkt me ook bijzonder. Bij die trailrun zie ik de meerwaarde van binnen lopen niet zo.
Klopt, ik vind lopen op een band ook zwaarder dan buiten. Misschien omdat je geen punt in de verte hebt waar je naar toe loopt. En inderdaad, als ik de band op 11 km per uur zet lijkt dat al aardig hard, terwijl het gewoon een rustig duurlooptempo is.quote:Op maandag 17 oktober 2011 07:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat ik na afloop toch wel snakte na adem en erna echt last had van longen (ofzo).
Gekke is dat wanneer je in de sportschool op de band 10 KM/u loopt het lijkt alsof je sprint, terwijl het buiten dan lijkt alsof je normaal rent.
Echt een levensgroot verschil binnen/buiten.
Ah, leuk! Voor mij ook de eerste keer. Ik heb gehoord dat het veel intenser is door trappen en temperatuursverschillen. Daarom heb ik voor de 5 km gekozen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:13 schreef Goofy88 het volgende:
Tot zaterdag danik ga voor de 5 km met een vriend, ben benieuwd
Heb je 'm eerder gelopen? zoja kun je me iets vertellen over hoe de km te vergelijken zijn met een normale loop wat betreft intensiviteit?
Ik ook maar heb geen idee hoe ze die 5 km hebben gemeten met al die trappen erin.... heb er toch wel zin inquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:34 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ah, leuk! Voor mij ook de eerste keer. Ik heb gehoord dat het veel intenser is door trappen en temperatuursverschillen. Daarom heb ik voor de 5 km gekozen.
Engels reglement: http://www.indoortrail.de(...)eglement_english.pdfquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:13 schreef Goofy88 het volgende:
[..]
Ziet er idd gaaf uit. Iemand die me kan vertellen waar dat is (mijn Deutsch ist sehr slecht ofzo:P)
[..]
Ik heb bij het allereerste punt én bij het allerlaatste punt gepakt! (halve marathon). Bij het eerste punt ontdekte ik dat ik al lopende niet echt kon drinken en gooide per ongeluk driekwart op mn gezicht en shirt. Werd toen bang dat dat veel kou zou opleveren tijdens het lopen, dus de volgende posten gepasseerd. Laatste durfde ik het wel weer aan, ik was er toch al bijnaquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:30 schreef computergirl het volgende:
[..]
volgens mij heeft niemand die laatste kilometertjes nog dorst, maar we zullen wel zien.
Dortmund, ben nu aan het kijken wat het kost qua hotel en treinreis. Lijkt me leuk om te doen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:13 schreef Goofy88 het volgende:
Ziet er idd gaaf uit. Iemand die me kan vertellen waar dat is (mijn Deutsch ist sehr slecht ofzo:P)
Wij zitten een beetje op hetzelfde schema denk ikquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:08 schreef The_Hives het volgende:
[..]
qua energie in mijn benen was dit mn max. Maar dat denk ik elke keer en toch loop ik steeds sneller.
Ze zeggen geloof ik dat je tussen de 30 en 40 op je best ben voor lange afstanden. Zelf word ik volgende week 32. Maar ben volgens mij net 3 jaar aan het hardlopen waarvan 2 jaar actief (in de zomer, in de winter liep ik normaal gesproken niet). Dit jaar wil ik ook in de winter doorgaan en geen half jaar pauze houden. Dus wie weet wat er nog mogelijk is
Ik ben bij lange na niet zo snel als de meeste lopers in dit topic. Ik wacht nog op mijn eerste 5 onder de 25 en dat zal ik hier niet gaan lopen. Ik mik op een tijd van 28 minuten. Ook omdat ik de laatste tijd mijn vizier wat te hoog had staan. Ik ga dus vooral voor het plezier.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:59 schreef Goofy88 het volgende:
[..]
Ik ook maar heb geen idee hoe ze die 5 km hebben gemeten met al die trappen erin.... heb er toch wel zin inbtw, heb je een streeftijd?
gaan we doenquote:Op maandag 17 oktober 2011 18:42 schreef kepler het volgende:
[..]
Wij zitten een beetje op hetzelfde schema denk ikIk ben nu 29 en ga me deze winter richten op de halve marathon (dit jaar echt doortrainen in de winter
). Ik heb de halve vorig jaar al eens gelopen in 1:31 (of iets daaronder) en dat was zonder al te veel training.
Nu heb ik twee weken geleden een marathon gelopen, dus de conditie is er nu wel. Ik ga me nu richten op snellere tijden op de 10/15k, maar ook regelmatig een lange duurloop erbij (>21k).
Hogere snelheid wil ik bereiken door combinatie van trainingen op hoge snelheid en interval/heuvel-training. De bedoeling is om 2-3 keer per week te lopen. Daarnaast heb ik ook 2x in de week volleybal, wat ik zie als krachttraining
Mijn doel op de halve is 1:23 (kwalificatie NY). Dan moet ik alleen echt wel door trainen in de winter, en ik weet uit ervaring dat dat echt moeilijk isMisschien kunnen we elkaar motiveren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |