durf jij het haar te vragen....??quote:
Hier 23 maar maar gebeurd me iets te vaak dat ik er uit word gelopen door heren die m'n vader hadden kunnen zijn dus daar ben ik voor aan het werk ;pquote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:56 schreef rechtsedirecte het volgende:
gewoon even een vraagje tussendoor, ik las in Runner's World dat de gemiddelde leeftijd van iemand die een marathon loopt rond de 40 ligt.
Ik vraag me dus af, ben ik hier met mijn 42 een van de oudere lopers? en zo ja, hoe oud is de rest van de lopers hier (degene die dit niet in hun profiel hebben staan)?
Dus eigenlijk ben je 3?quote:
Doe er dit jaar niet aan mee, wellicht dat ik het volgend jaar ga doen. Ga komende zaterdag wel een 4mijl (geen wedstrijd) lopen: http://www.4mijlvankardinge.nl/. Probeer tussen de 27:30 - 28:00 te lopen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:40 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
Ik ben erbijga proberen onder de 23 te lopen. Gaat mogelijk regenen, dus dan kan de snelheidskraan volop geopend!
startvak ftw! Waar sta jij?
thnx voor de reactiequote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:23 schreef DeeBee het volgende:
Niet tijdens het lopen vrees ik...
Hoop wegen / fietspaden hebben 100 of 500 meter markeringen, dan kan je met tijden wel je pace berekenen. En 4/5 kilometer 'landmarks' onthouden van Google maps en daar je tussentijden checken kan ook natuurlijk.
Smartphone + een app kan ook en sommigen zweren bij Nike+ (maar in mijn ogen erg onbetrouwbaar) als goedkoop 'Garmin-alternatief'.
Hier hetzelfde. Ben 2 maanden geleden begonnen en boek (voor mijn gevoel) elke week progressie. Begon met twee keer in de week trainen, twee weken geleden overgestapt naar drie keer. Het valt me (tot nu toe) nog mee wat betreft blessures; heb alleen af en toe last van m'n lies en in mindere mate (na het lopen) van m'n linker scheenbeen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:33 schreef thettes het volgende:
Ga gelukkig ook flink vooruit elke keer zonder nog al te veel te hoeven trainen, dat motiveert wel.
Ik ben wel begonnen met heel veel blessures elke keer, dat gaat nu pas goed. Heb wel eens twee weken echt amper kunnen lopen door shin splints. Dus net zoals iedereen tegen mij zei (en ik negeerde het), pas op met pijntjesquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:46 schreef TvhN het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Ben 2 maanden geleden begonnen en boek (voor mijn gevoel) elke week progressie. Begon met twee keer in de week trainen, twee weken geleden overgestapt naar drie keer. Het valt me (tot nu toe) nog mee wat betreft blessures; heb alleen af en toe last van m'n lies en in mindere mate (na het lopen) van m'n linker scheenbeen.
inderdaad, ik gebruik Runtastic voor mijn blackberry en dit werkt voor mij vlekkeloos.quote:
Ik heb een Galaxy S waarvan de GPS niet nauwkeurig genoeg isquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad, ik gebruik Runtastic voor mijn blackberry en dit werkt voor mij vlekkeloos.
Ik loop regelmatig in heuvelachtig terrrein en ook het hoogteverschil wordt feilloos vast gelegd.
Kortom: ik ben er zeer tevreden over..!
Houd je ons, of iig mijquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:05 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik heb een Galaxy S waarvan de GPS niet nauwkeurig genoeg isDaarom zit ik te denken om een keer zo'n Nike+ horloge te kopen
Hoe heet dat boek, niet zo teasen hèquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:02 schreef kepler het volgende:
Ik ben nu een boek over hardlopen aan het lezen waarbij die man punten toekent aan zijn trainingen. De intensiteit van de training krijgt een nummer, en die vermenigvuldig je vervolgens met het aantal minuten. Een hele rustige duurloop is bijvoorbeeld een 2, maar een kortere afstand op maximale snelheid is een 5. Als je dit een tijdje volhoudt dan zou je dus een trend moeten zien.
Dat gaat bij mij automatisch met een plugin voor ST: Training Load. Het berekent gelijk het ideale tapermoment voor een wedstrijdquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:02 schreef kepler het volgende:
Ik ben nu een boek over hardlopen aan het lezen waarbij die man punten toekent aan zijn trainingen. De intensiteit van de training krijgt een nummer, en die vermenigvuldig je vervolgens met het aantal minuten. Een hele rustige duurloop is bijvoorbeeld een 2, maar een kortere afstand op maximale snelheid is een 5. Als je dit een tijdje volhoudt dan zou je dus een trend moeten zien.
Ik denk dat ik zoiets eens ga bijhouden, icm met wedstrijden. Kijken of het werkt
Hij ligt nu in de winkel voor 200 euro, maar ik heb daar nu echt geen geld voorquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 08:21 schreef Goofy88 het volgende:
[..]
Houd je ons, of iig mij, op de hoogte als je zo'n ding aanschaft? => Volgende telefoon wordt dus geen Galaxy S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |