Vaak is er ook nog een voorprogramma zodat de zaal al aardig vroeg open gaat.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:32 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ligt er aan hoe laat t open gaat. Meestal staat er al een rij van hier tot Fukushima. En reken ¤ 30 voor een shirtje.
Omdat dat gewoon asociaal is.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:32 schreef igottagun het volgende:
Je kunt ook tijdens een concert naar voren gaan, alleen durven veel mensen zich er niet doorheen te vroeten.
Zaal gaat om 6 uur open en het concert 'begint' om 8 uur, maar dat zal wel uitlopenquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:33 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Vaak is er ook nog een voorprogramma zodat de zaal al aardig vroeg open gaat.
zullen we dan maar roulatie schema's invoeren bij concerten?quote:
Als je per se vooraan wil staan kom je maar op tijd. Dat gewring tijdens een concert is hoogst irritant.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:38 schreef kievit19 het volgende:
[..]
zullen we dan maar roulatie schema's invoeren bij concerten?
die mensen hebben net zoveel betaald
Daarom neem ik dan altijd een biertje of 2 mee, dan denken mensen altijd dat ik die ergens vooraan moet afleveren.quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:38 schreef kievit19 het volgende:
[..]
Eens op beide.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:39 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Als je per se vooraan wil staan kom je maar op tijd. Dat gewring tijdens een concert is hoogst irritant.
Als je vooraan wilt staan moet je maar eerder in de rij gaan staan. Mensen die vijf minuten voor het begin zich langs iedereen duwen om vooraan te staan zouden ze moeten afschieten.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:38 schreef kievit19 het volgende:
[..]
Dit ja, maar als er iemand drinken is gaan halen voor de anderen moet het wel kunnen. Zolang ze het maar netjes vragen en geen bier over m'n shirt flikkeren.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:42 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Als je vooraan wilt staan moet je maar eerder in de rij gaan staan. Mensen die vijf minuten voor het begin zich langs iedereen duwen om vooraan te staan zouden ze moeten afschieten.
Mijn ervaring gaat eigenlijk niet verder dan een gratis openluchtoptreden van Van Velzen, als je daar doorheen zou moeten gaan.... Geen beginnen aanquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:42 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Als je vooraan wilt staan moet je maar eerder in de rij gaan staan. Mensen die vijf minuten voor het begin zich langs iedereen duwen om vooraan te staan zouden ze moeten afschieten.
quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:39 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Als je per se vooraan wil staan kom je maar op tijd. Dat gewring tijdens een concert is hoogst irritant.
Verboden om te lopen bij een concert? Zijn fokkers autisten of ga ik gewoon naar de juiste feestjes.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:42 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Ik doe precies hetzelfde, maar dan tijdens festivals. Heb schijt aan wat anderen denken.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:42 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Er is ook iets als een gulden middenweg. Het is een concert, daar heb je nu eenmaal wat beweging in het publiek. Het is geen damwedstrijd.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:10 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ik doe precies hetzelfde, maar dan tijdens festivals. Heb schijt aan wat anderen denken.
Ga maar lekker bij de bar staan als je de hele tijd wil zuipen om het daarna weer te moeten uitzeiken. Of gewoon naar de kroeg en zet thuis de cd opquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:09 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
[..]
[..]
Verboden om te lopen bij een concert? Zijn fokkers autisten of ga ik gewoon naar de juiste feestjes.
Je zou ook begrijpend kunnen lezen. Mensen die per se vooraan willen staan terwijl er amper nog ruimte is en zich overal doorheen moeten wringen is inderdaad irritant.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:09 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
[..]
[..]
Verboden om te lopen bij een concert? Zijn fokkers autisten of ga ik gewoon naar de juiste feestjes.
Het ligt inderdaad helemaal aan de zaal. Paradiso heeft een rondgang om de zaal, daar kun je altijd zijwaards inschuiven, andere zalen zijn veel moeilijker. Ligt natuurlijk ook aan de drukte en het type concert.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:45 schreef alors het volgende:
[..]
Ga maar lekker bij de bar staan als je de hele tijd wil zuipen om het daarna weer te moeten uitzeiken. Of gewoon naar de kroeg en zet thuis de cd op![]()
OT: Moeilijk in te schatten, verschilt ook per concert en zaal. Als je echt per se helemaal vooraan wil staan zou ik 's middags al gaan staan. Maar als je later gaat, wel ruim op tijd voor het voorprogramma, is dat meestal ook wel genoeg voor een mooi plaatsje.
Weet je wat pas irritant is...quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:46 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Je zou ook begrijpend kunnen lezen. Mensen die per se vooraan willen staan terwijl er amper nog ruimte is en zich overal doorheen moeten wringen is inderdaad irritant.
idd of dat je een beetje ruimte voor jezelf creeert zodat je het nog een beetje kunt zien en dat er dan iemand precies in die ruimte/beeld gaat staan. Het liefst natuurlijk iemand van 2,36 meter hoog en 1,5 meter breed.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:51 schreef belsen het volgende:
[..]
Weet je wat pas irritant is...
Dat er iemand langs wil, je een stapje naar achterdoet en hem halfleunend ruimte geeft en dat ze dan precies in de ruimte gaan staan, die jij wanhopige gecreëerd hebt om te kunnen passeren. Dan sta je daar op je tenen tegen je achterbuurman aan te leunen.
Voor mij ook nog echt een terugkerende ergernis... Ik ben te sociaal, denk.
Inderdaad.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
idd of dat je een beetje ruimte voor jezelf creeert zodat je het nog een beetje kunt zien en dat er dan iemand precies in die ruimte/beeld gaat staan. Het liefst natuurlijk iemand van 2,36 meter hoog en 1,5 meter breed.
Precies en vaak kan je via de zijkanten nog een heel eind naar voren komen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:05 schreef Ra-z het volgende:
in het midden is sowieso wel te komen bij de meeste concerten, het gedrang is toch alleen aan de voorkant
Sommige mensen zien een concert van de Peppers toch echt als een kruising tussen de jaarvergadering van de lokale christelijk gereformeerde vrouwenvereniging en een grootschalige imitatie van Terracotta Leger van Xi'an. Overgoten met stijfsel, uiteraard.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:44 schreef belsen het volgende:
[..]
Er is ook iets als een gulden middenweg. Het is een concert, daar heb je nu eenmaal wat beweging in het publiek. Het is geen damwedstrijd.
Zo herkenbaar...jeukjeukjeuk..quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:51 schreef belsen het volgende:
[..]
Weet je wat pas irritant is...
Dat er iemand langs wil, je een stapje naar achterdoet en hem halfleunend ruimte geeft en dat ze dan precies in de ruimte gaan staan, die jij wanhopige gecreëerd hebt om te kunnen passeren. Dan sta je daar op je tenen tegen je achterbuurman aan te leunen.
Voor mij ook nog echt een terugkerende ergernis... Ik ben te sociaal, denk.
Het betreft hier toch wel een redelijk bekende band(Red Hot Chili Peppers). Kaartjes voor Rotterdam waren al binnen 5 minuten uitverkochtquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:48 schreef belsen het volgende:
[..]
Het ligt inderdaad helemaal aan de zaal. Paradiso heeft een rondgang om de zaal, daar kun je altijd zijwaards inschuiven, andere zalen zijn veel moeilijker. Ligt natuurlijk ook aan de drukte
Het lijkt me nog net geen Metalconcert(quote:en het type concert.
quote:Dus meer info zou leuk zijn.
En hoe laat zou het voorprogramma beginnen?quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:08 schreef On het volgende:
Als er een voorprogramma is verdwijnt iedereen daarna toch naar de bar/plee en kan je makkelijk vooraan komen.
Dat eerste.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:21 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
En hoe laat zou het voorprogramma beginnen?![]()
Als het concert(officieel dan) 'begint', of als de deuren open gaan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |