Precies en vaak kan je via de zijkanten nog een heel eind naar voren komen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:05 schreef Ra-z het volgende:
in het midden is sowieso wel te komen bij de meeste concerten, het gedrang is toch alleen aan de voorkant
Sommige mensen zien een concert van de Peppers toch echt als een kruising tussen de jaarvergadering van de lokale christelijk gereformeerde vrouwenvereniging en een grootschalige imitatie van Terracotta Leger van Xi'an. Overgoten met stijfsel, uiteraard.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:44 schreef belsen het volgende:
[..]
Er is ook iets als een gulden middenweg. Het is een concert, daar heb je nu eenmaal wat beweging in het publiek. Het is geen damwedstrijd.
Zo herkenbaar...jeukjeukjeuk..quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:51 schreef belsen het volgende:
[..]
Weet je wat pas irritant is...
Dat er iemand langs wil, je een stapje naar achterdoet en hem halfleunend ruimte geeft en dat ze dan precies in de ruimte gaan staan, die jij wanhopige gecreëerd hebt om te kunnen passeren. Dan sta je daar op je tenen tegen je achterbuurman aan te leunen.
Voor mij ook nog echt een terugkerende ergernis... Ik ben te sociaal, denk.
Het betreft hier toch wel een redelijk bekende band(Red Hot Chili Peppers). Kaartjes voor Rotterdam waren al binnen 5 minuten uitverkochtquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:48 schreef belsen het volgende:
[..]
Het ligt inderdaad helemaal aan de zaal. Paradiso heeft een rondgang om de zaal, daar kun je altijd zijwaards inschuiven, andere zalen zijn veel moeilijker. Ligt natuurlijk ook aan de drukte
Het lijkt me nog net geen Metalconcert(quote:en het type concert.
quote:Dus meer info zou leuk zijn.
En hoe laat zou het voorprogramma beginnen?quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:08 schreef On het volgende:
Als er een voorprogramma is verdwijnt iedereen daarna toch naar de bar/plee en kan je makkelijk vooraan komen.
Dat eerste.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:21 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
En hoe laat zou het voorprogramma beginnen?![]()
Als het concert(officieel dan) 'begint', of als de deuren open gaan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |