abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102671564
Of wanneer je er een paar mensen langs laat, dat vervolgens de halve zaal besluit langs jouw heen te gaan :')
pi_102671575
Herkenbare situaties hier. :D Maar je kan best vooraan gaan staan hoor TS, na een nummer sta je vaak vanzelf een paar meter naar achter door al die beweging. Ik vond mezelf laatst bijna achteraan een zaal terug terwijl ik had durven zweren dat ik geen stap gezet had. Bij een wat zwaarder concert vooral, dan krijg je van die leuke 'golven'.
pi_102671715
in het midden is sowieso wel te komen bij de meeste concerten, het gedrang is toch alleen aan de voorkant
  Moderator maandag 3 oktober 2011 @ 23:06:03 #29
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_102671721
Maar in het midden staan is dus eigenlijk heel makkelijk gewoon heel vroeg gaan zodat je vooraan kunt staan en als het dan echt druk begint te worden naar het midden lopen.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_102671763
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 23:05 schreef Ra-z het volgende:
in het midden is sowieso wel te komen bij de meeste concerten, het gedrang is toch alleen aan de voorkant
Precies en vaak kan je via de zijkanten nog een heel eind naar voren komen.
pi_102671837
Als er een voorprogramma is verdwijnt iedereen daarna toch naar de bar/plee en kan je makkelijk vooraan komen.
pi_102676526
quote:
7s.gif Op maandag 3 oktober 2011 22:44 schreef belsen het volgende:

[..]

Er is ook iets als een gulden middenweg. Het is een concert, daar heb je nu eenmaal wat beweging in het publiek. Het is geen damwedstrijd.
Sommige mensen zien een concert van de Peppers toch echt als een kruising tussen de jaarvergadering van de lokale christelijk gereformeerde vrouwenvereniging en een grootschalige imitatie van Terracotta Leger van Xi'an. Overgoten met stijfsel, uiteraard.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 08:59:03 #33
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_102677664
quote:
7s.gif Op maandag 3 oktober 2011 22:51 schreef belsen het volgende:

[..]

Weet je wat pas irritant is...

Dat er iemand langs wil, je een stapje naar achterdoet en hem halfleunend ruimte geeft en dat ze dan precies in de ruimte gaan staan, die jij wanhopige gecreëerd hebt om te kunnen passeren. Dan sta je daar op je tenen tegen je achterbuurman aan te leunen. _O-

Voor mij ook nog echt een terugkerende ergernis... Ik ben te sociaal, denk. :')
Zo herkenbaar...jeukjeukjeuk..
pi_102689448
quote:
14s.gif Op maandag 3 oktober 2011 22:48 schreef belsen het volgende:

[..]

Het ligt inderdaad helemaal aan de zaal. Paradiso heeft een rondgang om de zaal, daar kun je altijd zijwaards inschuiven, andere zalen zijn veel moeilijker. Ligt natuurlijk ook aan de drukte
Het betreft hier toch wel een redelijk bekende band(Red Hot Chili Peppers). Kaartjes voor Rotterdam waren al binnen 5 minuten uitverkocht -O-
quote:
en het type concert.
Het lijkt me nog net geen Metalconcert( :r )
quote:
Dus meer info zou leuk zijn. :D
(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
pi_102689497
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 23:08 schreef On het volgende:
Als er een voorprogramma is verdwijnt iedereen daarna toch naar de bar/plee en kan je makkelijk vooraan komen.
En hoe laat zou het voorprogramma beginnen? :@
Als het concert(officieel dan) 'begint', of als de deuren open gaan? :P
(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
pi_102689999
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 15:21 schreef Dutchnative het volgende:

[..]

En hoe laat zou het voorprogramma beginnen? :@
Als het concert(officieel dan) 'begint', of als de deuren open gaan? :P
Dat eerste.
know'm sayin?
word? word.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 21:53:11 #37
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_102710682
Ha, ik ga naar Ahoy, ik heb zitplaatsen, maar fuck dat ik ga zitten, die mensen achter me hebben mooi pech. Heb je wel mooi je eigen plek. Veel plezier! :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')