abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102662642
Binnenkort zal ik een concert bezoeken(Red Hot Chili Peppers in Keulen), nu vroeg ik me af:

Hoe lang vantevoren moet je nu bij een dergelijk concert zijn, om niet helemaal vooraan te staan(De persoon waar ik mee naar het concert heeft last van een verslechterend gehoor(Wilde wél naar het concert :D ) en wil dus onder geen beding helemaal vooraan staan. Helemaal achteraan willen we natuurlijk ook niet belanden -O-

We hebben kaartjes voor de 'Standing Pitch' mocht dat nog niet duidelijk zijn.

De merchandise zal zeker wel een beetje overpriced zijn neem ik aan -O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Dutchnative op 04-10-2011 15:17:48 ]
(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
  maandag 3 oktober 2011 @ 20:31:04 #2
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_102662679
Drie kwartier.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_102662746
Uur/ 3 kwartier van tevoren ongeveer.
pi_102662753
Ligt er aan hoe laat t open gaat. Meestal staat er al een rij van hier tot Fukushima. En reken ¤ 30 voor een shirtje.
pi_102662767
Je kunt ook tijdens een concert naar voren gaan, alleen durven veel mensen zich er niet doorheen te vroeten.
pi_102662792
quote:
7s.gif Op maandag 3 oktober 2011 20:32 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ligt er aan hoe laat t open gaat. Meestal staat er al een rij van hier tot Fukushima. En reken ¤ 30 voor een shirtje.
Vaak is er ook nog een voorprogramma zodat de zaal al aardig vroeg open gaat.
  maandag 3 oktober 2011 @ 20:34:25 #7
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_102662870
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 20:32 schreef igottagun het volgende:
Je kunt ook tijdens een concert naar voren gaan, alleen durven veel mensen zich er niet doorheen te vroeten.
Omdat dat gewoon asociaal is.
Ook geen sig dus
pi_102662929
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 20:33 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Vaak is er ook nog een voorprogramma zodat de zaal al aardig vroeg open gaat.
Zaal gaat om 6 uur open en het concert 'begint' om 8 uur, maar dat zal wel uitlopen
(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
  maandag 3 oktober 2011 @ 20:38:31 #9
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_102663085
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 20:34 schreef Dennis_enzo het volgende:

[..]

zullen we dan maar roulatie schema's invoeren bij concerten?
die mensen hebben net zoveel betaald
The sand is pouring through the hourglass
To remind me of how precious time is
Cause all I ever do
Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
pi_102663152
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 20:38 schreef kievit19 het volgende:

[..]

Als je per se vooraan wil staan kom je maar op tijd. Dat gewring tijdens een concert is hoogst irritant.
pi_102663198
quote:

[..]

Daarom neem ik dan altijd een biertje of 2 mee, dan denken mensen altijd dat ik die ergens vooraan moet afleveren. :D
  maandag 3 oktober 2011 @ 20:40:39 #12
225619 BELASTING
Nu nóg makkelijker
pi_102663224
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 20:39 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Als je per se vooraan wil staan kom je maar op tijd. Dat gewring tijdens een concert is hoogst irritant.
Eens op beide.
Alleen een roulatie schema, kom op. :')
Leuker kunnen we het niet maken. Wel makkelijker.
Een topic over verstandig FOK!ken.
'Roestige daken, vochtige kelders'
  maandag 3 oktober 2011 @ 20:42:34 #13
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_102663334
quote:

[..]

Als je vooraan wilt staan moet je maar eerder in de rij gaan staan. Mensen die vijf minuten voor het begin zich langs iedereen duwen om vooraan te staan zouden ze moeten afschieten.
Ook geen sig dus
  maandag 3 oktober 2011 @ 20:44:58 #14
225619 BELASTING
Nu nóg makkelijker
pi_102663462
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 20:42 schreef Dennis_enzo het volgende:

[..]

Als je vooraan wilt staan moet je maar eerder in de rij gaan staan. Mensen die vijf minuten voor het begin zich langs iedereen duwen om vooraan te staan zouden ze moeten afschieten.
Dit ja, maar als er iemand drinken is gaan halen voor de anderen moet het wel kunnen. Zolang ze het maar netjes vragen en geen bier over m'n shirt flikkeren.
Leuker kunnen we het niet maken. Wel makkelijker.
Een topic over verstandig FOK!ken.
'Roestige daken, vochtige kelders'
pi_102663718
quote:

[..]

Mijn ervaring gaat eigenlijk niet verder dan een gratis openluchtoptreden van Van Velzen, als je daar doorheen zou moeten gaan.... Geen beginnen aan
-Linkse Boomknuffelaar
pi_102664476
Ligt er lijkt mij ook aan of ze 'Centerstage Innenraum unbestuhlt' of 'Endstage Innenraum unbestuhlt' gebruiken.
http://www.lanxess-arena.de/tickets/allgemeine-saalplaene.html
-Linkse Boomknuffelaar
pi_102664938
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 20:39 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

quote:

[..]

Verboden om te lopen bij een concert? Zijn fokkers autisten of ga ik gewoon naar de juiste feestjes.
pi_102665012
quote:

[..]

Ik doe precies hetzelfde, maar dan tijdens festivals. Heb schijt aan wat anderen denken.
  Moderator maandag 3 oktober 2011 @ 22:44:54 #19
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_102670523
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 21:10 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Ik doe precies hetzelfde, maar dan tijdens festivals. Heb schijt aan wat anderen denken.
Er is ook iets als een gulden middenweg. Het is een concert, daar heb je nu eenmaal wat beweging in het publiek. Het is geen damwedstrijd.
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
pi_102670577
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 21:09 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

[..]

[..]

Verboden om te lopen bij een concert? Zijn fokkers autisten of ga ik gewoon naar de juiste feestjes.
Ga maar lekker bij de bar staan als je de hele tijd wil zuipen om het daarna weer te moeten uitzeiken. Of gewoon naar de kroeg en zet thuis de cd op ^O^

OT: Moeilijk in te schatten, verschilt ook per concert en zaal. Als je echt per se helemaal vooraan wil staan zou ik 's middags al gaan staan. Maar als je later gaat, wel ruim op tijd voor het voorprogramma, is dat meestal ook wel genoeg voor een mooi plaatsje.
know'm sayin?
word? word.
pi_102670657
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 21:09 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

[..]

[..]

Je zou ook begrijpend kunnen lezen. Mensen die per se vooraan willen staan terwijl er amper nog ruimte is en zich overal doorheen moeten wringen is inderdaad irritant.
  Moderator maandag 3 oktober 2011 @ 22:48:48 #22
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_102670776
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 22:45 schreef alors het volgende:

[..]

Ga maar lekker bij de bar staan als je de hele tijd wil zuipen om het daarna weer te moeten uitzeiken. Of gewoon naar de kroeg en zet thuis de cd op ^O^

OT: Moeilijk in te schatten, verschilt ook per concert en zaal. Als je echt per se helemaal vooraan wil staan zou ik 's middags al gaan staan. Maar als je later gaat, wel ruim op tijd voor het voorprogramma, is dat meestal ook wel genoeg voor een mooi plaatsje.
Het ligt inderdaad helemaal aan de zaal. Paradiso heeft een rondgang om de zaal, daar kun je altijd zijwaards inschuiven, andere zalen zijn veel moeilijker. Ligt natuurlijk ook aan de drukte en het type concert.

Dus meer info zou leuk zijn. :D
  Moderator maandag 3 oktober 2011 @ 22:51:21 #23
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_102670940
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 22:46 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Je zou ook begrijpend kunnen lezen. Mensen die per se vooraan willen staan terwijl er amper nog ruimte is en zich overal doorheen moeten wringen is inderdaad irritant.
Weet je wat pas irritant is...

Dat er iemand langs wil, je een stapje naar achterdoet en hem halfleunend ruimte geeft en dat ze dan precies in de ruimte gaan staan, die jij wanhopige gecreëerd hebt om te kunnen passeren. Dan sta je daar op je tenen tegen je achterbuurman aan te leunen. _O-

Voor mij ook nog echt een terugkerende ergernis... Ik ben te sociaal, denk. :')
  Moderator maandag 3 oktober 2011 @ 22:59:41 #24
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_102671399
quote:
7s.gif Op maandag 3 oktober 2011 22:51 schreef belsen het volgende:

[..]

Weet je wat pas irritant is...

Dat er iemand langs wil, je een stapje naar achterdoet en hem halfleunend ruimte geeft en dat ze dan precies in de ruimte gaan staan, die jij wanhopige gecreëerd hebt om te kunnen passeren. Dan sta je daar op je tenen tegen je achterbuurman aan te leunen. _O-

Voor mij ook nog echt een terugkerende ergernis... Ik ben te sociaal, denk. :')
idd of dat je een beetje ruimte voor jezelf creeert zodat je het nog een beetje kunt zien en dat er dan iemand precies in die ruimte/beeld gaat staan. Het liefst natuurlijk iemand van 2,36 meter hoog en 1,5 meter breed.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator maandag 3 oktober 2011 @ 23:01:23 #25
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_102671476
quote:
2s.gif Op maandag 3 oktober 2011 22:59 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

idd of dat je een beetje ruimte voor jezelf creeert zodat je het nog een beetje kunt zien en dat er dan iemand precies in die ruimte/beeld gaat staan. Het liefst natuurlijk iemand van 2,36 meter hoog en 1,5 meter breed.
Inderdaad. _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')