zoals ik het lees kreeg ze te veel aandacht van de mensen waar ze t niet van hoefde te hebbenquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:31 schreef trovey het volgende:
Te weinig of teveel aandacht wat is het nu?Verder is dochter net zo'n aandachttrekker als moeder, het lijkt wel heel erg op een andere familie in dit subforum.
Terwijl Patty normaal met niemand ruzie heeft.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:31 schreef trovey het volgende:
Te weinig of teveel aandacht wat is het nu?Verder is dochter net zo'n aandachttrekker als moeder, het lijkt wel heel erg op een andere familie in dit subforum.
Nee joh. Al jaren niks meer gehoord van Priscilla. Tot nu dan. Maar heb niet het idee dat zij zo nodig al die media-aandacht wilt.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:31 schreef trovey het volgende:
Dus praat ze het van zich af op televisie.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 08:16 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nee joh. Al jaren niks meer gehoord van Priscilla. Tot nu dan. Maar heb niet het idee dat zij zo nodig al die media-aandacht wilt.
Zometeen om 20.25 uur op NED-3quote:
Ik heb het meegemaakt met een oudere ploeggenoot. Mensen kwamen apies kijken toen ie failliet was gegaan. Ik zal die mensen nooit meer vergeten zei ie.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
Over dat faillissement, wat een treurnis is dat zeg, mensen die aapies komen kijken en komen filmen in je huis![]()
Ik ken dat verhaal nou al ruim 10 jaar, maar nu ik het zo zie... damn...
Volgens mij zei Patty ook ooit dat zelfs de knuffels van haar dochter verkocht werden.![]()
![]()
Ja vind ik ookquote:
Wat ik me afvraag, haar vader is toch een rijk man?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
Over dat faillissement, wat een treurnis is dat zeg, mensen die aapies komen kijken en komen filmen in je huis![]()
Ik ken dat verhaal nou al ruim 10 jaar, maar nu ik het zo zie... damn...
Volgens mij zei Patty ook ooit dat zelfs de knuffels van haar dochter verkocht werden.![]()
![]()
De vader van Priscilla is rijk hè, niet de vader van Patty.. je gaat niet je ex-vrouw steunen tijdens een faillissement tochquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:06 schreef sherezade het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag, haar vader is toch een rijk man?
Waarom is hij dan niet bijgesprongen destijds??
Ja daar doelde ik ook op Carlo Nasi toch ...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:09 schreef DrDentz het volgende:
[..]
De vader van Priscilla is rijk hè, niet de vader van Patty.. je gaat niet je ex-vrouw steunen tijdens een faillissement toch
Ik denk dat, na een zware scheiding, weinig kerels dat doen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:12 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ja daar doelde ik ook op Carlo Nasi toch ...
Is dat zo gek om je ex vrouw te steunen als je bloedeigen kind bij haar woont??
Ik vind je moet dan maar het belang van je kind voorop zetten en zorgen dat je kind niks tekort komt ipv maar laten te verekken, dan zet je maar je issues opzij, tis je kind he
Dan was ze schatrijk geweest met haar exenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:09 schreef DrDentz het volgende:
je gaat niet je ex-vrouw steunen tijdens een faillissement toch
nee ik denk nu ik erover nadenk dat idd bijna geen kerel dat doet,quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat, na een zware scheiding, weinig kerels dat doen.
Ik heb niet alles gezien, ik had geen zin om naar die andere gozer te kijken in het programma, dus heb telkens zitten zappen. Zal morgen eens terugkijken...
Ik wist niet dat zij in een internaat heeft gezeten. Lijkt me ook geen makkelijke jeugd met zo'n moeder en zo'n leven...
sherezade. Sorry dat ik je in de steek heb gelaten. Ik wil het goed maken om te beginnen geef je bankrekening nummer en ik plaats er een miljoen euro op.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:19 schreef sherezade het volgende:
[..]
nee ik denk nu ik erover nadenk dat idd bijna geen kerel dat doet,![]()
ik heb het programma niet gekeken, misschien is het wel besproken in de uitzending...
Maar als mijn vader mij zo in de steek had gelaten op dat moment, dan zou ik niks meer met hem te maken willen hebben
nee minimaal 5 miljoenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
sherezade. Sorry dat ik je in de steek heb gelaten. Ik wil het goed maken om te beginnen geef je bankrekening nummer en ik plaats er een miljoen euro op.
hoe komt t toch dat jij steeds een mening hebt over programma's die je niet gezien hebt?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:19 schreef sherezade het volgende:
[..]
nee ik denk nu ik erover nadenk dat idd bijna geen kerel dat doet,![]()
ik heb het programma niet gekeken, misschien is het wel besproken in de uitzending...
Maar als mijn vader mij zo in de steek had gelaten op dat moment, dan zou ik niks meer met hem te maken willen hebben
het was een vraag die ik stelde en daarbij schreef ik dat ik het programma niet gezien heb..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:44 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
hoe komt t toch dat jij steeds een mening hebt over programma's die je niet gezien hebt?
als je had gekeken had je ook gehoord dat priscilla van haar vader het aanbod kreeg om bij hem te komen wonen.. ze koos er echter zelf voor om bij haar moeder te blijven
ik mis nog een overdreven aantal uitroeptekensquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:02 schreef sherezade het volgende:
[..]
het was een vraag die ik stelde en daarbij schreef ik dat ik het programma niet gezien heb..
en hoe ik met de situatie zou om gaan als mijn vader niet naa mij omgekeken had destijds, is mijn mening en niet hoe ik vind dat zij het had moeten doen...
en daar heb jij geen kut mee te maken
Misschien wilde ze haar verhaal doen en bedacht ze uiteindelijk pas dat ze het wilde herstellen?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:04 schreef totebel het volgende:
Maar, ze zou natuurlijk ook zelf, in privacy haar moeder kunnen bellen, zij is tenslotte degene die het contact verbrak als ik het goed begrepen heb. Als je volwassen genoeg bent om dat te doen, ben je ook volwassen genoeg om dat weer recht te breien. Dr moeder kan niet ruiken wanneer zij weer aan contact toe is.. en op deze manier, het zal vast niet zo bedoeld zijn, maar toch vind ik het niet zo'n sympathieke manier om dat via een tv programma te doen, eigenlijk.
ben je niet waardquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:13 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik mis nog een overdreven aantal uitroeptekens
ohja ik moet ongesteld wordenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:34 schreef static het volgende:
Is het collectieve volle maan of PMS hier de laatste dagen ofzo?
Ja, die mond hèquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:52 schreef sherezade het volgende:
En wat lijkt ze veel op Patty , ook dat patty mondje
quote:Patty Brard snapt dochter niet
van onze redactie
AMSTERDAM - Patty Brard vindt het vreemd dat haar dochter Priscilla heeft meegewerkt aan het BNN-programma Je zal het maar zijn. "Ze heeft zich er in laten lullen."
Dit heeft de presentatrice woensdagochtend gezegd in een interview met radio FunX. Ze snapt niet dat haar dochter, die niet graag in de schijnwerpers staat, de publiciteit heeft opgezocht om een boekje open te doen over hun moeizame relatie.
Patty liet ook weten dat ze altijd de deur heeft open gehouden voor Priscilla. "Ik wacht tot het moment daar is dat zij weer contact wil. Het is niet van mij afhankelijk, ik heb mijn deuren open gehouden. Ook al zegt ze dat er jaren geen contact is geweest, ik weet duidelijk voor mezelf dat ik er toch voor haar ben geweest."
Priscilla was enkele jaren geleden met haar moeder in de realityserie Patty's Posse te zien. Twee jaar geleden verbrak ze het contact met Patty. "Ik had het gevoel dat ik het verschil niet meer kon zien tussen Patty Brard en mama." Dinsdag liet Priscilla in het BNN-programma weten dat ze elke dag hoopt dat haar moeder belt. "Maar wel alleen als ze het echt wil. Niet voor de aandacht."
het is ook wel apart voor iemand die niet in de schijnwerpers wilt staan wel het verhaal open en bloot geeft op tv, maar goed ik vind het niet zo schokkend allemaal, komt wel weer goequote:
Ken je de scene nog met Nico Dijkshoorn ?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:46 schreef utrecht1970 het volgende:
Het lijkt erop dat Priscilla vindt dat de bal bij haar moeder ligt, ook al heeft zij al het contact verbroken.
Via de media laat ze dat haar moeder nog even weten, als je weer contact wil, ben jij aan zet, oprecht en zonder camera's.
Ik kan mij herinneren dat Patty tijdens een van haar programma;s een ruzie met Josee Hoebee in een parkeer garage ging bijleggen, wat echt tenenkrommend was en waar Jose ook niet op zat te wachten.
Priscilla is wsl bang dat Tatjana, Patricia en Patty binnenkort met een camera voor de deur staan.
Hij was wel bang dat zijn kop eraf zou gaanquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken je de scene nog met Nico Dijkshoorn ?
ik denk eerder Danny de Munk... zand eroverquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:46 schreef utrecht1970 het volgende:
Het lijkt erop dat Priscilla vindt dat de bal bij haar moeder ligt, ook al heeft zij al het contact verbroken.
Via de media laat ze dat haar moeder nog even weten, als je weer contact wil, ben jij aan zet, oprecht en zonder camera's.
Ik kan mij herinneren dat Patty tijdens een van haar programma;s een ruzie met Josee Hoebee in een parkeer garage ging bijleggen, wat echt tenenkrommend was en waar Jose ook niet op zat te wachten.
Priscilla is wsl bang dat Tatjana, Patricia en Patty binnenkort met een camera voor de deur staan.
neequote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken je de scene nog met Nico Dijkshoorn ?
Hij had een "leuk" stukje geschreven over de diva. Ze ging hem opzoeken in een restaurant.quote:
Bedanktquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |