De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaaf toch!quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, maar dit is droidcon, de naam says 'nuff.
Ik schrok!quote:
Uhu, maar het duurt dus 2 dagen, met andere woorden, ik slaap daar ook. Alles voor de Android.quote:
I'll bet you're gonna be the best looking nerd there!!quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Uhu, maar het duurt dus 2 dagen, met andere woorden, ik slaap daar ook. Alles voor de Android.
Doosquote:
Lekker voor jequote:Op maandag 3 oktober 2011 20:03 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik viel van me stoel af en kwam terecht op me bips
Oh, ik dacht juist dat men op zijn of haar geslachtsdeel terecht kwam als men van een stoel af viel.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:03 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik viel van me stoel af en kwam terecht op me bips
Bij dit soort dingen heb ik meestal al het idee dat dat niet heel erg lastig gaat worden.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I'll bet you're gonna be the best looking nerd there!!
Oh over dat laatste, ik heb een buisje lopen waar ik mijn dingetje kan insteken als ik echt nodig moet en die buis eindigt boven bij de spoiler..quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Van alle gemakken voorzien in mn auto.
Laptop, internet, fanta, chips en zelfs een lege fles voor het geval ik moet plassen en ik het echt niet meer kan inhouden![]()
Dat laatste zou ik overigens nooit doen!!
Hahaquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:04 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nou deed echt pijn hoor
Duister mens!
Mijn hart is kapot.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:06 schreef Boterbartje het volgende:
ik vind het wel jammer dat de TT's van coban niet echt mooi zijn.
kusjekroel
Een spook, die op safari isquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:07 schreef coban het volgende:
Jongons. Ik ben fakking inspiratieloos. Wat moet ik tekenennenenenenen
http://gsm-telecom.marktp(...)e-of-ipod-nieuw.htmlquote:
Op zoek naar een gaaf hoesje voor je iPhone of iPod? Check deze gave hoesjes! Op=op!
Hoesje is geschikt voor iPhone, iPod, Blackberry, LG, Htc, Samsung, Nokia of digitale camera.
Of zoek je een leuk verjaardagskado voor een echte Justin Bieberfan?
Uniek in Nederland!
Geschikt voor de meeste maten telefoons en ook zeer geschikt voor een kleine digitale camera!!
Het hoesje is gemaakt van 3mm neopreen! (niet stug)
Maat ong. 7 x12 cm.
Aan twee kanten bedrukt!!
Het hoesje is nieuw en van prachtige kwaliteit!
Wees er snel bij want op=op!
De prijs is vast. Verzendkosten slechts ¤0,46
Kijk ook eens bij mijn andere advertenties voor meer hoesjes!!!
Goedquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:07 schreef Plastic_zak het volgende:
coban![]()
hoe is het vandaag in het ov gegaan?
Sarcasme schat.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:06 schreef coban het volgende:
[..]
Haha
@rezik weet niet hoe jij flikkert
Ik elke dag.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:11 schreef Dientje12 het volgende:
Ik heb mezelf weleens uitgescholden voor loser
HAHAHA IK POP JE SAMEN MET MIJN PVV-BOIIIS WE KOMEN OP DE 180CC WEES MAAR BANG 110 120 120 GEEN ENKEL PROBLEEMquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:11 schreef coban het volgende:
SLA DAN JONGE IK KOM MET MIJN 73738 NEVEN EN IK LAAT JE PIJN VOELEN
Haha!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je het treinnummer genoteerd?quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:14 schreef coban het volgende:
OMG IK HEB EEN VERHAAL.
Nou ik zat dus in de trein. En zo'n jongon en zo'n meisjen zatsn tegenover mij en dat meisje praatte echt bullshit: jaaa ik wil RIJK worden man, ik ga banken overvallen ik ga dit, zeg weet jij hoe je veel geld kan verdienen? Omg ik moet echt rijk worden ditdat.
Die jongen zat vaag te smilen en hmm en jaa enzo te zeggen en dacht ws zo van dit wijf is gestoord
Ik wilde echt BIJNAAA dit zeggen: heyyy, ja je kunt ook hoer worden, good luck
Mr ik durfde niet omdat loser
Goed verhaal, is dat alles wat je mee hebt gemaaktquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:14 schreef coban het volgende:
OMG IK HEB EEN VERHAAL.
Nou ik zat dus in de trein. En zo'n jongon en zo'n meisjen zatsn tegenover mij en dat meisje praatte echt bullshit: jaaa ik wil RIJK worden man, ik ga banken overvallen ik ga dit, zeg weet jij hoe je veel geld kan verdienen? Omg ik moet echt rijk worden ditdat.
Die jongen zat vaag te smilen en hmm en jaa enzo te zeggen en dacht ws zo van dit wijf is gestoord
Ik wilde echt BIJNAAA dit zeggen: heyyy, ja je kunt ook hoer worden, good luck
Mr ik durfde niet omdat loser
ILLUMINATIBITCH KILL IT WITH FIREEEEquote:
Omdat het leuk is.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:18 schreef coban het volgende:
Treinnumme noterenwrm zou ik
@dientje: ja was echt spannend
Ja,quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:18 schreef coban het volgende:
Treinnumme noterenwrm zou ik
@dientje: ja was echt spannend
Nee ik probeer achter het treinnummer te komenquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:20 schreef coban het volgende:
Pz zeg dan gelijk dat je mij wilt opsporen
Tenksssquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:20 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja,
Je word echt goed in slaapverhaaltjes vertellen ik voel het gewoon
Wrmm?quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:21 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Nee ik probeer achter het treinnummer te komen
Ik ook!quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:25 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]
oude tgv. ik had hier nog modeltreintje van
Ik heb er nu ook eenquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:25 schreef Dientje12 het volgende:
Ik had vroeger altijd een trein van lego
fuck yeah, ik had ook lego mars, met van die buisjes waar je beestje door kon transporteren met zo'n pompje!quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:31 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die dit vroeger niet hadden.
wat is somda?quote:
god neequote:
ja wij willen op jou hatenquote:
/care, ik zit toch op mobielquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:46 schreef Intronic het volgende:
[..]
Kijk maar uit, anders verander in mijn UI weer.
ben je wellesquote:
hij heeft allemaal manier opgeschreven hoe te handelen als we iets zeggen zodat hij normaal overkomtquote:
Ja is goed, maar dan moet je ook jouwe meenemen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:27 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Echt?
Mag ik bij jou komen spelen?
Niks wou weten of ik vrienden heb.quote:
popcornvriendin. wanneer weer dan?quote:
Iedereen hier in UDOWU is elkaars vriend!quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:53 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Niks wou weten of ik vrienden heb.
[..]
popcornvriendin. wanneer weer dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
`Als jij weer durft, ik durf eigenlijk nooit aan je te vragen of je al over je trauma heen bent.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:53 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Niks wou weten of ik vrienden heb.
[..]
popcornvriendin. wanneer weer dan?
Nieuwe tekening voor in de OP?quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:55 schreef coban het volgende:
Mijn zus vroeg net wrm ik als een debiel zit te kleuren
Nou inprincipe ben ik er over heen, maar kan ik er nog wel om lachen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
`Als jij weer durft, ik durf eigenlijk nooit aan je te vragen of je al over je trauma heen bent.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Iedereen hier in UDOWU is elkaars vriend!Omg omgg das sooo veetttSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is a time of cumming and going.
Ghehequote:Op maandag 3 oktober 2011 20:57 schreef coban het volgende:
[..]
Nee voor aighthij is jarig en belofte maakt schuld
Schattig. Wel laten zien aan iedereen hèquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:57 schreef coban het volgende:
[..]
je zou ook iets lezenquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:57 schreef coban het volgende:
[..]
Hopen dat huppel dit niet leest.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:58 schreef Dalando het volgende:
JE KAN DE URL BALK SLEPEN RICHTING DE DINGETJES
Tegenwoordig kan je alles slepen in een browser.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:58 schreef Dalando het volgende:
JE KAN DE URL BALK SLEPEN RICHTING DE DINGETJES
Of eronder.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nu die van Albert Heijn der naast.
Nee.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nu die van Albert Heijn der naast.
Ik bedoel de verpakkingen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee.Het is Calvé of het is niets.
Calvé.
![]()
Ik kan wel lachen zo om de tijd.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:56 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nou inprincipe ben ik er over heen, maar kan ik er nog wel om lachen.
[..]
Omg omgg das sooo veettt
HNTM?quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:05 schreef Flippiee het volgende:
Die jongen bij HNTMIk zou ook zenuwachtig worden als ik met zo een jongen op een foto moest.
ohquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:09 schreef Intronic het volgende:
[..]
Hollands Next Top Model. Waarom weet ik dit.
ANTM vond ik wel leuk met al die chick nomnomnomquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:09 schreef Intronic het volgende:
[..]
Hollands Next Top Model. Waarom weet ik dit.
Dat is nog de oude variant, je moet eens in de winkel gaan kijken. Precies het zelfde.quote:
Van dat stokbrood met kruidenboter. Daar kan ik er altijd 2 van opquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:18 schreef Oceanview het volgende:
Ik had net zo'n lekkere stokbrood, maar nu is ie op en ik wil meer.
Stokbrood met chocopasta.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Van dat stokbrood met kruidenboter. Daar kan ik er altijd 2 van op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:20 schreef coban het volgende:
Hahah_!
VET.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahah_!
Wat moet dat roze beest voorstellen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de rest wel leuk gedaan.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Hahah_!
Nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is a time of cumming and going.
Hahah_!
NiceeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja nou als ik ga vertellen wat dat roze beest inhoudt enzo dan gaan jullie kapothar lachn.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat moet dat roze beest voorstellen?Voor de rest wel leuk gedaan.
MarokkaanseKip.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:21 schreef coban het volgende:
[..]
Ja nou als ik ga vertellen wat dat roze beest inhoudt enzo dan gaan jullie kapothar lachn.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:23 schreef coban het volgende:
Nee
Ik was ooit ziek weetje, en toen ging ik naar kleutertv kijken en daar was zo'n man die ging uitleggen hoe je zo'n dier kon tekenen.
Ik vind het niet leuk.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wicky de Viking, Sinbad, Heidi en dan dat Zweedse jochie met die ganzen![]()
Dat komt waarschijnlijk doordat je opgroeide met Pokémon, Digimon en Yu-Gi-Oh.quote:
Boksquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]!
Ik mag je niet uitlachen, want als ik ziek ben zet ik gewoon kindernet aan en heb ik schijt aan de wereld.
Dit ook, en af en toe Alfred J. Kwak, Boes boes enz.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk doordat je opgroeide met Pokémon, Digimon en Yu-Gi-Oh.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:31 schreef Rezania het volgende:
Als ik ziek ben slaap ik zoveel mogelijk en anders gewoon Disovery Channel, National Geograpic Channel en History Channel.
History channel?quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:31 schreef Rezania het volgende:
Als ik ziek ben slaap ik zoveel mogelijk en anders gewoon Disovery Channel, National Geograpic Channel en History Channel.
Tik em aaaanquote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:30 schreef Dalando het volgende:
Als ik ziek ben da ga ik Sjon het schaap kijken en pieter post
Prinses Sissi.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tik em aaaan
[..]Pieter post, als ik dat deuntje hoor, zing ik het mee. Maar dat heb ik ook met de tekenfilmpjes van prinses Sissi van heul vroeger
Hoezo spam ik nou weerquote:
Ja zo van Kon ik als een vogel vliegen, dan vloog ik naar jou, bij jou wil ik zijn. Het vuur zal voor ons branden blablablabla.quote:
Welke vakken?quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:34 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zo, heb weer wat aan huiswerk gedaan
Dit:quote:
quote:
quote:
Ik snap niet eens hoe het mogelijk is, aangezien je maar één bericht per 10 seconden kan plaatsen.quote:
Abohouders niet. Die kunnen 1 bericht iedere 3 sec.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit:
[..]
[..]
[..]
Ik snap niet eens hoe het mogelijk is, aangezien je maar één bericht per 10 seconden kan plaatsen.
Ik ken de liedjes verder niet, maar die serie keek ik altijd met mijn zus.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja zo van Kon ik als een vogel vliegen, dan vloog ik naar jou, bij jou wil ik zijn. Het vuur zal voor ons branden blablablabla.Mijn geheugen is slecht, maar dat nummer man, dat ken ik
Familie van je?quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:35 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stuk voor stuk kwaliteit ja.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:35 schreef Dalando het volgende:
[..]
Abohouders niet. Die kunnen 1 bericht iedere 3 sec.
En trouwens, wie heeft hier nou weer 8700 posts in udowu? Hmm?
Teh fuck is datquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:35 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is het een beetje interessantquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:35 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Journalistieke Vaardigheden
P-ception is ook kwaliteit.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Familie van je?
[..]
Stuk voor stuk kwaliteit ja.
Whehehequote:Op maandag 3 oktober 2011 21:36 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik ken de liedjes verder niet, maar die serie keek ik altijd met mijn zus.
Wat.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat zijn onze collega-developers.
Mwa, moest met een klasgenoot mensen interviewen over iets en daar een klein artikeltje over schrijvenquote:
Als jij dat leuk vind, succesquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:39 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Mwa, moest met een klasgenoot mensen interviewen over iets en daar een klein artikeltje over schrijven
Nee, misschien krijgt ie een beetje dorst.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:40 schreef Flippiee het volgende:
Mijn zusje voert mijn hond chips, gaat mijn hond nu dood?
Neeuhquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:40 schreef Flippiee het volgende:
Spam? Watisdat.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:41 schreef Rezania het volgende:
Dictator Rezania/Mennir baas der kaas baas bazenshit beveelt jullie om te stoppen met spammen.
Oh mooi. No worries.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, misschien krijgt ie een beetje dorst.
Nee dat doe ik wel. Lekker vet worden.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:41 schreef BBQSausage het volgende:
Tenzij die hond de hele zak leeg eet. Dan wel.
Tofquote:
Een hond kan zetmeel geloof ik niet verteren, dus hij schijt het gewoon weer uit.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:40 schreef Flippiee het volgende:
Wel handig, kun je gelijk weer aardappelkroketten van maken.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een hond kan zetmeel geloof ik niet verteren, dus hij schijt het gewoon weer uit.
Succes ermee Flippiee.quote:Koolhydraten komen voor in de vorm van zetmeel en suikers. Bijna alle voedingstoffen bevatten koolhydraten. Koolhydraten zijn energieleverancier, net als de vetten. . De meeste voedingstoffen waarin koolhydraten voorkomen, bevatten ruwe celstof. Daarvan zal in een goede balansvoeding maar weinig voorkomen, omdat de hond dit niet kan verteren.
Om verteerd te kunnen worden door honden of katten, dient zetmeel zeer goed gekookt te zijn, anders veroorzaakt het zure diarree door gisting in de dikke darm. Een te grote hoeveelheid zetmeel heeft hetzelfde effect aangezien de spijsverteringscapaciteit van enzymen dan overschreden wordt (dit komt voor bij noordelijke rassen).
quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wel handig, kun je gelijk weer aardappelkroketten van maken.
Ach joh, het zijn maar een paar chipjes, zo erg is 't niet. Je moest eens weten wat onze hond altijd at.quote:
Die van ons ook, alleen ook de minder fijne dingen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:46 schreef Spaghettivreter het volgende:
Mijn hond eet echt vrijwel alles, zelfs spaghetti, rijst met kip, vis en zelfs pepernoten
onze kat ook. en de schillen van aardappels en paprika's tomaten, komkommer, pasta, pindakaas, chipsquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:46 schreef Spaghettivreter het volgende:
Mijn hond eet echt vrijwel alles, zelfs spaghetti, rijst met kip, vis en zelfs pepernoten
quote:
Gelukkigquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die zien er heel anders uit hoor.
Sorry, eet ze!
Pepernotenquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:46 schreef Spaghettivreter het volgende:
Nee, ik zat gewoon een uitbundig gesprek te voeren met bbqsausage over ijsmeis enzulks.quote:
Dat is nog van voor jou tijd.quote:
Gewoon jouw userid - andermans userid, zo moeilijk is 't niet.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:13 schreef Dientje12 het volgende:
Waar kan je die shit zien?
HOeveel users enzo
quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:12 schreef BBQSausage het volgende:
Dalando, ik zie dingen die ik niet wil zien.
Newbie maar wel bekender dan jij bentquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:12 schreef Rezania het volgende:
Omg, ik kom er net achter dat er tussen ik en coban 345295-231246=114049 users zitten. Wat is ze toch een newbie.
hebbenquote:
Ik ben fakking onschattig. Jonge als jij eens wist hoe ik gemeen en arrogant kijk met mijn arrogante bitchekop dan piep je wel anders.quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:20 schreef coban het volgende:
[..]
Ik ben fakking onschattig. Jonge als jij eens wist hoe ik gemeen en arrogant kijk met mijn arrogante bitchekop dan piep je wel anders.
quote:
Pics.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:20 schreef coban het volgende:
[..]
Ik ben fakking onschattig. Jonge als jij eens wist hoe ik gemeen en arrogant kijk met mijn arrogante bitchekop dan piep je wel anders.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:22 schreef coban het volgende:
[..]
Nevaahhhh UWHAUAHAUAHUWHAUHA heksenlach.
quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:24 schreef coban het volgende:
Ik heb zo'n faal he
Vroegah. Toen ik niet wist wat fokrar was zei zo'n user zo van jaa coban zit niet in fokrar dus ze zal niet zo belangrijk zijn
Dus ik denken omg fokrar is lijstje van bazenusers ofzo.
Dus ik wilde BIJNAAA zeggen:waarom zit ik niet bij dat fokrarrrrrr
Ben ik evn blij dat ik dat niet gezegd heb. Faal jonguh.
quote:
Dat kan wel, het is gewoon dé weetje.quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:28 schreef coban het volgende:
Rezania ik ga je doden.
Met een speer.
In je oog.
quote:
Als je alleen zn oog kapot prikt gaat hij niet dood..quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:28 schreef coban het volgende:
Rezania ik ga je doden.
Met een speer.
In je oog.
Dit plaatje is zo schattig he ik wil altijd knuffel geven dan.quote:
Ik mag het niet meer zeggen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:33 schreef coban het volgende:
[..]
Dit plaatje is zo schattig he ik wil altijd knuffel geven dan.
Wel als ik zijn hersenen doorboorquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:31 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Als je alleen zn oog kapot prikt gaat hij niet dood..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |