De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaaf toch!quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, maar dit is droidcon, de naam says 'nuff.
Ik schrok!quote:
Uhu, maar het duurt dus 2 dagen, met andere woorden, ik slaap daar ook. Alles voor de Android.quote:
I'll bet you're gonna be the best looking nerd there!!quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Uhu, maar het duurt dus 2 dagen, met andere woorden, ik slaap daar ook. Alles voor de Android.
Doosquote:
Lekker voor jequote:Op maandag 3 oktober 2011 20:03 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik viel van me stoel af en kwam terecht op me bips
Oh, ik dacht juist dat men op zijn of haar geslachtsdeel terecht kwam als men van een stoel af viel.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:03 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik viel van me stoel af en kwam terecht op me bips
Bij dit soort dingen heb ik meestal al het idee dat dat niet heel erg lastig gaat worden.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I'll bet you're gonna be the best looking nerd there!!
Oh over dat laatste, ik heb een buisje lopen waar ik mijn dingetje kan insteken als ik echt nodig moet en die buis eindigt boven bij de spoiler..quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Van alle gemakken voorzien in mn auto.
Laptop, internet, fanta, chips en zelfs een lege fles voor het geval ik moet plassen en ik het echt niet meer kan inhouden![]()
Dat laatste zou ik overigens nooit doen!!
Hahaquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:04 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nou deed echt pijn hoor
Duister mens!
Mijn hart is kapot.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:06 schreef Boterbartje het volgende:
ik vind het wel jammer dat de TT's van coban niet echt mooi zijn.
kusjekroel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |