Ik zou naar Maasbracht gaan, daar heb je een bitch van een chefquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:43 schreef Burner82 het volgende:
En ik hoef niet eens ver weg, blijkbaar heeft Roermond ook een restaurant met een ster...
Dan liever een relaxte halve Aussie hoor... In Roermond...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:54 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik zou naar Maasbracht gaan, daar heb je een bitch van een chef
Denk het nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:01 schreef Burner82 het volgende:
Zouden ze vandaag weer lekker gaan trollen?
Roosjequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:03 schreef roos85 het volgende:
zo hehe eindelijk een keer op tijd thuis!
Hoeveel euro?quote:
Roos!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:03 schreef roos85 het volgende:
zo hehe eindelijk een keer op tijd thuis!
Dan zou ik ze expres elke dag kip laten maken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:07 schreef roos85 het volgende:
[..]![]()
Volgend seizoen een women only editie bitte
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:08 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dan zou ik ze expres elke dag kip laten maken.
Dat ga ik tijdens de reclame even proberenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:09 schreef Ole het volgende:
Als je teveel nootmuskaat eet word je stoned
Ik ben nu al benieuwd naar na de reclamequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:09 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat ga ik tijdens de reclame even proberen
dat is iets nieuws blijkbaarquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:10 schreef Ole het volgende:
Huh? Koken voor de opdracht niet voor het lekker?
Als ik achterlijke teksten uitkraam weet je genoeg.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:10 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ben nu al benieuwd naar na de reclame
Dan kun je het vandaag tenminste op nootmuskaat gooienquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:11 schreef Drassss het volgende:
[..]
Als ik achterlijke teksten uitkraam weet je genoeg.
Frietquote:
http://forum.fok.bequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
De baas heeft gesproken en het is FRIET
Met een grote hoeveelheid.....quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
De baas heeft gesproken en het is FRIET
VETTE MAYO!!!!quote:
quote:Gosset bij Bridges - 12/09/2011 - Restaurants
Als Robert-Jan Woltering, GM van Hotel the Grand me een mailtje stuurt of ik hun Gosset champagnemenu in Bridges kom proeven met Kraan hoef ik niet lang na te denken, natuurlijk! Wat ik dan nog niet weet is dat ik op die dag griep heb. Een combinatie van heel graag willen en niet op tijd afbellen brengt me afgelopen donderdag om 19.30 in het altijd gezellig drukke Grand, waar de taxi’s met gasten af en aan rijden. Het aperitief begint met een glaasje Gosset, de rode draad door de avond, terwijl Ivan de amuses van coquille, paling en radijs klaar maakt.
Ivan…..? Ja, Ivan, de bijna-winnaar van Topchef de jonge professionals, die in Carcassonne de hoofdprijs aan zijn neus voorbij zag gaan is een paar weken geleden door chef Auréličn Poirot gevraagd zijn laatste schooljaar in Bridges te komen werken. Cool hč? We duiken voor het eten nog even de keuken in want daar staat de winnares van Topchef, Monique, ondertussen al 2 maanden te genieten van haar hoofdprijs, een baan als chef de partie. Het gaat haar goed, zo goed dat ze heeft besloten haar opleiding af te maken, geweldig!
Commerciele tv ftw.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:18 schreef Bosbeetle het volgende:
Bloemkool zonder nootmuskaat is inderdaad wel stom. Alleen waarom zo'n zak gemalen nootmuskaat laten zien en niet een nootmuskaatbol zoals normaal.
Topchef zou liveshows moeten doenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:17 schreef Burner82 het volgende:
Toch blijf ik hopen dat Mats door is naar de live shows van SYTYCD
Die Old Amsterdam van net ook nietquote:
Misschien kwamen ze er ook achter dat het reclame was voor Venzquote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:21 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Misschien kwamen ze er ook achter dat het reclame was voor Venz
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |