Die weeskinderen zijn volgens mij the Little Rascals.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:35 schreef Karina het volgende:
Vroeger keek ik ook vaak naar slapstick (oftewel "stomme" films). Volgens mij zie je die nu nooit meer op tv. Met Buster Keaton, Charlie Chaplin, Laurel en Hardy, Abbott & Costello, en die schele, Ben Turpin.
En dan had je nog de serie met politieagenten en die met de weeskinderen, de namen van die twee ben ik vergeten.
Ik lag altijd helemaal in een deuk als kind van die flauwe grappen, zoals op een plank stappen en dan de plank tegen je kop krijgen of gevechten met taartenAlleen de muziekjes bij de filmpjes waren al leuk.
Dat is toch helemaal geen horrorquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:32 schreef tong80 het volgende:
Ken je deze als horrorliefhebber Karina ?
Heb hem idd gezien. David Linch heeft er veel van meegekr4egen.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal geen horror. Heb jij 'm gezien, Tong? Ik wel, in de bioscoop nota bene (niet in '32 haha, wel in Vera Zienema, zal wel begin jaren '90 geweest zijn).
Dan heb jij mijn vingerafdrukken. Ik heb het een paar jaar ge-offset, en soms ben ik de hele godvergeten oplage doorgeweest om de dubbelen eruit te vissen (dan had de offsetmachine twee vellen gepakt, waarvan er maar 1 bedrukt was).quote:Op zondag 4 maart 2012 19:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb hem idd gezien. David Linch heeft er veel van meegekr4egen.
En de Vera. Ik woon meer dan 200 ki8lomter zuidelijker en het is toch mijn favoriete concertzaal. Heb al 25 jaar een abonnement op het Vera krantje
Ik betaal alleen de postzegels voor het verzenden.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Dan heb jij mijn vingerafdrukken. Ik heb het een paar jaar ge-offset, en soms ben ik de hele godvergeten oplage doorgeweest om de dubbelen eruit te vissen (dan had de offsetmachine twee vellen gepakt, waarvan er maar 1 bedrukt was).
Nog drie jaar en Weening is 60quote:Op zondag 4 maart 2012 19:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik betaal alleen de postzegels voor het verzenden.
En zo'n blaadje in kleur zie je nergens. Peter Weening is een held. Door hem en de Vera veel nieuwe bands leren kennen. Zoals Afghan Wigs, Screaming Trees, Mudhoney, Nirvana etc.
Ze waren en zijn overal de eersten mee.
Simplon was ook cool met Mike van de Boegies als programmeur. In dse Vera met the Nozems geweest als opening van de keiweek en in de Simplon gewoon bij een concert.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Nog drie jaar en Weening is 60. Ik heb uiteraard al die bands ook in Vera leren kennen. Altijd overal gratis bij als medewerker. Geweldige club!
* Ulx rekent Peckinpah tot zijn favoriete regisseurs.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |