quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:25 schreef allesbeterweter het volgende:
Gemaakt in 1979 kan nog net op het nippertje
Mijn favoriet uit 1980 en de rest van de serie.
Het enige waar ik aan dacht als ik haar zag met die vlechtjes en kraaltjes: hoe krijg je dat weer uit je haarquote:Op woensdag 7 maart 2012 09:36 schreef allesbeterweter het volgende:
IDD Bo Derek de sensatie van vele mannen !
Paar jaar geleden nog bij de openbare omroep te zien.quote:
Ik vond die film nou echt geen ene moer aan.quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:10 schreef Ulx het volgende:
Er is overigens geen blote tiet of iets anders wat niet mag volgens de policy te bekennen in dit fragment.
Waarom niet?quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond die film nou echt geen ene moer aan.
Ik vond het maar een saaie film. Maar dat komt denk ik omdat het zo traag en ouderwets was. Ik heb die film pas jaren later nadat hij uitkwam gezien.quote:
Ik zit hem nu te kijken hier op m'n werk, en ik moet zeggen dat het inderdaad wat langzaam is. Maar om nu te beweren dat de film zuigt of niets om het lijf heeft? Nou nee.quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond het maar een saaie film. Maar dat komt denk ik omdat het zo traag en ouderwets was. Ik heb die film pas jaren later nadat hij uitkwam gezien.
Ik ben nog een tijd naar die film op zoek geweest want ik had hem eens in mijn jeugd gezien.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:25 schreef Karina het volgende:
Ik speel een klein beetje vals, deze is uit 1981, doodeng vond ik die destijds, later nog teruggekeken en ik zat maar te wachten tot het eng werd, helaas, het gebeurde niet meer. Wel een goede film.
Ik heb deze film voor het eerst als klein jochie 's nachts op mijn slaapkamer gekeken.quote:
Dat had ik met Grease.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 01:20 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Ik heb deze film voor het eerst als klein jochie 's nachts op mijn slaapkamer gekeken.
Alle drie delen kwamen in die week voorbij op BBC.
Toen de film afgelopen was, durfde ik eigenlijk niet meer naar de badkamer om te plassen.
Wat was ik toen bang voor zombies.
En toch alle drie films helemaal afkijken.
Die film vond ik ook heel erg leuk.quote:Op donderdag 8 maart 2012 12:40 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik ben nog een tijd naar die film op zoek geweest want ik had hem eens in mijn jeugd gezien.
Eén van mijn beste films is net uit 1980:
[ afbeelding ]
Het verhaal, de muziek, het aantal sterren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |