de hongerspelenquote:Op zondag 11 december 2011 20:24 schreef Ongedierte het volgende:
Saints row 2, Gone, Twilight en de Hongerspelen
Had je geld over?quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:49 schreef x3ro het volgende:
Pet van DSquared, 2 pakjes Marlboro medium en een sixpack bier
Mwah, ben nogal impulsief daarmee(mits 't qua financien kanquote:
Die is echt gruwlijk mooi! zit zelf ook te twijfelen of ik em zal kopen!quote:
Gone het boek? Ook toevallig, ik heb deel 1 net uit.quote:Op zondag 11 december 2011 20:24 schreef Ongedierte het volgende:
Saints row 2, Gone, Twilight en de Hongerspelen
Ik ben er heeel erg tevreden mee (Misschien heb je al de knoop doorgehakt thoquote:Op woensdag 28 december 2011 00:20 schreef HapselFlap het volgende:
[..]
Die is echt gruwlijk mooi! zit zelf ook te twijfelen of ik em zal kopen!
Is hij goed? Heb hem hier liggen om gelezen te wordenquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:16 schreef datisstom het volgende:
[..]
Gone het boek? Ook toevallig, ik heb deel 1 net uit.
Ik vond hem maar slecht, met een enorme anti-climax maar het boek is zo bagger dat dat je niet meer uitmaakt.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:33 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ben er heeel erg tevreden mee (Misschien heb je al de knoop doorgehakt tho)
[..]
Is hij goed? Heb hem hier liggen om gelezen te worden
quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:29 schreef thedutchking het volgende:
volgende week beats studio zwart
ik heb die zwarte met witte streep <3 zitten zo goed.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:28 schreef 60cent het volgende:
[ afbeelding ] maar dan met dunnere veters
Heb ik ook gedaanquote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:41 schreef VladPoetin het volgende:
[..]
lees aub gewoon de engelse boeken ipv dit slecht vertaalde kutboek
Hahahaquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:46 schreef datisstom het volgende:
Tenzij je 12 bent en het realistisch vind dat kinderen van 14 elkaar neerschieten, speciale krachten hebben, elkaar martelen en coyotes die praten.![]()
Het lijkt de Bijbel wel.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:42 schreef LOVESPACESHIP het volgende:
Mijn 4e blackberry, hopelijk gaat deze langer mee
Wat je eigenlijk moet vragen... als je er 3 hebt gesloopt waarom koop je dan in godsnaam een 4equote:Op donderdag 19 januari 2012 23:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waarom gaan mensen zo onzuinig met hun spullen om tegenwoordig?
Anyway:
- een achterspatbord
- LP: Foo Fighters - Foo Fighters (remastered)
- LP: The Gaslight Anthem - The '59 Sound
Leuk hebbedingetje.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:13 schreef ZetaOS het volgende:
Net binnen.. Was 8 euro geloof ik met verzenden.
Wat een cool ding, net een euro aan een andere euro gesmolten.
[ afbeelding ]
Hier Gekocht
Dat ze nog bestaan. Die dingen heb ik al zeker 1600 jaar niet meer gezien.quote:
Blackberryquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:42 schreef LOVESPACESHIP het volgende:
Mijn 4e blackberry, hopelijk gaat deze langer mee
In welk gat leef jij dan?quote:Op woensdag 15 februari 2012 01:11 schreef Geestig het volgende:
[..]
Dat ze nog bestaan. Die dingen heb ik al zeker 1600 jaar niet meer gezien.
Rotterdam, maar misschien moet ik wat vaker uit mijn zolderkamer komen.quote:
Dat was voor huis. Net deze gekocht voor mezelfquote:Op maandag 14 mei 2012 11:49 schreef Iemand91 het volgende:
Rotschop:
Links voor in kantoor, rechts voor achter de tv:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Morgen over op Ziggo Alles-in-1...
quote:
Die konden we krijgen voor ¤99 (omdat we op Alles-in-1 overstappen) maar niet gedaan en in plaats daarvan deze Humax. Weliswaar maar 1 tuner en minder HDD (sterker nog; geen HDD maar we gebruiken straks m'n oude laptop HDD) maar deze schijnt in gebruik toch fijner te zijn maar vooral: opnamen kunnen over het netwerk gedeeld worden. Ook wordt de Humax alleen maar als opname apparaat gebruikt, we kijken - gelukkig - met CI+, dus tegelijk kijken en opnemen is niet nodig.quote:Op woensdag 16 mei 2012 07:26 schreef Dagoduck het volgende:
Wij Hebben zo'n cisco ding van ziggo, echt handig, jammer dat je maar 1 ding tegelijk op kunt nemen...
Haha en dan lekker voor het eerst na 2 weken je rijbewijs behaald te hebben rijden op een schakel.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:44 schreef rickyszz het volgende:
Dit is waarschijnlijk binnenkort de mijne!![]()
[ afbeelding ]
Ja waarom niet?quote:Op zondag 27 mei 2012 20:47 schreef Haasbeuntje het volgende:
[..]
Haha en dan lekker voor het eerst na 2 weken je rijbewijs behaald te hebben rijden op een schakel.
De Facebook actie van Chain Reaction Cycles.quote:
Zitten geeneens trappers opquote:
Parfum mm.... De rode, gele of blauwe?quote:
Dat de maten van Adidas kleiner uitvallen.quote:
Is het zo erg, welke maat heb je normaal dan?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:49 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Dat de maten van Adidas kleiner uitvallen.
43/44.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:53 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
[..]
Is het zo erg, welke maat heb je normaal dan?
Ok dan..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:54 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
43/44.![]()
Toch best een groot verschil.
Mooie schoenen, alleen dat toestel, veel te groot.quote:Op woensdag 18 juli 2012 00:30 schreef Coca_Cola het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die zijn zo handig die grote smartphonesquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:49 schreef cvboer het volgende:
[..]
Mooie schoenen, alleen dat toestel, veel te groot.
HTCquote:Op vrijdag 1 juni 2012 01:17 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]
En nog een keer deze:
[ afbeelding ]
Moet alleen nog zo lang wachten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |