quote:
Op zondag 30 oktober 2011 18:06 schreef ZetaOS het volgende:[..]
Ja, klopt, Wou er eerst 1tje bijkopen als 2e auto omdat je veel luxe kan hebben (leer clima etc..) voor 1500 euro.
Echter Wegenbelasting en dure benzine, en de matige reputatie van de wagen hebben mij anders doen beslissen.
Echter als je weinig geld hebt en een beetje handig bent heb je echt een leuke auto.,
Jou auto prijzen tussen de 450 euro en 3000 euro voor een perfecte.
Vergelijkbare opties: Citroen Xantia, met leer etc.. (zeker de laatste producties zijn uitstekende auto's, vergelijkbaar met toyota van rond die tijd)
Tussen de 1000 en 4500 voor een perfecte. (echt een aanrader, diesel gaat tonnen mee!)
Andere optie Lancia Lybra, veel luxe, mooie auto, alleen weer de bouwkwaltijd, hier ga je kosten aan hebben.
Prijs vanaf 1250 euro voor 1tje met apk.
Denk niet dat het niks is, zijn mooie auot's. Foto van 1tje van 1250 euro.
Zie hier:
http://auto.marktplaats.n(...)aE5aD&fta_ind=4&fs=1Als je automonteur bent, perfect!
Ja precies, ik heb de Ghia X uitvoering, alle opties behalve leer, daar heb ik een gruwelijke hekel aan. Prijzen varieren idd heel erg, ik ben toen gaan kijken bij eentje van 700 euro, maar dat was echt een rampenbak, uiteindelijk een wat hogere prijs betaald voor deze, maar rijdt echt perfect en ziet er goed uit.
De reputatie van de auto is zoals je al zei erg slecht, maar hij is keihard en motorisch 100%. Alleen het uiterlijk vind je, of heel mooi, of heel lelijk. Ik zit bij de groep heel mooi.