Oh nou ja op de PS3 heb ik altijd problemen met matchmaking.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:14 schreef datisstom het volgende:
[..]
In welke zin? Zijn nog zat spelers als ik speel hoor.
Raar, die heb ik helemaal niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:12 schreef Antilurker het volgende:
[..]
Oh nou ja op de PS3 heb ik altijd problemen met matchmaking.
¤ 39,90.....quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:31 schreef Nightanimal het volgende:
Voor den bazen winter:
[ afbeelding ]
Nou, hip hip..quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:00 schreef x3ro het volgende:
Paar hightops van Gucci;
[ afbeelding ]
BF3 voor pc;
[ afbeelding ]
Weet 't BF3 he..quote:
Ken ze, top kwaliteitquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:31 schreef J.D.Morrison het volgende:
[..]
JupErg snelle laptop voor die prijs en leeftijd
Nice man! Ik heb ook zo'n eentje maar dan net iets andersquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:04 schreef sthomass het volgende:
Nieuwe hoodie/sweatvest van superdry, maar dan in het grijs met blauwe letters.
[ afbeelding ]
Buisiness laptops zijn inderdaad echt fijn. Gewoon de latitude serie van dell is prima en natuurlijk de thinkpadsquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:54 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ken ze, top kwaliteit
Zweer zelf ook bij van die 'business' laptops.
Haha, klopt, ik heb toevallig een Thinkpad T520quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:50 schreef J.D.Morrison het volgende:
[..]
Nice man! Ik heb ook zo'n eentje maar dan net iets anders
[..]
Buisiness laptops zijn inderdaad echt fijn. Gewoon de latitude serie van dell is prima en natuurlijk de thinkpads
Alsof dat voor zonnebrillen zoals op je foto geld..quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:40 schreef Guitar93 het volgende:
[ afbeelding ]
gister bij de pearl besteld. Wel met optische glazen natuurlijk:) links -2.75 cilinder -0.25 rechts -2.75
Brillen zonder glas of zonder sterkte![]()
![]()
zei ik zonnebril dan?quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:43 schreef x3ro het volgende:
[..]
Alsof dat voor zonnebrillen zoals op je foto geld..
Nee, suggereeer je, moet je maar de juiste foto zoeken.quote:
Leuke auto, duur in wegenbelasting denk ik zo, aanschaf zal zeer laag geweest zijn.quote:
Ja, klopt, Wou er eerst 1tje bijkopen als 2e auto omdat je veel luxe kan hebben (leer clima etc..) voor 1500 euro.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:48 schreef dylanrr het volgende:
Aanschaf was niet hoog nee, wegenbelasting zo'n 70 euro per maand. APK klopt, rdw.nl?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |