Oh nou ja op de PS3 heb ik altijd problemen met matchmaking.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:14 schreef datisstom het volgende:
[..]
In welke zin? Zijn nog zat spelers als ik speel hoor.
Raar, die heb ik helemaal niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:12 schreef Antilurker het volgende:
[..]
Oh nou ja op de PS3 heb ik altijd problemen met matchmaking.
¤ 39,90.....quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:31 schreef Nightanimal het volgende:
Voor den bazen winter:
[ afbeelding ]
Nou, hip hip..quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:00 schreef x3ro het volgende:
Paar hightops van Gucci;
[ afbeelding ]
BF3 voor pc;
[ afbeelding ]
Weet 't BF3 he..quote:
Ken ze, top kwaliteitquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:31 schreef J.D.Morrison het volgende:
[..]
JupErg snelle laptop voor die prijs en leeftijd
Nice man! Ik heb ook zo'n eentje maar dan net iets andersquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:04 schreef sthomass het volgende:
Nieuwe hoodie/sweatvest van superdry, maar dan in het grijs met blauwe letters.
[ afbeelding ]
Buisiness laptops zijn inderdaad echt fijn. Gewoon de latitude serie van dell is prima en natuurlijk de thinkpadsquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:54 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ken ze, top kwaliteit
Zweer zelf ook bij van die 'business' laptops.
Haha, klopt, ik heb toevallig een Thinkpad T520quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:50 schreef J.D.Morrison het volgende:
[..]
Nice man! Ik heb ook zo'n eentje maar dan net iets anders
[..]
Buisiness laptops zijn inderdaad echt fijn. Gewoon de latitude serie van dell is prima en natuurlijk de thinkpads
Alsof dat voor zonnebrillen zoals op je foto geld..quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:40 schreef Guitar93 het volgende:
[ afbeelding ]
gister bij de pearl besteld. Wel met optische glazen natuurlijk:) links -2.75 cilinder -0.25 rechts -2.75
Brillen zonder glas of zonder sterkte![]()
![]()
zei ik zonnebril dan?quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:43 schreef x3ro het volgende:
[..]
Alsof dat voor zonnebrillen zoals op je foto geld..
Nee, suggereeer je, moet je maar de juiste foto zoeken.quote:
Leuke auto, duur in wegenbelasting denk ik zo, aanschaf zal zeer laag geweest zijn.quote:
Ja, klopt, Wou er eerst 1tje bijkopen als 2e auto omdat je veel luxe kan hebben (leer clima etc..) voor 1500 euro.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:48 schreef dylanrr het volgende:
Aanschaf was niet hoog nee, wegenbelasting zo'n 70 euro per maand. APK klopt, rdw.nl?
Ja precies, ik heb de Ghia X uitvoering, alle opties behalve leer, daar heb ik een gruwelijke hekel aan. Prijzen varieren idd heel erg, ik ben toen gaan kijken bij eentje van 700 euro, maar dat was echt een rampenbak, uiteindelijk een wat hogere prijs betaald voor deze, maar rijdt echt perfect en ziet er goed uit.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:06 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ja, klopt, Wou er eerst 1tje bijkopen als 2e auto omdat je veel luxe kan hebben (leer clima etc..) voor 1500 euro.
Echter Wegenbelasting en dure benzine, en de matige reputatie van de wagen hebben mij anders doen beslissen.
Echter als je weinig geld hebt en een beetje handig bent heb je echt een leuke auto.,
Jou auto prijzen tussen de 450 euro en 3000 euro voor een perfecte.
Vergelijkbare opties: Citroen Xantia, met leer etc.. (zeker de laatste producties zijn uitstekende auto's, vergelijkbaar met toyota van rond die tijd)
Tussen de 1000 en 4500 voor een perfecte. (echt een aanrader, diesel gaat tonnen mee!)
Andere optie Lancia Lybra, veel luxe, mooie auto, alleen weer de bouwkwaltijd, hier ga je kosten aan hebben.
Prijs vanaf 1250 euro voor 1tje met apk.
Denk niet dat het niks is, zijn mooie auot's. Foto van 1tje van 1250 euro.
Zie hier: http://auto.marktplaats.n(...)aE5aD&fta_ind=4&fs=1
Als je automonteur bent, perfect!
Alles gaat en staat bij goed onderhoud, ik denk dat je een mooie kar te pakken hebt :-)quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:30 schreef dylanrr het volgende:
[..]
Ja precies, ik heb de Ghia X uitvoering, alle opties behalve leer, daar heb ik een gruwelijke hekel aan. Prijzen varieren idd heel erg, ik ben toen gaan kijken bij eentje van 700 euro, maar dat was echt een rampenbak, uiteindelijk een wat hogere prijs betaald voor deze, maar rijdt echt perfect en ziet er goed uit.
De reputatie van de auto is zoals je al zei erg slecht, maar hij is keihard en motorisch 100%. Alleen het uiterlijk vind je, of heel mooi, of heel lelijk. Ik zit bij de groep heel mooi.
Baxshop???quote:Op zondag 27 november 2011 00:58 schreef otterbalzak het volgende:
[ afbeelding ]
Verwacht morgen nog 2 van deze schatjes:
[ afbeelding ]
Nah, gewoon via een vriend, nieuw is die shit echt onbetaalbaarquote:
En ondertussen nog nooit een poes gezienquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:16 schreef bobbie96 het volgende:
[ afbeelding ]
En dit natuurlijk:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |