Ik weet niet of k helemaal duidelijk was. Dat coldreading en andere storende factoren sluit je juist uit als je online een lezing doet, zonder dat de ander tegenover je zit.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:04 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Ok... Ik heb toch liefst gewoon de kaarten denk ik, zonder dat cold reading.
Wat is de bedoeling van dobbelen? Ik ben echt een noob op dit vlak...
Oh ok...quote:Op woensdag 12 december 2012 11:50 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik weet niet of k helemaal duidelijk was. Dat coldreading en andere storende factoren sluit je juist uit als je online een lezing doet, zonder dat de ander tegenover je zit.
Eerst maar even de kaarten voor Evienne.. Die drie kaarten gaan het snelst.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:32 schreef Evienne het volgende:
Ik wil ook wel, maar alleen een dagkaart of drie kaarten.
stiekem wil ik ook weten of het een beetje overeen komt met de kaarten die ik zelf heb getrokken
0: bekers 8quote:Op dinsdag 11 december 2012 06:28 schreef Spellmeista het volgende:
Hallo, zijn er mensen die een legging kunnen doen voor 21 december 2012? Ik ben erg benieuwd wat daar uit zou kunnen komen. Thx!
Oh, ik vind helemaal niet dat onze leggingen zoveel uiteen lopen. In het kort komt mijn lezing erop neer dat de geschiedenis zich herhaalt en dat de hebzucht een grote rol blijft spelen.quote:Op donderdag 13 december 2012 16:31 schreef MissVanity het volgende:
Legging voor 21 december? Ik doe mee. Ik doe even een kleine 3 kaartenlegging.
Eerste kaart De Maan. Deze kaart gaat over angst en onzekerheid. Vooral de irrationele angsten voor dat wat je niet kunt zien of aan kunt raken. Door de duisternis van deze kaart hebben we minder inzicht en controle. Alleen door de angsten onder ogen te zien komen we er vanaf.
De tweede kaart is de Koningin van Staven ondersteboven. De reacties van betrokkenen op tegenstand en verdriet. Zij is onmisbaar in tijden van een ramp of crisis door haar positiviteit. Ze geeft steun en advies. Dit komt niet voort uit plichtsbetrachting maar uit een natuurlijke impuls.
De derde kaart Pentakels 5. Armoede, onzekerheid en crisis. Langdurige ontberingen. We kunnen dit zelfs zien als voorteken dat de kerk de mensen niet zal gaan willen helpen na 21 december. De kreupele mensen op de kaart lopen langs een kerk zonder deuren.
Dit is wel een beetje een andere legging dan die van jou E_O!Beetje onheilspellend. Nu maar afwachten wat er gebeuren gaat.
De legging heb ik gedaan, de duiding moet nog komen..quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:09 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Heel graag! Ik ga proberen deze week nog tijd te maken voor jouw legging en die voor het 'einde der tijden' ..
Oeh, je maakt me wel nieuwsgierig. Alvast bedankt voor je tijd!quote:Op donderdag 13 december 2012 20:58 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
De legging heb ik gedaan, de duiding moet nog komen..
0: koningin van zwaarden
1: arcana 13, de dood., omgekeerd
2: bekers 10
3: arcana 3, de keizerin, omgekeerd
4: bekers 5, omdgekeerd
5: arcana 6, omgekeerd
6: zwaarden 3, omgekeerd
7:munten 5, omgekeerd
8: arcana 16, de toren, omgekeerd
8: arcana 17, omgekeerd
10: arcana 11,omgekeerd
Dit is een pittige legging, met maar liefst 6 arcana kaarten en bijna alle kaarten ondersteboven.
Ik heb nu geen tijd meer om deze legging te duiden, maar daar ga ik morgen - hopelijk - mee aan de gang.
Graag gedaan!quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:28 schreef Spellmeista het volgende:
Bedankt voor de leggingen voor de 21ste.
Ik ben er bijna uit, maar heb helaas andere verplichtingen. Morgen post ik je mijn uitleg! Ik ben ook benieuwd of er iets van klopt..quote:Op donderdag 13 december 2012 22:17 schreef Fiddlergurl het volgende:
[..]
Oeh, je maakt me wel nieuwsgierig. Alvast bedankt voor je tijd!
Ik ookquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:08 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Graag gedaan!
[..]
Ik ben er bijna uit, maar heb helaas andere verplichtingen. Morgen post ik je mijn uitleg! Ik ben ook benieuwd of er iets van klopt..
daar heb je geen kaarten voor nodig er gebeurt namelijk............ NIKS!quote:Op dinsdag 11 december 2012 06:28 schreef Spellmeista het volgende:
Hallo, zijn er mensen die een legging kunnen doen voor 21 december 2012? Ik ben erg benieuwd wat daar uit zou kunnen komen. Thx!
Er gebeurt wel wat! De zon komt op, hij gaat weer onder. En volgens mij wordt het een spannende dag op Fok.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:14 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
daar heb je geen kaarten voor nodig er gebeurt namelijk............ NIKS!
Hier is ie dan!:quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:03 schreef Fiddlergurl het volgende:
[..]
Ik ookIk kijk er reikhalzend naar uit. Ben morgen een dagje uit (niet met de Stichting
), ik zie het dus helaas pas morgenavond!
Vanavond zal ik je kaarten trekken.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:23 schreef Little_Dolls het volgende:
Ok, dan mag zo'n legging voor mij ook.
Je staat op de lijstquote:Op zaterdag 15 december 2012 14:02 schreef Purplegirl het volgende:
Bastard, zou jij voor mij een legging willen doen? Of iemand anders die graag wil ;-)
Superdank!
Fijn! Ik blijf me toch afvragen hoe dat in z'n werk gaat...quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:35 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Vanavond zal ik je kaarten trekken.
zou je ook voor mij kaarten willen trekken, ik wil weten waar het naar toe gaat met mij en een ander, noem hem maar B,als het al ergens heen gaat.quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:35 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Vanavond zal ik je kaarten trekken.
Dank je wel. Ik herken sommige stukken zeker wel, maar het geheel moet ik nog even plaatsen. Ontzettend bedankt voor je tijd.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:55 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Duiding van Enneacanthus Obesus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |